Інфобізнес – що це, і як їм зайнятися: керівництво до дії + поради

Поширити

Здрастуйте, дорогі читачі!

Нещодавно, щоб заробляти 300 000 руб. на своїй справі, доводилося знімати приміщення, закуповувати обладнання, мучитися з накладними. Але з’явився вид бізнесу – освітній, який набирає обертів і вважається чи не найкращою грунтом для пасивного заробітку. Інфобізнес – що це таке? Як його почати і що продавати? Відповіді на всі ці запитання ви знайдете тут.

Зміст

  • Що значить інфобізнес
  • Хто такий інфобізнесмен
  • На чому заробляє інфобізнесмен
  • Скільки заробляють инфобизнесмены
  • Які курси продавати
  • Як почати інфобізнес з нуля: 9 кроків
    • Визначтеся з нішею
    • Доведіть свою експертність
    • Заповніть досьє інфопродукта
    • Виберіть формат інфопродукта
    • Дайте безкоштовний інфопродукт в обмін на лояльність
    • Почніть збирати інфопродукт
    • Сервіси для інфобізнес
    • Встановлюємо ціну
    • Розкрутка
  • Висновок

Що значить інфобізнес

Інфобізнес (скорочено від фрази “інформаційний бізнес”) – це заробіток на продажі своїх знань іншим людям. Експерт пакує їх у навчальний курс, книгу і продає мінімум 3 – 4 людям. Репетиторство сюди не відноситься.

Припустимо, у вас добре виходить писати оповідання. Ви можете створити інформаційний продукт: відеокурс, аудиолекцию, електронну книгу.

Раніше курси записувалися на DVD і розсилалися поштою. Люди чекали по 2 тижні бажаних знань.

Поступово онлайн-курси витісняють звичне нам навчання. Адже те, що люди освоюють роками, можна вивчити за кілька тижнів вдома.

Лжетренеры, вони ж инфоцыгане, продають під видом курсів марну балаканину, тому недовіра зростає. Доведеться довго доводити експертність через блог, безкоштовну допомогу та відгуки.

Хто такий інфобізнесмен

Інфобізнесмен – це людина, яка створює навчальні програми і заробляє на цьому. Простіше кажучи, вчить людей за гроші.

Навчальна програма повинна нести користь. Інакше через пару потоків ризик уславитися шахраєм великий. І ніхто вже вчитися не захоче у вас.

Євген Попов – перший інфобізнесмен в Росії. У 2005 році він продавав тренінг з 140 відеоуроків по налаштуванню бізнесу в інтернеті.

Яку користь принесе тренінг з написання оповідань? Правильно, навчить красиво висловлювати думки і писати.

На чому заробляє інфобізнесмен

Давайте розберемося в різновидах того, що може продавати інфобізнесмен. В списку ви зможете вибрати найбільш близький вид інфопродукта для себе або спробувати зробити кілька.

Бувають індивідуальні онлайн-заняття з учнем по дорогому тарифом.

Аудіокурс. Це кілька аудіозаписів з одного збірки під загальною назвою. Вони призначені для психології, саморозвитку, розробки дикції, де наочність не потрібна.

Можна обійтися без студії звукозапису і дорогого обладнання. Головне, мати під рукою хороший мікрофон і повну тишу. Підготуйте текст, читайте і пишіть звук на смартфон, комп’ютер.

Електронна книга. Ілюстрації і текст у форматі PDF. Експерт з психології може написати керівництво по поліпшенню відносин. Достатньо 10 – 15 сторінок без води.

Тренінг. Відеокурс з домашніми завданнями, допомогою викладачів. Проводиться як онлайн, так і в звичайних аудиторіях. Під час занять учні задають питання в чаті або особисто у приміщенні.

Бувають курси, де викладач знімає себе на відео. Він показує, як правильно робити, дає коментарі. Зазвичай це онлайн-курси з танців, ремонту, фотографії, де важливо показувати на прикладі.

Підготувати матеріал легко будинку. Камера, хороше освітлення, і щоб ніхто не заважав. Якщо немає софтбокса для зйомки, підійде денне світло.

Щоб більше заробляти, инфобизнесмены продають старі тренінги в записах.

Вебінар. Він схожий на тренінг. Учасники також спілкуються з тренером через чат, і все це відбувається в режимі реального часу. Проводиться він тільки в інтернеті і триває 2 – 3 години. Вебінар – це ази, тренінг розвиває і закріплює потрібні навички.

Коучинг. Тренер особисто займається з учнем, допомагає досягти бажаних цілей: фінансових, психологічних, матеріальних та ін.

Приклад. Ви хочете запустити свій курс по дизайну груп ВКонтакте. У вас є знання, досвід. Але ви не знаєте, з чого почати і як все упакувати. Тоді йдете до гуру інфобізнес на коучинг. Він становить персональний план, розбиває матеріал на уроки, вчить залучати учнів. Після проходження коучингу ви вже заробляти гроші на власному тренінгу.

Консультація. Це разова допомога від спеціаліста. У вас виникла проблема, ви не помітили помилку, або щось не виходить. Тоді пишете вчитель, оплачуєте час, і він дає коментар професіонала.

Популярні юридичні консультації, розбори танцювальної постановки, критика чорнового варіанту книги і т. д.

Скільки заробляють инфобизнесмены

Стабільності добиваються далеко не всі. Скільки точно можна заробити, залежить від вас, від затребуваності інфопродукта і вартості.

Дохід інфобізнесменов Рунета:

  • Сергій Межу – за рік 12 000 000 рублів. Купив будинок на Балі. Постійно подорожує;
  • Валерій Меркулов за півроку отримав близько 2 000 000 рублів;
  • Ігор Марков – 200 000 руб. на місяць.

Які курси продавати

Думаєте, що вам нічого запропонувати? Марно. Є дуже дивні курси, наприклад, мистецтво ходьби, плетіння кошиків під водою, уроки гри в StarCraft. Навіть посереднє і дивне хобі можна перетворити на заробіток.

Якщо боїтеся братися за нерозкручені ніші, можете спробувати себе в популярних.

Ніші інфобізнес, які користуються шаленим попитом:

  • інтернет-маркетинг,
  • програмування,
  • створення сайтів,
  • фітнес і схуднення,
  • написання інформаційних і продають текстів (копірайтинг),
  • бізнес і особистісний ріст,
  • створення інфобізнес,
  • подорожі,
  • психологія відносин на кшталт “Як завоювати чоловіка”,
  • іноземні мови
  • дизайн та малювання.

В інфобізнес потрібно максимум практики і мінімум теорії. Щоб людина могла освоїти нову інтернет-професію за пару місяців.

Інфопродукт – це ненудний підручник з незрозумілими слівцями. Це джерело чужого досвіду, який допомагає уникнути помилок і швидко освоїти новий навик.

Як почати інфобізнес з нуля: 9 кроків

Все, що вам потрібно, – це раніше накопичені знання + досвід і вміння доступно пояснювати людям. Нижче ми розглянемо 9 кроків на шляху до інфобізнес.

Секрети успіху в освітньому бізнесі:

  1. Людям подобається більше вчитися, ніж працювати.
  2. Будьте експертом в тому, що викладаєте.
  3. Потрібно видавати багато корисної інформації без води.
  4. Більшість учнів купують курс після безкоштовного вебінару.
  5. Продайте новому клієнтові недорогий, але якісний інфопродукт. Тоді він стане вашим постійним відвідувачем.
  6. Давайте саму цінну і корисну інформацію під час першого контакту з клієнтом.
  7. Развлекайте учнів. Будьте на позитиві. Додайте гри. Наприклад, які-небудь досягнення та призи.
  8. Запускати інформаційний бізнес простіше з невеликою книги.
  9. Доручіть частина роботи іншим людям: фрілансерам, найманим працівникам. Дизайном і рекламою нехай займаються фахівці, а ви сфокусуйтеся на утриманні інфопродукта.

Визначтеся з нішею

Перед тим як створювати інфопродукт, потрібно правильно вибрати напрямок. Влаштуйте мозковий штурм.

По-перше, потрібно бути експертом. По-друге, на нішу повинен бути попит. Візьміться за маркетингове дослідження. Подивіться кількість запитів в Яндексі та Google, пошукайте тематичні групи у соцмережах. Скільки людей цікавляться темою? Чи готові вони платити?

Якщо ви не експерт, але вам дуже подобається цей напрямок, забути про нього? Звичайно, немає. Залишайтеся на старій роботі. Коли станете профі в бажаної області, тоді поринайте в інфобізнес з головою.

Є ніші, де гроші майже не водяться. Ніхто не буде платити за поради типу “як дожити до пенсії”. Та й звідки у людини з’являться кошти, якщо він поглинений цим питанням.

Доведіть свою експертність

Реклама переповнена всякого роду гуру, які обіцяють 100 %. Але не всі з них виконують свою обіцянку. Навряд чи хтось купить курс у незнайомої людини без відгуків.

Василь Млинців (автор цього блогу) починав зі статей про віддалену роботу. Коли сайт розкрутився, він випустив курси з копірайтингу та створення сайтів, засновані на власному досвіді, з перевіркою домашніх завдань.

Найпростіший і найкращий спосіб розкрутитися – стати блогером. Писати, знімати відео на професійні теми. Вирішувати проблеми людей, відповідати на коментарі і просто бути собою.

Наприклад, сайт uroki4mam.ru довів експертність через безліч корисних статей для щасливого материнства. Зараз у них більше 10 курсів, які продаються “на ура”. А також вони залучають учнів за допомогою безкоштовних уроків начебто секретів засинання дитини без заколисування.

Заповніть досьє інфопродукта

З деталей складається успіх. Заповніть коротку анкету, яка допоможе створити новий і затребуваний продукт:

  1. Ім’я інфопродукта. Воно повинно залучати цільову аудиторію (проблема + рішення), пояснювати зміст. Приклад: “Багатий копірайтер без бірж. Навчання інтернет-професії”.
  2. Опис цільової аудиторії. Потрібно зрозуміти, хто ваш клієнт, де він проводить час, про що мріє. Посидьте на тематичних форумах, опитайте людей на вулиці.
  3. У чому користь вашого інфопродукта. Перетворіть головну характеристику переваги і вигоди. Тільки одна пропозиція. Скористайтеся формулами написання УТП. Приклад: “Навчаємо обробці фотографії з нуля до заробітку”.
  4. Запишіть історію створення курсу. Її можна використовувати для залучення клієнтів.
  5. Актуальність продукту. Є вічнозелені теми на кшталт віддаленої роботи, готування, схуднення, інші сезонні, наприклад, вирощування овочів.
  6. Конкурентні переваги. Подивіться, проаналізуйте пропозиції аналогічних інфобізнесменов. Додайте щось нове від себе і зробіть акцент на цьому.
  7. Гарантії. Як ви можете зменшити ризик учня? Повернути гроші, якщо не буде результату. Оплата кожного уроку тільки після проходження.

Виберіть формат інфопродукта

Подумайте, з допомогою чого хочете навчати. Відео, книги, аудіолекції, статті. Складіть навчальний план. У ньому потрібно розбити інформацію так, щоб вишикувався логічний ланцюжок, одне випливало з іншого. Повинно бути чітко зрозуміло, що сказати в першу чергу, а що потім.

Уривок структури навчання створення продають сторінок:

Частина 1. Теорія:

  • що таке продає сторінка,
  • типи продають сторінок,
  • структура продають сторінок,
  • сервіси для створення сторінок.

Частина 2. Дії перед створенням продає сторінки:

  • розробка продукту в JustClick,
  • пошук картинок,
  • додавання відео,
  • вивчення вимог рекламних сервісів до продають сторінкам.

При виборі способу подачі інформації спирайтеся на цільову аудиторію. Дізнайтеся, що їм простіше: подивитися відео або прочитати статтю.

Дайте безкоштовний інфопродукт в обмін на лояльність

Не поспішайте продавати знання відразу. Давайте корисні міні-керівництва, відео, розкривайте деякі секрети в обмін на e-mail. Так роблять закордонні инфобизнесмены (Роберт Кійосакі, Брайан Трейси), які заробляють в 100 разів більше росіян.

Які безкоштовні инфопродукты можна запропонувати:

  1. Статті. Кейси, звіти, результати дослідження. Приклад в SMM: “Як підвищити конверсію спільноти фітнесу на 20 % з 3 руб. за клік”.
  2. Міні-книга. Приклад в копірайтингу: “Як написати викликає заголовок”.
  3. Аудіолекції. Можна озвучити статті, прикласти інтерв’ю з експертом в Skype.
  4. Відео. Майстер-клас, озвучена презентація або запис з екрану комп’ютера.

Поширювати безкоштовний інфопродукт можна через співтовариство соцмереж, лендінгем, блог.

Почніть збирати інфопродукт

Саме збирати. Онлайн-курс складається не з одного відео або статті. Потрібно зняти серію роликів, написати книгу або записати аудіоролики. Потім все це справа ми будемо завантажувати на сервіси, викладати на Диск Google, транслювати. У вас повинен бути міцний фундамент знань, щоб налагодити регулярний і хороший дохід від інфопродукта.

Сервіси для інфобізнес

GetCourse повністю автоматизує роботу інфобізнесмена. На платформі можна створити онлайн-школу з нуля без інших сервісів.

Місяць тарифу “Старт” коштує 4 000 руб. на місяць або 28 000 руб. за рік. За замовчуванням ви отримуєте сховище на 20 ГБ, але якщо не вистачить, то можна докупити окремо. Новачкам дають протестувати сервіс безкоштовно 2 тижні.

Чим корисний сервіс:

  • окремі кабінети учнів;
  • вбудовані вебінари;
  • персональний домен (ваше название.getcourse.ru);
  • прийом та обробка платежів;
  • партнерська програма (грошову винагороду за нових користувачів);
  • повноцінна email-розсилка;
  • аналітика продажу, розсилки, реклами;
  • конструктор одностраничников і блогів.

Його обрали сотні інфобізнесменов, серед яких є Денис Ффринг (SMM-спецназ), Мона Амар (танці живота), Павло Воля і Ляйсан Утяшева (Сила Волі).

Треба провести вебінар, але GetCourse поки не по кишені? Користуйтеся Google Hangouts. Реєструйтеся в Google і проводите безкоштовно онлайн-трансляції скільки завгодно.

YouTube – незамінний помічник інфобізнесмена. Там вже є готова аудиторія, потрібно лише користуватися ключовими словами, писати цепляющие заголовки. Можна проводити прямі трансляції.

Envybox – платний загарбник уваги. Більше 10 маркетингових прийомів, заснованих на психології. Бачили, коли на сайті спливає повідомлення, як у ВКонтакте? Ось подібне можна поставити собі на сайт через цей сервіс. Ще є “Стадний інстинкт”, коли відвідувачеві сайту ненароком показують затребуваність курсу, і людина, не бажаючи відриватися від натовпу, купує ваш продукт.

Є програма для захоплення відео з екрану начебто Free Screen Video Recorder. Корисна, коли потрібно показати, як робити щось на комп’ютері.

Встановлюємо ціну

Подивіться на ціни конкурентів, щоб встановити адекватну. Якщо ваша інформація унікальна і не має аналогів, можна продавати дорожче.

Що враховувати при розрахунку вартості:

  • скільки часу витратили на створення інфопродукта;
  • наскільки корисна і потрібна інформація;
  • витрати на послуги, дизайн, фрілансерів.

Розумно оцінювати платоспроможність цільової аудиторії.

Розкрутка

Структуру зробили, інформацію записали, залишилося тільки залучити учнів.

Соцмережі. Тут є, де розгулятися. Таргетована реклама – потужна річ. Але в налаштуваннях потрібно розбиратися, інакше великий ризик злити бюджет. Можна оплачувати рекламні пости в спільнотах, де сидить цільова аудиторія.

Партнерська програма. Доручіть продавати іншим ваш курс за відсоток від угоди.

Безкоштовний інфопродукт (frontend). Не бійтеся поділитися знаннями просто так. Ви отримаєте довіру і рекламу “сарафанне радіо”. Люди почнуть думати: “Якщо він такий корисною інформацією ділиться безкоштовно, наскільки круті його платні курси”.

Email-розсилка. Зберіть базу електронних адрес з допомогою безкоштовного інфопродукта. Надсилайте листи з корисною інформацією. Скористайтеся автоворонкой продажу – схемою взаємодії з потенційним клієнтом.

Обмін постами, посиланнями з блогерами.

Висновок

Запуск нового інфопродукта – довгий процес. Від задуму до продажу проходить мінімум 6 місяців. У новачків може піти 1 – 2 роки.

Можна робити бізнес на своїх знаннях і чудово заробляти на цьому. Онлайн-навчання все більше користується попитом, тому автори курсів отримують сотні тисяч рублів. Головне, щоб запуск і розкрутка пройшли добре, решта – дрібна рутина, з якою впораєтеся без проблем. Бажаю вам успіхів!

А яким інфобізнес ви б хотіли зайнятися? З нетерпінням чекаю відповідей у коментарях.

До швидкої зустрічі!

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.