Як правильно оформити профіль в Instagram: рекомендації та інструкції з оформлення
Привіт, дорогі читачі блогу иклайф.ру!
У цій статті ми поговоримо про те, як оформити профіль в instagram так, щоб на нього звертали увагу більше людей. Правильне, красиве і оригінальне оформлення — це перше, що побачить користувач, потрапивши на вашу сторінку.
Зміст
- Оформлення профілю в Instagram
- Нік в инстаграме (ім’я користувача)
- Поле «Ім’я» у налаштуваннях профілю
- Яке фото поставити на аватар
- Як зробити текст опису з нового рядка
- Як зробити опис (біо) в instagram по центру
- Як зробити бізнес-аккаунт і контакти для зв’язку
- Як додати смайлики
- Активне посилання в профілі
- Про закриті від очей акаунти
Повне керівництво по Instagram
Тому варто приділити 10-20 хвилин часу, щоб прочитати цю статтю повністю і підредагувати важливі моменти у своєму акаунті.
Оформлення профілю в Instagram
Почнемо, як завжди, з базових психологічних речей. Відповімо на питання, які хоче побачити людина, що потрапив на сторінку.
Ваш профіль своїм оформленням повинен відповідати на 3 простих запитання:
- Хто ви такий?
- Чим займаєтеся?
- Чим ви можете бути корисні своїм передплатникам? Користувач повинен з першого погляду зрозуміти, що ви йому будете цікаві і корисні, щоб він на вас підписався.
Якщо ви ведете бізнес-аккаунт, де продаєте якийсь товар або послуги, то трохи перефразуйте ці питання під них.
Що можна написати:
- Як вас звуть?
- Звідки ви, де живете?
- Ким працюєте, чим займаєтеся, який проект ведете, в чому розбираєтеся?
- Чим захоплюєтеся, свій спосіб життя, хобі?
- Чого досягли?
- Про що пишете у своєму Instagram?
- Як з вами зв’язатися? Посилання на сайт або іншу соціальну мережу.
Не забувайте, що кількість символів обмежене. Потрібно бути коротким, оригінальним і, найголовніше, чимось запам’ятатися відвідувачу. Щоб у нього в мозку відклалося «ось цей люд, який …» і він вас запам’ятав. Можна схопити всього лише якоюсь однією деталлю.
Створюйте популярний контент, залучайте цільових передплатників і конвертуйте їх у покупців. Детальніше про курс
Нік в инстаграме (ім’я користувача)
Ім’я користувача (нік), який вказується при реєстрації на англійській або транслітом, буде відображатися скрізь при вашій активності. Тому його теж потрібно робити якомога простіше і незабутнім. Щоб вас по ньому можна було легко знайти в пошуку.
Він буде присутній в посиланні на вашу сторінку (приклад: https://www.instagram.com/blinovlife/), яку ви будете розміщувати на інших ресурсах і індексуватися в пошукових системах.
Як бачите, опис та ім’я з прізвищем в профілі теж показується у видачі.
Поле «Ім’я» у налаштуваннях профілю
Те саме, яке виділяється жирним шрифтом.
Воно, як ви бачите, впливає на видачу в пошуку, як в пошукових системах, так і пошуку самого Instagram. Тому тут можна вказати не просто ім’я та прізвище, а пошуковий запит, по якому вас можуть знайти.
Наприклад, якщо ви фотограф, то можна вказати в рядку:
«Фотограф р. Перм — Василь Млинців»
Ну або якось оформити це різними смайликами.
Звичайно, краще працює реальне ім’я та прізвище, ніж якийсь комерційний запит. Особливо, якщо ви будете користуватися різними способами розкрутки аккаунта в инстаграме. Люди будуть бачити, що це не жива людина, а якась компанія, яка намагається їм щось продати, то самі розумієте їх реакцію.
Яке фото поставити на аватар
Фото працює точно так само, воно багато де відображається. Якщо там буде якась картинка, а не ваше фото, то вважатимуть вас ботом і пройдуть повз, не звернувши уваги.
Поставте гарну, класну свою фотографію, де вас можна розгледіти в цьому маленькому кругляшке. У мене взагалі стоїть одне фото на всі облікові записи в інтернеті. мережах, так легше знайти і запам’ятати. Вище я давав посилання на свою сторінку, можете зайти, подивитися для прикладу.
Тепер перейдемо до технічних моментів оформлення.
Як зробити текст опису з нового рядка
У даний момент мій профіль оформлений саме таким способом. Через додаток так оформити неможливо, бо там немає кнопки «Enter», перекидывающей на новий рядок.
Інструкція:
Крок 1. Заходимо в Instagram з комп’ютера через браузер.
Крок 2. Натискаємо «Редагувати профіль».
Крок 3. Прописуємо новий текст в розділі «Про себе» або поділяєте клавішею «ENTER» старий.
Крок 4. Зберігаємо налаштування і перевіряємо на телефоні.
Такий текст краще сприймається і прочитується, ніж просто злить одним реченням.
Як зробити опис (біо) в instagram по центру
Робиться так само просто:
Крок 1. Заходимо в Instagram з комп’ютера через браузер.
Крок 2. Натискаємо «Редагувати профіль».
Крок 3. В розділі «Про себе» перед рядками з текстом треба вставити символи пробілу (⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀). Ось вони в дужках, просто виділіть та скопіюйте.
Крок 4. Підженіть кількістю символів пробілу, щоб було рівне. Перевірте на телефоні.
Ось так вийшло у мене, тільки довелося видалити частину тексту, тому що пробіли вважаються за символи, кількість яких обмежена. Посилання ніяк не зрушити.
Як зробити бізнес-аккаунт і контакти для зв’язку
Категорія сторінки – це сіра напис під назвою.
Для того, щоб активувати таку функцію в Инстаграме, вам потрібно створити публічну сторінку у Фейсбуці. Якщо у вас вже є така сторінка (ось приклад моєї сторінки), то залишається тільки зв’язати її з аккаунтом в Instagram.
Крок 1. Пов’язуємо сторінки. Заходьте з телефону (мобільний додаток Instagram) в налаштування свого профілю і натискаєте там «Переключитися на професійне аккаунт».
Крок 2. Вибираєте тип бізнес-аккаунта.
Крок 3. Вибираєте категорію вашої діяльності.
Крок 4. Авторізуетесь у Facebook через додаток і вибираєте публічну сторінку, з якої хочете зв’язати профіль в Instagram.
Крок 5. Налаштовуєте дані, через які користувачі зможуть зв’язатися з вами.
Адреса також буде висвітлюватися даних профілю і при натисканні відображатися на карті.
Хто не хоче, щоб користувачі могли зателефонувати за номером телефону і бачили адреса (актуально для особистих сторінок, блогерів), можете їх не вказувати.
Як додати смайлики
Після того, як ви зробите текст опису з нового рядка і збережіть, можна зайти через додаток на телефоні редагувати і поставити звичайним способом необхідні смайлики.
Активне посилання в профілі
Залишилося розібратися з активним посиланням в профілі, як її красиво оформити. Це, як ви знаєте, єдина посилання в инстаграме, за якою можна клікнути і кудись перейти.
Посилання в описі під фотографіями не працюють і їх немає сенсу туди пхати. Найкраще писати під постами: «Ви можете перейти по активному посиланню в профілі…»
Якщо URL довгий і негарно виглядає, то його треба скоротити з допомогою спеціальних сервісів скорочення. Наприклад, як у мене, коротка скорочена посилання.
Не забудьте прочитати правила инстаграма, які посилання туди можна вставляти, а то аккаунт можуть забанити.
Про закриті від очей акаунти
Після того, як людина подивиться ваш профіль, він переходить до оцінки вмісту. Тому аккаунт не повинен бути закритим.
На закритий акаунт ніхто не підписується, і з таким налаштуванням ви навряд чи станете популярним.
Як відкрити закритий профіль?
Через комп’ютер це зробити не вийде, тільки через мобільний додаток.
Заходьте в сам додаток на телефоні та в правому верхньому кутку натискаєте шестірню «Налаштування».
- Заходьте в «Налаштування»
- Розділ Конфіденційність облікового запису
- Перетягуєте повзунок «Закритий аккаунт» вліво.
Все, хлопці, на цьому статтю про оформлення профілю в instagram я закінчую. Якщо залишилися питання, обов’язково задавайте їх у коментарях. І напишіть, будь ласка, чи потрібно розповідати про оформлення постів в instagram?
Буду чекати зворотний зв’язок.