Як написати в техпідтримку ВКонтакте і гарантовано отримати відповідь

Поширити

Привіт, друзі!

Незважаючи на повсюдне поширення інтернету і соціальних мереж, ще не на всі питання можна самостійно знайти відповіді. У деяких випадках доводиться звертатися за порадою до людей з досвідом і спеціалізованими знаннями.

У багатьох користувачів соцмережі таких знайомих немає, тому для цієї мети ВКонтакте є цілий штат фахівців, які готові допомогти і дати розгорнуту відповідь на будь-який запит юзера. У цій статті ми розберемося, як написати в техпідтримку ВКонтакте.

Зміст

  • Що потрібно знати про службу технічної підтримки ВКонтакте
  • Як звернутися в підтримку через комп’ютер
  • Як звернутися в підтримку при заблокованій сторінці
  • Як зв’язатись з агентом по телефону
  • Висновок

Що потрібно знати про службу технічної підтримки ВКонтакте

Щоб марно не гаяти часу в очікуванні допомоги від технічної підтримки, давайте відразу визначимося, які проблеми вони допомагають вирішувати і скільки часу доведеться чекати на відповідь.

У команді служби підтримки ВК працює кілька сотень людей, які відповідають на будь-які питання по функціоналу соцмережі. Перед працевлаштуванням на посаду агента технічної підтримки кожен кандидат проходить навчання і досить жорстке тестування на знання сайту vk.com, вміння знаходити спільну мову з людьми і загальну ерудованість.

Приблизний час, яке агент витрачає на написання відповіді – 5 хвилин. За робочий тиждень фахівець відповідає десь на 500 заявок від учасників соціальної мережі. Користувачі чекають відповідь в середньому 30 – 50 годин, але буває, що його доводиться чекати і більше 5 днів. Виходячи з цих даних, ви можете уявити собі кількість листів, які щоденно надходять в техпідтримку.

Як звернутися в підтримку через комп’ютер

Звернутися в техпідтримку, описаним нижче способом, може тільки зареєстрований у ВК користувач.

У службу допомоги ВКонтакте щодня надходять десятки тисяч запитів. Більшість з них є спамом або типовими проблемами, які можна легко вирішити, використовуючи розділ “Допомога”. Щоб скоротити кількість таких запитів, адміністрація соцмережі залишила кнопки “Написати в Підтримку” тільки в тих питаннях, які юзерам буде дійсно важко вирішити самостійно.

Щоб відправити повідомлення в техпідтримку, необхідно в розділі “Допомога” знайти тему, в описі якої є кнопка “Звернутися в Підтримку” або “Написати в Підтримку”. Залежно від теми, напис на кнопці може мати й інші варіанти написів.

Одна з таких тем – “Мою сторінку зламали!” Можете ввести цей запит в рядок пошуку і подати заявку, використовуючи кнопку під текстом довідки або самостійно пошукати іншу відповідну тему з кнопкою обігу.

Ви можете скористатися прямим посиланням і відразу потрапити на сторінку з формою подачі заявки на підтримку.

У формі подачі потрібно вказати тему обігу і детально описати проблему. Додайте ваше повідомлення скріншоти, фотографії та інші документи, які допоможуть агенту розібратися у вашому скрутному становищі.

Чим детальніше ви опишете ситуацію, тим більше ймовірність, що вам допоможуть. Відповідь спеціаліста ви отримаєте особистим повідомленням, до того ж відповідь завжди буде знаходитися у вкладці “Мої питання” розділу “Допомога”.

В обробці може знаходитися тільки одна заявка. Тому якщо ви хочете написати інший лист, то доведеться дочекатися відповідного повідомлення або видалити вже заданий запит. Це можна зробити у вкладці “Мої запитання”. Там же можна переглянути всі надіслані коли-небудь запити, видалити або відредагувати текст повідомлення, яке ще перебуває в обробці, а також додати уточнюючий коментар.

В соцмережі є паблік “Команда Підтримки”. У ньому ви можете дізнатися подробиці про роботу агентів. У блоці інформації про співтовариство закріплені вказівки про те, як написати своє питання в техпідтримку, як поділитися вподобаним відповіддю з іншими користувачами ВК або поскаржитися на неякісну роботу фахівця.

Для маркетологів, які налаштовують рекламну кампанію у ВК, є окрема форма для подання заявки. Використовуючи її, можна значно швидше отримати допомогу, проте, фахівці розглянуть тільки проблеми, пов’язані з рекламою у ВК.

Як звернутися в підтримку при заблокованій сторінці

У співтоваристві техпідтримки і на сторінках офіційних представників соцмережі я не знайшов жодної інформації про те, що за допомогою можна звернутися по пошті.

Проте багато користувачів пишуть про те, що працює email [email protected]. При створенні листа Яндекс розпізнав цей емейл, як існуючий і підтягнув до адресою піктограму VK. Відповідного листа я поки ще не отримав, але судячи з відгуків у мережі, чекати його доведеться мінімум тиждень.

Якщо ви хочете звернутися в адміністрацію ВКонтакте з ділового питання, то використовуйте адреси електронної пошти, призначені для цих цілей:

Цю та іншу інформацію для преси і партнерів можна знайти на сторінці “Про Компанії”.

Якщо сторінка з якої-небудь причини заблоковано, ви можете подати заявку в службу техпідтримки, використовуючи спеціальну форму. Відновлення профілю проводиться безкоштовно, так що ні в якому разі не перераховуйте гроші нікому, хто просить оплату за цю послугу.

По темі відновлення заблокованого аккаунту на блозі є окрема стаття – дуже рекомендую ознайомитися.

Як зв’язатись з агентом по телефону

Можливо, зараз я когось прикро вражу, але зателефонувати на підтримку ні з мобільного, ні зі стаціонарного телефону не вийде, так як у ВК просто немає колл-центру, в якому фахівці могли б відповісти на ваш дзвінок. Всі мої спроби знайти номер телефону ТОВ “В Контакті” в довідниках та інших ресурсах Рунета залишилися безуспішними.

А ось через мобільний додаток зв’язатися з агентом ВКонтакте можна так само як і через веб-версію сайту. Необхідно перейти в розділ “Допомога”, який знаходиться в основному меню і натиснути кнопку “Написати в Підтримку” в одному з питань. Відповідь можна буде переглянути на вкладці “Мої запитання”.

Висновок

Звичайно, мені б теж хотілося подзвонити за номером гарячої лінії ВК і протягом пари хвилин вирішити свої проблеми, пов’язані з соцмережею. Але такої функції зараз немає, та й малоймовірно, що вона з’явиться в найближчому майбутньому.

Більшість проблем користувачів типові, так що якщо ви пишете не з проханням відновити доступ до несправедливо заблокованою сторінці, то краще самостійно пошукайте відповідь у розділі “Допомога” або на сторонніх ресурсах Рунета.

Якщо у вас залишилися запитання, задавайте їх у коментарях – будемо вирішувати їх спільними зусиллями.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.