Виральный охоплення ВКонтакте – що це за показник, про що він говорить + 16 кроків для його збільшення
Привіт, друзі.
Багато хто з нас є постійними відвідувачами і активними користувачами соціальної мережі ВКонтакте. А деяким навіть вдається в ній заробляти. Сьогоднішня стаття в основному для тих, хто займається просуванням своїх або чужих груп і спільнот. Ми розберемося, що таке виральный охоплення ВКонтакте, дізнаємося, про що він говорить, і як ми можемо вплинути на цей показник.
Зміст
- Визначення
- Як дізнатися свої показники
- Навіщо знати виральный охоплення
- Як збільшити приплив нових відвідувачів
- Висновок
Визначення
Виральный охоплення – кількість людей, які побачили контент спільноти і не є його передплатниками.
Також виділяють охоплення передплатників і рекламний. Останній ми можемо подивитися, якщо користуємося послугами біржі або Рекламної мережі ВКонтакте.
Повний охоплення – це загальна кількість людей, які побачили публікації вашої персональної сторінки або групи. Сюди включаються фолловери, друзі і інші користувачі ВК.
Якщо з повного охоплення відняти рекламний, то отримаємо органічний, тобто це люди, які прийшли до нас у спільноту самі. Сюди включаються передплатники і нові відвідувачі.
Періодично в статистиці з’являються або зникають деякі показники, змінюється інтерфейс і алгоритми соціальної мережі. Але в цілому суть залишається незмінною: трафік поділяється на джерела для подальшого вивчення, аналізу і роботи з його збільшення, у чому зацікавлені всі власники груп і пабликов.
Як дізнатися свої показники
Ми вже детально говорили про те, як подивитися статистику особистої та публічної сторінки ВКонтакте, і що значить кожний показник. Зараз я покажу тільки те, як дізнатися охоплення.
Переходимо в лівому меню в розділ “Спільноти”.
Потім переключається на вкладку “Управління”. Статистика доступна тільки в тому випадку, якщо у нас є права адміністратора, чи ця інформація відкрита для загального перегляду, що буває дуже рідко. Зазвичай власники груп і пабликов не прагнуть афішувати свої статистичні дані.
Відкриваємо потрібний нам співтовариство і праворуч у меню знаходимо потрібний розділ.
Перемикаємося на вкладку “Охоплення” і бачимо свої результати. Під графіком можна включити або відключити окремі показники. Якщо навести вказівник миші на графік, то побачимо кількість людей в числовому вираженні на кожній його вершині.
Навіщо знати виральный охоплення
Різні види даних потрібні нам для аналізу і подальшого просування групи або спільноти. Коли ми запускаємо рекламну кампанію, то ставимо певні цілі і дивимося, чи досягли ми їх чи ні, аналізуємо результати. Це стандартні дії, а ось аналіз вірального охоплення проводиться досить рідко. І на мій погляд, даремно.
Якщо ми зацікавлені в просуванні і розширенні аудиторії, то важливо розуміти, скільки нових людей бачать наші пости ВКонтакте, адже нові відвідувачі можуть стати передплатниками, нашими постійними читачами, а потім і покупцями, якщо мова йде про комерційний проект.
Виральный охоплення говорить нам насамперед про якість контенту, цим він відрізняється від інших показників. Можна замовляти рекламу, робити накрутку переглядів і лайків, але якщо публікації на сторінці нікого не зацікавлять, люди не підпишуться на новини і не вступлять в групу, то всі ці дії і гроші будуть витрачені даремно.
Слово “виральный” походить від англійського “viral”, що означає “вірусний”. Напевно ви чули вислів “вірусний контент”. Це такі тексти, картинки і відео, якими люди із задоволенням діляться один з одним. Коли ваш передплатник зробив репост запису спільноти, її побачили його друзі, поділилися на своїх сторінках, і так далі по ланцюжку, то це і є вірусний контент. А результат, який ми бачимо в статистиці, – це зростання вірального охоплення.
Один хороший пост може дати серйозний приплив відвідувачів і збільшення кількості передплатників. Причому такий спосіб просування можна вважати умовно безкоштовним, але це не означає, що він простий. Потрібно гарненько постаратися, щоб контент зачепив користувачів соціальної мережі і привів до вас цільову аудиторію, а не просто співчуваючих або любителів халяви.
Як збільшити приплив нових відвідувачів
Цим питанням задаються майже всі власники і адміністратори відкритих груп і пабликов: від початківців до просунутих інтернет-маркетологів. Звичайно, в кожному окремому випадку рекомендації будуть індивідуальними. Але є і загальні поради по створенню цікавого і корисного контенту, який буде поширюватися по мережі без вашої подальшої участі:
- Пишіть невеликі зрозумілі інструкції, кейси, чек-листи.
- Складайте списки книг, фільмів, рецептів, ідей і всього, що так чи інакше відноситься до тематики вашого співтовариства.
- Використовуйте різні види контенту: відео, аудіо, зображення, інфографіку, схеми, таблиці, Історії, прямі ефіри.
- Залучайте користувачів, проводите конкурси, опитування, квести та інші цікаві активності.
- Використовуйте сучасні тренди, найпопулярніші фільми, серіали й музику. Згадайте, скільки різноманітного контенту створили дизайнери і маркетологи з згадкою персонажів і подій “Гри престолів”.
- По можливості жартуєте, випускайте розважальний і гумористичний контент. Це, мабуть, самий тиражний продукт після кейсів і корисних списків, а може, й випереджає їх.
- Чіпляйте емоції, враховуйте прагнення, інтереси і біль своєї цільової аудиторії, думайте, як вони. Зайдіть, наприклад, популярні спільноти для мам. Так, там є корисний контент, але дуже багато емоційних послань про те, як мами втомлюються з малюками, як діти розмовляють та поводяться в різних ситуаціях.
- Дивуйте, придумуйте цікаві сценарії для роликів, розіграші, головоломки.
- Заохочуйте створення користувацького вмісту відгуків, Сторіс, фотографій. Такими матеріалами передплатники обов’язково поділяться зі своїми друзями.
- Говорите про важливі речі: здоров’я, екології, законах, кохання, стосунки.
- Діліться цікавими і важливими новинами, які не потрапили у ЗМІ.
- Розповідайте історії: справжні та вигадані, це один з найбільш затребуваних видів контенту сьогодні.
- Заохочуйте розповсюдження матеріалів спільноти і найактивніших користувачів, відзначайте кращі коментарі, просіть придумувати підписи до публікацій.
- Об’єднуйтеся з іншими адміністраторами та блогерами для створення спільних марафонів, ефірів і публікацій. Така техніка широко використовується у Инстаграме, але її також можна ефективно застосовувати в ВК.
- Щоб збільшити активність у групі, можна накручувати перегляди, лайки і репости. Коли людина бачить, що запис вже набрала багато відгуків у інших користувачів, він охочіше приділить їй увагу. Але не зловживайте такими заходами, робіть все з розумом.
І остання рада на сьогодні: не забувайте і про дизайн. Ваші публікації повинні виділятися, привертати увагу. Для цього можна використовувати яскраві кольори або, навпаки, монохромний гаму, якщо це доречно. Текст повинен добре читатися, а картинка викликати інтерес, інтригувати. У нас є всього кілька секунд, щоб зачепити увагу користувача, прокручивающего стрічку соціальної мережі. Якщо це вдалося, то ми на півдорозі до успіху.
Висновок
Ми з вами розібралися, що таке виральный охоплення, і як працювати з контентом, щоб збільшити приплив нових відвідувачів у своє співтовариство. Спробуйте описані в статті поради і розкажіть про результати, є зміни в статистиці. Якщо залишилися питання, напишіть їх у коментарях, обговоримо і чим зможемо, допоможемо.
Зберігайте статтю в закладки та поділіться в соціальних мережах, щоб не втратити і повернутися до неї в потрібний момент. Підписуйтесь на нові матеріали iklife.ru, розвивайтеся разом з нами і розвивайте свої проекти.
Всього доброго, друзі. До нової цікавої зустрічі.