Як написати в службу підтримки Инстаграма з телефону і комп’ютера

Поширити

Привіт, друзі.

Соціальна мережа Instagram стає все більш популярною. Багато хто з нас регулярно діляться зі своїми друзями та знайомими особистими фотографіями, нотатками, відеороликами. І, звичайно, коли виникають проблеми з використанням програми, це вкрай неприємно, і хочеться швидше налагодити роботу облікового запису.

Сьогодні ми поговоримо про те, як написати в службу підтримки Инстаграма, які питання можна вирішити, скільки чекати відповіді і що робити, якщо адміністрація соціальної мережі мовчить.

Зміст

  • Що робити, якщо виникла проблема
  • Як зв’язатися зі службою підтримки
    • Мобільний додаток
    • Веб-версія Instagram
  • Як звернутися на підтримку, якщо ваш акаунт зламали
  • Що робити, якщо техпідтримка не відповідає
  • Як уникнути проблем з обліковим записом
  • Висновок

Що робити, якщо виникла проблема

Коли я починала освоювати програму і веб-версію Instagram, то часто заходила в довідковий центр. Це спеціальний розділ на сайті, в якому зібрані всі актуальні питання.

Зайти в нього можна з телефону і комп’ютера. У першому випадку потрібно відкрити меню свого профілю, перейти в налаштування і вибрати пункт “Довідка”.

Потім тапніте по напису “Довідковий центр” і при необхідності вкажіть програму, за допомогою якої потрібно відкривати сторінку сайту.

Тепер можна ввести питання в рядок пошуку і моментально отримати відповідь.

Щоб потрапити в довідковий центр комп’ютера, відкрийте веб-версію Инстаграма, перейдіть у свій профіль, спустіться вниз і натисніть на слово “Підтримка”.

Тут можна знайти відповіді на багато питань щодо використання соціальної мережі, її правил і способів розв’язання проблем. Якщо в довідкових матеріалах немає потрібного вам відповіді, тоді варто звернутися безпосередньо в службу підтримки, щоб поспілкуватися з живою людиною.

Як зв’язатися зі службою підтримки

Перш ніж звернутися за допомогою, перевірте, чи є у вас доступ до електронної пошти та номер телефону, на які зареєстрований аккаунт. Також бажано згадати перше ім’я користувача, якщо ви його міняли. Ці відомості допоможуть поставити питання та отримати відповідь на електронну адресу. На телефон може прийти код, який підтвердить, що ви дійсно власник даного профілю.

У Instagram немає офісів, сервісних центрів і гарячих ліній, щоб зателефонувати або прийти до них зі своєю проблемою. Звернутися за допомогою можна тільки через сайт довідкового центру або мобільний додаток в режимі онлайн.

Якщо у вас є доступ до облікового запису, використовуйте Instagram в телефоні. Якщо вас заблокували або зламали, то є 3 шляхи:

  1. Попросити свого друга або родича відправити запит в адміністрацію від вашого імені.
  2. Створити ще одну сторінку в соціальній мережі і написати з неї.
  3. Зайти на сайт довідкового центру через браузер на комп’ютері або телефоні.

Тепер давайте розглянемо конкретні кроки, які потрібно зробити, щоб зв’язатися зі службою підтримки через телефон і комп’ютер.

Мобільний додаток

Це самий вірний спосіб одержати допомогу від адміністрації соціальної мережі. Відкрийте Instagram в мобільному пристрої, перейдіть у свій профіль, натиснувши на фігуру людини в меню, і вирушайте в налаштування.

Тут нам потрібен розділ “Довідка”, а в ньому пункт “Повідомити про проблему”.

Потім вибираємо відповідний пункт, заповнюємо поля форми, прикріплюємо скріншоти і інші докази виниклої проблеми. Як можна детальніше описати ситуацію, щоб ваше звернення сприйняли всерйоз і відповіли на нього. Залиште контактний телефон або адресу електронної пошти для зв’язку.

Веб-версія Instagram

Необов’язково бути зареєстрованим в соціальній мережі і мати доступ до свого облікового запису, щоб звернутися в службу підтримки. З деяких питань можна надіслати скаргу з довідкового центру:

  • якщо хочете повідомити про людину, яка “сидить” в Инстаграме під чужим ім’ям і видає себе за вас або іншої людини;
  • якщо знаєте, що обліковий запис належить дитині, яка не досягла 13 років, що порушує правила соцмережі;
  • якщо хто-то залякує і шантажує вас або інших користувачів через додаток;
  • якщо порушені ваші авторські права;
  • якщо хтось використовує вашу особисту інформацію і фото;
  • якщо ви знаєте, що хтось хоче заподіяти собі шкоду;
  • якщо користувач розсилає спам і образи.

Щоб поскаржитися на такі порушення і зробити спілкування в мережі трохи приємніше і спокійніше, відкрийте в будь-якому браузері в телефоні або на комп’ютері сайт instagram.com. Потім внизу екрана натисніть на слово “Підтримка”. В меню зліва виберіть розділ “Конфіденційність і безпека”, а потім “Повідомити про порушення”.

Знайдіть у переліку хвилюючу вас проблему і напишіть про неї адміністрації Инстаграма. Приклад на скріншоті.

Як звернутися на підтримку, якщо ваш акаунт зламали

Це найбільш часта проблема, яка виникає у користувачів соціальної мережі. Сторінка може бути заблокована або зламана зловмисниками, також часто бувають ситуації, коли люди забувають логін або пароль.

У нас на сайті є окрема інструкція для відновлення облікового запису, в якій розібрані всі можливі випадки і ситуації і розписані шляхи виходу з них.

Якщо ви не можете увійти в Instagram, а поради з довідкового центру не допомагають, вам не приходять SMS з кодом і листи на електронну пошту для скидання пароля і відновлення контролю над особистою сторінкою, то залишається один шлях – писати в адміністрацію.

Для цього відкрийте програму на мобільному пристрої і під формою тапніте по напису “Отримати допомогу з входом в систему”.

Потім вкажіть ім’я, телефон, електронну пошту, прив’язані до профілю, та натисніть “Далі”. На екрані має з’явитися ваша аватарка і можливі подальші дії. Щоб написати в підтримку торкніться кнопки “Потрібна додаткова допомога?” і заповніть поля запропонованої форми.

Що робити, якщо техпідтримка не відповідає

Якщо ваша скарга удостоїлася уваги співробітників соціальної мережі, то відповідь приходить зазвичай протягом 24 годин. Але ви можете зіткнутися з ситуацією, коли у відповідь на звернення адміністрація соціальної мережі відмовчується. В такому разі я можу порадити вам зробити наступні кроки:

  1. Попросіть когось із друзів або родичів надіслати такий самий запит в службу підтримки.
  2. Ще раз уважно ознайомтеся з довідковою інформацією на сайті, можливо, ви знайдете рішення проблеми або зрозумієте, що відправили скаргу не з тієї форми і не по темі.
  3. Продублюйте звернення зі свого основного або запасного профілю.

Немає гарантій, що адміністрація соцмережі вам відповість, але пробувати треба, якщо ви хочете вирішити питання. Техпідтримка Инстаграма намагається автоматизувати усунення неполадок, зробити так, щоб все можна було вирішити без особистого контакту з працівниками. Це не завжди працює, тому стукайте, і вам відкриють.

Створюйте популярний контент, залучайте цільових передплатників і конвертуйте їх у покупців. Детальніше про курс

Як уникнути проблем з обліковим записом

Як я вже сказала, найпоширеніші проблеми, з якими користувачі звертаються в службу підтримки Instagram, це:

  • злом аккаунта;
  • втрата логіна або пароля;
  • зміна телефону або електронної адреси та неможливість скористатися ними.

Всі ці ситуації можна запобігти, якщо уважно ставитися до безпеки і ведення облікового запису. Ось кілька порад, які допоможуть вам уникнути проблем і необхідності звертатися у службу підтримки:

  1. Встановлюйте надійний пароль на сторінку з цифр, великих та малих літер, підкреслень та інших символів. Таку комбінацію зловмисникам складно підібрати.
  2. Нікому не повідомляйте свої облікові дані, не користуйтеся незахищеними мережами і чужими пристроями для входу в соцмережу.
  3. Зберігайте логін та пароль в надійному місці.
  4. Увімкніть двофакторну аутентифікацію в своєму обліковому записі, щоб в нього не можна було увійти з іншого телефону або комп’ютера без коду підтвердження.
  5. Регулярно перевіряйте актуальність телефонні номери та адреси електронної пошти. Якщо міняєте їх, відобразіть це в налаштуваннях профілю.

Ці прості дії допоможуть зберегти аккаунт і вберегтися від втрати часу і нервів. Бережіть себе і свої облікові дані.

Висновок

Ми з вами сьогодні обговорили багато важливих питань і розібралися, в яких випадках і як можна відправити скаргу або запит в службу підтримки Инстаграма. Сподіваюся, ви отримали відповіді на свої питання і зробили висновки на майбутнє.

Зберігайте статтю в закладки, щоб повернутися до неї у разі необхідності. Діліться їй зі своїми друзями через кнопки соцмереж та підписуйтесь на новини нашого блогу.

Всього доброго, друзі, і поменше неприємних ситуацій в мережі.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.