Чек-лист з оптимізації та оформлення статті перед публікацією на сайті

Поширити

Привіт, хлопці. Цей чек-лист з оптимізації та оформлення статей перед публікацією на блог я, в першу чергу, роблю для себе.

Тому не буду в ньому докладно розписувати кожен пункт, тільки пару слів, щоб стаття не вийшла величезною і незручною для щоденної роботи з ним (нею я і мої помічники перевіряють кожну статтю). Але…

Зміст

  • Чек-лист публікації
    • Користувач
    • SEO-оптимізація
      • Тайтл
      • Заголовок
      • Опис
      • Текст статті
    • Оформлення статті
    • Маркетинг

Повне керівництво по створенню блогу

Якщо ви хочете поставити запитання або уточнити, для чого той чи інший пункт і як його правильно робити, то можете написати в коментарях і я підкажу.

Чек-лист публікації

Збережіть його в закладки або роздрукуйте.

Користувач

У статті є смислова цінність Матеріал корисний для цільової аудиторії. Допомагає вирішити якесь питання або зробити що-то.
Стаття несе практичну користь Читач, йдучи зі сторінки, залишається не з порожніми руками.

SEO-оптимізація

Тайтл

Тайтл логічний Не повинен виглядати, як для пошукових роботів.
Основний ключ знаходиться в першій половині Спочатку йде основний ключ, потім додаток до тайтлу. Можна після ключа використовувати двокрапки або тире.
Основний ключ не розбитий додатковими словами Якщо запит «Як зробити транскрибацию», то тайтл не може бути «Як легко і просто зробити транскрибацию».
В тайтлі тільки одну пропозицію В тайтлі не повинно бути 2 речень. Наприклад: Як скоротити посилання? 5 кращий сервісів.
Тайтл чіпляє Тайтл повинен чіпляти і виділятися серед інших в пошуку.
Тайтл починається з великої літери
В тайтлі немає зайвих знаків Не повинно бути ком, ковычек, знаків оклику і т. д. Може бути тільки тире або двокрапка.
Тайтл не короткий і не довгий Тайтл повинен повністю показуватися в пошуковій видачі.
Не складається з одного ключового слова або фрази Тільки якщо ключова фраза не складається з 6 — 7 слів.
Не містить вагони додаткових ключів Наприклад:
Тайтл не вводить пошукові системи в оману
Якщо тайтл — це питання, то в кінці стоїть знак питання
URL сторінки скорочений і містить основний ключ URL сторінки не повинен бути занадто довгим і повинен містити основну та додаткові ключі.

Заголовок

Заголовок логічний Повинен бути написаний для людей, а не пошукових роботів.
Відповідає запиту користувача Що потрібно відвідувачу, який ввів такий запит в пошуковій системі. Містить вигоду, яку отримає читач після прочитання.
Містить всі слова з основного ключа Слова з основного ключа в заголовку можуть бути розбиті.
Чіпляє прочитати всю статтю Ось стаття «Як писати цепляющие заголовки».
Заголовок містить знак питання, якщо він потрібен

Опис

Передає суть і зацікавлює читача Опис — це 2 — 3 пропозиції, які коротко описують суть того, що буде в статті.
Містить всі слова основного ключа Обов’язково, щоб в описі були присутні всі слова з основного ключа.
Містить додаткові ключі

Текст статті

Використаний основний ключ Основний ключ повинен бути присутнім в точній входження, бути логічним і перебувати в першій половині тексту.
Основний ключ не розбитий комою
Використані додаткові ключі Додаткові ключі теж повинні виглядати у статті логічними і природними. Розподілені рівномірно по всій статті.
Ключові слова виділені жирним, курсивом і т. д. Можна виділяти тільки важливі для розуміння фрази.
Посилання на інші статті блогу Використовуйте перелінковку між статтями. Мінімум 3 посилання, максимум 5 — 7.
Унікальність статті 95 — 100 % Програма для перевірки унікальності статті.
Без помилок В матеріалі немає лексичних і граматичних помилок.

Оформлення статті

Немає величезних возів тексту Весь текст розбитий на абзаци 3 — 5 рядків.
Використовуються списки і цитати Для зручності прочитання використовуються нумеровані, маркіровані списки і виділення цитат.
Текст не розтягнутий на всю ширину
Додано мультимедіа У тексті повинні бути релевантні і оптимізовані зображення, що передають суть тексту, скріншоти, фото, відео і т. д.
Є підзаголовки, які чіпляють і спонукають читати далі Підзаголовки повинні чіпляти відвідувача, читає статтю по діагоналі. Вони повинні бути оформлені тегами H2, H3, H4.
Немає світлофора в статті Текст не може бути виділений різними кольорами. Максимум можна використовувати 3 кольору.
Зроблено логічний зміст Послідовне зміст для зручності користувача і моментального аналізу всього тексту статті.

Маркетинг

Привітання читача і прощання з ним
Вступ до статті чіпляє і втягує відвідувача читання
У відповідних місцях розташовані заклики до дії Заклик до перегляду іншої сторінки блогу, завантаження якогось матеріалу, перегляду відео.
Висновок до матеріалу формує основну думку статті
Стаття містить пропозицію поділитися, підписатися, залишити коментар або відгук
Є спілкування з читачами у статті Задавайте їм питання, провокуйте на диаолог, створюйте інтриги, очікування ще більше цікавого.
Стаття закликає до головного Стаття повинна закликати до якогось логічного дії, до суті статті, дії, що вирішує проблему читача.

Якщо є питання, то пишіть в коментарях, що незрозуміло. Буду радий зворотного зв’язку і доповненнями.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.