Чек-лист з оптимізації та оформлення статті перед публікацією на сайті
Привіт, хлопці. Цей чек-лист з оптимізації та оформлення статей перед публікацією на блог я, в першу чергу, роблю для себе.
Тому не буду в ньому докладно розписувати кожен пункт, тільки пару слів, щоб стаття не вийшла величезною і незручною для щоденної роботи з ним (нею я і мої помічники перевіряють кожну статтю). Але…
Зміст
- Чек-лист публікації
- Користувач
- SEO-оптимізація
- Тайтл
- Заголовок
- Опис
- Текст статті
- Оформлення статті
- Маркетинг
Повне керівництво по створенню блогу
Якщо ви хочете поставити запитання або уточнити, для чого той чи інший пункт і як його правильно робити, то можете написати в коментарях і я підкажу.
Чек-лист публікації
Збережіть його в закладки або роздрукуйте.
Користувач
![]() У статті є смислова цінність |
Матеріал корисний для цільової аудиторії. Допомагає вирішити якесь питання або зробити що-то. |
![]() Стаття несе практичну користь |
Читач, йдучи зі сторінки, залишається не з порожніми руками. |
![]() ![]() |
SEO-оптимізація
Тайтл
![]() Тайтл логічний |
Не повинен виглядати, як для пошукових роботів. |
![]() Основний ключ знаходиться в першій половині |
Спочатку йде основний ключ, потім додаток до тайтлу. Можна після ключа використовувати двокрапки або тире. |
![]() Основний ключ не розбитий додатковими словами |
Якщо запит «Як зробити транскрибацию», то тайтл не може бути «Як легко і просто зробити транскрибацию». |
![]() В тайтлі тільки одну пропозицію |
В тайтлі не повинно бути 2 речень. Наприклад: Як скоротити посилання? 5 кращий сервісів. |
![]() Тайтл чіпляє |
Тайтл повинен чіпляти і виділятися серед інших в пошуку. |
![]() Тайтл починається з великої літери |
|
![]() В тайтлі немає зайвих знаків |
Не повинно бути ком, ковычек, знаків оклику і т. д. Може бути тільки тире або двокрапка. |
![]() Тайтл не короткий і не довгий |
Тайтл повинен повністю показуватися в пошуковій видачі. |
![]() Не складається з одного ключового слова або фрази |
Тільки якщо ключова фраза не складається з 6 — 7 слів. |
![]() Не містить вагони додаткових ключів |
Наприклад: |
![]() Тайтл не вводить пошукові системи в оману |
|
![]() Якщо тайтл — це питання, то в кінці стоїть знак питання |
|
![]() URL сторінки скорочений і містить основний ключ |
URL сторінки не повинен бути занадто довгим і повинен містити основну та додаткові ключі. |
Заголовок
![]() Заголовок логічний |
Повинен бути написаний для людей, а не пошукових роботів. |
![]() Відповідає запиту користувача |
Що потрібно відвідувачу, який ввів такий запит в пошуковій системі. Містить вигоду, яку отримає читач після прочитання. |
![]() Містить всі слова з основного ключа |
Слова з основного ключа в заголовку можуть бути розбиті. |
![]() Чіпляє прочитати всю статтю |
Ось стаття «Як писати цепляющие заголовки». |
![]() Заголовок містить знак питання, якщо він потрібен |
|
![]() ![]() |
Опис
![]() Передає суть і зацікавлює читача |
Опис — це 2 — 3 пропозиції, які коротко описують суть того, що буде в статті. |
![]() Містить всі слова основного ключа |
Обов’язково, щоб в описі були присутні всі слова з основного ключа. |
![]() Містить додаткові ключі |
Текст статті
![]() Використаний основний ключ |
Основний ключ повинен бути присутнім в точній входження, бути логічним і перебувати в першій половині тексту. |
![]() Основний ключ не розбитий комою |
|
![]() Використані додаткові ключі |
Додаткові ключі теж повинні виглядати у статті логічними і природними. Розподілені рівномірно по всій статті. |
![]() Ключові слова виділені жирним, курсивом і т. д. |
Можна виділяти тільки важливі для розуміння фрази. |
![]() Посилання на інші статті блогу |
Використовуйте перелінковку між статтями. Мінімум 3 посилання, максимум 5 — 7. |
![]() Унікальність статті 95 — 100 % |
Програма для перевірки унікальності статті. |
![]() Без помилок |
В матеріалі немає лексичних і граматичних помилок. |
Оформлення статті
![]() Немає величезних возів тексту |
Весь текст розбитий на абзаци 3 — 5 рядків. |
![]() Використовуються списки і цитати |
Для зручності прочитання використовуються нумеровані, маркіровані списки і виділення цитат. |
![]() Текст не розтягнутий на всю ширину |
|
![]() Додано мультимедіа |
У тексті повинні бути релевантні і оптимізовані зображення, що передають суть тексту, скріншоти, фото, відео і т. д. |
![]() Є підзаголовки, які чіпляють і спонукають читати далі |
Підзаголовки повинні чіпляти відвідувача, читає статтю по діагоналі. Вони повинні бути оформлені тегами H2, H3, H4. |
![]() Немає світлофора в статті |
Текст не може бути виділений різними кольорами. Максимум можна використовувати 3 кольору. |
![]() Зроблено логічний зміст |
Послідовне зміст для зручності користувача і моментального аналізу всього тексту статті. |
![]() ![]() |
Маркетинг
![]() Привітання читача і прощання з ним |
|
![]() Вступ до статті чіпляє і втягує відвідувача читання |
|
![]() У відповідних місцях розташовані заклики до дії |
Заклик до перегляду іншої сторінки блогу, завантаження якогось матеріалу, перегляду відео. |
![]() Висновок до матеріалу формує основну думку статті |
|
![]() Стаття містить пропозицію поділитися, підписатися, залишити коментар або відгук |
|
![]() Є спілкування з читачами у статті |
Задавайте їм питання, провокуйте на диаолог, створюйте інтриги, очікування ще більше цікавого. |
![]() Стаття закликає до головного |
Стаття повинна закликати до якогось логічного дії, до суті статті, дії, що вирішує проблему читача. |
Якщо є питання, то пишіть в коментарях, що незрозуміло. Буду радий зворотного зв’язку і доповненнями.


У статті є смислова цінність
Стаття несе практичну користь


Тайтл логічний
Основний ключ знаходиться в першій половині
Основний ключ не розбитий додатковими словами
В тайтлі тільки одну пропозицію
Тайтл чіпляє
Тайтл починається з великої літери
В тайтлі немає зайвих знаків
Тайтл не короткий і не довгий
Не складається з одного ключового слова або фрази
Не містить вагони додаткових ключів
Тайтл не вводить пошукові системи в оману
Якщо тайтл — це питання, то в кінці стоїть знак питання
URL сторінки скорочений і містить основний ключ
Заголовок логічний
Відповідає запиту користувача
Містить всі слова з основного ключа
Чіпляє прочитати всю статтю
Заголовок містить знак питання, якщо він потрібен


Передає суть і зацікавлює читача
Містить всі слова основного ключа
Містить додаткові ключі
Використаний основний ключ
Основний ключ не розбитий комою
Використані додаткові ключі
Ключові слова виділені жирним, курсивом і т. д.
Посилання на інші статті блогу
Унікальність статті 95 — 100 %
Без помилок
Немає величезних возів тексту
Використовуються списки і цитати
Текст не розтягнутий на всю ширину
Додано мультимедіа
Є підзаголовки, які чіпляють і спонукають читати далі
Немає світлофора в статті
Зроблено логічний зміст


Привітання читача і прощання з ним
Вступ до статті чіпляє і втягує відвідувача читання
У відповідних місцях розташовані заклики до дії
Висновок до матеріалу формує основну думку статті
Стаття містить пропозицію поділитися, підписатися, залишити коментар або відгук
Є спілкування з читачами у статті
Стаття закликає до головного