Як вивести сайт в топ пошукової видачі – правила грамотного SEO-просування

Поширити

Привіт!

Сьогодні я розповім про те, як вивести сайт в топ пошукової видачі. Ми поговоримо про найбільш популярні помилки початківців вебмайстрів і разом з цим навчимося просувати свій ресурс правильно.

Розберемо не тільки самостійне просування, але і платне – з використанням сторонніх сервісів, які покликані полегшувати завдання з пошукової оптимізації.

Також ми торкнемося тему хороших поведінкових факторів – однієї з найважливіших складових сучасного SEO-просування. Давайте починати!

Зміст

  • Топ – перша сторінка видачі
  • Особливості роботи Google та Яндекс
  • Як швидко вивести сайт на перші позиції
    • Кілька простих рекомендацій
  • Популярні помилки
  • Висновок

Топ – перша сторінка видачі

Пошукові системи індексують сайти на предмет корисної інформації. Далі вся ця інформація заноситься в пошукові бази даних, ранжується і видається користувачам по певних запитах.

Під топом зазвичай розуміють першу сторінку видачі. Якщо до цього слова додається число, наприклад, топ-5, то це означає, що сайт повинен бути в п’ятірці кращих.

Найшвидший спосіб потрапити в топ – купівля реклами. З її допомогою ви зможете розмістити свій сайт на перші місця. Реклама завжди показується вище простих сайтів. Тому багато хто при просуванні комерційних сайтів вибирають саме цей підхід.

І тепер, я думаю, ви розумієте, чому багато вебмастери хочуть, щоб їх проект був у числі найперших. Чим він вище, тим більше трафіку. Працює не завжди і не скрізь, але це правило все одно можна вважати вірним – користувачі частіше звертають увагу на перші позиції.

Пошукові системи поміщають в топ лише найкращі сайти. Ті, хто на їх думку, зможе дати найбільш якісну і повну інформацію по заданому запиту. Потрібно розуміти, що пошукові алгоритми не ідеальні, і дуже часто в топах виявляється переоптимизированный сміття.

В останні роки таке відбувається все рідше, тому сеошники старої школи більше не можуть заробляти на просуванні неякісних дешевих смітників з рекламою.

З цього випливає наступна теза: пошукові алгоритми постійно змінюються. Дуже складно знайти “кнопку”, яка в момент викине ваш ресурс на перші позиції.

Тепер пошукові системи віддають перевагу СДЛ – сайтів для людей. Тим проектам, які приділяють увагу контенту, намагаючись робити його найбільш цікавим і затребуваним.

Тому для того, щоб ваш сайт був на перших позиціях в пошукових системах, ви повинні робити добре. Стежити за якістю контенту – він повинен бути унікальний і інформативний, нести якусь користь для читача.

Якісним повинен бути і сам сайт. Ніякої відразливою реклами, гарний дизайн, зручна навігація і чітко продумана структура.

Тобто, якщо підсумувати все вищесказане, можна прийти до такого висновку: в топі знаходяться тільки якісні сайти. Сміттєвози з сеошным контентом за 20 рублів найчастіше виявляються на самому дні.

Причому з плином часу ця тенденція тільки посилюється. Той же Яндекс постійно розвиває свої алгоритми, намагаючись відрізняти якісні проекти від неякісних. Останні отримують фільтри з позначкою “Непотрібний контент” і пессімізіруются пошуковими системами.

Гугл теж не відстає. Сайти з марними матеріалами просто випадають з індексації. Таким чином пошукові системи намагаються боротися з недобросовісними веб-майстрами, які роблять свої однотипні проекти для сірого заробітку.

Тому, якщо ви хочете заробляти на сайтах, краще робити круто і якісно. Інакше ви просто залишитеся біля розбитого корита.

Особливості роботи Google та Яндекс

Як я і казав раніше, всі пошукові системи зацікавлені у видачі користувачам якісного контенту. Тобто вони хочуть, щоб людина знаходив те, що він шукав. Тому ПС постійно покращують свої скрипти, щоб виключити потрапляння на перші позиції не дуже якісних матеріалів.

Розглянемо дві найбільш популярні пошукові системи в Росії та СНД. Це Яндекс і Google. У них абсолютно різний підхід до аналізу та просування ресурсів. Тим не менш обидва пошуковика ставлять пріоритет поведінкові фактори. Адже якщо вони хороші, значить користувачам подобається, а якщо користувачам подобається, то можна помістити сторінку вище.

Давайте поговоримо про особливості цих двох пошукачів:

  • Апдейти пошукових баз

Оновлення видачі відбувається раз в певний проміжок часу. Цей проміжок у Гугла і Яндекса відрізняється. Тому при просуванні ви повинні враховувати частоту оновлення баз ПС.

  • Регіони

Яндекс і Гугл формують різну видачу для різних регіонів. Тому просування по регіону може бути більш швидким способом отримати заповітні топові позиції.

Яндекс дозволяє вам точно визначати ГЕО свого ресурсу за допомогою функціонала в Яндекс.Вебмастере і Довідники.

Гугл ж робить прив’язку тільки по країні. Тому регіональне просування там важко.

  • Посилання

Google і Яндекс жорстоко карає за покупку посилань. Вони не хочуть, щоб вебмастери намагалися обдурити пошукових роботів. Але якщо робити все чітко і грамотно, то покупка посилань може покращити індексацію вашого проекту.

Обидві ПС враховують вічні посилання. Але останнім часом вони почали приділяти особливу увагу крауд-посиланнями. До них можна віднести посилання з соціальних мереж, запитальників, які були залишені простими користувачами з метою поділитися інформацією.

Крауд-маркетинг – найбільш безпечний і дієвий спосіб пошукового просування. З цієї причини особливу популярність придбали крауд-біржі. На них ви зможете придбати розміщення крауд-посилань на різних майданчиках. Вартість таких послуг не особливо висока, від 50 до 200 рублів за одну штуку.

  • Унікальний контент

Якщо ви будете нахабно копіювати тексти з інших сайтів, пошукові системи накладуть санкції і виключать ваш ресурс з індексації.

Це не означає, що ви повинні вилизувати кожен символ до блиску, намагаючись отримати заповітні 100 % унікальності з якого-небудь сервісу. Якщо ваш текст буде мати лише 60 – 70 % унікального контенту, особливо в який-небудь складної тематики, ПС не звернуть на це ніякої уваги.

В першу чергу вони дивляться на корисність контенту. Санкції бувають саме за копіювання, коли ви цілком берете чужий текст і вставляєте на свій сайт без вказівки джерела.

  • Персоналізація видачі

Результати пошуку можуть залежати не тільки від регіону користувача. Тепер ПС навчилися визначати його потреби та інтереси, щоб видавати найбільш оптимальну інформацію.

Тобто кожному конкретному користувачу може показуватися свій варіант видачі. Тому при просуванні під певні запити варто розуміти, що один користувач побачить ваш сайт в топі, а інший вже немає.

Персоналізація може залежати від великої кількості факторів, на які вебмастер ніяк впливати не може. Тому прогнози багатьох сеошників про те, що той чи інший ресурс буде покинутий в топ – частково міф.

Не можна точно визначити, чи буде проект в топі чи ні. ПС можуть у будь-який момент змінити підхід і все – сайт полетить вниз. Підняти його назад можна буде за допомогою все тієї ж оптимізації. Якщо все робити правильно, то рано чи пізно результат буде.

Також варто враховувати, що крім вашого проекту, є й інші. Чим їх більше, тим складніше вам буде просуватися. У сильно заспамленных нішах це взагалі на грані неможливого. Так що, якщо ви хочете пробитися в топ, подивіться на кількість і якість конкурентів.

Як швидко вивести сайт на перші позиції

Щоб швидко вивести сайт на перші позиції, ви повинні негайно зайнятися його оптимізацією. Ви повинні розуміти, що супер-швидко сайт можна вивести в топ лише за допомогою контекстної реклами.

Якщо ви хочете просуватися через органічний пошук, то доведеться почекати деякий час. Причому не просто почекати, а планомірно працювати: покращувати контент, юзабіліті, займатися внутрішньої і зовнішньої SEO-оптимізацією.

Внутрішня пошукова оптимізація включає в себе технічну оптимізацію проекту, перелінковку, поліпшення контенту, проставлення мета-тегів, підвищення рівня поведінкових факторів.

Зовнішня пошукова оптимізація – це робота з різними зовнішніми джерелами. Наприклад, покупка посилань на біржах, крауд-маркетинг, створення бренду і т. д. тобто зовнішня оптимізація спрямована на роботу з різними сторонніми джерелами.

Рекламу теж можна віднести до зовнішньої SEO-оптимізації – з її допомогою ви зможете залучати нових відвідувачів на ресурс, вони будуть покращувати поведінкові фактори.

Кілька простих рекомендацій

Тепер я по пунктах наведу вам кілька простих рекомендацій, які допоможуть вам вивести свій ресурс на перші місця.

Ви повинні:

  1. Створювати якісний контент для людей.
  2. Стежити за тим, щоб проект був доступний цілодобово – без перебоїв.
  3. Оптимізувати технічну складову свого сайту. Налаштувати Robots.txt додати карту сайту – краще дві: XML – для роботів, HTML – для людей.
  4. Зробити грамотну структуру і перелінковку.
  5. Додати свій ресурс в Яндекс Вебмастер і Search Console.
  6. Стежити, щоб на проекті не було битих посилань, які віддають помилку 404. Якщо такі будуть, то необхідно редірект.

Також ви повинні не забувати про зовнішнє пошукове просування і рекламу. Це платне задоволення, але якщо ви твердо вирішили пробитися на перші позиції – цього не уникнути.

Доведеться регулярно купувати посилання, стежити за тим, щоб всі вони були проіндексовані. При цьому треба пам’ятати, що при надлишку посилань ПС можуть жорстоко покарати вас – знизити сайт у видачі або ж зовсім прибравши його.

Можна взагалі делегувати всі завдання по просуванню. У такому випадку вам не доведеться піклуватися про всіх цих речах самостійно. Фахівці зроблять все правильно, але вартість таких послуг може кусатися. Хтось попросить 15 тис. руб., хтось- за сотню. Хоча, я думаю, що для комерційних проектів це не буде проблемою.

Популярні помилки

Новачки зазвичай чують дзвін, та не знають де він”. Тобто у них є певні уявлення про пошуковому просуванні. Найчастіше з застарілих блогів з нульових. Але вся ця інформація давно не актуальна. Тому я представляю вам топ найбільш популярних помилок початківців вебмайстрів.

  1. Агресивне посилальне просування. Колись посилання були запорукою топа. Чим більше їх було, тим вище сайт у видачі. Це дозволяло вебмайстрам не дбати про якість свого проекту. Вони просто купували дуже багато посилань, захаращували свій ресурс рекламою і заробляли на різниці між вартістю посилального просування і прибутком від цієї самої реклами. Зараз такий підхід неминуче призведе до видалення вашого сайту з ПС.
  2. Орієнтація на високочастотні запити. Деякі люди вважають, що якщо у пошукового запиту в Яндекс.Вордстат більше мільйона показів за місяць, то просування під нього буде відмінним способом отримати цей самий мільйон. Це не так. Молоді проекти не потраплять і в топ-100 по ВЧ запитам.
  3. Занадто багато реклами. Всі хочуть заробляти, але на молодих проектах це не завжди вдається зробити. Новачки починають брати кількістю, і це в корені невірний підхід. Якщо на сайті багато агресивної реклами – ПС починають знижувати його в результатах. Відповідно, перспектив у такого ресурсу не дуже багато.
  4. Дешевий контент. Є вебмастери, які думають, що на сайт потрібно щось публікувати в будь-якому випадку. Не важливо що, головне, щоб було. Це невірно. Якщо на ресурсі занадто багато непотрібного контенту – він отримує фільтр і знижується в результатах. Тому покупка дешевих текстів на копирайтерских біржах може тільки погіршити ваш результат.
  5. Переоптімізація. З SEO-оптимізацією теж можна переборщити. ПС не люблять, коли перебір, тому переоптімізірованниє ресурси також отримують штрафи у вигляді пессимізації або виключення. Тому не намагайтеся встановити якомога більше ключів в прямому входження. Якщо їх буде дуже багато – це дасть негативний ефект.

Найкраще взагалі звернути увагу на LSI-копірайтинг. Зараз він в тренді. І якщо запровадити цю технологію на свій проект, то він, безумовно, буде займати лідируючі місця.

Висновок

Я сподіваюся, що ця стаття допомогла вам зрозуміти, що виведення ресурсу в топ – досить трудомісткий і складний процес. Цього не зробити одномоментно, доведеться багато працювати, аналізувати і тестувати.

Також ми коротко торкнулися питання платного просування. Врахуйте, що ефект може бути різним незалежно від того, скільки це коштує. Щоб не говорили вам SEO-оптимізатори, прогнозувати точний результат поведінки пошукових систем не можна. Моментальне виведення в лідери можливий тільки за допомогою реклами.

Якщо ви відчуваєте труднощі з самостійним вивченням основ SEO-просування, то я рекомендую вам піти на курс Василя Блінова “Як створити сайт”.

У ньому автор розглядає найбільш популярні і важливі аспекти просування інформаційного ресурсу і заробітку на цьому. Курс поділений на блоки, а блоки на уроки – вся інформація подається послідовно, в зручній формі. Переходьте за посиланням для отримання більш детальної інформації.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.