Де замовити ведення контекстної реклами і що входить у вартість
Вітаю всіх, хто цікавиться особливостями налаштування контекстної реклами. На зв’язку засновник агентства контекстної реклами I Direct You Владислав Гришаков.
Замовники часто запитують мене про ведення контекстної реклами, тому я написав цю статтю, щоб пояснити що це і донести цінність ведення рекламних кампаній.
Отже, поїхали!
Зміст
- Що таке ведення рекламної кампанії?
- Якщо не вести кампанію
- Що входить в послугу ведення?
- Ціна послуги
- Чому це вигідно?
- Повчальна історія про “брудний” трафік
Що таке ведення рекламної кампанії?
Ведення РК – це постійна оптимізація і коригування налаштувань рекламної кампанії з метою підвищення ефективності вашої реклами. Попрошу зазначити слово “постійна”.
Існує золоте правило контекстної реклами, про який я дуже рекомендую пам’ятати: 30 % результату полягає в налагодженні рекламної кампанії, а весь потенціал – 70 % результату — оптимізації.
Якщо не вести кампанію
За час своєї роботи я зустрічав чимало кампаній, які були зроблені на швидку руку. Власне кажучи, таких робіт 80 % від загальної маси. Це моя особиста біль: такі кампанії тільки дискредитують саме поняття контекстної реклами, і мені, як професіоналу, стає важче донести потенційним клієнтам цінність цього найефективнішого виду реклами.
Як правило, якщо вам не пропонують ведення, то швидше за все з вас просто хочуть отримати гроші і про якість виконаної роботи ніхто не замислювався. Про оптимізацію забудьте. Як кажуть, з очей геть – з серця геть.
А це означає, що вам гарантований нецільової трафік. Адже, якщо постійно не моніторити і не впроваджувати оновлення пошукових систем, якщо не “вичищати” неефективні запити і т. д., то потік цільових клієнтів швидко вичерпається, з-за чого ви в кращому випадку тільки втратите час і гроші на порожнє спілкування з випадковим заявками, а в гіршому – розчаруєтеся в контекстній рекламі взагалі.
Що входить в послугу ведення?
По веденню я надаю чотири звіту в місяць. В кінці кожного тижня мої клієнти отримують повний звіт (за посиланням подивіться приклад) про те, як відпрацювали кампанії і що зроблено для їх поліпшення.
Це означає, що над тим, який трафік надходить на ваш сайт, працює окремо взята людина. Філософія агентства I Direct You така, що нам важливо, щоб ваш бізнес отримував максимальну прибуток при співпраці з нашою компанією.
В послугу входить ведення повний розбір тих ключових моментів, які безпосередньо впливають на цільовий трафік. По кожному пункту ви можете задавати питання, якщо вони у вас, звичайно, залишаться.
Із звіту видно загальну статистику кампаній на пошук і кампаній РМЯ.
Тут відображена головна інформація:
- скільки витрачено;
- яка середня ціна кліка;
- CTR;
- яка конверсія сайту;
- і самий головний показник – ціна мети.
Ціна мети (іншими словами, ціна конверсії або ціна ліда) – це показник ефективності реклами.
Наприклад:
Ви внесли рекламний бюджет 10 000 руб., за тиждень він витратився, і ви отримали 10 відгуків з сайту (у вигляді дзвінків або заявок). Це означає, що ціна цілі 1 000 рублів. Якщо надійшло 20 відгуків, то ціна 500 рублів.
Висновок: чим менше ціна мети, тим краще!
Це і є ключовий момент у веденні рекламних кампаній. Завдання директолога зробити вартість мети як можна нижче.
Нижче видно вивантаження за якими пошуковими запитами до вас потрапляли на сайт, тобто що конкретно вводив в пошуковому рядку Яндекса або Гугла ваш потенційний клієнт, перш ніж клікнути по вашому оголошенню.
На цьому етапі вам як замовнику важливо переглянути всі запити і дати зворотний зв’язок директологу, оскільки ваші потенційні клієнти, буває, пишуть такі запити, що навіть директолог сумнівається мінусувати запит чи ні. І хто, як не ви, власник бізнесу, який знає все про свою справу, точно можете сказати директологу відноситься той або інший запит до його ніші чи ні.
В результаті таких мінусовок трафік стає чистим, відповідно, до вас потрапляють тільки цільові клієнти. А значить, вашим менеджерам залишиться тільки “закрити” продаж, адже якщо клієнт шукав вас, то ви йому дійсно потрібні.
Далі в звіті йде вивантаження ключових фраз, по яких були конверсії. На ці фрази піднімаються ставки, щоб ці добре працюють фрази принесли ще більше конверсій.
Ще нижче вивантаження по майданчикам РМЯ. З неї видно, яка майданчик приносить більше конверсій, яка майданчик пожирає рекламний бюджет, але не приносить конверсій, яка майданчик з високою ціною мети, яка з низькою. Ця інформація більше для директолога, на основі цього виключаються неефективні майданчики.
Завдяки цьому ціна цілі також стає нижче.
Далі вивантаження за статтю, віком і пристроїв. На основі цих даних директолог корегує ставки.
Наприклад, якщо із звіту видно, що більше переходів від жінок, а у чоловіків висока ціна мети, то має сенс чоловіків взагалі відключити або обмежити ставкою, а на жінок, навпаки, підняти. Все це робиться, щоб цільових відвідувачів було ще більше і загальна ціна мети була ще нижчою.
Плюс до всього, в Яндекс Директе і Google AdWords постійно виходять різні оновлення, і треба бути в тренді, коригуючи параметри рекламних кампаній у відповідності з новими фішками.
Ціна послуги
Вартість ведення рекламних кампаній в обох пошукових системах в моєму агентстві – 24 000 рублів на місяць. Ці гроші ви платите за те, щоб отримувати чистий цільовий трафік і не витрачати час і свій рекламний бюджет на тих, хто шукає зовсім не вас.
Одного разу я познайомився з людиною, який платив 50 000 рублів на місяць місцевому чиновнику, щоб той давав контакти потенційних замовників.
Різні підходи до отримання цільового трафіку – різні підсумки. Як думаєте, чи багато реальних замовлень отримав мій знайомий? Правильна відповідь – нуль.
Чому це вигідно?
Як професіонал своєї справи, я зацікавлений в тому, щоб показники вашого бізнесу росли. Якість роботи, виконаної агентством I Direct You підтверджено реальними відгуками і офіційними листами подяки, якими я із задоволенням ділюся в соцмережах. Якщо ви раптом не довіряєте написаним відгуками, то запросто можете зв’язатися з їх авторами.
Ціни на послуги мого агентства адекватні по ринку професійної налаштування контекстної реклами. Я гарантую якісний, цільовий трафік, а це саме те, що потрібно, щоб ваш бізнес зростав.
Звичайно, завжди можна зазіхнути на більш дешеві послуги. В цьому випадку є ймовірність нарватися на непрофесіонала, який вчора відучився за безкоштовним уроків в YouTube, а сьогодні вже продає свої послуги. Так було зі мною до того, як я почав вчитися на директолога.
Повчальна історія про “брудний” трафік
Ми з партнером створили сайт-агрегатор по установці вікон. Нам потрібен був трафік. З цим питанням нам допоміг один новий знайомий, який за 5 000 рублів налаштував кампанію в Яндекс Директ. Потім я довго не міг зрозуміти, чому дзвонять з замовленням поміняти шпінгалети, то комусь треба було полагодити підвіконня у чорта на куличках. Самі розумієте, продажі були дуже низькі. Дзвінки були багато, а грошей з них ми не заробляли.
Лише через деякий час, коли я сам почав займатися контекстною рекламою і заліз у ту кампанію по вікнах, я був шокований: хлопець навіть не спромігся “почистити” ключові запити. До мене потрапляли всі, кому не лінь, і я за це платив!
Загалом, тепер я і сам віддаю перевагу звертатися до професіоналів, і вам рекомендую. Не витрачайте час і гроші даремно в гонитві за дешевизною. Якщо вам важливо, щоб ваш бізнес якісно ріс, звертайтеся до фахівців. А агентство контекстної реклами I Direct You завжди до ваших послуг.
Якщо у вас залишилися питання, пишіть їх в коментарях.
Всім цільового трафіку і великих продажів!