1С Невідповідність версії тимчасового файлу

Поширити

Деякий час назад під час установки Платформи 1С Підприємство на комп’ютер, де її раніше ніколи не було, зіткнувся з цікавою помилкою. Текст помилки наступний:

Існують активні сеанси роботи з даною базою, що використовують версію платформи, яка не підтримує спільну роботу з цією версією. Не збігається версія тимчасового файлу

Міцно задумався, що все це означає. Версія платформи всюди абсолютно однакова. Спеціально пройшовся по всіх комп’ютерів і переконався, що всюди встановлена ​​одна і та ж версія платформи.

Почав шукати інформацію в інтернеті. Здивувався, що помилка насправді не дуже популярна, хоча звик до того, що по помилках 1С завжди багато інформації знаходиться, тому що продукт дуже популярний. Але не цього разу. В одному місці помітив згадка встановленого антивіруса Kaspersky Endpoint Security 10. Звернув увагу, що у мене встановлена ​​ця ж версія. Автор вказував, що проблема криється саме в цій версії антивіруса. Після видалення, помилка у нього зникла.

Трохи пошукавши інформації конкретно по цій помилку з антивірусом, переконався, що такі випадки не рідкість і зустрічалися у інших людей. Видалив з комп’ютера Kaspersky Endpoint Security 10 і встановив 8-ю версію. Помилка 1С «Існують активні сеанси роботи з даною базою, що використовують версію платформи, яка не підтримує спільну роботу з цією версією. Чи не збігається версія тимчасового файлу »зникла.

Ось такий от несподіваний глюк сумісності програм. З Kaspersky Endpoint Security 10, на жаль, це не перший подібний випадок. Хоч продукт вийшов вже досить давно, помилки з ним трапляються досі, доводиться використовувати більш ранні версії.

Доповнення.

Сьогодні знову зіткнувся з подібною помилкою – Існують активні сеанси роботи з даною базою, що використовують версію платформи, яка не підтримує спільну роботу з цією версією. Чи не збігається версія тимчасового файлу . При цьому у всіх користувачів як мінімум пів року стоїть 10-я версія Касперського і все було в порядку. Неможливо було зайти ні з одного комп’ютера. База локальна, розташована в мережевій теці. Зайти не виходило нікому. Була зроблена спроба видалити файли з маскою  1Cv8tmp * в папці з базою, але не виходило, так як файли були зайняті.

У мене не було доступу до сервера з мережевою текою, подивитися у кого відкриті файли не виходило. Користувачів з базою працювало лише кілька людей і у всіх база була закрита. Але виявилося, що у одного користувача завис процес 1С на комп’ютері і його не було видно, а то й заглянути в список процесів. Через диспетчер задач видалив цей процес, потім видалив файли  1Cv8tmp * і зайти в базу вдалося.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.