Яскравий приклад полювання за контентом: вади

Поширити

Сьогодні не планував нічого писати, але як говориться “прилетіла їжа для роздумів”. Отже, наведу наочний яскравий приклад того багато, що перетворює здавалося б спочатку нормальні сайти, сучасна шалена гонитва за контентом. ГС з краденим а-ля спарсенным вмістом тут брати до уваги не будемо зрозуміло.

Заходимо на сайт http://ruseller.com, який присвячений веб-розробці. Дивимося на головну сторінку або відвідуємо розділ, присвячений WordPress.

А тепер прочитайте перший дебют на вищенаведеному снимочке екрану і гляньте на вже третій за рахунком анонсик. Що спостерігаєте? Суперечливість відомостей, неприкриту суперечливість і це на одному і тому ж ресурсі! Тим, до кого не дійшло пояснюю: перший (знизу від 17 липня) постової повідомляє про те, що плагіни використовувати на WordPress сайті недобре, маревний девіз “без плагінів”. А ось той, що вже від 21 серпня мовить, що ті хто так висловлюється “експерти”, зауважте вже в лапках з сарказмом і в повній версії по відповідному посиланню йде жорстка критика того ж слогану “робіть без плагінів”, так от.

Рекомендую побіжно почитати обидві статейки, щоб переконатися у що зараз перетворює СДЛ полювання за унікальним наповненням.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.