Графічний онлайн-редактор Canva: докладна інструкція по використанню

Поширити

Створення графіки є важливим завданням для всіх, хто зайнятий у маркетингу, реклами, інтернет-бізнесі чи блогінг. Ми постійно бачимо нескінченну кількість зображень: рекламні банери, заставки відеороликів, картинки в месенджерах і соціальних мережах.

Часи, коли просунути свій продукт, послуги або статті тільки з допомогою текстів, пішли в минуле. Пошукові системи звертають все більше уваги на кількість і різноманітність графічних матеріалів, тому графіка стала впливати не тільки на поведінку користувачів на сайті, але й на SEO-просування.

Якщо раніше створення графіки вимагало чималих витрат на послуги дизайнера або хороших навичок роботи в професійних програмах на зразок Фотошопа, то тепер їм на зміну приходять зручні і прості у використанні онлайн-редактори, що дозволяють створювати унікальні і стильні зображення, навіть якщо ви ніколи не мали справи з дизайном (причому нерідко безкоштовно).

Canva.com – це один із самих популярних графічних сервісів. Нижче ви знайдете докладну інструкцію по використанню Canva на сайті і в мобільному додатку.

Зміст

  • Реєструємося і вибираємо тип зображення
  • Вибираємо шаблон
  • Редагуємо шаблон або створюємо картинку з нуля
  • Замінюємо текст
  • Використовуємо власні фотографії та логотипи
  • Доповнюємо дизайн стічними фото
  • Зберігаємо файл
  • Мобільний додаток Canva
  • Висновки

Реєструємося і вибираємо тип зображення

При реєстрації безкоштовного профілю сервіс запитує користувача про рід занять і мети використання Canva: для особистого користування, для малого бізнесу, освіти, некомерційної організації або великої компанії. У відповідності з цим вибором редактор при першому завантаженні автоматично запропонує різні типи картинок, які можна створити.

Наприклад, для особистих цілей це будуть листівки, календарі та запрошення, для малого бізнесу – оформлення соціальних мереж, для учнів і викладачів – презентації, плани уроків і розклад занять. Список всіх доступних форматів можна знайти на головній сторінці редактора або скористатися пошуковим рядком.

Кожному типу дизайну відповідають свої розміри і набір шаблонів, які можна буде використовувати в якості заготовок. Варто звернути увагу, що змінити розмір файлу у безкоштовній версії Canva не можна (в преміум-версії підписка дозволяє конвертувати зображення відразу на кілька інших розмірів, автоматично підганяючи елементи під нове співвідношення сторін і масштабуючи елементи).

“Canva для роботи” коштує 12,95 $ в місяць. Подивіться список переваг платній версії над безкоштовною.

Однак, якщо ви не знайшли формат з потрібним вам розміром, натисніть “Настроювані розміри” в правому верхньому кутку і задайте розміри вручну.

Вибираємо шаблон

Після вибору формату користувач потрапляє на екран редагування макету з білим “полотном”, декількома вкладками і каталогом шаблонів ліворуч. Шаблони являють собою зразки дизайну, розділені на тематичні категорії.

Вони допомагають істотно заощадити час – адже в цьому випадку вам не потрібно придумувати, як буде виглядати ваш дизайн. У вас вже є приклад, створений професійними дизайнерами, який залишається тільки адаптувати згідно вашим завданням або смакам.

Знайти підходящий шаблон можна візуально або по ключовому слову в пошуковому рядку (наприклад, “бізнес-презентація” або “листівка з відпустки”). Щоб розглянути шаблон в деталях, клацніть по ньому мишкою. У цьому випадку він займе місце чистого макета. Крім того, добірка шаблонів є на сайті.

Вибираючи шаблон, орієнтуйтеся швидше на його загальну композицію, оскільки будь-які деталі можна змінити: змінити колірну палітру, замінити графічні елементи, збільшити або зменшити їх кількість, поміняти їх розташування, ступінь прозорості і так далі.

Редагуємо шаблон або створюємо картинку з нуля

Розглянемо детальніше, що саме можна змінювати в шаблоні. Ті ж функції допоможуть і в тому випадку, якщо ви не знайшли підходящого макета і хочете створити картинку самостійно.

Процес створення зображення у професійних інструментах дизайну як Adobe Photoshop, Gimp і інших програмах нагадує роботу художника, вибирає кисті, олівці і фарби.

Робота ж у Canva схожа на складання конструктора або пазла: можна вибирати тільки і нескінченно комбінувати деталі з каталогу, який включає фони, текстури, малюнки, геометричні фігури, стокові фотографії, графіки, рамки і т. д. Всі ці елементи можна знайти у вкладках “Фон” і “Елементи”.

Кожному типу елементу відповідає свій набір інструментів редагування. Вони з’являються в залежності від того, який елемент у даний момент виділений мишкою. Наприклад, якщо виділити фотографію, з’явиться меню з набором фільтрів, ручних налаштувань контрасту, яскравості, віньєтування, ступеня прозорості і інших.

А якщо виділити фігуру, фон або простий малюнок, то в лівому верхньому кутку панелі з’явиться індикатор кольору, відкриває колірну палітру зображення. Кольори таких елементів можна змінювати. До речі, для цього у Canva є корисний інструмент з підбору колірних поєднань, виділяє ключові кольору завантаженої в нього фотографії.

Змінювати розмір і розташування елементів, включаючи фотографії, можна просто “розтягуючи” або “стискаючи” їх мишкою і переміщаючи по макету. Малюнки і фігури при цьому будуть вести себе як векторні зображення – їх якість не буде погіршуватися при збільшенні розміру.

Замінюємо текст

Текст – теж один з типових елементів дизайну. У відповідній вкладці є готові блоки з красивими комбінаціями кольорів, проте для російської мови вони можуть не знадобитися. Російський алфавіт підтримують трохи більше ста вихідних шрифтів (а завантажувати власні шрифти можна тільки в платній версії сервісу). Однак тут теж є з чого вибрати.

Додаткові параметри тексту, включають: розмір шрифту, колір, вирівнювання по центру, за правим або лівим краєм, а також міжбуквений і міжрядковий інтервал, які допоможуть додатково урізноманітнити типографіку вашого дизайну.

Використовуємо власні фотографії та логотипи

Вкладка “Завантаження” дозволяє зберегти в свій аккаунт файли з жорсткого диска і відразу додати їх у зображення. Їх можна буде використовувати і в усіх наступних макетах на будь-якому комп’ютері, тому не потрібно хвилюватися, що під рукою не буде потрібного файлу.

Для швидкого розміщення фотографії в дизайні Canva використовуються фоторамки різних форм і конфігурацій. Вставити фотографію в таку рамку можна, перетягнувши її мишкою з лівої частини екрану. Якщо автоматичний варіант вбудовування не підходить, фото можна кадрувати і відкалібрувати видиму область вручну.

Крім завантажень файлів з комп’ютера, через вкладку “Ще” можна підключити додаткові програми і зв’язати обліковий запис Canva з вашими профілями в Инстаграме і Фейсбуці. Всі фотографії з альбомів цих соціальних мереж відразу відображаються як вже завантажені у ваш профіль. Залишається тільки додати їх в макет.

Доповнюємо дизайн стічними фото

Якщо для колажу вам не вистачає власних фотографій, завжди можна доповнити його стічними знімками. Тим більше що в Canva є власний вбудований фотобанк з безкоштовними і платними варіантами (ціна однієї картинки для одноразового використання, як правило, складає 1 $). Зайдіть у вкладку “Елементи” і здійсніть пошук за ключовим словом, вибравши вкладку “Фото”.

Безкоштовні та платні фотографії будуть відзначені відповідними значками. Як правило, портрети і світлини із зображенням людей ставляться до платної категорії, але і тут є винятки.

Стокові фотографії можна використовувати як додаткові елементи, якщо вони добре поєднуються з обраної колірної палітрою і підкріплюють створене в колажі настрій.

Зберігаємо файл

Коли дизайн закінчено, натисніть “Скачати” в правому верхньому кутку і виберіть один із доступних форматів:

  • jpeg, стискає фотографію для мінімального розміру файлу;
  • png для високої якості;
  • pdf, який більше підходить для резюме, сертифікатів та інших документів;
  • pdf для друку, зберігає максимальну якість з щільністю 300 dpi (точок на дюйм).

Такі файли можна відправляти в друкарню для подальшого друку.

Мобільний додаток Canva

Одна з переваг Canva перед аналогами – наявність зручного мобільного додатку. У 2018 році його android-версія отримала нагороду Google в номінації “Кращий стартап” і утримує формується за відгуками користувачів рейтинг 4,8.

Звичайно, воно не є повною альтернативою веб-версії, але архів дизайнів і чернеток синхронізується. Можна і підправити картинку, і швидко створити пост для Инстаграма.

Що ж можна зробити в додатку?

  1. Створювати зображення для соцмереж, листівки, плакати, обкладинки, флаєри та колажі.
  2. Редагувати фотографії за допомогою фільтрів і ручних налаштувань.
  3. Використовувати шаблони.
  4. Вставляти фото з галереї телефону в дизайни.
  5. Накладати текст, іконки, фігури, малюнки, фоторамки.
  6. Публікувати дизайни за допомогою електронної пошти або соцмереж.
  7. Переглядати дизайни вашої команди (але створити таку команду можна тільки на сайті).

Основні відмінності додатки від повної версії:

  1. Подано не всі формати графіки, а в основному невеликі і передбачають мінімум тексту.
  2. Можна скачати картинку у вигляді файлу – тільки безпосередньо опублікувати або відправити по електронній пошті.
  3. Не підтримується режим спільного редагування зображень, який є в повній версії.

В іншому ж принцип роботи на сайті і в додатку однаковий. Щоб відредагувати або створити картинку, потрібно натиснути кнопку “Плюс” в правому нижньому кутку і вивести на екран меню: “Шаблон”, “Текст”, “Зображення” і “Малюнок”. Функції фоторедактора стають доступні при натисканні на фотографію, а налаштування зовнішнього вигляду тексту – виділення текстового поля.

Висновки

Canva відмінно підійде не тільки для ілюстрування рекламних кампаній або журналістських статей, але і власникам бізнесів, на перший погляд, не пов’язаних з контентом та інтернетом. Тут знайдуться шаблони для власників кафе, барів і ресторанів, агентств нерухомості і туроператорів, дизайнерів інтер’єру і меблевих майстерень, салонів краси, рітейлу, освітніх організацій і НКО.

До головних переваг такого рішення є простота використання і можливість групової роботи без прив’язки до комп’ютера або пристрою. Це особливо важливо, якщо ви або ваші колеги працюєте не лише з офісу і хочете мати доступ до своїх матеріалів у будь-який час.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.