Як додати посилання в Сторіс і що робити, якщо ця функція поки недоступна
Вітаю, друзі.
Instagram підкорює користувачів гарним оформленням профілів, безліччю фото – і відеоматеріалів, цікавими можливостями і фішками. Я помічаю, що все більше моїх друзів починають користуватися Stories. Що стосується бізнес-акаунтів і активних блогерів, то вони кожен день обов’язково розміщують по 3 – 5 коротеньких роликів, а іноді і більше.
Це цікавий і динамічний інструмент з вбудованим редактором, що дозволяє яскраво і незвично оформити фотографії і відеоролики. Про те, як створити і оформити Історію ми вже говорили, сьогодні ж розберемося, як додати посилання в Сторіс.
Зміст
- Як можна використовувати посилання в Stories
- Хто може розмістити посилання у Сторіс
- Покрокова інструкція
- Як використовувати посилання в Stories: корисні поради
- Як ще можна поділитися посиланням із передплатниками
- Висновок
Як можна використовувати посилання в Stories
Пости в Instagram володіють однією особливістю – в них можна розмістити URL, по якому можна перейти на інший сайт. Думаю, це зроблено для того, щоб зменшити кількість реклами, але також це створює певні незручності. З часом розробники додали активні посилання в Історії. З їх допомогою можна:
- приводити відвідувачів на свій сайт;
- рекламувати чужі ресурси і заробляти на цьому;
- просто ділитися корисними адресами в інтернеті.
На відміну від простої публікації Stories зберігаються всього 24 години. Але якщо інформація та URL будуть корисні вашим передплатникам і в майбутньому, збережіть Сторіс. Так ви зможете залучати все більше відвідувачів на свій ресурс, сайт рекламодавця або партнера.
Створюйте популярний контент, залучайте цільових передплатників і конвертуйте їх у покупців. Детальніше про курс
Хто може розмістити посилання у Сторіс
На жаль, на даний момент ця функція доступна не всім користувачам соціальної мережі. Щоб прикріпити клікабельну посилання до свого запису, потрібно:
- Бути власником верифицированной сторінки. Щоб підтвердити свою особистість і отримати значок у вигляді синьої “пташки”, потрібно звернутися в адміністрацію Инстаграма. Надіслати такий запит можуть відомі особистості, власники брендів і компаній. Після розгляду заявки адміністрація може видати або не видати статус верифицированной сторінки вашого аккаунту.
- Мати понад 10 000 передплатників. Ця мета більш досяжна для кожного користувача соціальної мережі. Щоб прийти до таких результатів, треба займатися просуванням свого профілю в Инстаграме.
Якщо ви поки не ставитеся до цих 2 категорій, не засмучуйтеся, трохи далі ми поговоримо про те, як ще можна поділитися адресою сайту в Instagram.
Покрокова інструкція
Зайдіть в додаток на телефоні і натисніть на свою аватарку з плюсиком вгорі екрану.
Зробіть зйомку в реальному часі або завантажте фотографію з пам’яті пристрою.
Потім вгорі з’явиться панель з інструментами для редагування. Ви можете додати текст та інші елементи, але не перевантажуйте запис інформацією, пам’ятайте, що вона показується користувачам протягом всього 15 секунд. Потім натисніть на значок посилання, він виглядає як 2 ланки ланцюга.
У вікні напишіть повний URL інтернет-ресурсу або скопіюйте його з адресного рядка браузера і вставте в поле. Потім натисніть на синю “пташку” в правому верхньому куті екрана, щоб прикріпити адресу.
Навколо піктограми посилання з’явився білий фон, це означає, що вона успішно додана до зображення або відео. Після цього можна зберегти Історію і подивитися, що вийшло. Внизу екрана буде слово “Ще” зі стрілочкою. На телефоні це виглядає так.
Перейти на сайт, користувач може, зробивши свайп – рух пальцем по екрану, знизу вгору. Щоб вашим передплатникам було простіше зорієнтуватися, виділіть посилання, підкажіть, що потрібно робити, наприклад, за допомогою такого тексту: “проведіть вгору, щоб перейти на сайт магазину” або “натисніть “ще”, щоб дізнатися подробиці”.
У веб-версії Инстаграма стрілка вказує не вгору, а вбік.
Щоб відкрити сторінку, потрібно клікнути на ній кнопкою миші.
Як використовувати посилання в Stories: корисні поради
Якщо ви просуваєте за допомогою Сторіс свій сайт, то обов’язково створіть посилання з utm-міткою для того, щоб відстежувати трафік з Инстаграма. Робиться це через аналітику Google і Яндекса. Такі лінки можна використовувати і в шапці профілю.
Розкажіть детальніше про ресурс, куди ви направляєте своїх передплатників. Зробіть це в самій Історії і в звичайній публікації. Чим більше корисної та цікавої інформації ви надасте, тим більше активних фоловерів вийде залучити і переконати перейти на сайт.
Як ще можна поділитися посиланням із передплатниками
Якщо ви поки не набрали 10 000 передплатників, але хочете поділитися кликабельним адресою корисного ресурсу, можете зробити це через Direct. Ця можливість доступна всім без винятку користувачам мобільного додатку. Якщо URL в повідомленні написаний правильно, то до нього підтягнеться картинка і заголовок.
Можна розмістити інформацію в шапці профілю, а Stories зробити опис і заклик перейти за посиланням на сторінці. Також можна вказати нікнейм людини в Инстаграме, щоб інші користувачі могли перейти на його сторінку прямо з вашої Історії.
Такий варіант переадресації можуть використовувати всі люди і компанії, зареєстровані в соціальній мережі.
Для власників бізнес-акаунтів доступно розміщення посилань в рекламі. Для цього потрібно зайти в прив’язаний публічний профіль Facebook і в особистому кабінеті створити і настроїти нове оголошення.
За замовчуванням воно буде показуватися користувачам у стрічці Facebook Messenger і Инстаграме. Якщо хочете зробити так, щоб публікація з’явилася тільки в Stories, натисніть на пункт “Редагувати плейсменты” і виберіть “Instagram” – “Історії”. Цей спосіб підходить тільки для бізнес-акаунтів і є платним.
Висновок
Ми розібралися, кому доступні активні посилання в Stories, як їх створити і оформити, щоб залучити якомога більше людей. Якщо у вас поки немає такої функції, не турбуйтеся. Працюйте над своїм акаунтом, просувайте його, використовуйте всі доступні вам на сьогоднішній день можливості, і незабаром вам стане доступний весь функціонал Инстаграма. Бажаю удачі!
Задавайте питання, діліться враженнями і своїми фішками з оформлення Stories в коментарях до цієї статті. Підписуйтесь на оновлення iklife.ru, щоб розвиватися і заробляти в інтернеті.
Всього доброго, друзі. До нових зустрічей.