Кращі біржі для покупки і продажу посилань
Всім привіт!
Сьогодні ми поговоримо про те, що таке біржа посилань і як вебмастери можуть заробляти за допомогою таких сервісів. Звісно, тут є свої підводні камені і їх обов’язково потрібно враховувати.
Особливо після видалення тіц і введення ІКС – нового показника якості сайтів Яндекса, який формується, виходячи з поведінкових факторів. Це подія раз і назавжди перевернула ринок посилань, причому не в кращу сторону. Як саме – розбираємося в статті.
Зміст
- Заробіток на продажі посилань
- Просування посиланнями
- Добірка популярних посилальних бірж
- Крауд-біржі
- Линкбилдер
- Referr
- Сollaborator
- Zenlink
- Linkum
- Crowd Links
- Орендні посилання
- Sape
- LinkFeed
- MainLink
- Вічні посилання
- Miralinks
- GoGetLinks
- GoGetTop
- Крауд-біржі
- Висновок
Заробіток на продажі посилань
Посилальні біржі допомагають вебмайстрам легко монетизувати свої проекти. Раніше лінки купували для того, щоб наростити тіц. Цей показник є дуже важливою метрикою на ринку посилань.
Багато намагалися наростити його саме з метою подальшої монетизації через біржі посилань. Тобто, кажучи простими словами, люди купували посилання, щоб наростити тіц і потім точно так само продавати їх.
У багатьох цей вид заробітку був основним. Продаж посилань приносила набагато більше грошей, ніж контекстна або банерна реклама. При цьому такий дохід міг вважатися стабільним і постійним. Попит на лінки був дуже великим.
Однак після видалення тіц і введення ІКС багато вебмастери почали панікувати. Попит на покупку почав дуже швидко падати. Адже, як я і казав раніше, основною мотивацією новачків була точно така ж продаж посилань в подальшому.
Тепер, коли показника, навколо якого все крутилося, немає, вебмастери були спантеличені. Чи варто зараз реєструватися на посилальних біржах і намагатися продавати там щось? Може бути, це вже неактуально і варто звернути увагу на інші способи заробітку на своєму сайті?
Відповідь такий: заробити на посиланнях все ще можна. Тільки тепер їх купують не для нарощування тіц, а для просування сайту. Пошукові системи досі враховують наявність посилань з авторитетних ресурсів, тому такі біржі все ще актуальні.
Тепер при вибірці сайтів під покупку посилань потрібно враховувати низку факторів. Якщо раніше всі здебільшого залежало від тіц, то тепер потрібно дивитися глибше і вивчати той проект, який буде посилатися на вас. Це працює і у зворотний бік. Ви повинні володіти якісним сайтом, щоб люди хотіли купувати з нього лінки.
Найбільша база знань по створенню і просуванню свого інформаційного сайту Докладніше
Якщо говорити про критерії обліку, то зараз вони приблизно такі:
- показник ІКС,
- кількість трафіку,
- кількість посилань, що продаються,
- наявність санкцій від пошуковиків.
В принципі, ІКС – новий показник Яндекса – знову вирішує дуже багато. У поганого проекту не буде високого Ікса, тому багато вебмастери знову-таки спантеличені тільки підвищенням цього показника.
Але його не підвищити з допомогою банальної купівлі посилань, нехай і з авторитетних ресурсів. Тут вирішують поведінкові фактори. А щоб їх отримати, потрібно дуже відповідально ставитися до свого проекту. Звичайно, можна ще спробувати накрутити, але в такому випадку дуже велика ймовірність перманентного бана в пошукових системах.
Можна прийти до висновку, що заробляти на лінках можна. Але при цьому варто враховувати, що вимоги до ресурсів підвищуються. З низькоякісних проектів ніхто не буде купувати посилання.
Просування посиланнями
Розкриємо ще одну дуже важливу тему: чому просування лінками досі працює (навіть після скасування тіц) і чи працює взагалі.
Наприклад, якщо Яндекс постійно уникає прямої і чесної відповіді на питання про посилання, то Гугл вчинив інакше: він враховує лінки в ранжуванні і в принципі робить посилальне просування можливим. При цьому, якщо ви будете зловживати їх купівлею або продажем, то може бути бан.
Яндекс теж може вас забанити, якщо помітить, що вас дуже активно “рекомендують” різні ресурси. Причому він може глянути на час публікації заміток з активним посиланням і негайно застосувати санкції.
Однак, це не заважає сеошників активно просувати свої ресурси за допомогою цього методу. Якщо робити все грамотно і акуратно, то результат буде суто позитивним.
До речі кажучи, при дотриманні певних правил розміщення посилань вебмастер може видавати їх за просту рекламу. За неї пошукові системи поки не карають.
Кілька простих правил при розміщенні можуть звести ймовірність бана практично до нуля. Ось вони:
- Посилання має бути залишена у тематичному тексті (статті) всередині якої-небудь фрази, що відбиває суть ресурсу, на який вона веде.
- В цьому тексті не повинно бути дуже багато різних лінків на інші ресурси.
- Найкраще посилатися на якийсь конкретний матеріал, імітуючи просту рекомендацію для читачів.
- Хорошим рішенням буде розбавлення анкора посилання, роблячи її більш людяною.
При дотриманні цих простих рекомендацій ви можете розраховувати, що пошукові системи будуть вважати ваші лінки за прості постові – рекомендації для читачів. Ніяких санкцій не буде, але і зловживати “рекомендаціями” також не варто. Все-таки там не дурні працюють, якщо що, фільтри можуть прилетіти як сніг на голову – зненацька і не до місця.
Добірка популярних посилальних бірж
Є кілька видів посилань: крауд-лінки, орендні (або тимчасові) і вічні. Як правило, біржі присвячені якомусь конкретному типу посилань. Тому ми розділимо цей блок на підкатегорії.
Крауд-біржі
Крауд-маркетинг – один з найбільш прогресивних методів просування ресурсу в інтернеті. Крауд-біржі працюють трохи іншим чином. Основна мета – створення позитивної громадської думки про якийсь продукт або ресурсі.
Досягається це шляхом написання численних оглядів, відгуків, відповідей на тематичні питання в спеціальних сервісах (із зазначенням лінка на потрібний продукт) або соціальних мережах, включення продукту в різні рейтинги і т. д. тобто робота йде по всіх фронтах.
Крауд-біржі дозволяють вам замовити просування і більше ні про що не дбати. Працівники цих бірж почнуть шукати в інтернеті різні обговорення, опитування та інші потенційні джерела трафіку.
Далі вони почнуть як би ненароком згадувати ваш продукт, залишаючи відкриті лінки на сайт. Вони будуть виглядати природно, тому пошуковики, ні хто-то ще не повинен здогадатися, що це крауд-просування.
Тепер поговоримо про найбільш популярних біржах, які надають послуги крауд-маркетингу.
Линкбилдер
Линкбилдер – крауд-сервіс для просування природними посиланнями. Працює вже досить тривалий час, є багато позитивних відгуків та рекомендацій. Всі методики розміщення давно перевірені професіоналами. Ви можете не турбуватися за якість, все буде зроблено в найкращому вигляді.
Вартість одного посилання – всього 199 рублів. Але користі від неї не буде, тому самі автори проекту рекомендують купувати хоча б по 50 штук в місяць. Бути може це і багато, але зате результат дійсно буде вражаючим.
Referr
Referr – один з кращих крауд-сервісів. На ринку вже майже 6 років, з 2013 року допомагає людям просувати свої сайти в інтернеті. На відміну від попередньої біржі, тут є обмеження на мінімальне замовлення – 50 посилань, загальною вартістю 11 900 рублів.
За промокоду IKLIFE можете отримати +15 посилань до будь-якого тарифу
У Referr працюють максимально компетентні працівники. Вони зроблять аналіз вашого проекту, знайдуть найбільш вагомі та ефективні точки дотику з аудиторією і після цього почнуть активне просування ресурсу або матеріалів з цього ресурсу через обговорення, відгуки, коментарі і т. д.
Посилання будуть виглядати певним чином: безанкорниє (без тексту), з атрибутом nofollow. Ніби якийсь випадковий користувач набрів на вашу статтю, потім побачив якесь обговорення і вирішив поділитися нею з учасниками, просто скинувши лінк так, як би її скинув простий користувач в аналогічній ситуації.
Розпізнати, що це реклама, практично неможливо. Особливо з боку пошукових систем. Referr ручається за це.
Крім цього, на біржі є особистий консультант, який допоможе вирішити будь-які питання. З ним можна зв’язатися через популярні месенджери.
Сollaborator
Сollaborator – біржа прямої реклами. Більше 3 000 сайтів для розміщення посилань у статтях, новини, анонси. Зручні фільтри для вибору майданчиків.
Zenlink
Zenlink – сервіс природного просування сайтів. Працює точно так само, як і попередні. Біржа обіцяє, що після замовлення їх послуг ваш ресурс буде отримувати тільки якісний трафік і рости в позиціях.
Вони уточнюють, що для кожного проекту підбирається спеціальний план просування. Після ретельного аналізу вашого проекту і його ніші співробітники Zenlink почнуть поетапне розміщення необхідних матеріалів в інтернеті.
Процес співробітництва регулюється спеціальним договором. Ви можете бути спокійні за свої гроші. Мінімальне замовлення – 10 посилань. При першій реєстрації вам буде дана можливість випробувати сервіс, обмеження мінімального замовлення знижується до 5.
Тут є гарантія 7 днів. Мало, звичайно, але якщо вас щось не влаштує, ви зможете відправити замовлення на доопрацювання.
Linkum
Linkum – відмінний сервіс крауд-посилань, який дозволить вам замовляти просування свого ресурсу за досить демократичними цінами. Всього 65 – 150 рублів за 1 штуку. При цьому тут немає обмежень у вигляді мінімального замовлення. Ви можете замовити лише одну посилання за 65 рублів, щоб особисто переконатися в ефективності роботи цієї компанії.
У Линкуме, як і в Зенлинке, дуже маленький термін гарантії. Всього 1 тиждень. Це означає, що якщо через тиждень хтось вирішить видалити сплачену вами посилання, то біржа буде не причому. Все в рамках представленого договору.
З іншого боку, якщо хтось дійсно захоче видалити ваше посилання, він зробить це не замислюючись у перші дні. Так що, на думку багатьох користувачів, строк до 7 днів вважається достатнім.
Як і багато крауд-біржі, Линкум пропонує додатковий заробіток за розміщення цих самих посилань на різноманітних ресурсах. Оплата від 10 рублів за одну розміщену. Якщо вірити відгукам на сайті, то деякі умільці мають до 20 000 рублів додаткового доходу в місяць.
Crowd Links
Crowd Links – сервіс ненав’язливого інтернет-просування. Працює точно так само, як і 4 попередніх проекту. Всі лінки виглядають максимально природним чином і розміщуються переважно на форумах, в коментарях і різних анкетах.
Середня ціна на послуги цієї крауд-біржі – 200 – 250 рублів за 1 лінк. При цьому тут є обмеження в 10 штук мінімального замовлення. Також тут є гарантія – 1 місяць.
В принципі, це стандартна платформа крауд-маркетингу, яка відмінно справляється зі своїми завданнями. Як і на більшості подібних сервісів, перед оформленням замовлення доведеться скласти хороше технічне завдання. У цьому вам повинен допомогти менеджер, який зв’яжеться з вами в найближчий час після оформлення заявки.
Тут є можливість вибору типу посилання. Їх 3: активна, неактивна і брендована. Ще ви можете замовити розміщення у Вікіпедії. В такому випадку розрахунок вартості йде з окремого тарифу.
Орендні посилання
Орендні – тимчасові посилання, які оплачуються на певний часовий період. Тобто, якщо ви купуєте тимчасовий лінк на якомусь ресурсі, то з плином часу він зникне (якщо ви, звичайно, не надумаєте продовжити оренду).
Коли-то такий вид просування був одним з найбільш ефективних. Зараз же багато вебмастери і СЕО-спеціалісти сперечаються між собою з приводу необхідності таких заходів. У будь-якому випадку я представляю вам список найпопулярніших бірж орендних посилань.
Sape
Sape – сервіс існує вже понад 10 років, і багато вебмастери заробляють сотні тисяч рублів з його допомогою. Напевно, найпопулярніша біржа посилань, про яку мені доводилося чути.
Зараз в біржі зареєстровано більше 600 000 активних користувачів. Серед них є як прості користувачі, так і цілі рекламні агентства. Середня вартість одного лінка 5 – 50 рублів. При цьому не варто забувати, що це біржа тимчасових посилань. Це означає, що користувачам потрібно постійно продовжувати оренду, сплачуючи фіксовану ставку в певний термін.
LinkFeed
LinkFeed – ще одна біржа тимчасових посилань, яка заслужила повагу багатьох вебмайстрів та маркетологів. Вона не така популярна, як та ж Сапа, але частку ринку все ж має.
ЛинкФид дуже простий у використанні. Потрібно пройти просту реєстрацію, після чого всі можливості сервісу стануть доступні. Реєстрація доступна як для оптимізаторів (рекламодавців), так і для вебмастеров.
MainLink
MainLink – дуже старий сервіс, який існує на ринку вже більше 13 років. Хтось вважає, що це біржа № 2 після Сапи. За популярністю – дуже може бути, адже Майнлінк має у своїй базі понад 200 000 сайтів.
Це біржа тимчасових лінків. Це означає, що кожен раз доведеться продовжувати оренду. Але це не заважає багатьом рекламникам активно користуватися послугами Майнлінк. Все ж навіть в орендованих посиланнях є певна користь.
Вічні посилання
Це більш ефективний спосіб просування ресурсів, завдяки якому саме посилальне просування вийшло на новий рівень. Вічні лінки більш якісні, пошукові системи при правильному підході (про який я говорив на початку статті) не будуть бачити різницю між покупною посиланням та постовий.
Природно, з приходом вічних лінків з’явилися різні біржі. Їх дуже багато, я розповім лише про самих основних.
Miralinks
Miralinks – найпопулярніша біржа вічних посилань в Росії і СНД. Це обумовлено високою якістю надаваних послуг. Будьте впевнені, Міралінкс робить все по вищому розряду. Біржа піклується про якість і своєї репутації.
Тут є гарантія, яка полягає в повному поверненні коштів або повторному виконанні завдання. Тобто, якщо ваше посилання буде видалена, то Міралінкс поверне вам ваші гроші або запропонує якийсь інший варіант.
Середня вартість одного розміщення варіюється в межах 100 – 700 рублів. При цьому тут немає жодних обмежень у вигляді кількості посилань. Можете купити хоч одну, хоч сто – ніхто й слова не скаже.
GoGetLinks
GoGetLinks – ще одна популярна біржа, яка дозволяє купувати/продавати вічні лінки. Як і у випадку з Миралинксом, все працює за вищими стандартами. Тільки 20 % всіх сайтів проходять модерацію. Вона тут дуже жорстка, це говорить про високу якість посилань для рекламодавців.
Є гарантія. Якщо посилання з якихось причин буде видалена, біржа зобов’язується відшкодувати весь збиток. Те ж саме і при варіанті, якщо лінк не буде проіндексований протягом 70 днів.
GoGetTop
GoGetTop – порівняно молодий проект, який з’явився в 2013 році. Суть практично та ж – розміщення вічних посилань на різних проектах. Однак, тут є і своя фішка, яка полягає в розстрочку виплат до 3 місяців. Розміщення відбувається відразу, виплати потім. Але в такому разі загальна сума підвищується на 15 %.
Особливою популярністю цей сервіс поки не користується. Люди віддають перевагу більш перевірені і знайомі проекти. Хоча GoGetTop був створений холдингом Mirafox. Вони ж володіють GoGetLinks і декількома іншими великими біржами.
Висновок
Як бачите, біржі посилань все ще користуються певною популярністю. Звичайно, з приходом нових алгоритмів і низки банів за маніпуляції з пошуковими системами попит на них став зменшуватися. Ложку дьогтю додала і нещодавня видалення тіц. Багато бачили сенс в посиланнях тільки з-за цього показника.
Проте не можна заперечувати той факт, що посилальне просування досі працює. В Гуглі так точно, а розробники Яндекса завжди щось недоговорюють. Сподіваюся, що ця стаття допоможе вам вибрати потрібну біржу.
Якщо ви хочете дізнатися більше про просування тематичних сайтів і заробітку на них, то я рекомендую записатися на курс Василя Блінова “Як створити сайт”. У ньому автор відповідає на більшість питань, які виникають у початківців вебмайстрів.
Там же є інформація про просування з допомогою посилань і заробіток на цьому. Переходьте на сторінку і швидше заповнюйте форму заявки. Величезна частина курсу доступна абсолютно безкоштовно, тому не втрачайте свій шанс.