Як створити опитування в Історії в Инстаграме, правильно його налаштувати і зібрати статистику

Поширити

Вітаю, друзі!

Ми з вами вже навчилися робити Історії і проводити прямі ефіри. Якщо ви не читали ці статті, то рекомендую зробити це, тому що сьогоднішня тема тісно пов’язана з Stories. Ми поговоримо і розберемося, як створити опитування в Инстаграме. Це цікава і незвичайна можливість, яка дозволяє бути на зв’язку зі своєю аудиторією, дізнаватися їх думку, спонукати до дій.

Зміст

  • Як виглядають опитування в Instagram
  • Як провести опитування на своїй сторінці
  • Додаткові налаштування
  • Статистика
  • Як створювати цікаві та корисні опитування
  • Чому не виходить
  • Висновок

Як виглядають опитування в Instagram

Опитувати своїх передплатників можна різними способами, наприклад, задаючи питання в звичайних публікаціях і читаючи коментарі. Але автоматизувати збір голосів і підрахунок результатів можна через спеціальну опцію в Історії. Ось як це виглядає.

Автор пише питання і пропонує 2 варіанти відповіді. За 15 секунд, поки запис знаходиться перед очима користувача, він натискає на відповідний варіант і бачить результати на даний момент.

Голосування доступно тільки в мобільному додатку. Відповісти можна тільки один раз. Якщо людина заходить в соцмережу через веб-версію, то питання він побачить, а ось клікнути по потрібній кнопці не зможе.

Як провести опитування на своїй сторінці

Заходимо в Instagram через додаток в мобільному телефоні і натискаємо на свій аватар з плюсиком над стрічкою або в профілі.

Тепер знімаємо відео, робимо фото або завантажуємо картинку для опитування з пам’яті пристрою. Додаємо потрібні ефекти, текст і фільтри, як при створенні звичайних Stories. Потім проводимо пальцем по екрану, знизу вгору або натискаємо на мордочку із загнутим куточком у верхньому меню і вибираємо потрібну опцію.

Тепер потрібно написати своє запитання. Варіанти відповіді можна залишити “Так” і “Ні” або змінити і написати свої.

Текст можна переміщувати по екрану в потрібне місце, збільшувати, зменшувати, повертати. Все це робиться рухами пальців по екрану.

Коли внесете потрібні зміни, зберегти їх і натисніть на напис “Ваша історія”.

Додаткові налаштування

Можна провести соціологічне дослідження не для всіх передплатників, а для кращих друзів або окремо створеної групи користувачів. Щоб налаштувати публікацію, натисніть на кнопку в правому нижньому кутку.

У діалоговому вікні можна вибрати одну людину, кращих друзів або згрупувати потрібних користувачів.

Історії розміщуються в профілі і показуються в стрічці у ваших передплатників протягом 24 годин. Якщо потрібно продовжити час голосування, помістіть запис у Stories Highlights. Для цього натисніть на плюс в кружечку в розділі актуальних матеріалів і виберіть потрібну запис.

Статистика

Поки запис з опитуванням знаходиться у вас на сторінці, ви можете дізнатися, як розподілилися результати голосування, хто подивився і хто відповів на запитання. Для цього відкрийте опубліковану Історію, зробіть свайп знизу вгору і перейдіть на другу вкладку.

Як створювати цікаві та корисні опитування

Ви можете влаштувати голосування серед друзів і передплатників, але не варто зловживати цим інструментом. Щоб підтримувати інтерес до своїх Stories, чергуйте різні фішки, додавайте в Історії корисний контент, анонси подій, відгуки.

Які питання можна задати в особистому блозі:

  • про останній публікації: бачили чи ні, сподобалося чи ні;
  • про недавно вийшов фільм;
  • про настрої;
  • про любов до тварин, музиці, прогулянок, театру, книг;
  • про подорожі;
  • про хороших і поганих звичках, ця тема зараз актуальна.

Створюйте популярний контент, залучайте цільових передплатників і конвертуйте їх у покупців. Детальніше про курс

Якщо ви ведете бізнес-аккаунт, то хороші ідеї для опитувань допоможуть залучити передплатників в діалог, підвищити лояльність і інтерес до товарів і послуг. Можна запитати про новий продукт, останній запис, участю в акції або марафоні, зручному часу виходу в ефір, кращому приз у розіграші.

Людям подобається спілкуватися, і вони люблять висловлювати свою думку. Опублікуйте через час результати голосування, подякуйте за активність.

Можна з користю використовувати опитування в пізнавальних і навчальних блогах. Ви можете кожен день влаштовувати невеликі мозкові штурми з питаннями:

  • як правильно пишеться або перекладається слово;
  • що означає термін;
  • як правильно діяти в тій чи іншій ситуації;
  • правильне рішення завдання.

Запам’ятовуйте свої кращі опитування, які зібрали найбільше голосів, і проводите подібні заходи 1 – 3 рази на місяць.

Чому не виходить

Якщо у вас не виходить додати опитування до своїх Stories, виконайте такі дії:

  • вийдіть і зайдіть в додаток;
  • перевірте, чи інстальовано оновлення Инстаграма і операційної системи в телефоні;
  • попросіть одного проробити ті ж дії, щоб переконатися, що проблема тільки у вас;
  • почекайте і повторіть спробу.

Функція опитувань вже давно була впроваджена в програму і працює стабільно, тому все повинно вийти.

Висновок

Тепер ви знаєте, як додати опитування в Історію, налаштувати його за своїм бажанням і зібрати статистику. Якщо залишилися питання, чи є цікаві ідеї, як можна використовувати опитування в Инстаграме, пишіть в коментарях. Діліться матеріалами зі своїми друзями та знайомими в соцмережах. Підписуйтесь на новини блогу iklife.ru щоб швидко дізнаватися про вихід статей та впроваджувати знання і навички в своє життя.

До нових зустрічей!

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.