Як написати листа в службу підтримки Яндекса – інструкція для новачків
Привіт!
У цій статті я розповім про те, як написати лист в підтримку Яндекса. З першого погляду вам може здаватися, що це просто. Але ні, навіть тут є нюанси, які варто враховувати.
У першу чергу, труднощі виникають із-за величезної кількості сервісів. Не кожен новачок зможе швидко визначити куди писати. Так як у Яндекс.Пошти одна техпідтримка, у Яндекс.Браузера – інша, у Яндекс.Вебмастера і інших сервісів – третя.
Частина підтримки взагалі автоматизована. Вона припускає, що користувач знайде відповіді на свої запитання в спеціальному довіднику. Сервіс задає навідні запитання, завдяки їм відвідувач повинен перейти на статтю з потрібною інформацією.
Якщо нічого немає, то відкривається форма запиту в техподдержку. Там проблема буде розглядатися реальними людьми.
Зміст
- Особливості роботи технічної підтримки Яндекса
- Яндекс.Пошта
- Яндекс.Вебмастер
- Яндекс.Таксі
- Яндекс.Дзен
- Яндекс.Директ
- Яндекс.Гроші
- Як подзвонити в підтримку Яндекса
- Висновок
Особливості роботи технічної підтримки Яндекса
В техпідтримці працюють фахівці різних категорій. Хтось розбирається в сервісі Яндекс.Таксі – відповідає, як правило, за роботу додатків або взаємодію з клієнтами.
Хтось йде працювати в ТП Яндекс.Вебмастера – розбирається зі зверненнями від власників сайтів, допомагає виправляти проблеми або допомагає знайти рішення якоїсь задачі.
Щоб запит доходив до потрібного фахівця, ТП передбачено розподіл на категорії. Перед зверненням користувач вибирає розділ і тему. Після цього він пише звернення в довільній формі, вказує свою поштову адресу для зворотного зв’язку і чекає відповіді.
Також, як я сказав раніше, тут є довідник, який містить відповіді на найбільш часті питання. Тобто вам може і не треба звертатися в техпідтримку – складна ситуація вже могла розглядатися раніше, і якщо це так, то фахівці додали відповідь на неї у свій довідник.
Якщо ж ви твердо вирішили написати в техпідтримку, то ви повинні розуміти, що для якнайшвидшого розгляду проблеми потрібно надати всю необхідну інформацію. Як правило, це докладний опис проблеми і скріншоти.
Також можна надати дані про використовуваному програмному забезпеченні. Особливо актуально, якщо у вас виникло утруднення з браузером, сайтом, якимось сервісом або чимось іншим, що вимагає рішення.
Інформацію в будь-якому випадку попросять, тому ви заощадите час собі і оператору ТП, який буде з вами працювати.
Найчастіше при зверненні до ТП Яндекса повідомляють:
- назва браузера і його версію. Якщо важко з визначенням – відвідайте цю сторінку: http://yandex.ru/internet/ – сервіс покаже всю потрібну інформацію;
- адреса сторінки, на якій спостерігається помилка;
- обставини, за яких виникла помилка. Краще описати все максимально докладно, щоб у оператора ТП не виникало додаткових питань;
- додаткову інформацію, якщо вона є.
Не забудьте про скріншоти. Одного опису, найчастіше, не вистачає. Тому оператори вимагають зображень, які чітко відображають неполадку.
Уточню ще одну очевидну істину: будьте ввічливі при зверненні в техпідтримку. Найчастіше оператори, з якими вам доведеться спілкуватися, не винні у ваших труднощах. Якщо будете зривати злість – вони можуть взагалі “забути” про вашому зверненні. Так і буде висіти лист без відповіді кілька місяців.
Пишіть в звичайному, нейтральному тоні. Важливо просто донести інформацію, а не емоції. На емоції фахівцям ТП фіолетово. А от грамотно викладена інформація буде лише приводом для якнайшвидшого розгляду звернення.
Яндекс.Пошта
Щоб написати в технічну підтримку цього сервісу, ви повинні перейти у розділ “Часті питання в Яндекс.Поштою”. Сторінка представлена у вигляді зведення всіх категорій, за якими у вас можуть виникнути питання.
Але це не форми для звернення до ТП – це просто посилання на статті в довіднику. Яндекс не особливо хоче пускати вас до самої форми. Це потрібно для відсіювання спаму. У самій службі працює не так багато людей, щоб обробляти десятки тисяч запитів на добу.
Тому перед зверненням ви можете “погуляти” по довіднику в пошуках відповіді на своє питання. Можливо, проблема вже спливала і рішення десь поруч. Якщо ви спробуєте поклацати по посиланнях, які пропонує сервіс – вас просто будуть водити по колу серед матеріалів.
Але, як правило, у більшості статей внизу є кнопка “Написати в службу підтримки”. Вона вам і потрібна.
Але це тільки для конкретного випадку. Тобто для того, щоб в розділі меню “Проблема” з’явилися інші варіанти, ви повинні знайти її у відповідному розділі.
Раніше з цим була складність, так як не в кожної сторінки в довіднику була кнопка з формою. Тепер співробітники Яндекса ніби як оптимізували цей момент. Тому ви можете сміливо вибирати відповідний розділ або тему в списку, знаходити потрібну статтю, прокручувати її вниз і клікати по жовтої кнопки для виклику форми.
Вписуєте своє ім’я, e-mail для відповіді, проблему зі списку. Далі вона розшириться, і в залежності від обраного варіанту, з’являться нові поля. Це буде або поле для вводу довільного тексту, або точно таке ж – з варіантами вибору. Також там буде пункт для завантаження скріншотів з комп’ютера. Краще показати на прикладі, ніж описувати текстом.
Яндекс.Вебмастер
Щоб знайти бланк звернення для вебмайстрів, вам також доведеться вивчити полсправочника. Але є й більш простий варіант. Переходьте на сторінку підтримки вебмайстрів, знаходите розділ “Ранжування сайту”. Клікаєте по потрібного розділу, відзначаєте галочками, що проблема не була вирішена. Через 3 – 4 галочки сервіс відкриє для вас форму заявки в ТП.
Наприклад, за варіантом “Позиції сайту за запитами знизилися” вам доведеться кілька разів повідомляти сервісу про те, що ваше питання не може бути вирішено силами довідника.
Після того як ви позначите галочкою попередній пункт, сервіс викотить вам новий текст, і в кінці буде така ж галочка. В останній раз сервіс викотить кнопку, яка відкриє поля для заявки.
Якщо ви хочете скласти скаргу на копіювання контенту, то вам не доведеться проходити через галочки – форма доступна майже відразу ж.
При заповненні заявки вам потрібно максимально чесно відповісти на всі поставлені запитання. У полі “Адреса сайту” ви повинні вибрати ресурс з числа доданих до Вебмастере. Якщо проект поки не був доданий в панель, то доведеться почекати зі зверненням – принаймні конкретно з цього сайту.
Також ретельно заповніть інші поля. Приховувати якусь інформацію не має сенсу – все одно фахівці дізнаються, в чому справа, і якщо щось недобре – бан вліплять без роздумів.
Яндекс.Таксі
У Таксі також є допомога для водіїв і клієнтів. Бланк звернення майже нічим не відрізняється від інших. Потрібно максимально детально розповісти про себе і ситуації, яка призвела до цієї проблеми. Знайти його можна на спеціальному сайті. Там же є й інша інформація щодо роботи в сервісі.
Водіям варто звертатися в службу ТП Таксі у разі, якщо:
- хтось забув речі у вашій машині;
- труднощі з оплатою за безготівковим розрахунком;
- хтось зламав аккаунт;
- виникли труднощі з клієнтами.
Також подібні моменти можна вирішити в таксопарку.
Якщо ви клієнт, і вам потрібна допомога, то можна використовувати цей номер– 8 499 705 8888. Це служба підтримки для пасажирів. Звертатися варто, коли водій порушує правила, пропонує заплатити в обхід сервісу або робить якісь інші неприємні речі.
Яндекс.Дзен
Для Дзена теж є свій відділ служби допомоги. Він досить великий, і принцип роботи там мало чим відрізняється від інших розділів. Точно також є довідник, де описуються нюанси, і треба перелопатити купу статей, перш ніж дадуть доступ до створення звернення.
Для більш прискореного пошуку форми звернення можна перейти до пункту “Рішення проблем”. Він знаходиться в самому кінці бічного меню.
Не забудьте вказати ID каналу (формується із заслання) і повідомлення, яке докладно описує складну ситуацію. Ще краще – додати скріншот.
Яндекс.Директ
Служба допомоги Діректа працює за тим же принципом – довідник з інформацією та форма, яку непросто відкопати. Але рекламна мережа потребує більш ефективної підтримки, тому краще подзвонити безпосередньо. Про це далі.
Яндекс.Гроші
Для звернення з приводу електронного гаманця ви можете використовувати номери, вказані нижче, або ж стандартну форму заявки, яка доступна на сторінці допомоги.
Вам необхідно вибрати тему і заповнити форму. Деякі часті питання вже були розглянуті, і ви можете спробувати пошукати інформацію допомоги Яндекс.Грошей.
Як подзвонити в підтримку Яндекса
У службу допомоги можна не тільки написати, а й зателефонувати. Для цього є спеціальний робочий телефон – при зверненні по ньому вам доведеться також максимально детально описати свою ситуацію. Тому перед дзвінком обов’язково підготуйтеся. Фахівці будуть задавати навідні запитання.
Номер технічної підтримки для клієнтів– 8 800 234 24 80. Гаряча лінія працює і з конкретних питань. Наприклад, якщо є складнощі з Яндекс.Грошима, то ви можете зателефонувати за цим номером– 8 800 250 66 99.
Можливо вам знадобляться й інші номери:
З їх допомогою ви зможете зв’язатися з фахівцями з конкретного питання. Інші номери і розташування їх офісів можна подивитися на сторінці “Контакти”.
Для Діректа є окрема гаряча лінія, яка працює тільки з питань, пов’язаних з рекламною мережею. Є окремі контакти для простих клієнтів і для рекламних агентств.
Контакти для Росії та країн СНД можна знайти тут. Номери різняться, кожне велике місто має свою власну лінію. Тому перед зверненням обов’язково загляньте на цю сторінку, щоб звірити номери.
Підтримка ділиться не тільки по містах. Для якихось конкретних випадків, будь то повернення коштів або погашення заборгованості, існують окремі номери.
Для оформлення бухгалтерських документів і інших нюансів існує електронна пошта. Її також можна знайти на сторінці контактів.
Для інших сервісів Яндекс.Карти, Яндекс.Диск і т. д. – теж є підтримка. Більш детальну інформацію можна знайти на головній сторінці Яндекс.Допомоги.
Висновок
Як бачите, написати в техпідтримку Яндекса дуже просто. Ви можете знайти потрібну форму, скласти запит та відправити його. Далі співробітники його розглянуть і дадуть відповідь на вказану адресу електронної пошти.
Також ви можете не чекати розгляду текстової заявки і безпосередньо зателефонувати за номерами, які вказані на сторінці контактів. В такому випадку ваша проблема буде вирішена в максимально короткі терміни – кол-центр швидко реагує на подібні звернення і швидко передає інформацію фахівцям.
Не забувайте, що при зверненні ви повинні дати детальну інформацію про свою проблему. Розповісти про те, яке програмне забезпечення ви використовуєте, що могло призвести до цього питання і т. д. Співробітники обов’язково вам допоможуть. Особливо, якщо ви надасте всі необхідні дані.
На цьому все. Підписуйтесь на попередження та розсилку, щоб дізнаватися про вихід нових матеріалів.