Що таке Фейсбук: навіщо він потрібен і як ним користуватися
Всім привіт. Сьогодні в матеріалах статті ви знайдете актуальну інформацію про те, що таке Фейсбук, навіщо він нам потрібен і дізнаємося, як ним користуватися. Також розберемо, що він буде нам корисний і в чому його переваги, також розглянемо основні поняття.
У другій частині статті поговоримо про те, як використовувати Фейсбук в якості інструменту для просування бізнесу.
Зміст
- Чому Facebook?
- Що собою являє?
- Основні поняття в Facebook
- Різниця між особистим профілем і сторінкою
- Інструкція: з чого почати просування?
Соціальні мережі є місцем відкритого спілкування з аудиторією, джерелом новин, засобом спілкування і самовираження. Мільйони користувачів по всьому світу переглядають пости і відзначають лайками вподобане запису.
Чому Facebook?
Багато хто з нас схильні не тільки до комунікації з людьми, яких знають в обличчя, з якими спілкуються, дружать, проводять час, але й до розширення бази контактів, наприклад, тими, з ким корисно спілкуватися в професійній сфері, обмінюватися досвідом, знаннями і навичками.
Фейсбук дозволяє збільшити коло знайомств і увійти в професійне середовище комфортно і без особливих труднощів. Колеги та ті, кому цікаві певні сфери професійної діяльності, ведуть обговорення з питань, пов’язаним з економікою, фінансами, політикою, дозвіллям, спортом та іншими цікавими темами в рамках профілів і сторінок.
Фейсбук дозволяє розширити горизонти для бізнесу, створити корисні професійні зв’язки, завести приємну бесіду, поділитися думкою з обговорюваного питання. В рамках сторінок і профілів тем для обговорення нескінченна безліч. І це лише частина тієї внутрішньої професійної свободи, яку дає Фейсбук.
Створення сторінок і груп, що містять інформацію про компанію, і активне їх просування в соц. мережі — це форма зворотного зв’язку для ваших клієнтів і партнерів. Це потужний інструмент, який дозволяє охопити величезну аудиторію, потрібну на даний момент саме вам.
Кількість користувачів соціальної мережі Фейсбук з кожним днем тільки збільшується, і ця тенденція продовжує рости і розвиватися. Незважаючи на це, я все ще досить часто зустрічаю користувачів у мережі, які недостатньо обізнані про широких можливостях Фейсбук і методи комунікації не тільки з компаніями і партнерами, але й один з одним. Про це наш сьогоднішній матеріал.
Що собою являє?
Facebook — унікальна інтернет-майданчик, одна з найбільших соціальних мереж в світі, інструмент швидкого, миттєвого взаємодії людей з різних куточків планети. Це широко розвинена платформа, з добре продуманим функціоналом, що дозволяє користувачам активно спілкуватися і взаємодіяти один з одним у будь-який час доби, в будь-якому місці, місті, країні світу.
У Фейсбуку багатогранний функціонал взаємодії між людьми: користувачі діляться знаннями й досвідом, обмінюються новинами, фотографіями та відео в особистих та професійних сферах.
Давайте перейдемо безпосередньо до справи. Якщо ви ще не використовуєте Фейсбук в якості корисного інструменту, тоді читаємо далі.
Якісне і своєчасне, регулярне використання певного числа технологій та інструментів Фейсбук неминуче призводить до результату без великих матеріальних витрат. У наступних статтях ми обов’язково розкриємо тему інструментів просування в Фейсбук.
Погодьтеся, в будь-якому бізнесі дуже важливо знайти найкоротший шлях до своєї цільової аудиторії і використовувати його. З цим чудово справляються бізнес-сторінки і групи, які легко можна створити в Фейсбук самостійно, без залучення фахівців.
Думаю, багатьох хвилює питання, як залучати додатковий трафік на сайт, адже всі ми в кінцевому рахунку боремося за конверсії і хочемо, щоб вдячні клієнти шикувалися в чергу за нашими товарами або послугами. Всі ми хочемо достатку і матеріального благополуччя. Швидкість поширення інформації на Фейсбук воістину феноменальна.
Щоб ефективно використовувати його, як інструмент, необхідно сформувати чіткий план і стратегію просування, заздалегідь продумати позиціонування: вашу особисту роль або роль організації або компанії.
Ось основні можливості цієї соціальної мережі:
- можливість залучати корисних людей у свій бізнес,
- багатий набір функцій,
- спеціальні пропозиції
- налаштування потрібних контактів і зв’язків в режимі онлайн,
- таргетована реклама,
- можливість прямого контакту з споживачами,
- відео та аудіо,
- перегляд стрічки, позначки “Подобається”,
- створення репостов вподобаних записів,
- обговорення цікавих тем,
- можливість ділитися думкою,
- відкрите спілкування з аудиторією,
- миттєвий відгук на опубліковану інформацію,
- мобільна версія сайту,
- зручність користування,
- розміщення інформації про професійну діяльність,
- активну участь в обговоренні тем друзів і передплатників,
- швидка настройка реклами,
- можливість просувати саму сторінку або її внутрішні функції,
- моментальне тестування попиту.
Основні поняття в Facebook
Головним є те, що в різних соціальних мережах спільноти, профілі, групи володіють різним функціоналом і використовуються для різних цілей. Щоб грамотно підійти до вивчення корисних функцій Фейсбук, розберемо основні поняття:
- Ваша стіна — простір всередині вашого профілю, де вами розміщуються пости, оформлені за допомогою текстів, фотографій або відео.
- Пост — публікація в соціальній мережі.
- Один або френд — друг, доданий за обопільною згодою. Людина, натисла “Мені подобається” на вашій сторінці, є її передплатником.
- Стрічка новин — частина вашого профілю, де розташовуються новини зі сторінок ваших друзів, на яких ви підписані.
- Кнопка “Мені подобається” — натискаючи на неї, людина стає не тільки передплатником, а також в подальшому буде отримувати повідомлення про нових фотографіях і новинах на вашій сторінці і спостерігати їх у своїй стрічці.
- Особистий профіль — профіль, що містить інформацію про вас. Фейсбук використовує справжні імена і прізвища. На підставі особистого профілю в подальшому ви можете створювати сторінки і групи.
- Сторінка Фейсбук — на сторінці формується спільнота — місце, де люди спілкуються. Можна задати короткий красивий адресу, добре індексується пошуковими системами, є основним інструментом для різних видів бізнесу.
- Група Фейсбук — створюється для спілкування з певного приводу. Має обмежену функціональність, однак, дозволяє ділитися думкою і знаходити друзів за інтересами.
Різниця між особистим профілем і сторінкою
Основним і, мабуть, головною відмінністю є те, що особистий профіль містить інформацію конкретно про вас, як про особистість. Всі пости і новини, якими діліться, ви розміщуєте від власного імені.
Сторінка на Фейсбук навпаки насамперед покликана розповісти про товар, послугу або продукт, а також може бути присвячена діяльності компаній і бізнес-співтовариств. Функціонал сторінок продуманий так, щоб не гаючи часу, швидко і якісно донести інформацію до споживача і завоювати симпатію аудиторії.
Існує ряд правил і хитрощів, як відшукати свою цільову аудиторію в Фейсбук. Спеціально для вас найближчим часом я планую підібрати матеріал по даній темі, так що не забувайте заходити на сторінки блогу.
В продовження теми також варто відзначити, що на відміну від профілю, сторінка доступна широкій публіці, що грає важливу роль у залученні вдячних клієнтів у свій бізнес. Крім того, сторінка добре індексується в різних системах пошуку, що, на мій погляд, є головною сприятливою особливістю і може позитивно впливати на конверсію і прибуток.
Якщо ви як і раніше налаштовані рішуче і готові завоювати нові вершини в просторі інтернету, тоді продовжуємо досліджувати сьогоднішній матеріал.
Інструкція: з чого почати просування?
Крок 1. Визначаємо для себе завдання і чесно відповідаємо на питання:
- Чи потрібно мені присутність в соціальних мережах і в Фейсбук зокрема?
- Якщо так, то які завдання я перед собою ставлю?
- Є в соц. мережах моя цільова аудиторія (ЦА)?
- Якщо так, то чи схильна вона до відкритої комунікації?
- Скільки часу я готовий(а) витрачати?
- Роблю все самостійно або за допомогою спеціаліста?
- Якого результату я очікую?
Крок 2. Ставимо реальні цілі поетапно і згідно нашої категорією бізнесу, наприклад:
- Створити і розвинути цікаве і відвідуване співтовариство в Фейсбук.
- Набрати в перший місяць 50/100/200 передплатників.
- Забезпечувати щомісячний приріст кількості передплатників на 10/20/30…50.
- Організувати трафік на сайт після того, як спільнота набере чинності і стане активним і живим.
- Запланувати наступну мету.
Створивши сторінку і пустивши її розвиток на самоплив, не можна домогтися високої ефективності. Фейсбук дає хороші результати після деякого часу, терпіння і грамотна робота тут перемагають. Може знадобитися постійний контроль і коригування стратегії знову і знову.
Крок 3. Експериментуємо з контентом
Контент — це наповнення інформаційного ресурсу, необхідне і значуще. Чим різноманітніше контент, тим більш цікавим і відвідуваним буде ваше співтовариство.
Крок 4. Привчіть людей постійно читати вас:
- Люди хочуть отримувати інформацію від таких самих споживачів послуг, як вони самі.
- Розміщуйте інформацію структуровано і дохідливо.
- Постійно відповідайте на питання, дякуйте за коментарі, спілкуйтеся з передплатниками, реагуйте на зауваження правильно.
Крок 5. Продумайте вашу стратегію заздалегідь:
- Правильно побудована рекламна кампанія дозволяє значно скоротити витрати на інші рекламні майданчики або зовсім уникнути їх.
- Створюйте атмосферу довіри, закріплюйте зв’язок з клієнтом за допомогою відкритого спілкування.
Підводячи підсумки, необхідно додати, що Фейсбук є потужним маркетинговим інструментом. Сторінки, профілі та групи у Фейсбук дозволяють досягти дивовижних результатів! Приклади великої кількості компаній, представлених на Фейсбук, багаторазово доводять це.
Якщо нам вдалося донести до вас важливість присутності вас і вашого бізнесу в Фейсбуці, то в цій статті детально описано, як зареєструватися в Фейсбук, там ми зупинимося на базових моментах реєстрації та заповнення особистих даних.
Удачі вам! Легких і вдячних передплатників на просторах інтернету.
Ставте оцінки, залишайте коментарі до цієї статті, підписуйтесь на нашу корисну розсилку, слідкуйте за новинами, діліться цією інформацією в соц. мережах, якщо матеріал виявився корисним. Це допоможе нам грамотно і чітко формувати найбільш цікавий контент для вас.
Слідкуйте за статтями блогу і будьте в курсі наших подій.