Хто такі хейтеры, і як правильно реагувати на негатив від них в інтернеті

Поширити

Коли я зустрічаю незнайомі слова в інтернеті або молодіжному сленгу, то намагаюся відразу з’ясувати їх зміст. Деякі з них інтуїтивно зрозумілі, про значення інших можна здогадатися за контекстом. Багато слівця в онлайн-просторі запозичені з англійської мови, що полегшує розуміння, якщо ви вчили його в школі і продовжуєте вдосконалювати свої знання.

Сьогодні ми розберемося, хто такі хейтеры, як розпізнати їх в інтернеті і реагувати на їхні випади і коментарі.

Зміст

  • Визначення
  • Як розпізнати хейтера
  • Як реагувати на злобні коментарі
  • Інша сторона хейтерства
  • Висновок

Визначення

Слово “hate” читається як “хейт” і перекладається з англійської як “ненавидіти”, “ненависть”. Від нього утворюється іменник “haters”, “хейтеры” – це люди, які ненавидять когось або щось, і дієслово “хейтить”, що означає явно висловлювати ненависть.

З перекладом і походженням розібралися, тепер давайте дамо більш розгорнуте визначення.

Хейтер – це людина, яка ненавидить окремих осіб або їх групи, продукти, компанію, явища або предмети матеріального світу і явно це висловлює.

Більш простими словами можна пояснити це поняття на прикладі. Припустимо, ви вирішили стати блогером на YouTube. Поступово у вас з’явилися перші передплатники і однодумці, але також ви стали виявляти коментарі, в яких якийсь користувач постійно “поливає брудом” вас і ваші відеоролики. Це і є хейтер.

Такі люди можуть ненавидіти:

  • відомих особистостей, зірок естради та кіно;
  • твори мистецтва і літератури;
  • політиків, партії, громадські організації;
  • людей певної національності, раси, віросповідання, соціального стану і т. д.

Багато можуть недолюблювати якогось артиста або тихо на кухні журитися про убогість сучасного мистецтва. Але хейтеры не ховаються, вони явно і бурхливо проявляють своє невдоволення.

Як розпізнати хейтера

Іноді хейтеров плутають з критиками. І ті й інші часто висловлюють невтішне ставлення до якого-небудь об’єкту. Але критика носить конструктивний характер, пояснює позицію критика, посилається на додаткові джерела інформації. Відмінні риси хейтерства:

  • потік невтішних слів, перемежовується особистими образами і нецензурними виразами;
  • відсутність будь-якого конструктиву, просто нелюбов без конкретних причин;
  • наполегливе бажання привернути увагу, звідси безліч коментарів, суть яких зводиться до одного і того ж – ненависті і зневаги.

Хейтеров можна зустріти в Инстаграме, Facebook, ВКонтакте, в будь-якій іншій соціальній мережі, на своєму сайті і YouTube-каналі. Якщо у вас є навіть невелике коло однодумців, передплатників і фанатів, то обов’язково з’являться і ті, хто будуть по справі і без діла критикувати вас і вашу діяльність.

Як реагувати на злобні коментарі

Якщо ви вирішили заробляти на своєму блозі і просуватися в соціальних мережах або просто ведете їх для задоволення, займаєтеся улюбленою справою та діліться інформацією з усіма, кому вона цікава, то рано чи пізно доведеться зіткнутися з негативом. У перший раз ви, можливо, будете переживати і турбуватися, але з часом навчитеся сприймати його простіше.

Завжди можна зустріти незадоволених людей і тих, хто вас не зрозуміє, засудить або знецінить те, чим ви займаєтеся, але це не привід йти у них на поводу і припиняти свою діяльність. Так, нам хочеться, щоб всі були задоволені і писали нам приємні відгуки та коментарі. Але так не буде, і чим швидше ми це приймемо, тим легше нам буде адаптуватися до реальності.

Ось кілька варіантів, як можна ставитися до злісних висловлювань:

  1. Ігнорувати їх. Це досить простий і, на мій погляд, самий вірний підхід, але він вимагає хорошої витримки. Хейтеры хочуть уваги, це піднімає їх самооцінку і робить життя трохи радісніше. Якщо ви хочете зберегти час і сили, просто не відповідайте на їх коментарі. Їм стане нудно і, можливо, вони швидко відстануть від вас. Є навіть такий вираз “Haters gonna hate” або “Хейтеры будуть хейтить”. Сенс цієї фрази в тому, що не варто звертати увагу на ненависників і злостивців.
  2. Не злитися, а поспівчувати людині. Можливо, він не може впоратися з труднощами в своєму житті і поливати брудом інших людей – єдиний спосіб хоч трохи скинути свій негатив.
  3. Ввічливо і делікатно відповісти, це покаже вашим передплатникам, що ви не боїтеся критики.
  4. Видалити коментар і при повторних випадах заблокувати користувача на своїй сторінці. Будь-яка соціальна мережа дає таку можливість. Можна заздалегідь попередити людини про те, що він відправиться в “чорний список”, якщо не вгамується.

Ці рекомендації стосуються саме гнівних нічим не обґрунтованих і неконструктивних випадів на вашу адресу. Якщо ж люди критикують вас або ваш продукт, то з цим можна працювати, прийняти деякі зауваження і постаратися їх врахувати. Але точно не впадати у відчай і не засмучуватися. Зрештою, вам не потрібно всім подобатися, достатньо залучити однодумців і своїх потенційних покупців і визнати, що з рештою вам просто не по дорозі.

Наприклад, ви стали вегетаріанцем і відкрито висловлюєте свою позицію, спілкуєтеся з іншими людьми, які обрали такий варіант харчування, ділитися враженнями і рецептами. Але до вас на сторінку вдаються супротивники вегетаріанства і звинувачують вас в слабоумстві. Ви не можете змусити їх йти тією ж дорогою, якою йдете самі, але і засмучуватися через те, що не всі вас розуміють, або вдаватися до взаємних образ, я думаю, не варто.

Інша сторона хейтерства

Більшість з нас бояться хейтеров, тому що одна насмішка, один негативний коментар можуть зіпсувати не тільки настрій, але і репутацію. З іншого боку, є багато блогерів і медійних особистостей, які спокійно ігнорують злісних заздрісників або використовують їх для ще більшого підняття рейтингу.

Я часто зустрічаю гнівні коментарі, а під ними – безліч відповідей шанувальників і прихильників людини або бренду. Тобто в даному випадку хейтерство спрацьовує як провокація і приваблює ще більше уваги, що багатьом компаніям і відомим людям тільки на руку. Можливо навіть, що такий прийом використовується спеціально, і немає ніякого хейтера, його вигадали спеціально для піару.

Багато залежить від ставлення, а не від самого факту присутності неадекватних коментарів на вашу адресу.

Висновок

Сьогодні ми з вами розібралися, ким насправді є хейтеры, чим вони відрізняються від критиків, і як реагувати на їхні випади. А ви вже стикалися з цими суб’єктами? Якщо є досвід спілкування з неадекватними особами в інтернеті, поділіться ними в коментарях. Я зазвичай просто блокують тих, з ким марно вести діалог, благо в соціальних мережах зробити це дуже просто, не те що в реальному житті.

Сподобалася стаття? Тоді збережіть її і поділіться з друзями. Підпишіться на новини та отримуйте повідомлення про нових корисних публікаціях блогу iklife.ru.

Всього доброго. До нової цікавої зустрічі.

І побільше вам адекватних співрозмовників онлайн та офлайн.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.