Що таке Ґів’ї в Инстаграме: як стати спонсором, правильно організувати і провести свій перший Giveaway
Здрастуйте, дорогі читачі.
Бажаючи залучити нових передплатників на свою сторінку або збільшити заробіток, ви рано чи пізно зіткнетеся з питаннями, що таке Ґів’ї в Инстаграме, як їх організовувати, і яку користь вони можуть принести. Сьогодні ми розберемося з цією темою, і ви зможете зрозуміти, як працювати з цим інструментом.
Зміст
- Що таке Ґів’ї і навіщо вони потрібні
- Класичний Giveaway
- Розіграш у блогерів, іменний Гів
- Круговий Giveaway
- Як спонсору підготуватися до проведення розіграшу
- Етапи проведення
- Як часто можна використовувати для просування Ґів’ї
- Як блогеру заробити на Гивах
- Висновок
Що таке Ґів’ї і навіщо вони потрібні
Ґів’ї – це скорочення від англійського терміну “Піддавки”. Фраза “Give away” буквально перекладається як “роздавати”, “віддавати”, “дарувати”. У Инстаграме це поняття означає розіграш, акцію, в якій є призи для учасників та переможців.
Що дають Ґів’ї:
- Додатковий дохід, якщо ви блогер і хочете заробляти в Инстаграме. Спочатку ви набираєте передплатників, потім влаштовуєте для них розіграші і отримуєте за це гроші від спонсорів, тобто тих, хто хоче залучити на свою сторінку нових передплатників.
- Поліпшення показника залученості. Ви організовуєте Giveaway серед своїх фоловерів, щоб отримати більше лайків, коментарів та інших цільових дій, розворушити аудиторію.
- Нових передплатників, якщо ви домовитеся з кимось про спільну акції або виступіть спонсором у розіграші, який пройде в співтоваристві або на сторінці популярного блогера.
Це основні завдання, які можна вирішити з допомогою Гивов. Залежно від цілей і організаторів розіграші бувають декількох видів. Давайте розглянемо їх і розберемо докладно особливості, плюси і мінуси.
Створюйте популярний контент, залучайте цільових передплатників і конвертуйте їх у покупців. Детальніше про курс
Класичний Giveaway
У Инстаграме є акаунти, в яких регулярно проводяться розіграші, вони спеціально для цього й створюються. Для кожного нового заходи набираються спонсори. Їх додають в розділ “Підписки” сторінки. Потім власник профілю оголошує початок акції.
Основним завданням учасників може бути одне з дій або кілька, наприклад, підписатися на спонсорів, додати усвідомлений коментар під постом або лайк. Всі бажаючі брати участь виконують завдання. Переможець вибирається випадковим чином за допомогою спеціальної програми. Призами часто виступають матеріальні цінності або гроші.
Якщо вас цікавить, як стати спонсором такого Гіва, то це досить просто. Потрібно знайти організаторів і зв’язатися з ними в Direct. Для цього можна ввести в пошук слово “розіграші” і подивитися видачу.
Умови можуть бути описані в шапці профілю або Stories Highlights.
Плюси таких Giveaway:
- невисока вартість, від 500 руб.;
- швидке отримання передплатників, коментарів, лайків;
- легкість, з якою можна стати спонсором.
Мінуси:
- в майбутньому ви можете отримати стільки ж відписок, скільки і підписок, тому в такому вигляді Гивов краще збирати коментарі і лайки, їх можна видалити з чужого акаунту;
- учасники – це не ваша цільова аудиторія, а прості любителі халяви;
- із-за масової відписки після проведення конкурсу Instagram може знизити профіль у стрічці або зовсім перестати показувати його.
Порада: щоб залучити хоча б невелику кількість реальних передплатників, які потім не захочуть відписуватися, чітко опишіть вимоги до учасників: стать, вік, наявність аватара в профілі і певної кількості публікацій. Чим точніше задасте параметри, тим більше шансів на досягнення мети. Приклад на скріншоті.
Розіграш у блогерів, іменний Гів
В даному випадку спонсору потрібно знайти блогера або спільнота, цільова аудиторія якого відповідає вашій сторінці. Наприклад, якщо ви уявляєте магазин жіночого взуття, то відповідними темами блогів можуть бути:
- краса, мода і стиль;
- здоров’я;
- діти і батьки;
- лайфстайл для жінок.
Знаходите таку майданчик, вивчаєте умови і домовляєтеся з власником про те, щоб провести конкурс. Ви можете бути єдиним спонсором або почекати, поки з’являться інші бажаючі.
Відмінності від класичного варіанту:
- більше шансів залучити свою цільову аудиторію;
- менше відписок;
- живі справжні люди, які прийшли в Instagram не тільки для отримання безкоштовних булочок.
З мінусів можна відзначити більш високу вартість. В цілому ж, на мій погляд, це більш ефективний підхід, ніж класичні Ґів’ї, тому що тут ви, як добре налаштованої таргетованої реклами, виходьте відразу на зацікавлених людей, а не стріляєте з гармати по горобцях.
Часто застосовується не Giveaway в звичайному розумінні, а розсилки корисних матеріалів всім бажаючим замість вибору одного переможця. Такий підхід теж добре зацікавлює учасників тематичних співтовариств.
“Зоряний” Giveaway – це приватний випадок іменного розіграшу. Перевагою є велика аудиторія прихильників відомого людини. З мінусів можна відзначити високу вартість і присутність нецільової аудиторії. Якщо ваш товар має конкретну вузьку спрямованість, то такий варіант буде не дуже ефективним.
Круговий Giveaway
Цей спосіб полягає в тому, що кілька блогерів або компаній схожої тематики об’єднуються для організації акції. Кожен на своїй сторінці оголошує розіграш, призи можуть бути спільні, по подарунку від кожного організатора. Так відбувається обмін передплатниками.
За цією методикою можна проводити загальні марафони, прямі ефіри, тренінги та інші заходи, в тому числі з розіграшами призів і розсилками корисних матеріалів. Приклад умов на скріншоті.
Переваги такого підходу в тому, що ви отримуєте не просто передплатників, а найбільш активних з них. Якщо їм сподобається ваш профіль, те, що ви говорите і показуєте, вони залишаться з вами надовго і стануть відданими шанувальниками.
Також подібні заходи допомагають обмінюватися досвідом, розширювати коло корисних знайомств в мережі. А це може призвести до реального ривка в просуванні і бізнесі.
Як спонсору підготуватися до проведення розіграшу
Якщо ви хочете виступити спонсором, щоб залучити нових передплатників і підвищити залучення аудиторії, потрібно ретельно підготуватися:
- Оформити профіль і наповнити його цікавим контентом. Ви можете привести на сторінку тисячі користувачів, але якщо на ній не буде нічого цінного, то після розіграшу багато людей отпишутся. Гроші витратите, а ефекту не буде.
- Набрати перших передплатників, мінімум 1 000 вірних вам послідовників, які стежать за новинами не для того, щоб виграти приз, а тому що їм подобається ваш контент, товари і послуги.
- Скласти портрет цільової аудиторії. Потрібно розуміти, яких саме людей ви хочете залучити, які у них інтереси й проблеми, в яких спільнотах їх можна знайти.
- Продумати умови розіграшу, щоб залучити потрібних передплатників.
- Визначити мету і бюджет, щоб після акції оцінити отриманий результат.
- Знайти кілька майданчиків для проведення Гіва, по можливості почитати відгуки, оцінити аудиторію сторінок, подивитися статистику, кілька днів поспостерігати за активністю в обраних акаунтах. Завжди є ризик нарватися на шахраїв, які візьмуть гроші і нічого не зроблять.
- Спланувати розіграш, домовитися з організатором, обговорити всі деталі.
Крім того, потрібно скласти контент-план на період проведення Утекла. Це дуже важливо. Необхідно залучити нових передплатників, зацікавити їх крутими постами, зробити так, щоб вони залишилися і перетворилися у ваших щирих послідовників.
Етапи проведення
Умовно можна поділити програму на такі етапи:
- Старт розіграшу починається з анонсу. У деяких випадках можна обійтися і без нього, але підготовка і розігрів аудиторії допоможе поліпшити результати.
- У призначений день виходить публікація з умовами конкурсу, та оголошується старт.
- Після цього всі бажаючі брати участь виконують цільові дії, їх дані обліковуються в спеціальній програмі.
- У день закінчення акції організатор пише кодове слово, наприклад, “Стоп”. Ті, хто виконав умови після цього моменту, не враховуються при розіграші призів.
- На останньому етапі програма вибирає одного або декількох випадкових переможців, та оголошуються результати.
Giveaway може бути побудований не тільки на випадковому виборі призерів, але і на конкурсній основі. Наприклад, головний приз отримує користувач, який написав самий цікавий коментар, залучив найбільше своїх друзів, зробив найкраще фото.
Після закінчення активної фази акції приходить час оцінювати результати. Це також важлива частина роботи.
Як часто можна використовувати для просування Ґів’ї
Після запуску першого розіграшу проаналізуйте статистику, врахуйте помилки. Продовжуйте розміщувати цікавий і корисний контент, знімайте Stories, проводите ефіри. Можна провести акцію всередині аккаунта серед своїх передплатників. За великим рахунком це можна робити регулярно. А ось із звичайними Giveaway частить не варто, проводите їх раз на 1 – 3 місяці, якщо плануєте активне нарощування аудиторії.
Не забувайте про інші способи просування, чергуйте їх і комбінуйте, а також придумуйте нові способи залучити і зацікавити людей. Слідкуйте за конкурентами і переймайте досвід ефективних дій.
Як блогеру заробити на Гивах
Щоб займатися рекламою інших акаунтів або розіграшами, треба мати мінімум 10 000 передплатників. Бажано, щоб це була жива аудиторія, яка справді вас читає, а не боти і спамери. Зазвичай до популярним блогерам спонсори та рекламодавці самі звертаються з пропозиціями.
Ваше завдання при плануванні Гіва:
- Визначитися, чи потрібно це вам. Зрозуміло, що хочеться заробити гроші, але не у всяких заходах варто брати участь і не всі акаунти просувати. Якщо розіграш не відповідає інтересам вашої аудиторії, то ви отримаєте негативний відгук від найактивніших своїх передплатників і, можливо, навіть відписки.
- Необхідно продумати разом зі спонсором умови конкурсу і приз, щоб як можна більше людей захотіли брати участь.
- Для розіграшу необхідна технічна підтримка. Для цього є спеціальні сервіси, щоб не реєструвати учасників і не вибирати переможця вручну. Програма перевіряє дотримання умов, зберігає дані користувачів і потім випадковим чином визначає переможців.
Це основні моменти, які потрібно враховувати і продумувати, щоб заробити на розіграшах. Не варто навідатися з такими заходами. Щоб підтримати інтерес своїх передплатників, в першу чергу публікуйте контент, заради якого вони читають вас і стежать за новинами. Розіграші можна проводити 1 – 3 рази на місяць з тематикою та призами, які будуть мати цінність для вашої аудиторії.
Висновок
Ми обговорили, що таке Ґів’ї, якими вони бувають, чим корисні для просування бізнесу, і як їх правильно організувати. Тепер справа за вами, сама по собі інформація не просуне ваш аккаунт у соціальній мережі. Потрібно діяти.
Підготуйте і проведіть свій перший Giveaway і розкажіть про результати. Якщо є питання, відповім на них у коментарях. Зберігайте статтю в закладки, щоб не втратити, діліться з друзями в соцмережах і підписуйтесь на нові матеріали блогу iklife.ru.
До нових корисних зустрічей, дорогі читачі.