7 кращих бірж реклами в Инстаграме
Привіт, друзі.
Соціальні мережі дають великі можливості звичайним користувачам і підприємцям. Я бачу, що бізнес-акаунтів стає все більше, і багато компаній роблять ставку на Instagram і Facebook в плані залучення нових покупців і спілкування з цільовою аудиторією. З іншого боку, з’являється все більше цікавих сторінок за різними тематиками, блогери приваблюють тисячі передплатників-однодумців і отримують можливість монетизувати свої знання та навички.
Сьогоднішня стаття для тих, хто хоче заробляти на своєму акаунті, і для тих, хто просуває бізнес в соціальних мережах. Ми розберемося, що таке біржа реклами в Инстаграме, кому і чим це корисно, розглянемо конкретні майданчики і як з ними працювати.
Зміст
- Види реклами
- Що таке біржі реклами, їх переваги та недоліки
- ТОП-7
- 1. Storiesgain
- 2. Epicstars
- 3. Plibber
- 4. LabelUp
- 5. Sociate
- 6. GetBlogger
- 7. Instach
- Як працювати з біржами
- Висновок
Види реклами
Є 2 основних способи рекламуватися в Instagram. Перший – це таргетована реклама. Тут ми використовуємо рекламну мережу, щоб розмістити своє оголошення і показати його потенційним покупцям.
21.02.2020 354 30+ корисних сервісів для роботи і просування в ИнстаграмЯ залишив у статті тільки кращі сервіси для Instagram.
Переваги таргетованої реклами:
- швидкий запуск;
- простий вибір цільової аудиторії за певними параметрами: віком, місцем проживання, інтересам;
- будь бюджет від 20 рублів.
Другий спосіб – це реклама у блогерів і в тематичних спільнотах. Ми знаходимо тематичні акаунти і просуваємо в них свої товари і послуги. Плюси такого підходу:
- рекламу у блогерів передплатники сприймають як особисту рекомендацію, дружня порада, що збільшує ймовірність покупки;
- швидкий ефект після виходу рекламного посту;
- залучення тих людей, на яких складно таргетироваться, або кого ми втратили при вивченні цільової аудиторії.
Для цього виду просування нам якраз і потрібні біржі.
Створюйте популярний контент, залучайте цільових передплатників і конвертуйте їх у покупців. Детальніше про курс
Що таке біржі реклами, їх переваги та недоліки
Біржа – це місце, де зустрічаються покупці та продавці. У цьому випадку покупцями виступають всі, хто хоче рекламуватися в Инстаграме. Продавці – це власники акаунтів у соціальній мережі, які готові розмістити на своїх сторінках промопосты.
Переваги біржі для замовників:
- незалежні дані щодо статистики акаунтів;
- великий вибір сторінок і зручний пошук;
- гарантія виконання зобов’язань виконавцем.
Переваги для блогерів:
- не треба самостійно залучати рекламодавців;
- регулярні замовлення і постійний дохід;
- гарантія оплати за виконану роботу.
У результаті всі задоволені. Єдиний мінус біржі – це комісія, яку потрібно платити за посередницькі послуги.
ТОП-7
Давайте тепер розглянемо конкретні майданчики та їх особливості.
1. Storiesgain
Storiesgain – купівля та продаж реклами Stories. Для рекламодавців дана біржа корисна тим, що є можливість швидкого аналізу блогерів і масової закупівлі реклами з маленьким цінами. А блогери з невеликою кількістю передплатників вже зможуть знаходити рекламодавців і заробляти.
2. Epicstars
Epicstars – це одна з найпопулярніших платформ для піару в соціальних мережах. Тут можна замовити рекламу в Instagram, Facebook, Twitter, ВКонтакте, Telegram і на YouTube. Можливості для блогерів:
- додати в систему свій аккаунт, якщо кількість передплатників більше 1 000 осіб;
- зробити привабливий опис;
- шукати рекламодавців і отримувати заявки на рекламні пости та огляди;
- самостійно виставляти розцінки на свої послуги;
- використовувати взаємну рекламу для приросту передплатників;
- виводити гроші від 1 000 рублів на банківську карту, WebMoney, Яндекс.Гроші, Qiwi-гаманець.
У Epicstars досить велика свобода дій, ви самі вирішуєте, з ким і як вам працювати, які ціни ставити, приймати завдання на роботу чи ні.
Можливості для рекламодавців:
- дивитися статистику, опис та коментарі інших рекламодавців, щоб вибрати оптимальні акаунти для просування;
- використовувати фільтри для швидкого пошуку блогів і тематичних пабликов;
- замовити нативну рекламу, огляд, проведення конкурсу чи іншу активність;
- розрахувати планову віддачу від наявного бюджету;
- купити рекламу через сам сервіс, щоб не витрачати час і не шукати блогерів самому.
Щоб почати роботу з платформою, зайдіть на сайт epicstars.com і увійдіть в якості рекламодавця або виконавця.
3. Plibber
Plibber – ця біржа працює з 2012 року і встигла добре зарекомендувати себе, залучити велику кількість блогерів і рекламодавців. Сервіс працює з Instagram, ВКонтакте, Однокласниками, YouTube, Facebook, Twitter. Можливості для блогерів:
- додати свій аккаунт в систему при наявності більше 150 передплатників і 30 постів;
- додати співтовариство можна, якщо у вас більше 5 000 учасників і 150 публікацій;
- отримувати заявки від рекламодавців і вирішувати, брати їх на роботу або відмовитися;
- самостійно призначати ціну послуг;
- виводити кошти на WebMoney від 100 рублів.
Як бачимо, в Plibber більш лояльні умови для додавання облікового запису, ніж у Epicstars. Важлива умова – живий і корисний контент. Якщо ви займаєтеся тільки продажем чужих товарів і послуг, акціями та іншою комерційною діяльністю, то така сторінка не пройде модерацію в сервісі розміщення реклами. З мінусів можна відзначити висновок тільки на WebMoney і неможливість самостійного пошуку рекламодавців.
11.11.2015 207 720 Як накрутити живих передплатників у Инстаграме: поради, інструкції щодо ефективної накрутці і ТОП-5 сервисовВсем привіт. На зв’язку знову Василь Млинців і сьогодні я…
Переваги для замовників:
- великий вибір майданчиків, наявність націлювання і фільтрів, щоб знайти підходящі акаунти;
- швидке і зручне створення завдань;
- повноцінні звіти по рекламній кампанії: охоплення, залученість, переходи по посиланню.
Щоб почати працювати з Plibber, зайдіть на сайт plibber.ru і пройдіть реєстрацію.
4. LabelUp
Labelup – ця платформа намагається залучати креативних блогерів з активною аудиторією, які готові створювати якісний і цікавий контент для відомих і поки ще не дуже брендів.
Можливості для инфлюенсеров (лідерів думок, блогерів):
- продаж рекламних постів на ваших умовах;
- реєстрація персональної сторінки при наявності 3 000 передплатників та 15 публікацій у стрічці, для спільнот мінімальна кількість фоловерів становить 10 000;
- виведення коштів на банківські картки і Qiwi-гаманець для фізичних осіб, а також банківський рахунок для юридичних осіб;
- взаємний піар за бартером для просування свого аккаунта і збільшення активної аудиторії;
- хороша середня вартість реклами.
Можливості для рекламодавців:
- створення повноцінних рекламних кампаній разом з блогерами;
- розміщення нестандартних, креативних завдань;
- великий вибір инфлюенсеров з хорошими показниками охоплення та активності аудиторії.
Реєстрація на сайті LabelUp відбувається через акаунт в Facebook, ВКонтакте або YouTube.
5. Sociate
Sociate – це одна з перших і найбільш популярних бірж реклами в Инстаграме, ВКонтакте і Однокласниках. Що пропонує Sociate Instagram-блогерам:
- реєстрація за наявності понад 500 фоловерів;
- вибір завдань і отримання заявок від рекламодавців;
- самостійне визначення ціни;
- прості завдання, але і оплата теж невисока;
- висновок від 100 руб. на WebMoney, Яндекс.Гроші, Qiwi.
Можливості для рекламодавців:
- вибір майданчиків вручну або розміщення заявок у відкритому доступі, щоб блогери і адміністратори спільнот самі вас знаходили;
- оплата від фізичних та юридичних осіб;
- звіти по рекламним кампаніям;
- досить дешева реклама порівняно з умовами інших бірж.
Судячи з відгуків, Sociate не завжди оперативно відстежує якість акаунтів і спільнот, тому бажано перевіряти майданчик перед розміщенням, щоб не спустити бюджет на сторінки, де немає “живих” передплатників.
Зареєструватися в системі і випробувати сервіс можна на сайті sociate.ru.
6. GetBlogger
Це ще одна біржа реклами на просторах Рунета. Вона працює з акаунтами в Инстаграме і YouTube-каналами. Можливості для власників популярних сторінок:
- участь у системі при наявності більше 3 000 передплатників;
- робота з заявками безпосередньо від рекламодавців;
- виконання завдань за гроші і за бартером;
- можливість домовлятися індивідуально з кожним замовником;
- платоспроможні компанії з хорошими бюджетами.
Переваги для рекламодавців:
- ретельний відбір блогерів для роботи в сервісі;
- серйозні математичні алгоритми для вибору майданчиків з найбільш відповідною аудиторією;
- рекомендація оптимальної вартості рекламної кампанії в залежності від показників аккаунта, велика ставка робиться на активну аудиторію, а не тільки на передплатників;
- статистика ефективності.
GetBlogger серйозно ставиться до модерації акаунтів, підбору відповідних сторінок для просування і звітів про роботу. Це дає можливість використовувати бюджет з високою віддачею. Пройти реєстрацію можна на сайті getblogger.ru.
19.02.2016 253 835 6 способів як заробити в Инстаграме і з чого почати не вкладаючи деньгиПривет, хлопці! Я знаю, багато хто давно чекали від мене цю статтю, але…
7. Instach
Ця платформа займається рекламою тільки в Инстаграме. Її особливості:
- єдиний аккаунт для блогерів і рекламодавців, що в різних ситуаціях ви можете бути в тій чи іншій ролі;
- сервіс пропонує рекламодавцям автоматичний розподіл бюджету для збільшення ефективності і економії грошей;
- досить низькі ставки на рекламу порівняно з іншими подібними платформами.
Тут використовується стандартний для біржі підхід. Є замовники та виконавці. Одні розміщують замовлення, інші беруть їх на роботу. Гроші заморожуються на рахунку рекламодавця до виконання та прийняття роботи.
Щоб протестувати роботу Instach, зареєструйтесь на сайті.
Як працювати з біржами
Всі описані вище майданчики працюють і намагаються залучити якомога більше рекламодавців і блогерів. Умови у них багато в чому схожі, але є й відмінності. Ще раз подивіться опис і виберіть кілька варіантів, які найбільше підходять саме вам, почитайте відгуки на сторонніх ресурсах. Це допоможе скласти думку про конкретний сервісі.
Після відбору декількох платформ пройдіть реєстрацію та випробуйте роботу на невеликому бюджеті. Перевірте, чи реально показники на сайті відповідають дійсності.
Якщо рекламна кампанія приносить хороші результати, можна продовжувати працювати з сервісом. Якщо ви бачите, що гроші йдуть, а результату немає, то спробуйте зробити ось що:
- змініть саме рекламне оголошення, часто причина криється не в біржі, а в самому посланні цільової аудиторії;
- спробуйте змінити тип акаунтів, може бути, варто уточнити тематику або геолокацію, уважніше поставитися до показників охоплення і залученості;
- змініть тип контенту, випробуйте відеоогляди, рекламу в Stories та інші підходи;
Якщо це не допомагає, змініть сервіс для просування.
Висновок
Ми з вами розібралися, що таке біржі реклами, як з ними працювати, і в чому їх переваги. Якщо ви вже стикалися з якоюсь платформою, напишіть, будь ласка, свій відгук у коментарях. Ми і наші читачі будемо дуже вдячні.
Якщо ви ще не пробували такий спосіб просування, розкажіть, чи є бажання випробувати роботу з блогерами через біржу, і який сайт хочете протестувати першим.
Зберігайте статтю в закладки, якщо поки не вирішили, що робити з отриманою інформацією. Можливо, скоро ви дозрієте і захочете повернутися до неї.
Підписуйтесь на нові матеріали блогу iklife.ru, щоб не пропустити свіжі корисні публікації про соціальних мережах, програми, сервіси та фінансах.
У мене на сьогодні все.
До нової зустрічі, друзі.