Що таке лід-магніт простими словами: приклади та секрети створення

Поширити

Привіт, дорогі читачі блогу iklife.ru! Сьогодні поговоримо про лід-магніт: що це таке, яка зв’язок між ним і банкрутством. Якщо ви ще не знаєте про цей ефективний інструмент маркетингу, то вже зараз втрачаєте гроші.

Зміст

  • В чому суть лід-магніту
  • Навіщо вам це
  • 22 види лід-магнітів, які користуються попитом
    • Чек-лист
    • Стаття
    • Знижка та спецпропозиція
    • Електронна книга
    • Прейскурант
    • Відеокурс
    • Паперова книга з доставкою додому
    • Уривок з книги
    • Інфографіка
    • Аудіоверсія поста
    • Шаблон
    • Дайджест чужих матеріалів
    • Сценарії
    • Добірка робочих інструментів
    • Челленджи
    • Звіт
    • Вікторина або тест
    • Спробуй безкоштовно
    • Калькулятор
    • Онлайн-генератор
    • Збірник навідних питань
    • Безкоштовна консультація
  • Як зробити пропозицію, від якої неможливо відмовитися
    • Начерк
    • Заголовок
    • Опис вигоди
    • Корінь проблеми
    • Часті помилки
    • Процес вирішення проблеми
    • Приклад з життя
    • Завершення
    • Створення файлу
    • Дизайн
  • 10 секретних інгредієнтів працюючого ліда
  • Як збирати передплатників
  • Висновок

В чому суть лід-магніту

Простими словами лід-магніт – це подарунок, який ви віддаєте за контакти (email, телефон, адреса). Він може бути як електронними, так і фізичним. Чим крутіше і корисніше вашу пропозицію, тим охочіше на нього відгукуються.

Припустимо, ви зайшли в інтернет-магазин. Вам пропонують довічну знижку 5 % або купон на 1 000 руб. на першу покупку за умови, що ви підпишіться на розсилання. Ось він лід-магніт на практиці.

Магазин Ozon пропонує 1 000 балів = 1 000 рублів в обмін на установку мобільного додатку.

Навіщо вам це

Всі перевантажені інформацією і втомилися від нав’язливих пропозицій. Просто реклама працює вже не так добре. Потрібно вибудовувати відносини з клієнтом, доводити до покупки за допомогою воронки продажів.

Перше і важливе взаємодія починається з того, коли людина підписується на розсилку або передає контактні дані. Ви розкриваєте користь свого продукту, маєте людини до себе через спілкування. А потім ви утепляете відносини з потенційним клієнтом через трипваер.

Але електронна адреса і телефон – частина особистого простору. Без мотивації ніхто не поділиться цією інформацією. Роберт Чалдіні (психолог) довів, що через подарунків наше почуття провини і боргу не дає відмовитися, і ми уважно прислухаємося до прохань і пропозицій.

Яка вам вигода від лід-гачка:

  1. Отримання постійного клієнта. Спілкування, привабливу пропозицію переведе з розряду “купив і забув” в прихильника бренду.
  2. Підвищення цін. Ви вже не та компанія/людина з таким же продуктом. Вас знають, вам довіряють і готові платити за це більше.
  3. Збільшення продажів. До вас відразу звертаються, коли виникає потреба в товарі, тому що вас знають краще за інших марок.

Не плутайте заклик до підписці з лід-магнітом. Коли ви написали статтю “10 способів підвищити продажі” і пропонуєте підписатися на корисні оновлення – це прохання. В обмін на розсилку ви даєте покрокове керівництво або чек-лист у PDF, який збільшить прибуток, – це вже лід-магніт. Звичайно, на друге речення як накинуться на гарячі пиріжки.

22 види лід-магнітів, які користуються попитом

Розберемося з ефективними видами лід-магнітів. Я вирішила їх оцінювати по 4 характеристикам, щоб вам було простіше вибирати:

  1. Рівень воронки продажів. Наскільки клієнт готовий купувати. Верхівка – люди, які ще мало знають продукт. Середина – схиляються до придбання, але сумніваються. Низ – купують.
  2. Складність. Скільки грошей і часу пішло на створення лід-магніту.
  3. Користь. Чим вона більше, тим відвідувачі найчастіше залишають контактну інформацію.
  4. Де застосувати. В якому бізнесі лід-магніт добре приживеться. Зверніть увагу, є як універсальні варіанти, так і специфічні.

Чек-лист

Користується попитом. Відвідувачі краще реагують на подібний подарунок, тому що він легко сприймається. У кількох пунктах є все, щоб вирішити проблему або навчитися чомусь. Можна роздрукувати і повісити поряд з робочим столом, відзначати галочкою потрібні пункти і т. д.

Зовсім не обов’язково вигадувати щось нове. Виділіть з постів найкорисніше і зробіть список. Завантажте на сайт і зробіть доступ за підпискою.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 7/10.
  3. Користь: 5/10.
  4. Де застосувати: послуги експерта (онлайн-школи, маркетингові агентства, SEO просування, створення сайтів, веб-дизайн та інше).

Стаття

Матеріалу на книгу не вистачає, та й перевантажувати читачів не хочеться? Тоді напишіть статтю. Подбайте про те, щоб тема відповідала вашої діяльності. Навіщо рибалкам секрети в’язання спицями.

Для салону краси підійде короткий посібник по тому, як вибрати колір волосся під тип особи.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 5/10.
  3. Користь: 5/10.
  4. Де застосовувати: адаптується під будь-яку сферу, головне, щоб вирішувала проблему цільової аудиторії.

Знижка та спецпропозиція

Купон на першу покупку або спеціальна акція – стандартна схема маркетингу. Можна пропонувати бали, товар в подарунок. Хто відмовиться від користі в грошовому еквіваленті?!

Розрахуйте, скільки готові виділити на бонуси, щоб не працювати у збиток. Подумайте, як ви зможете відшкодувати витрати. Наприклад, в якості знижки можна давати частину від націнки.

Не захоплюйтеся подібними лід-магнітами. Знижки швидко примелькається.

Магазин Lamoda пропонує знижку 10 % за адресу електронної пошти.

  1. Рівень воронки: нижній (перед купівлею).
  2. Складність: 2/10.
  3. Користь: 9/10.
  4. Де застосувати скрізь.

Електронна книга

Ваша книга повинна перемагати лінь читати 30 сторінок друкованого тексту своєю вигодою і унікальністю. Можете відповісти на питання, чому людина не може обійтися без неї? Сміливо пропонуйте. Ні? Краще складіть кілька чек-листів.

Блогер Дмитро Новосьолов пропонує книгу “Автостопом до мільйона”. А його унікальна торгова пропозиція (вигода) звучить як “Щоб я робив, якби зараз починав бізнес з нуля”. Погодьтеся, викликає сильне бажання прочитати.

Книга “32 способу від консультанта з інтернет-маркетингу, які допоможуть вашому бізнесу”. Прості приклади і короткий посібник разом із заголовком – вигода, від якої неможливо відмовитися.

  1. Рівень лійки продажу: середина.
  2. Складність: 9/10.
  3. Користь: 9/10.
  4. Де застосувати: сайти книг, інфобізнес.

Прейскурант

Лід-магніт для ледачих, який працює. Щоправда, не скрізь. Ціни на золото, метали, будівельні матеріали, запасні частини, тканини добре розходяться. Якщо ви займаєтеся оптовою торгівлею, обов’язково спробуйте. Але навряд чи хто захоче отримати прайс-лист жіночого одягу або солодощів в роздріб. Робіть PDF-каталог в такому випадку.

Компанія, що продає обладнання для передачі сигналів, обіцяє регулярно надсилати таблицю з актуальними цінами в обмін на email.

  1. Рівень лійки продажу: середина. Клієнт зацікавлений, але сумнівається.
  2. Складність: 2/10.
  3. Користь: 3/10.
  4. Де застосовувати: оптові продажі.

Створити швидко і просто прейскурант можна в онлайн-конструктор Wilda.

Відеокурс

Перевершує інфографіку. Достатньо 3 – 4 відео по 5 – 10 хвилин, які вирішують проблему або вчать чогось. Це може бути майстер-клас, розмовний ролик, слайд-шоу.

Всі успішні инфобизнесмены користуються цією схемою. Запрошують на вебінар обмін на підписку. Показують свою експертність, частина інформації. В кінці кажуть, що досягти швидких і кращих результатів допоможе наставництво з платної програми.

Чому не відразу продавати курс? Всі бояться нарватися на диванного теоретика. Серією онлайн-роликів ви доводите експертність, спілкуєтеся з аудиторією – ставайте їх другом та наставником.

У соцмережах пропонують ігровий курс з SMM після підписки.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 10/10.
  3. Користь: 10/10.
  4. Де застосувати: інфобізнес.

Паперова книга з доставкою додому

Зробіть обмежений тираж своєї книги або роздайте завалящі екземпляри. Витрати по доставці можна взяти на себе або зібрати частину коштів з передплатників.

Паперова книга цінніше електронній версії. Її можна помацати, понюхати, покласти на полицю. Цінителі знайдуться і серед молоді. Пропозиція, перед яким не встояти.

Якщо ви введете плату за доставку, то отсеете неплатоспроможних лідов. А тих, хто не пошкодував грошей, можна вважати повноправними клієнтами і робити їх постійними.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 10/10.
  3. Користь: 9/10.
  4. Де застосовувати: для залучення клієнтів фахівця, інфобізнесменам, письменникам.

Уривок з книги

Якщо безкоштовно віддати цілу книгу ви не можете, то покажіть її самий апетитний шматочок.

Голова має добре читатися, викачуватися, щоб відвідувач отримав її в два дотики.

  1. Рівень лійки продажу: середина.
  2. Складність: 5/10.
  3. Користь: 3/10.
  4. Де застосовувати: інфобізнес, письменство.

Інфографіка

Доведено, що візуально сприймати інформацію простіше. Наприклад, можна запропонувати серію картинок з рецептами або схему елементів пошукового пропозиції. Інфографіці скрізь знайдеться місце.

Не перевантажуйте інфографіку, залиште вільний простір.

Аудіоверсія поста

Активно використовується за кордоном, але для нас в новинку. Читати статтю на сайті не завжди зручно, а от послухати можна під час готування, прогулянки, по дорозі.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 7/10.
  3. Корисність: 7/10.
  4. Де застосовувати: у блозі, інфобізнес.

Шаблон

Заготовки спрощують життя і заощаджують час. Перетворити в них можна, що завгодно. Наприклад, інтернет-маркетологи люблять роздавати шаблони заголовків для рекламних оголошень.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 7/10.
  3. Користь: 8/10.
  4. Де застосовувати: скрізь.

Дайджест чужих матеріалів

Добірку робити простіше, ніж створювати шаблон. Потрібно просто знайти корисний матеріал по темі і об’єднати в одному місці. Люди ледачі, щоб ретельно шукати самостійно.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 1/10.
  3. Користь: 5/10.
  4. Де застосовувати: у будь-якій сфері.

Сценарії

Скрипт – ідеальний спосіб отримати лідов, якщо потрібно виступити десь або пройти співбесіду.

Сценарії розмови з клієнтами, який допоможе укласти більше угод з мінімальними зусиллями.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 8/10.
  3. Користь: 9/10.
  4. Де застосовувати: освіта, бізнес.

Добірка робочих інструментів

Всі мріють дізнатися, чим користуються профі, щоб стати ними. Це стосується і художників, і вебмастерів. Інструменти повинні спрощувати життя цільової аудиторії і вирішувати проблему.

Хороший відгук викликає добірка безкоштовних онлайн-сервісів. Наприклад, копірайтерам і редакторам можна запропонувати список сайтів для перевірки текстів на помилки, унікальність.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 2/10.
  3. Користь: 4/10.
  4. Де застосовувати: скрізь.

Челленджи

Челлендж – один з кращих способів отримати клієнтів, але його підготовка забирає багато часу. Він працює добре, тому що схожий на гру. Всі хочуть виграти і добитися результату.

Змагання триває від 7 до 30 днів. Обмеженість у часі змушує людей діяти і користуватися вашим контентом тут і зараз.

Ви отримаєте лідов, готових платити, якщо зв’яжете результати челлендж з ефектом платного продукту. Наприклад, на безкоштовному марафоні люди скинули 5 кг, а ви показуєте, що на онлайн-курсі вони втратять до 20 кг і знайдуть рельєфне тіло.

Вконтакті я сама попалася на подібний лід-магніт по схудненню. Вони давали безкоштовно доступ в групу на тиждень з результатом -6 кг. Давали меню правильного харчування, відео тренувань. А потім натякали в постах: хочеш худнути далі – заплати. І жінки охоче купували доступ.

В англомовному інтернеті відмінний приклад: 30-денний марафон схуднення від Бетті Рокер. Вона продає харчування і план тренувань для втрати ваги і набору м’язової маси. У неї стільки учнів і покупців, що вона ні в чому собі не відмовляє і працює з дому.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 10/10.
  3. Користь: 10/10.
  4. Де застосовувати: інфобізнес, фітнес.

Звіт

Безкоштовний звіт підійде для області, де важлива статистика. Веде блог з SMM за підписку надсилає 46-сторінкове дослідження від 4 800 маркетологів, яке містить способи природного і платного просування в соцмережах.

А який звіт ви можете запропонувати своєї цільової аудиторії? Може, це буде статистика клікабельності заголовком або дочитываемости текстів? Діліться ідеями в коментарях.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 10/10.
  3. Користь: 10/10.
  4. Де застосувати: медицина, фінанси, маркетинг, веб-аналітика, пошукове просування, B2B.

Вікторина або тест

Тренд 2019 року. Відвідувач відповідає боту або заповнює форму, щоб пройти опитування. Він може робити це заради персонального відповіді на питання, що цікавить або розваги. Ваше завдання – залучити в воронку і довести до покупки.

Робіть невеликі вікторини. Достатньо 3 – 6 питань. Складайте короткі відповіді для розважальних анкет кшталт “ваша ідеальна пара – Діма Білан”. Вони повинні бути кумедними, щоб ними ділилися в соцмережах.

Повчіться у WWF (Всесвітнього фонду дикої природи). Вони розробили тест “На яку тварину ви схожі” 6 питань. Вони отримали 1 043 нових передплатників з конверсією 38,5 %, понад 2 000 репостов в соцмережах.

Вікторини ефективніше проводити в месенджерах.

Дієтолог Анна створила безкоштовний тест, який підбирає дієту за типом особистості. А потім вона ненав’язливо рекомендує платну програму харчування.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 8/10.
  3. Користь: 8/10.
  4. Де застосувати: всюди.

Спробуй безкоштовно

Дайте спробувати ваш продукт. Метод старий, але працює на ура. Тижнева підписка, обмежена кількість дій (обробка 5 фото). Щоб змотивувати на покупку, потрібно зробити недоступним важливі функції.

SMMplaner – сервіс відкладених публікацій в соцмережах відмінно все продумав. У Инстаграме дозволена публікація відео тільки з мобільного. Вони дають можливість вивантажувати з комп’ютера, але за додаткову плату. Хочеш не хочеш, а візьмеш цю послугу.

Сервіс автоматичної розсилки UniSender дарує 1 500 листів. Ну хто відмовиться від такої вигідної пропозиції?!

У нас ви можете безкоштовно пройти 3 уроку з копірайтингу з нуля.

  1. Рівень воронки продажів: нижній.
  2. Складність: 1/10.
  3. Користь: 8/10.
  4. Де застосувати: IT-сфера, програмне забезпечення, онлайн-сервіси, освіта.

Калькулятор

Калькулятор потрібен не тільки нам, але і там, де правлять числа: в бухгалтерії, будівництві, інженерії. Навіть фітнес-інструктори використовують їх у свою користь. Компанія по схудненню Дженні Крейг надає лічильник втрати ваги. Вказуєш стать, вага, зріст, і на email приходить персональна рекомендація. І під кожний випадок Дженні підбирає платну програму: чи то низька м’язова маса, ожиріння або худоба.

  1. Рівень лійки продажу: середина.
  2. Складність: 5/10.
  3. Користь: 7/10.
  4. Де застосувати: при бажанні адаптується скрізь.

Онлайн-генератор

Люди прагнуть заощадити час і перекласти рутинні, складні завдання на когось іншого. Генератор заголовків, тим для блогу – відмінний спосіб зібрати базу лояльних контактів.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 8/10.
  3. Користь: 9/10.
  4. Де застосувати: всюди.

Збірник навідних питань

Питання допомагають самому генерувати ідеї, які вирішують проблеми.

Приклад: 60 питань з ведення щоденника наштовхують на самоаналіз і усвідомлення себе. Але щоб отримати цей список, користувач залишає електронну адресу.

  1. Рівень воронки продажів: початковий.
  2. Складність: 8/10.
  3. Користь: 8/10.
  4. Де застосувати у всіх областях.

Безкоштовна консультація

Працює на 100 %. Спочатку ви відповідаєте на питання, а саме вирішення проблеми пов’язуєте з платними послугами. Цим активно користуються юристи. Спочатку консультують, а потім беруть плату за роботу.

Чому це працює? Радою ми прогріваємо ліда. Ви дали чітке розуміння ситуації і запропонували виходи з ситуації, по-дружньому не взявши ні копійки. Підсвідомо вас вже сприймають як знайомого. Почуття подяки і схильність не дозволяють відмовитися від вашої пропозиції.

Як зробити пропозицію, від якої неможливо відмовитися

Визначте цільову аудиторію. Приступите до ідеї. Відкрийте електронну таблицю або прямо в блокнот випишіть проблеми, що хвилюють вашу цільову аудиторію. Відведіть 10 хвилин. Цього часу вистачить, щоб написати пристойний список.

Виділіть ще 10 хвилин і запишіть, якими способами та з допомогою чого вирішуються ці проблеми.

Якщо не знаєте, чого хоче ваша ЦА, тоді подивіться пошукові підказки, тематичні групи в соцмережах і форуми. Підіть на вулицю і опитайте потенційних клієнтів. Повірте, пару слів наживо замінять тонну коментарів в інтернеті.

Подивіться відео про те, як зробити лід-магніт у вигляді статті ВК.

Начерк

Виберіть сильний біль ЦА, яку можете і хочете вирішити. Записуйте всі пункти, які приходять в голову. Потім опишіть кожен з них розгорнуто.

Коли план буде готовий, у вас має бути чітке розуміння, з чого почати і чим закінчити.

Нестерпно стільки писати? Надиктуйте план, а потім замовте розшифровку у фрілансера або зробіть потихеньку це самостійно.

Заголовок

Заголовок – це 3 – 4 секунди на те, щоб зачепити увагу. Якщо він нудний, довгий і не описує вигоду, то пройдуть повз. Як скласти потужний заголовок, ми вже говорили, додам лише кілька формул для лід-магнітів:

  • 5 простих способів (бажаний результат);
  • ефективний чек-лист для…;
  • 7 кращих (інструментів/речей/засобів) для (бажаний результат);
  • чек-лист, який допоможе досягти кращого результату в (тематика);
  • тренди (тема) (рік), які повинні знати (цільова аудиторія);
  • підбірка кращих (тематика/напрямок/річ) в одному місці зі всього інтернету.

Приклади вдалих заголовків:

  • 5 простих способів заробити гроші віддалено;
  • чек-лист, який допоможе досягти кращого результату в пошуковому просуванні;
  • тренди SMM 2019 року, які повинен знати арбитражник.

Опис вигоди

Анотація піде як сам лід-магніт, так і в рекламне оголошення, сайт. Пишіть по структурі:

  1. Біль/проблема цільової аудиторії.
  2. Як ви можете допомогти. Доведіть свою експертність.
  3. Додайте ще одну біль, від якої рятує ваш лід-магніт.
  4. Підсильте больові відчуття потенційного клієнта. Напишіть, чому важливо вирішити цю проблему.
  5. Змалюйте словами і фото покращення життя ЦА після використання лід-магніту.

В ідеалі вкластися В 3 – 4 абзацу, максимум – половина сторінки.

Корінь проблеми

Не намагайтеся одним лід-магнітом позбавити від усіх проблем. Максимум 2, якщо вони пов’язані між собою.

Навідні запитання в допомогу:

  1. У чому суть проблеми?
  2. Звідки вона взялася?
  3. До чого призводить ігнорування проблеми?

Приклад. Стаття про те, як цікаво назвати статтю. Її лід-магніт – таблиця з шаблонами ефективних заголовків. Одна сторінка – два рішення проблеми.

Часті помилки

Ця частина повинна пояснювати, чому без вашого лід-магніту впоратися з проблемою неможливо.

Користуйтеся запитаннями-підказками, щоб переконати аудиторію:

  1. У чому зазвичай помиляються?
  2. Із-за чого все йде не так, як треба?
  3. Наслідки невірних дій.

Приклад. Для лід-магніту багато копіюють матеріал з інтернету або не опрацьовують його добре. Передплатники, побачивши прописні істини, починають відписуватися, і справа до продажу не доходить.

Процес вирішення проблеми

У 2 – 4 абзацах описуєте коротко і мовою цільової аудиторії, як збираєтеся допомогти. Пишіть так, як ніби спілкуєтеся.

Наприклад, ви даруєте гайд по заробітку в інтернеті. Основна проблема – брак грошей і необхідність у вільному графіку. Ви пропонуєте список сайтів з вакансіями, шаблон листа замовнику і 3 уроку з базовим навичкам, які допоможуть знайти роботу за 2 тижні.

Приклад з життя

Покажіть реальну історію, як продає лід-магніт позбавив від болю ЦА. Це потужний аргумент, без якого передплатників буде в рази менше.

Додайте історію клієнта за схемою “до продукту і після продукту”. Все годиться: фото, текст, відео.

Завершення

Опишіть свій проект і себе як експерта. Додайте історію про те, як ви досягли успіху, і що вас підштовхнуло зробити продукт/послугу.

Розкажіть, як ви хочете зробити життя клієнтів краще.

Створення файлу

Зробити знімки, записати відео, озвучити – це потрібно, якщо ваш лід-магніт не обмежується текстом. Звичний чек-лист можна представити як пункти у форматі PDF або таблиці Excel.

Дизайн

Коли приготуєте вміст, потрібно подумати про красивій упаковці. Якщо ви далекі від дизайну, то намагатися заощадити на послугах фрілансера не варто. Жахливе оформлення відлякує відвідувачів.

10 секретних інгредієнтів працюючого ліда

Перед тим як публікувати лід-магніт, перевірте його з чек-листом:

  1. Рішення проблеми. Визначтеся з тим, що потрібно вашій цільовій аудиторії.
  2. Швидкий результат. З допомогою лід-магніту повинно легко і блискавично досягатися бажане потенційного клієнта.
  3. Вузька ніша. Не робіть лід-магніт для всіх і про всіх. Чим точніше опишете проблему цільової аудиторії, тим вище отримаєте відгук. Наприклад, вебінар про те, як вкласти дитину спати в чужому будинку, а не просто лекція про засинання.
  4. Легко сприймається. До запуску проведіть A/B тестування. Оцініть самі, наскільки він зрозумілий.
  5. Дістається прямо зараз. Люди забудуть про ваш лід-магніт, якщо ви збираєтеся відправити через тиждень.
  6. Експертність. Потрібно добре розбиратися в темі або запросити професіоналів. За способом подачі матеріалу, змісту вашу некомпетентність розпізнають миттєво.
  7. Унікальність. У вільному доступі повно інформації по кожній темі. Якщо ваш матеріал нічим не відрізняється, то зібрати контакти не вийде.
  8. Видно на смартфонах. Більше 50 % трафіку йде з мобільних.
  9. Відчувається кінцевий результат. Дайте ліду відчути той драйв, який він отримає після покупки.
  10. Правда. Не обіцяйте ноутбук, якщо в змозі подарувати тільки килимок для миші. Чорні методи зіпсують репутацію.

Пройшлися по пунктах, і все співпало? Тоді сміливо залишайте лід-магніт в хід.

Як збирати передплатників

Хочете знати, де розмістити лід-магніт, щоб не промахнутися? Ефективні способи збору контактів онлайн:

  • спливаюче вікно на сайті і блозі,
  • статус у соцмережі,
  • заклик в постах соціальних мереж,
  • посилання в описі до відео YouTube
  • повідомлення на форумах,
  • банер YouTube,
  • одностраничник,
  • нижня частина і верхня частина сторінки сайту,
  • сторінка з помилкою 404.

З допомогою чого привернути увагу офлайн:

  • візиток,
  • листівок,
  • вуличного стенду,
  • партнерів,
  • дзвінків.

Це тільки популярні способи збору контактів. Я впевнена, ви знайдете ще більш цікаві. Не забудьте поділитися в коментарях.

Висновок

Лід-магніт– дешевий інструмент залучення клієнтів та збору контактів звідусіль. Ним користується мільйонер Роберт Кійосакі. Якщо ви вивчіть цільову аудиторію і зробите їй вигідну пропозицію, то розбагатієте.

А який лід-магніт ви хочете запропонувати своєї цільової аудиторії? Відповідями діліться у коментарях.

Підпишіться на блозі, щоб першими дізнаватися про фрілансі і випередити конкурентів.

До швидкої зустрічі!

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.