Як розкрутити групу ВКонтакте самостійно – секрети платних і безкоштовних методів просування

Поширити

Радий новій зустрічі, друзі!

Ми говорили про те, як створити паблік Вконтакті і вибрати тип спільноти. Сьогодні поділюся інформацією, як розкрутити групу ВКонтакте самому, оскільки ця соцмережа дуже ефективно використовується для безлічі цілей – від хобі та спілкування до бізнесу та просування послуг.

Щоб не було плутанини, поясню момент: кажучи “спільнота” або “група”, я також маю на увазі паблики, оскільки способи розкрутки однакові за своїми принципами.

Зміст

  • Для чого потрібно розкручувати групу?
  • Стартові характеристики
  • Етапи розкрутки групи ВКонтакте
  • Платне просування
    • Накрутка передплатників
    • Реклама в інших співтовариствах
    • Таргетована реклама
  • Безкоштовне просування
    • Основні інструменти
  • Висновок

Для чого потрібно розкручувати групу?

ВКонтакте давно перестав бути ресурсом, де люди просто контактують один з одним, спілкуючись і обмінюючись приємними новинами, фотографіями, музикою. Сьогодні це – глобальна майданчик для розміщення послуг компаній, продажів, реклами, груп підтримки і численних сервісів.

Отже, для чого робити групу популярною?

  1. Просування бренду/бізнесу з метою збільшити продажі та лояльність клієнтів. Сюди ж можна віднести всілякі представництва фірм в соцмережах.
  2. Заробіток на рекламі. Співтовариства з живою аудиторією передплатників від 5 000 і більше є дуже бажаними для рекламодавців. Головні принципи, якими вони керуються – кількість передплатників і платоспроможність конкретної аудиторії. Якщо саме це ваша мета, раджу ознайомитися з додатковою інформацією – як заробляти на групах Вконтакті.
  3. Створення тематичного співтовариства по інтересах, в якості хобі. На подальших етапах можливе суміщення з пунктом 2.

Стартові характеристики

Наскільки швидко вам вдасться розкрутка пабліка, залежить від базових характеристик.

Перерахуємо їх:

  1. Чи готова аудиторія на інших ресурсах (емейл-база, інші соцмережі), з яких можна зробити перших передплатників, якщо ви розкручуєте нову групу.
  2. Бюджет. Ми розкриємо і платні, і безкоштовні шляху просування, але навіть мінімальний бюджет в 1 000 рублів на початковому етапі заощадить час.
  3. Група створюється з нуля або потрібно розкрутити вже наявну? По суті, немає великої різниці. Якщо стара група, то буде легше з етапом, на якому потрібні перші передплатники. Але, створюючи нове співтовариство, можна відразу зробити все правильно і максимально ефективно в плані оформлення.

Етапи розкрутки групи ВКонтакте

Відштовхуємося від того, що група/паблік вже є, має потрібне оформлення групи ВКонтакте, назву та опис, з чого почати його популяризацію?

Огляд з покроковим описом стартового продає наповнення та оптимізації під пошукові системи, ми робили зовсім недавно.

Перерахуємо основні етапи розкрутки групи:

  1. Визначення цільової аудиторії. Яка вона? Способи просування стандартні, але саме орієнтуючись на аудиторію, ви будете шукати паблики-партнери, де ефективно рекламуватися, робити оформлення та проводити відповідні конкурси.
  2. Створення контенту. Бажано мати готовий контент-план на місяць, коригувати по ходу дій і готувати новий. Важливо, щоб був готовий якісний матеріал хоча б на 10 постів, щоб зацікавити і втримати нових людей.
  3. Залучення передплатників. На цьому етапі вирішується стратегія, якої ви будете слідувати. Або це безкоштовні способи, або платні, можливі комбіновані варіанти. Як тільки співтовариство стає більш-менш популярним, воно розширюється, розростаючись на кшталт снігової лавини. Якщо, звичайно, підтримується активність.
  4. Аналіз статистики та коригування. Аналітика – ваш кращий друг, якщо ви серйозно беретеся просувати своє дітище. З самого початку фіксуйте свої дії і слідкуйте за відгуком, щоб порівнювати ефективність різних способів. Наприклад, у перший місяць використовували таргетовану рекламу, у другій – можна вдатися до розсилці повідомлень потенційної ЦА і зосередиться на безкоштовних способах, а в третій – звернутися до адміністраторів інших пабликов за рекламою. Можна порівняти, що було ефективніше і принесло найбільше зростання.

Платне просування

Платна розкрутка найпростіша. Якщо ви цінуєте свій час і не хочете вникати в процеси і тонкощі, для вас підійдуть такі методи. Ще простіше – найняти фахівця в цій області і делегувати йому просування вашої групи.

Нам же зараз цікаво висвітлити всі методи, які можна використовувати, як платно, так і самостійно, без вкладень. Але останні я зазначу лише коротенько, для повноти інформації.

Обійтися зовсім без вкладень і розкрутити групу абсолютно безкоштовно – не вийде. Чому – поясню нижче, хоча бюджет “безкоштовних методи” мінімальний.

Платне просування включає в себе накрутку, рекламу в інших співтовариствах і таргетинг.

Накрутка передплатників

За гроші накручуються передплатники, лайки, репости, коментарі. Це робиться за допомогою спеціальних сервісів, які допомагають швидко додати вашій групі величезна кількість активності від ботів, за яких, швидше за все, вашу групу або публічну сторінку забанять.

Але також вони можуть призвести дійсно живих, платоспроможних і зацікавлених передплатників. Все залежить від конкретного сервісу, тому будьте акуратні і уважні з вибором. У цьому вам допоможе попередня стаття по темі – як накрутити передплатників ВКонтакте.

Якщо готові ризикнути і накручувати аудиторію з допомогою того ж VKTarget, наприклад, варто знати одну хитрість. Щоб спільнота не забанили, регулярно чистіть групу від ботів, які з’являються. Близько 30 % від наведених передплатників будуть живими, від решти краще позбутися якомога швидше.

Підіб’ємо підсумок, що це самий неефективний спосіб для довгострокової перспективи. Їм можна скористатися на початковому етапі, коли не страшно втратити новоспечену групу і потрібні перші передплатники, оскільки люди неохоче підписуються на порожні і маленькі групи. В якості масовки – згодиться.

Але нам потрібен результат, а не видимість, тому йдемо далі.

Реклама в інших співтовариствах

При наявності бюджету звернутися до реклами можна на будь-якому етапі розвитку групи. Потрібно знайти співтовариства з подібною тематикою і купити пост в їх стрічці. Таким чином, вони будуть просувати вас і потихеньку наповнювати живою аудиторією.

Скільки коштує розкрутити групу таким чином? Ціни за один розміщений пост можуть бути від 10 до 800 рублів і вище, все залежить від конкретної групи.

Варто уважно вибирати партнерів.

По-перше, не вибирайте круті топові співтовариства. Вони візьмуть дорого, а ваш пост, швидше за все, швидко “потоне” в їх насиченою стрічці. Підійдуть співтовариства з аудиторією 50 000 – 200 000 передплатників.

Складіть список з усіма відповідними пабликами і подивіться статистику охоплення їх постів (запитайте її у адміна при необхідності). Варто орієнтуватися за охопленням одного поста, а не за охопленням за день. Адже нас цікавить, щоб пост побачило якомога більше людей, а ось цифра охоплення за день нічого не дасть. Вона складається з усіх випущених пабликом постів за день і сумарної кількості переглядів.

Такий сумарний охоплення може бути прекрасним, але якщо в день виходить 20 постів, то на один пост доведеться мізерно мало. Порівняйте показники різних спільнот та вибирайте найкраще, по співвідношенню ціна розміщення / охоплення.

Замовляти рекламу зручно через офіційну біржу реклами ВКонтакте або через Sociate.

Таргетована реклама

Рекламу можна придбати у самого ВКонтакте. Це контекстна реклама зліва під меню, на зразок того, що ми бачимо в Яндекс або Google. Сервіс досить простий, можна зробити налаштування рекламної кампанії самостійно. Вибирайте оплату, залежну від показів реклами користувачеві, або від кількості переходів/кліків.

Мінус: якщо у людини стоїть блокувальник реклами в браузерах, він нічого не побачить.

Безкоштовне просування

Навіть якісні платні сервіси по суті – автоматизація, яка заборонена політикою сайту. До того ж не всі з них вміють гнучко враховувати цільову аудиторію.

Найкраща розкрутка – заснована на особистому чутливому керівництві, симбіозі хорошого контенту і залучення живих зацікавлених передплатників.

Якщо з контентом все приблизно зрозуміло, де ж взяти справжню аудиторію?

Основні інструменти

Рухаючись по кроках, поступово задійте всі інструменти, щоб просувати свою спільноту.

Крок 1. Залучайте спочатку лояльну аудиторію.

Щоб максимально швидко просунути свою групу, згадайте і покличте всіх причетних та небайдужих: друзів, знайомих, клієнтів. Обов’язково просіть їх робити репости і ставити лайки.

Крок 2. Просувайте групу з допомогою розсилки запрошень в особисті повідомлення незнайомим людям.

Робіть це з фейкових сторінок, оскільки люди можуть скаржитися на спам, що неминуче веде до блокування.

Вкрай нерозумно використовувати для цього особисту сторінку. Можна делегувати таку рутину помічникові або займатися самостійно. У день така діяльність займає не більше години (з 5 акаунтів).

[Щоденна розсилка повідомлень – частина безкоштовного просування]

Для реєстрації акаунтів знадобиться купувати сім-карти або вже готові акаунти на біржі (наприклад, Smska.net), тому абсолютно безкоштовною така розкрутка, строго кажучи, не може вважатися.

Кожен фейковий аккаунт потрібно грамотно і красиво оформити, щоб у людей відразу створювалося вірне враження, чим може бути корисний даний аккаунт.

Далі через глобальний пошук за допомогою фільтрів підбираємо потрібну нам аудиторію (наприклад, наша ЦА обмежена локацією – Воронеж, віком від 25 років і підлогою – чоловічий). Додаємо всіх в друзі або відправляємо заготовлений текст, що продає. Цей текст трохи краще міняти кожні 5 повідомлень, щоб ВКонтакте не обчислив автоматизовані дії.

Інший варіант – знайти у вашій тематиці всі відповідні спільноти та надсилати заявки їх аудиторії. Не надто чесний конкурентний спосіб, але про нього варто згадати.

У день можна додати до 40 друзів на одному акаунті з-за обмежень ВК. З 5 акаунтів вже буде 200 заявок в день, з яких прийнятими виявиться не менше 20 %. Чим більше у вас друзів, тим охочіше будуть додаватися нові.

Як тільки людина додав вас у друзі, висилаємо заготовлений текст або безпосередньо запрошуємо в наше співтовариство (день можна відправити до 40 запрошень).

Через кнопку “Розповісти друзям” робіть репости з групи до себе на ці сторінки, щоб регулярно з’являтися в стрічці.

Щодня роблячи такі дії, ви купуєте живих зацікавлених передплатників. Так – повільно, так – вимагає терпіння, але на сьогоднішній день саме цей спосіб безкоштовної розкрутки найоптимальніший.

Крок 3. Розмістіть запрошення в інших соцмережах.

Обов’язково вкажіть посилання на сторонніх ресурсах, якщо вони є, наприклад, на вашому сайті або посадкової сторінці (лендинге).

Крок 4. Регулярний контент.

Він повинен оновлюватися кожен день (1 – 3 посади), щоб підтримувати активність і утримувати нових передплатників. Використовуйте якомога більше різноманітного і актуального матеріалу. Для цього є безліч способів, таких як збірки, “вірусні пости”, тематичний гумор, корисна інформація та багато іншого.

Крок 5. Конкурси.

Ще один інструмент, з-за якого безкоштовна розкрутка не може вважатися зовсім безкоштовною. Акції та конкурси люблять усі, особливо якщо цінні призи. Влаштовуйте їх регулярно з обов’язковою умовою перепоста і вступу в вашу групу. Підведення підсумків та вибір переможця робіть максимально прозоро та чесно за допомогою популярних сервісів (наприклад, VKWIN), записуючи процес на відео.

Крок 6. Співпраця з групами.

Можна домовитися про безкоштовну рекламу в посиланнях іншої групи або в їх стрічці (взаимопиар). Вибирайте нечисленні спільноти, яких може зацікавити ваш контент, щоб їм теж було вигідно розміщення у вас.

Крок 7. Співпраця з блогерами.

Якщо ви продаєте якісь послуги чи продукцію, можна спробувати залучити блогерів. Вони тестують ваш продукт і розповідають про нього своєї аудиторії в постах або онлайн-трансляціях.

Крок 8. Оптимізація під ключові запити.

З недавніх пір в пошуку Яндекса і Гугла стали з’являтися індексовані сторінки спільнот ВКонтакте, тому працюйте над контентом з урахуванням ключових запитів. Що саме зараз шукають люди у вашій ніші, можна дізнатися за допомогою таких сервісів, як Wordstat, наприклад.

Висновок

Розкрутка групи – справа не одного місяця, але кожен нині популярний паблік коли починав приблизно з тих основ, про які було розказано сьогодні. Приблизно, тому що пару років тому не було тих способів, різноманіття яких доступно нам сьогодні. З іншого боку, не було і такого жорсткого контролю за спамом з боку ВК.

Якщо не готові витрачати час на розкрутку групи самостійно, є ще один варіант – купити розкручену групу на спеціалізованих сервісах і заощадити свій час та кошти.

Вибір стратегії за вами, немає єдино правильного і найефективнішого способу. На мій погляд, саме гнучкість у застосуванні великої кількості прийомів дозволяє досягти найкращого результату.

Будьте креативні, створюйте якісний контент, випромінюйте позитив і завжди залишайтеся ввічливі як у бізнесі, так і в житті!

На цьому я прощаюся, друзі, і бажаю удачі!

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.