Як налаштувати таргетовану рекламу в Инстаграме: покрокова інструкція

Поширити

Вітаю, друзі.

Instagram стає ефективною і популярною майданчиком для заробітку, просування свого бізнесу, збільшення продажів завдяки тому, що мільйони людей щоденно заходять в цю соцмережу, активно спілкуються, дивляться свіжі записи, вивчають товари і послуги.

Безліч компаній і приватних підприємців, які вже мають свій профіль у цій соціальній мережі, що дає щоденне спілкування з потенційними клієнтами, миттєву зворотний зв’язок і підвищення лояльності до бренду.

Спочатку людина заходить почитати корисні матеріали, підписується, включається до обговорення у коментарях, бере участь в акціях і конкурсах. І ось він вже перетворився на прихильника і клієнта. Раніше ми говорили з вами про просування своєї сторінки. А сьогодні розберемося, як налаштувати рекламу в Инстаграме, щоб залучити якомога більше потенційних покупців.

Зміст

  • Якою буває реклама в Instagram: види і вартість
  • Як створити рекламний пост для Инстаграма: покрокова інструкція
  • Створення сторінки для компанії в Facebook
  • Переходимо на бізнес-профіль в Инстаграме
  • Просування постів в Инстаграме
  • Як налаштувати спосіб оплати
  • Створення реклами через Facebook
    • Вибір цілі рекламної кампанії
    • Параметри рекламного облікового запису
    • Налаштування аудиторії
    • Місце розміщення
    • Бюджет і графік рекламної кампанії
    • Складання рекламного оголошення
  • Поради по проведенню рекламної кампанії в Инстаграме
  • Правила
  • Проблеми при запуску реклами
  • Висновок

Якою буває реклама в Instagram: види і вартість

Є 2 основних варіанта реклами в цій соціальній мережі, обидва вони платні. Безкоштовно самому можна просувати Instagram-аккаунт іншими способами. Рекламувати свої товари та послуги можна лише за гроші.

Перший спосіб полягає в розміщенні рекламних постів через блогерів і в тематичних спільнотах. Вартість таких публікацій дуже сильно варіюється, кожен власник облікового запису призначає свою ціну. Плюсом такого способу є особистий авторитет людини. Його передплатники сприймають рекламу як особисту рекомендацію, що позитивно впливає на результати кампанії.

З іншого боку, складно правильно підібрати сторінку для максимальної віддачі. Потрібно оцінити статистичні показники, щоб основна частина передплатників була живою, активною й максимально збігалася з вашою цільовою аудиторією.

Створюйте популярний контент, залучайте цільових передплатників і конвертуйте їх у покупців. Детальніше про курс

Другий спосіб – це таргетована реклама. Її переваги:

  • ви відразу вказуєте, кому потрібно показувати оголошення, і система відбирає потенційних клієнтів за заданими параметрами;
  • швидкий запуск, не потрібно вести переговори з блогерами та власниками спільнот;
  • можна вкласти будь-який наявний на даний момент бюджет для залучення людей;
  • мінімальна сума – 20 руб. в день;
  • можна створити оголошення, оплатити невелику кількість показів, оцінити результат, підкоригувати контент і продовжити кампанію;
  • є доступ до статистики, з якої видно, скільки людей переглянули повідомлення і перейшли на вашу сторінку;
  • у будь-який час можна відключити показ реклами.

Про цьому виді реклами ми і будемо говорити далі, навчимося підключати її і налаштовувати.

Як створити рекламний пост для Инстаграма: покрокова інструкція

Налаштувати і запустити повноцінну таргетовану рекламу можна тільки через Facebook. Давайте розберемося покроково, як це зробити.

  1. Створити публічну сторінку компанії в Facebook.
  2. Перейти на бізнес-профіль в Instagram, якщо ви ще цього не зробили. У процесі переходу синхронізувати акаунти в цих двох соціальних мережах. Якщо вже створили бізнес-профіль, то прив’яжіть його до сторінки на Facebook.
  3. Зайти в рекламний кабінет, написати текст для реклами, налаштувати покази в Инстаграме.
  4. Визначити бюджет і почати кампанію.

Ось такий план дій. Тепер розберемо весь процес детально. А також торкнемося просування постів у самому Инстаграме.

Створення сторінки для компанії в Facebook

Відкрийте сайт соціальної мережі і, якщо потрібно, авторизуйтеся у своєму основному профілі.

Тепер натисніть на трикутник у правому верхньому куті і в списку виберіть “Створити сторінку”.

Потім переходьте до створення бізнес-сторінки.

Заповніть поля форми і рухайтеся далі.

Після вибору аватара і обкладинки перед вами відкриється створена сторінка.

Переходимо на бізнес-профіль в Инстаграме

Заходимо в додаток і йдемо в настройки.

Потім відкриваємо пункт “Запис” і тапа по надпису.

Після цього ми побачимо, хто з наших знайомих вже використовує можливості бізнес-аккаунта. Йдемо далі.

Читаємо інформацію і тиснемо “Далі”, поки не з’явиться вікно з вибором категорії. Торкніться відповідного варіанту і натисніть “Далі”.

Підтверджуємо свій електронний ящик, підключаємо акаунт Facebook і вибираємо сторінку, яку раніше створили.

Після цього на екрані з’являється повідомлення про успішному переході на бізнес-профіль.

Просування постів в Инстаграме

Після переходу на бізнес-аккаунт ви можете відразу почати просувати свої публікації. Для цього в своєму особистому розділі натисніть на кнопку “Промоакції”.

Потім тапніте по напису “Просувати” або “Створити промоакцію”. Виберіть запис і натисніть на стрілочку в правому куті.

Тепер потрібно вибрати місце, куди будуть переходити люди, які зацікавилися рекламним повідомленням. Це може бути ваш профіль сайт або Direct.

Потім можна визначити нас цікавить аудиторію або доручити це Инстаграму. Давайте подивимося, які дані доступні нам при ручне налаштування таргетингу.

У вікні бачимо, що можна задати локацію, інтереси і вік людей, які нас цікавлять. Натискаючи по черзі на поля форми, заповніть дані. Мій профіль може зацікавити відвідувачів, які люблять читати і розвиватися, а також самі пишуть тексти. В основному це люди від 25 до 45 років. Регіон я можу вибрати будь-який.

Після всіх налаштувань натисніть на пташку в правому кутку і рухайтеся далі. Залишилося вибрати бюджет, перевірити всі дані і підтвердити початок акції.

Як налаштувати спосіб оплати

За замовчуванням оплата будь-яких рекламних заходів оплачується з бюджету облікового запису в Facebook. Але можна змінити ці установки в профілі Инстаграма. Для цього зайдіть в налаштування, пункт “Компанія”.

Далі натискаємо “Платежі за промоакції” і “Додайте спосіб оплати”. Вкажіть свій ІПН або пропустіть цю дію, а потім виберіть, як ви хочете оплачувати просування постів через рекламну мережу.

Створення реклами через Facebook

Переходимо безпосередньо до створення та налаштування таргетованої реклами. Для цього заходимо в профіль Facebook і натискаємо на трикутник у правому куті. У випадаючому переліку вибираємо потрібний нам пункт.

Вибір цілі рекламної кампанії

У вікні, що нам пропонують вибрати мету кампанії. В залежності від обраного варіанту, будуть застосовуватися ті або інші налаштування. Я покажу на прикладі найпоширенішою завдання – залучення трафіку на сайт. Клікаємо на відповідне призначення.

Примітка: якщо ви хочете просувати публікації зі свого профілю в Инстаграме, то потрібно вибрати “Залученість”, тобто залучення уваги людей до запису на сторінці.

Внизу можна вказати один із варіантів оптимізації реклами. Спліт-тест дозволяє запустити кілька оголошень і подивитися, який з них краще працює, щоб зробити на нього ставку в просуванні. Оптимізація бюджету дозволяє розподіляти кошти по днях і різними оголошеннями в рамках однієї кампанії.

Відразу може бути складно розібратися у всіх тонкощах, для цього потрібен час і практика. Поряд з конкретними параметрами Ads Manager є підказки в кружечку з знаком оклику.

Параметри рекламного облікового запису

Натискаємо на велику синю кнопку внизу екрану.

У вікні вибираємо валюту, країну і часовий пояс. Ці параметри не змінюються для конкретного облікового запису. У додаткових параметрах можна задати назву.

Потім натискаємо “Продовжити”.

Налаштування аудиторії

У самому верху вибираємо місце, куди потрібно привести людей з Инстаграма. Це може бути сайт, месенджери або програми. Я обираю перший варіант.

Нижче можна підключити створення динамічних креативів. Тобто завантажити декілька зображень, коротких відео і заголовків, які будуть комбінуватися системою під час показу рекламного посту. Також можна створити пропозицію, тобто провести акцію, запропонувати знижку.

Переходимо до вибору аудиторії. Тут можна налаштувати таргет з нуля або підтягти вже існуючий фільтр, наприклад, той, що я створила при додаванні промоакції в Инстаграме.

При створенні нових параметрів можна вказати:

  • місця;
  • підлога;
  • вік;
  • мови;
  • детальний таргетинг по інтересам і діям людей у соціальній мережі;
  • зв’язку з вашою сторінкою, наприклад, тут можна вказати друзів тих, кому подобається ваша сторінка.

Чим докладніше ви пропрацюєте аудиторію, тим точніше попадання вашого оголошення в ціль. Однак якщо ви вже встановили, що рекламу потрібно показувати тим, хто заходив на ваш сайт, то відсівати їх за іншими ознаками не потрібно. Це вже цільова аудиторія, яка, так чи інакше, зацікавилася продуктом.

Місце розміщення

Після цього переходимо до визначення майданчиків для відображення рекламного оголошення. У Facebook вони називаються плейсментами. Якщо ви хочете вибрати для показу оголошень тільки Instagram, то виберіть пункт “Редагувати плейсменты” і відключіть всі місця, крім цієї соціальної мережі.

Я вибрала показ в стрічці і в Stories, але можна залишити щось одне. Перевагою відображення реклами в Історіях є те, що вона знаходиться вгорі екрану і підсвічується, привертаючи увагу користувачів. Але в таких публікаціях вміщується менше корисного контенту. Тому їх краще показувати вже знайомої з вами аудиторії.

Можна також вибрати тип пристрою: ПК або телефон і навіть обмежити показ власникам iPhone або смартфонів на Android. Це має сенс у рідкісних випадках, наприклад, коли ви рекламуєте програми або аксесуари для того чи іншого гаджета.

Бюджет і графік рекламної кампанії

Спочатку потрібно вибрати, за що конкретно ви будете платити. Тут є кілька варіантів:

  1. Перегляди цільових сторінок – показ оголошень тим людям, які з найбільшою ймовірністю перейдуть по посиланню і дочекаються завантаження веб-ресурсу.
  2. Кліки по посиланню. Це означає, що ви платите тільки за цільове дію.
  3. Покази. Цей варіант передбачає, що реклама буде показана якомога більше разів.
  4. Денний охоплення серед унікальних користувачів – показ кожній новій людині не більше 1 разу на добу.

Я вибираю кліки.

Тепер можна встановити ціну за 1 клік або довірити оптимізацію бюджету системі. Потім встановіть суму на день або на весь термін. У другому випадку вам буде доступна настройка графіка показів. Це зручно, якщо ви знаєте, в який час ваша цільова аудиторія найчастіше заходить в Instagram. Мінімальна сума витрат день становить 20 руб., за весь період проведення кампанії – 600 руб.

Порада: для початку випробуйте роботу сервісу на невеликому бюджеті до 1 000 руб., щоб оцінити результати і при необхідності підкоригувати оголошення або установки аудиторії.

Зверніть увагу, що хоча я вибрала оплату за кліки, за фактом доступні вони мені будуть тільки після того, як витрачу мінімум 662 рубля зі свого облікового запису. До цього моменту була доступна тільки оплата за покази.

У вікні праворуч ми бачимо приблизний охоплення і кількість переходів.

Після завершення всіх налаштувань натисніть “Продовжити”.

Складання рекламного оголошення

Щоб дати рекламу, природно, потрібно написати текст і підібрати медіаматеріали. У рекламному кабінеті Facebook є всі необхідні для цього інструменти. Спочатку визначитеся з тим, як буде відображатися ім’я компанії. Це може бути назва бізнес-сторінки в Facebook або аккаунта в Инстаграме. Потім вкажіть формат публікації:

  • одне зображення або відео;
  • кільцева галерея – це більше 2 фотографій і відеороликів, які можна прокручувати один за іншим;
  • добірка – це група зображень, що користувачеві видно відразу, як колаж.

Я виберу найпростіший варіант.

На мій погляд, додавання галереї доцільно, якщо тільки оголошення складено настільки грамотно і цікаво, що користувачі будуть готові затриматися на ньому на 1 – 2 хвилини. Також галерею можна використовувати, якщо ви рекламуєте відразу кілька товарів. Тоді клікаючи по картинці, людина відразу зможе перейти на сторінку цього продукту.

Новачкам краще вибрати шлях “менше, та краще”, підібрати одну виразну картинку або відео і написати гарний, привабливий текст.

У підрозділі “Медиаобъекты” можна завантажити зображення та відео, створити з шаблону відео або слайд-шоу.

Зверніть увагу на те, що картинки можуть мати формат JPG або PNG, оптимальний розмір – 1 080 × 1 080 px. Основні вимоги до відео:

  • до 120 секунд і до 4 ГБ;
  • вертикальна орієнтація в співвідношенні 4:5, не менше 600 px по ширині;
  • формати MP4, MOV або GIV.

Після завантаження медіафайлів вкажіть адресу сайту, куди потрібно направляти цільову аудиторію, напишіть невеликий текст до 300 символів і додайте спосіб дії.

У вікні праворуч можна переглянути, як буде виглядати оголошення в стрічці Инстаграма.

Після всіх налаштувань натисніть на зелену кнопку “Підтвердити”. Система попросить вас ввести ІПН та вказати джерело для списання грошей.

Поради по проведенню рекламної кампанії в Инстаграме

Реклама – справа тонка і вимагає постійної уваги та контролю за результатами. Ось кілька порад для тих, хто починає рекламуватися в Инстаграме:

  • створіть не один, а декілька оголошень, групу;
  • підберіть різні медіаматеріали і поекспериментуйте з текстом;
  • запустити рекламну кампанію і протягом 3 – 5 днів оцініть результати різних оголошень;
  • отсейте ті, які призводять мало людей, і перерозподіляйте бюджет. Від цього залежить, скільки буде коштувати просування. Чим краще ви пропрацюєте налаштування, тим дешевше в підсумку обійдеться реклама;
  • періодично додавайте нові рекламні матеріали, щоб вони не приїдалися користувачам;
  • розділіть свою аудиторію на сегменти за статтю, віком, регіоном та складіть окремі повідомлення для цих груп, щоб як можна точніше зачепити потреби і бажання вашої ЦА.

Якщо ви хочете самостійно займатися просуванням, то потрібно вчитися і вдосконалювати свої навички, вивчати вплив тих чи інших послань на людей.

Правила

Реклама повинна відповідати законами тієї країни, де ви плануєте шукати клієнтів. Крім того, повідомлення не повинно обмежувати які-небудь верстви населення. Тобто не варто вказувати в оголошенні, що воно стосується тільки молодих і красивих дівчат або чоловіків до 30 років.

Вказуйте параметри аудиторії у налаштуваннях реклами, а не в повідомленні. Не можна використовувати матеріали, спрямовані проти якоїсь релігії, раси, національності.

Не допускається рекламування тютюнових виробів, ліків, сумнівних харчових добавок, зброї, товарів для дорослих. Також заборонено використовувати ненормативну лексику, образи, фото вигляду “до і після”. З усіма правилами можна ознайомитися на сторінці facebook.com/policies/ads.

Щоб розмістити рекламу, потрібно бути адміністратором сторінки на Facebook. Всі матеріали повинні відповідати вимогам соціальної мережі. Після створення повідомлення перевіряється системою. При цьому перевірку проходить не тільки повідомлення, але і цільова сторінка.

Проблеми при запуску реклами

Якщо модератори Facebook не схвалили зображення або відео, то, швидше за все, причина в якості, розмірах або форматі файлу. Ще раз перевірте ці параметри. Другою причиною може бути невідповідність картинки правилами соціальної мережі.

Третій можливий варіант – занадто велика кількість тексту на зображенні. Не перевантажуйте графіком описом, вкажіть головні переваги та заклик до дії. Інше повідомлення напишіть під медиаматериалами.

Які ще труднощі можуть виникнути, і що робити:

  • заборгованість по проведенню кампаній. Перевірте свій баланс;
  • блокування сторінки, якщо модератори вважають її фейкової. Вказуйте реальні дані при створенні облікового запису;
  • невідповідність цільової сторінки правилами Facebook;
  • якщо оголошення схвалено, і ви отримали повідомлення про це, але охоплення аудиторії дорівнює 0, причина може бути в дуже вузькій ніші. Наприклад, ви рекламуєте товар для чоловіків від 30 до 40 років в Ярославлі. А таких користувачів Инстаграме дуже мало, і ваше оголошення нікому не показується;
  • ще однією причиною поганої віддачі може бути низька ставка, спробуйте змінити вартість дії.

Більшість проблем швидко вирішується, якщо уважно вивчити вимоги до реклами. Якщо виникли труднощі, і самостійно запустити кампанію не виходить, зверніться в підтримку або до SMM-фахівця.

Висновок

Ми детально розібралися, як налаштувати таргетовану рекламу в Инстаграме через Facebook, а також торкнулися просування окремих постів у самому Instagram. Використовуйте всі можливості для залучення нових відвідувачів і збільшення продажів, відстежуйте статистику і віддачу рекламного бюджету, експериментуйте з подачею інформації.

І не розраховуйте на моментальний результат, доведеться витратити досить багато часу, щоб детально розібратися у тому, як складати оголошення і налаштовувати покази і бюджет. Бажаю успіхів і відчутного результату від реклами.

Задавайте питання, пишіть свої ідеї і думки в коментарях. Давайте разом освоювати премудрості таргетингу. Діліться статтею в соціальних мережах. І підписуйтесь на нові матеріали блогу iklife.ru.

До нових зустрічей, дорогі читачі.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.