Виральный охоплення ВКонтакте – що це за показник, про що він говорить + 16 кроків для його збільшення

Поширити

Привіт, друзі.

Багато хто з нас є постійними відвідувачами і активними користувачами соціальної мережі ВКонтакте. А деяким навіть вдається в ній заробляти. Сьогоднішня стаття в основному для тих, хто займається просуванням своїх або чужих груп і спільнот. Ми розберемося, що таке виральный охоплення ВКонтакте, дізнаємося, про що він говорить, і як ми можемо вплинути на цей показник.

Зміст

  • Визначення
  • Як дізнатися свої показники
  • Навіщо знати виральный охоплення
  • Як збільшити приплив нових відвідувачів
  • Висновок

Визначення

Виральный охоплення – кількість людей, які побачили контент спільноти і не є його передплатниками.

Також виділяють охоплення передплатників і рекламний. Останній ми можемо подивитися, якщо користуємося послугами біржі або Рекламної мережі ВКонтакте.

Повний охоплення – це загальна кількість людей, які побачили публікації вашої персональної сторінки або групи. Сюди включаються фолловери, друзі і інші користувачі ВК.

Якщо з повного охоплення відняти рекламний, то отримаємо органічний, тобто це люди, які прийшли до нас у спільноту самі. Сюди включаються передплатники і нові відвідувачі.

Періодично в статистиці з’являються або зникають деякі показники, змінюється інтерфейс і алгоритми соціальної мережі. Але в цілому суть залишається незмінною: трафік поділяється на джерела для подальшого вивчення, аналізу і роботи з його збільшення, у чому зацікавлені всі власники груп і пабликов.

Як дізнатися свої показники

Ми вже детально говорили про те, як подивитися статистику особистої та публічної сторінки ВКонтакте, і що значить кожний показник. Зараз я покажу тільки те, як дізнатися охоплення.

Переходимо в лівому меню в розділ “Спільноти”.

Потім переключається на вкладку “Управління”. Статистика доступна тільки в тому випадку, якщо у нас є права адміністратора, чи ця інформація відкрита для загального перегляду, що буває дуже рідко. Зазвичай власники груп і пабликов не прагнуть афішувати свої статистичні дані.

Відкриваємо потрібний нам співтовариство і праворуч у меню знаходимо потрібний розділ.

Перемикаємося на вкладку “Охоплення” і бачимо свої результати. Під графіком можна включити або відключити окремі показники. Якщо навести вказівник миші на графік, то побачимо кількість людей в числовому вираженні на кожній його вершині.

Навіщо знати виральный охоплення

Різні види даних потрібні нам для аналізу і подальшого просування групи або спільноти. Коли ми запускаємо рекламну кампанію, то ставимо певні цілі і дивимося, чи досягли ми їх чи ні, аналізуємо результати. Це стандартні дії, а ось аналіз вірального охоплення проводиться досить рідко. І на мій погляд, даремно.

Якщо ми зацікавлені в просуванні і розширенні аудиторії, то важливо розуміти, скільки нових людей бачать наші пости ВКонтакте, адже нові відвідувачі можуть стати передплатниками, нашими постійними читачами, а потім і покупцями, якщо мова йде про комерційний проект.

Виральный охоплення говорить нам насамперед про якість контенту, цим він відрізняється від інших показників. Можна замовляти рекламу, робити накрутку переглядів і лайків, але якщо публікації на сторінці нікого не зацікавлять, люди не підпишуться на новини і не вступлять в групу, то всі ці дії і гроші будуть витрачені даремно.

Слово “виральный” походить від англійського “viral”, що означає “вірусний”. Напевно ви чули вислів “вірусний контент”. Це такі тексти, картинки і відео, якими люди із задоволенням діляться один з одним. Коли ваш передплатник зробив репост запису спільноти, її побачили його друзі, поділилися на своїх сторінках, і так далі по ланцюжку, то це і є вірусний контент. А результат, який ми бачимо в статистиці, – це зростання вірального охоплення.

Один хороший пост може дати серйозний приплив відвідувачів і збільшення кількості передплатників. Причому такий спосіб просування можна вважати умовно безкоштовним, але це не означає, що він простий. Потрібно гарненько постаратися, щоб контент зачепив користувачів соціальної мережі і привів до вас цільову аудиторію, а не просто співчуваючих або любителів халяви.

Як збільшити приплив нових відвідувачів

Цим питанням задаються майже всі власники і адміністратори відкритих груп і пабликов: від початківців до просунутих інтернет-маркетологів. Звичайно, в кожному окремому випадку рекомендації будуть індивідуальними. Але є і загальні поради по створенню цікавого і корисного контенту, який буде поширюватися по мережі без вашої подальшої участі:

  1. Пишіть невеликі зрозумілі інструкції, кейси, чек-листи.
  2. Складайте списки книг, фільмів, рецептів, ідей і всього, що так чи інакше відноситься до тематики вашого співтовариства.
  3. Використовуйте різні види контенту: відео, аудіо, зображення, інфографіку, схеми, таблиці, Історії, прямі ефіри.
  4. Залучайте користувачів, проводите конкурси, опитування, квести та інші цікаві активності.
  5. Використовуйте сучасні тренди, найпопулярніші фільми, серіали й музику. Згадайте, скільки різноманітного контенту створили дизайнери і маркетологи з згадкою персонажів і подій “Гри престолів”.
  6. По можливості жартуєте, випускайте розважальний і гумористичний контент. Це, мабуть, самий тиражний продукт після кейсів і корисних списків, а може, й випереджає їх.
  7. Чіпляйте емоції, враховуйте прагнення, інтереси і біль своєї цільової аудиторії, думайте, як вони. Зайдіть, наприклад, популярні спільноти для мам. Так, там є корисний контент, але дуже багато емоційних послань про те, як мами втомлюються з малюками, як діти розмовляють та поводяться в різних ситуаціях.
  8. Дивуйте, придумуйте цікаві сценарії для роликів, розіграші, головоломки.
  9. Заохочуйте створення користувацького вмісту відгуків, Сторіс, фотографій. Такими матеріалами передплатники обов’язково поділяться зі своїми друзями.
  10. Говорите про важливі речі: здоров’я, екології, законах, кохання, стосунки.
  11. Діліться цікавими і важливими новинами, які не потрапили у ЗМІ.
  12. Розповідайте історії: справжні та вигадані, це один з найбільш затребуваних видів контенту сьогодні.
  13. Заохочуйте розповсюдження матеріалів спільноти і найактивніших користувачів, відзначайте кращі коментарі, просіть придумувати підписи до публікацій.
  14. Об’єднуйтеся з іншими адміністраторами та блогерами для створення спільних марафонів, ефірів і публікацій. Така техніка широко використовується у Инстаграме, але її також можна ефективно застосовувати в ВК.
  15. Щоб збільшити активність у групі, можна накручувати перегляди, лайки і репости. Коли людина бачить, що запис вже набрала багато відгуків у інших користувачів, він охочіше приділить їй увагу. Але не зловживайте такими заходами, робіть все з розумом.

І остання рада на сьогодні: не забувайте і про дизайн. Ваші публікації повинні виділятися, привертати увагу. Для цього можна використовувати яскраві кольори або, навпаки, монохромний гаму, якщо це доречно. Текст повинен добре читатися, а картинка викликати інтерес, інтригувати. У нас є всього кілька секунд, щоб зачепити увагу користувача, прокручивающего стрічку соціальної мережі. Якщо це вдалося, то ми на півдорозі до успіху.

Висновок

Ми з вами розібралися, що таке виральный охоплення, і як працювати з контентом, щоб збільшити приплив нових відвідувачів у своє співтовариство. Спробуйте описані в статті поради і розкажіть про результати, є зміни в статистиці. Якщо залишилися питання, напишіть їх у коментарях, обговоримо і чим зможемо, допоможемо.

Зберігайте статтю в закладки та поділіться в соціальних мережах, щоб не втратити і повернутися до неї в потрібний момент. Підписуйтесь на нові матеріали iklife.ru, розвивайтеся разом з нами і розвивайте свої проекти.

Всього доброго, друзі. До нової цікавої зустрічі.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.