Скільки потрібно грошей на контекстну рекламу в Яндекс Директ і як розрахувати вартість

Поширити

Привіт, друзі! З вами знову Гришаков Владислав – спеціаліст по контекстній рекламі. У цій статті я розповім про вартість Яндекс Директ, скільки потрібно грошей на запуск і ефективну роботу рекламних кампаній.

Першочергове, що потрібно розуміти, це те, що є:

  • ціна за налаштування контекстної реклами,
  • рекламний бюджет,
  • ціна за ведення та оптимізацію рекламних кампаній.

Про все по порядку.

Зміст

  • Послуги налаштування
  • Рекламний бюджет
    • Що таке ціна цілі
    • Що таке вартість кліка
    • Ціноутворення вартості кліка
  • Ведення рекламних кампаній
  • Висновок

Послуги налаштування

Отже, у вас є сайт, і вам потрібен трафік на ваш сайт. Ви десь почули або вам сказали друзі, що непогано було б замовити налаштування Яндекс Директ або Google AdWords, щоб в кінцевому підсумку отримати заявки на свій сайт.

Ви знайшли виконавця, як його шукати я докладно розписав у статті «Як і де замовити налаштування Яндекс Директ». Вартість послуги бути різною, що залежить від професіоналізму директолога і його нахабства.

Початківці директологи можуть налаштувати вам контекстну рекламу за відгук. Для них дуже важливо збирати позитивні відгуки своїх клієнтів. Тобто якщо вам пощастить, і початківець директолог зробить все вдало і не зіллє ваш рекламний бюджет, то налаштування у вас вийде безкоштовно.

Якщо все-таки є невеликий досвід, ціна може бути від 2 000 до 5 000 рублів. Хто досвідченіші – приблизно 10 000. Далі вона може доходити до 50 000 за налаштування контекстної реклами, а в деяких випадках і до 100 000 рублів.

Досвідчені директологи виставляють свою ціну в залежності від свого нахабства і попиту на його послуги. Так що все індивідуально, залежить від району, завантаженості і сезону.

Примірний порядок ціни ви зрозуміли. Їдемо далі.

Рекламний бюджет

Рекламні кампанії готові, тобто настроювання контекстної реклами закінчена. А це значить, що пора запускати рекламу. Щоб запустити рекламні кампанії, необхідно поповнити баланс рекламного кабінету.

Головний принцип контекстної реклами в тому, що ви платите за кліки по вашим оголошенням. Щоб оголошення показувалися потенційним клієнтам, потрібно попередньо поповнити баланс. Це важливий момент і замовники зазвичай запитують у директолога: “Яким має бути рекламний бюджет?”

Знову ж таки, це суто індивідуально, залежить від ваших можливостей. Маркетинг вимагає вкладень, і, природно, є різні бізнеси і райони. У мене є клієнти, які вкладають 20 000, а є такі, хто по 500 000 руб. в місяць.

Зрозуміло, коли вам лише налаштували кампанії в Директе або в Гуглі, ще невідома їх ефективність, не хочеться класти багато, оскільки є ймовірність, що вони відлетять у трубу і не принесуть жодної заявки. Тому потрібно визначити певну суму для тіста. Ту суму, якої вистачить приблизно на тиждень.

Наприклад, це буде 10 000 руб. За закінчення тижня ви аналізуєте, скільки було заявок, скільки дзвінків, яка конверсія сайту і яка ціна мети. Ціна мети або ціна конверсії (про це нижче) повинна бути для вас найголовнішим показником у всій цій аналітиці.

У моєму агентстві так і відбувається. Рівно через тиждень роботи кампаній ми надаємо тижневий звіт. У ньому видна вся статистика, фрази, які писали в пошуковому рядку ваші потенційні клієнти, перш ніж перейти на ваш сайт, вивантаження майданчиків РМЯ, аналітика за статтю та віком вашої цільової аудиторії і т. д.

Все це робиться, щоб ви побачили, як відпрацювали ваші рекламні кампанії та ціну цілі – це самий головний показник для вас. Природно, щоб отримати таку аналітику, ваш директолог повинен підключити Яндекс Метрику або Google Analytics і як слід налаштувати мети.

Що таке ціна цілі

Ціна цілі – це кількість вкладених вами грошей (рекламний бюджет), поділена на кількість заявок з сайту (звернень з сайту).

Наприклад, ви вклали 10 000 на тиждень, з цих грошей до вас прийшло 10 заявок. Це означає, що ціна цілі 1 000 руб.

Тобто, грубо кажучи, кладучи 1 000 руб. на рекламні кампанії, до вас прийде заявка. Від цього і треба відштовхуватися при подальшій роботі. І чим ціна цілі нижче, тим краще. У процесі оптимізації і поліпшення рекламних кампаній вартість мети буде зменшуватися, тобто з 10 000 вже прийде 20 заявок за ціною 500 руб.

Це і є найголовніший ключ до збільшення рекламного бюджету. Для того, щоб отримувати більше заявок, просто кладіть більше грошей на рекламний бюджет, але дуже уважно слідкуйте за ціною мети.

Зрозуміло, потенційного клієнта, який надіслав заявку, ще треба “закрити”, але це вже завдання менеджера з продажу. Ви повинні розуміти свою воронку продажів:

  1. Скільки було кліків (переходів) на ваш сайт.
  2. Скільки було заявок і дзвінків (звернень з сайту).
  3. Скільки вдалося “закрити” (яка конверсія менеджера).
  4. Скільки зароблено грошей.
  5. ROI (повернення інвестицій) – самий головний показник всієї реклами.

Слідкуйте за своєю лійкою і збільшуйте рекламний бюджет, отримуючи ще більше заявок. Отже, немає меж і обмежень у рекламному бюджеті, тільки для початку перейдіть умовно невелику суму і аналізуйте показники.

Сподіваюся, цей момент я зрозуміло пояснив.

Що таке вартість кліка

Зазвичай на початковому етапі, ще до установки рекламних кампаній, замовники просять сказати їм вартість кліка в їх ніші, щоб розуміти приблизно, скільки потрібно вкладати грошей, щоб отримувати заявки.

Як дізнатися ціну кліка в Яндексі:

  • Подивитися приблизний порядок цін в SpyWords. Це знаряддя конкурентної розвідки. Але потрібно мати на увазі, що цей сервіс добре аналізує ціни тільки по Москві і Санкт-Петербургу.
  • Скористатися «Прогнозом бюджету» в інтерфейсі Яндекса. Цей метод мені не подобається, т. к. цифри не сходяться з дійсністю.
  • Дивитися за фактом, коли кампанії будуть налаштовані.

Ціноутворення вартості кліка

Головний принцип контекстної реклами – це оплата за кліки по вашим оголошенням. Ціни за кліки можуть бути різними: від 1 до 2 500 рублів, причому ціна на різні ключові фрази абсолютно різна. Але днями Яндекс планує зняти обмеження максимальної ставки.

Ціна кліка залежить від:

  • конкуренції,
  • CTR,
  • карми домену,
  • якості оголошення.

Найголовніше – розуміти при оцінці бюджету ту суму, яку ви готові вкладати, і сказати про це директологу. Тоді він буде призначати ставки, відштовхуючись від вашого бюджету. Тобто ви повинні зрозуміти свою стелю рекламного бюджету на місяць, а завдання директолога – знайти золоту середину, середню ціну кліка, щоб ваш бюджет витрачався так, як ви планували, і в теж час ви отримували необхідну кількість трафіку.

Ведення рекламних кампаній

Налаштування – це лише 30 % результату, 70 % – як раз в подальшому веденні, у правильній оптимізації і поліпшення рекламних кампаній.

Отже, ви повинні розуміти, що за цю роботу потрібно буде платити. Суть ведення – зробити результат роботи ваших рекламних кампаній ще ефективніше, шляхом зменшення ціни мети.

У моєму агентстві ми надаємо такі тижневі звіти замовникам, чиї кампанії ведемо.

Зі звіту замовник бачить:

  • загальну статистику;
  • запити, які його потенційні клієнти писали в пошуковому рядку, перш ніж клікнути по оголошенню і потрапити на сайт;
  • ключові фрази, які принесли конверсії. На них ми піднімаємо ставки, щоб те, що приносить конверсії, приносило ще більше;
  • ціна цілі і витрати кожної площадки РМЯ. Майданчики, що пожирають бюджет і не приносять конверсій, відключаються;
  • вивантаження за статтю, віком і пристроїв. На основі цих показників теж у налаштуваннях кампаній виробляються коригування.

Важливо, щоб замовник давав зворотний зв’язок, ознайомившись із звітом і особливо з висновками і пропозиціями. Так, звичайно, є замовники, які не хочуть в це вникати, вони так і кажуть: “Хлопці, ви ж директологи, вирішуйте самі, для мене головне – результат”. Це теж нормально, але я все ж дотримуюся думки, що зворотній зв’язок від замовника потрібна.

Це і багато іншого робиться при веденні рекламної кампанії:

  • відстеження позицій фраз,
  • спостереження за ставками,
  • аналіз відсотка відмов по фразах,
  • визначення рентабельних ставок по фразах,
  • відстеження нецільових запитів,
  • додавання мінус-слів,
  • додавання ключових фраз,
  • підтримка ставок,
  • виявлення ефективних і неефективних ключових фраз і розподіл за ним бюджету,
  • зниження ціни кліка,
  • робота над поліпшенням якості трафіку (аналіз цільової аудиторії),
  • оптимізація тематичних майданчиків.

Вартість:

  • ведення Діректа і Гугла – 24 000 руб. в місяць,
  • 12 000 руб. в місяць – ведення Діректа,
  • 12 000 руб. в місяць – ведення Google Adwords.

Суть ведення у відсіканні того, що не приносить конверсій, і збільшення ставок на те, що приносить конверсії.

Висновок

Підводячи підсумок вищесказаного, бачимо, що вартість складається з 3 складових:

  1. Вартість послуг налаштування.
  2. Поповнення рекламного бюджету.
  3. Ведення та поліпшення кампаній.

На цьому все. Якщо залишилися питання щодо витрат на рекламу в Яндекс Директ, то задавайте їх у коментарях до цієї статті.

Якщо вирішили співпрацювати зі мною чи хочете щось уточнити особисто, то звертайтесь через соціальні мережі:

ВК – vk.com/vlad_grishakov.
FB – facebook.com/vlad.grishakov.
Телеграм – @vlad_grishakov.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.