Як стати популярним блогером і заробляти гроші на цьому: секрети успіху + повне керівництво

Поширити

Всім привіт! Хочете заробляти гроші і бути собі начальником? Набридло виконувати чужі доручення, просити підвищення зарплати? Один з реальних виходів – блогерство.

Блогер працює, коли і де захочеться. З блогом ви постійно розвиваєтесь, вчіться не боятися висловлювати думки, знайомтеся з цікавими особистостями. Дохід зростає разом з аудиторією. Ви можете почати жити так само. Це нескладно, коли є велике бажання змінити своє життя. Готові дізнатися, як стати блогером? Тоді читайте далі.

Зміст

  • Хто такий блогер і чим він займається
  • Чи готові ви стати блогером?
  • Яким блогером ви хочете бути?
  • В якому форматі вести блог
    • Відеоблог
    • Сайти зі статтями та медіа-контентом
    • Фотоблог
    • Блог в соцмережах
  • Способи заробітку
    • Партнерські програми
    • Підключення контекстної реклами
    • Брендування
    • Торгівля посиланнями
    • Замовні статті
    • Продаж своїх товарів
    • Просування своїх послуг
    • Відеореклама
    • Продаж розкрученого блогу
  • Стаємо блогером: повне керівництво
    • Визначити мету
    • Вибрати тематику
    • Підібрати майданчик
    • Скласти контент-план
    • Приступити до створення
  • Скільки часу займає ведення блога
  • Де брати натхнення
  • Висновок

Хто такий блогер і чим він займається

Блог – це електронний журнал, який регулярно оновлюється. Він може складатися з статей, відео, фотографій або поєднувати всі потроху. Обов’язково прочитайте, чим блог відрізняється від інформаційного сайту.

Якщо говорити про те, хто такий блогер, то це людина, яка ділиться корисною інформацією на своїй сторінці.

Чому варто спробувати блогінг:

  • робота і відпочинок легко поєднуються;
  • тільки ви вирішуєте, про що розповідати вашим передплатникам;
  • приділяєте справі стільки часу, скільки хочете;
  • говорите і пишете на улюблені теми;
  • відкрито висловлюєте свою думку.

Офісні співробітники, домогосподарки, пенсіонери мріють так жити. І це можливо. Щоб змінити життя, потрібно лише величезне бажання і невеликі грошові вкладення.

Сукупність блогів в інтернеті називають блогосферою.

Чи готові ви стати блогером?

Ви загорілися ідеєю завести блог. Вам не терпиться почати втілювати задум у життя. Раджу перевірити ваш намір на міцність. Щоб не шкодувати про витрачений час і гроші в майбутньому.

Як дізнатися, блогінг – ваше або ні:

  1. Два тижні створюйте контент регулярно до появи блогу. Новачки часто закидають своє дітище, коли воно перетворюється в рутину. Гроші одразу не прийдуть, ви повинні любити цю справу і проявити терпіння.
  2. Поспілкуйтеся з друзями, сходіть розвіятися. Вас можуть переповнювати власні переживання. Ви хочете, щоб вас почули, звільнитися від емоційного вантажу. Але чи це цікаво читачеві? Закинете блог, як тільки пробачите? Розкажіть про своїх почуттях близьким, повеселіться. Потім повернетеся до бажання вести блог.

Протестували? Всі ще готові розповісти світу про себе? Тоді йдемо далі.

Яким блогером ви хочете бути?

Зараз ми розберемося в популярних категоріях.

Б’юті-блогери. Розповідають про косметику, догляд за собою, показують, як робити макіяж. Перший час потрібно купувати кошти за свої гроші, встигати їх тестувати і спілкуватися з публікою. Раніше цим займалися виключно дівчата, але популярність набирають і хлопці-візажисти кшталт Андрія Петрова.

Популярні б’юті-блогери живуть за мрією. Їздять за кордон, а деякі, як Maria Way, запрошують працювати на телебачення.

Деякі б’юті-блогери вважають за краще вести текстовий блог. Думаєте, що там писати, коли треба показувати? Огляди косметики, результат до і після нанесення маски, поради по макіяжу.

Travel-блогери. Показують країни і міста, діляться враженнями і дорожніми лайфхаками. Людям цікаво знати, куди краще поїхати, подивитися на красиву життя мандрівника. Популярність теми не спадає. Наш блог iklife.ru теж про подорожі.

Фуд-блогер. Пробує все, що їстівне і не зовсім. Починаючи від домашньої кухні і закінчуючи стравами із Зімбабве. Хтось фотографує їжу і описує смакові відчуття, інші звикли жувати на камеру.

Фітнес-блогери. Вони розкажуть, як набрати м’язову масу, схуднути і перестати їсти шкідливу. Конкуренція велика, тому пробуватися раджу зі своєю фішкою і витонченою фігурою.

Книгоблогеры. Від надлишку думок і почуттів після читання пишуть огляди, добірки крутих творів.

Fashion-блогер. Це той, хто говорить про моду і стиль. Він робить огляди нових колекцій одягу, відвідує модні покази і вчить правильно одягатися.

Напрямків багато. Ви можете навіть писати про домашніх тварин, покупки продуктів. Головне, робити це з душею і не кидати на півдорозі.

В якому форматі вести блог

Мені не хочеться обмежувати вас і говорити, що там гірше, а тут краще вести блог. Моє завдання – розповісти про всі можливі варіанти блогінгу. А там вибирайте те, що ближче до серця. Адже найближчим часом тільки вам додавати записи і розкручувати свій проект.

Відеоблог

Знімайте відео на улюблену тему. Якщо у вас є знання в якій-небудь сфері, відмінною ідеєю буде вчити людей. Це може бути гра на гітарі, красиве письмо, виховання дітей.

Я знаю ютуберов, які роблять ролики з картинок і закадрового голосу. Всякі збірки на зразок “10 найбільш небезпечних рослин у світі” або “5 фактів про дівчат, про яких ви не знали”.

Вам знадобиться камера, вільний час, інтернет. Деякі спритники умудряються знімати непогані ролики на телефон. Для того щоб стати видеоблогером, потрібно створити канал на YouTube.

Вам подобається експериментувати? Тоді покажіть, що буде, якщо зварити суп з кока-коли і снікерсів. Такі відео набирають мільйони переглядів.

Навіть у запису про рутинної друку на клавіатурі, листах в зошитах є своя аудиторія. За кордоном і у нас набирають популярність відео “Вчися / Працюй зі мною”. Вони мотивують студентів і фрілансерів.

Що потрібно зробити починаючому видеоблогеру, щоб стати топовим:

  1. Придумати собі привабливий нік та назву каналу. Бажано, не більше 10 символів. Можна пограти словами. Так зробив блогер-мільйонер Іван Рудської. Він назвав свій канал EeOneGuy. Читається як Іван Гай, але в перекладі з англійської означає “один хлопець”. Якщо не вистачає ідей, раджу прочитати книгу “Шалений креатив” Костянтина Шереметьєва.
  2. Визначитися з темою. Ви не станете успішним видеоблогером, якщо будете знімати все підряд. Уявіть, що ви підписались на людину, тому що він робить смішні сюжети. І тут у стрічці посипалася гора відео про ремонт, відносини, покупки. Ви не витримаєте напливу нецікавої інформації і відпишіть.
  3. Вибрати закінчення посилання на канал у додаткових налаштуваннях. За замовчуванням ваш URL адресу: youtube.com/c/s2d + купа інших незрозумілих букв. Ви можете замінити на назву каналу.
  4. Оформити канал. Потрібно зробити красиву шапку – картинку вгорі. Додати інформацію в розділі “Про каналі”, завантажити аватарку (фото облікового запису).
  5. Подбайте про якість. Звук без шумів з нормальною гучністю, чіткість картинки і світло – секрет успіху.
  6. Платити за рекламу крутим блогерам. Займіться цим, коли вивантажите на YouTube мінімум 30 – 40 відео.

Щоб стати популярним видеоблогером, потрібно знімати відео зі своєю фішкою. Просто залишайтеся собою і не намагайтеся копіювати інших. Ваша унікальність проявиться. Глядач відчує щирість і полюбить вас за це.

Сайти зі статтями та медіа-контентом

Текстовий блог підійде любителям висловлювати думки письмово і все це красиво оформляти справу. На вибір є два шляхи: створити свій сайт або зареєструватися на сервісі, де можна безкоштовно зробити особисту сторінку.

Найбільш розкручені безкоштовні платформи для блогів – це Живий Журнал, Blogger, Яндекс.Дзен. Там ви зможете не тільки писати, викладати фото і відео, але і виступати в спільнотах, душевно спілкуватися.

LiveJournal – мій перший блог, який щомісяця приносив 6 000 – 8 000 руб. за рекламу. Я вже отримала акаунт розкрученим. Там уже було кілька сотень друзів, і я знала групу, де можна з допомогою взаємних коментів накрутити перегляди. Коли у мене закінчувалися гроші, і були неприємності, добрі колеги по Живому Журналу зібрали мені 3 000 руб.

Але щоб заробляти гроші на LiveJournal, потрібно придбати преміум-підписку за 1 300 руб. на рік. У вас не замовлять рекламу, якщо побачать всюди настирливі банери ЖЖ, мізерне оформлення.

Топовий ЖЖ-блогер Олена Міро відома як miss_tramel за одну рекламну запис в щоденнику отримує кілька тисяч рублів.

Плюс – сторінки LiveJournal швидко потрапляють в пошукову видачу.

Мінус – ваша сторінка прив’язана до сервісу. Якщо його захочуть закрити, всі ваші зусилля пропадуть.

Blogger в щось серйозніше ЖЖ. Перевели щоденник на куплений домен – отримали власний сайт. З дизайном доступно більше експериментів. Шапки, кольору, розташування елементів. Хоч бізнес-блог ліпи, хоч жіночий журнал.

До Blogger легко підключити платну рекламу Adsense (монетизацію). Будете отримувати гроші за кожен клік по банеру і стежити за доходом в особистому кабінеті. Статистика за переглядами видно поруч з кожним постом.

Яндекс.Дзен – вітчизняний аналог Blogger. Монетизація включається з особистого кабінету, коли ваші записи почнуть дочитувати до кінця 7 000 разів в тиждень. За бали карми можна купувати покази в Яндекс.Браузері і на головній сторінці Дзена. Їх нараховують за зростання передплатників, кількість записів.

Блог просто розвивати, якщо знаєш, про що писати. Це як гра. Спочатку одне досягнення, потім друге, і в результаті вже неможливо зупинитися.

Робите власний сайт? Не поспішайте відмовлятися від Дзена. Сюди можна додавати матеріали з блогу та залучати ще більше читачів.

Тим, хто любить більше оформляти картинки, теж є чим зайнятися в Дзене. Доступний формат публікацій – наратив. Це віртуальний журнал, який складається з картинок з текстом.

У власного сайту фінансового стелі немає. Все залежить від якості контенту та просування. Круті вебмастери отримують 200 000 – 300 000 руб. зі свого проекту. Перше, з чого варто почати новачкові, – покупка домену та хостингу. Це фундамент, на якому ви будете будувати блозі.

Докладні уроки і поради ви знайдете в рубриці по створенню сайтів. Якщо хочете вийти на хороший результат, раджу вчитися у блогера Василя Блінова. Дохід з його проектів вище 300 000 руб. Запишіться на курс “Як створити свій сайт і заробляти на ньому від 20 000 рублів на місяць”, щоб швидше прийти до успіху.

Фотоблог

Блог Инстаграме підійде любителям пофотографуватися. Кожен день потрібно викладати нове фото, щоб не розгубити набраних передплатників і отримати нових.

Як стати инстаблогером:

  1. Скачати додаток “Instagram” в Play Маркеті або App Store.
  2. Зареєструватися.
  3. Підібрати хештегі, подумати над описом.
  4. Вивантажувати якісні фото.
  5. Ставити позначку “подобається” картинок інших людей і коментувати.

Зареєструватися можна лише через додаток на телефоні або планшеті. Android або iOS – різниці немає.

Щоб отримати звання инстаблогера, потрібно перейти на бізнес-аккаунт. Така опція є в налаштуваннях. Що це вам дасть:

  1. Під ніком з’явиться офіційна напис “Особистий блог” або “Person blog”.
  2. З’являться нові кнопки для бізнесу і зв’язку: “Як подзвонити”, “Промоакції”, “Електронна адреса”.
  3. Відкриється статистика переглядів. Ви дізнаєтеся, хто, скільки і коли переглядає ваші фотографії.
  4. Ви отримаєте доступ до рекламного кабінету.

Вам не присвоять статус особистого блогу, якщо профіль закритий і не пов’язаний з Facebook.

Сервіс Hashtagify перевіряє хештегі на популярність, показує схожі тематичні. Це спрощує розкрутку.

Не раджу накручувати передплатників через сервіси на зразок ProfitTask. Отпишутся вже через тиждень, так і бажаного відгуку немає.

Намагайтеся заради красивих кадрів, але не переборщуйте як Лиссетт Кальвейро. Юна американка так хотіла бути схожа на героїню серіалу, що влізла в борги на 10 000 $. А все через брендових речей, вечірок.

Блог в соцмережах

Вести блог Facebook, ВКонтакте, Twitter простіше, тому що ці соцмережі популярні. Вам лише залишається вивчити основи маркетингу в соцмережах (SMM) і робити якісний контент. Ви можете постити прямо у себе на стінці або відкрити співтовариство.

Фанатам статей зі списками, цитатами та іншими радощами форматування, сподобається функція нотатки. Вона з’явилася у Facebook та ВКонтакте. Тепер можна писати повноцінні збірки, оповідання, уроки, звичні для текстових блогів. Статті, як і звичайні пости, легко розміщувати в спільнотах і на стіні.

ВКонтакте редактор статей запускається в поле для постів. Натискаєте на букву з рядками і починаєте писати.

Опублікований текст виглядає так.

Текст відкриється, коли користувач натисне “Читати”.

Плюси соцмережі блогоплатформи:

  • широке охоплення аудиторії;
  • знання HTML і PHP не потрібні;
  • настроювання автоматичної публікації записів у потрібний час;
  • без вкладень;
  • будь-який вид контенту – відео, аудіо, картинки, статті;
  • швидке просування у тих, хто розбирається в SMM;
  • ранжується пошуковими системами.

Мінус. Блог не належить вам повністю. Якщо соцмережа закриється або захоче заблокувати вас, всі праці підуть нанівець. Раджу робити скріншоти, зберігати матеріали постів на пристрої.

Способи заробітку

Багато руками розмахують, коли чують про заробіток на блозі. Мовляв, це там на зарубіжному великі гроші, а у нас податки, і дерев’яним рублем розраховуються. Я думаю, ви впадете, коли дізнаєтеся, скільки реально заробляють блогери, причому наші.

Приклад хочу поставити блогера Василя Блінова – автора сайту iklife.ru про віддалену роботу. В тій же Росії він зумів за кілька років вийти на дохід понад 300 000 руб. Він вірив в успіх і наполегливо працював.

Давайте поговоримо про те, на чому ви зможете заробити як блогер.

Партнерські програми

Ви допомагаєте продавати чужий товар, а вам за це платять відсоток від угоди.

Вибирайте партнерську програму, близьку по тематиці блогу. Продаж косметики на сайті про рибалку навряд чи увінчається успіхом.

Популярні партнерські продукти:

  • страхування;
  • квитки на літак і поїзд;
  • товари з китайських сайтів (Aliexpress, Gearbest, Joom);
  • онлайн-курси;
  • бронювання готелів;
  • книги.

Якщо пишете про подорожі, то вставляйте посилання на турагентства, квитки, готелі. Розповідаєте про саморозвиток? Тоді чому б не порекомендувати книги з певного інтернет-магазину.

У хостингів начебто Sprinthost і Timeweb теж є партнерські програми. Вони універсальні, адже всім вебмайстрам потрібна така річ.

Можна звернутися безпосередньо в компанію, чий товар хочете просувати. Йти цією дорогою раджу, коли є достатньо передплатників.

Заробляти будете стільки, скільки покупок та кліків наберете. В руки ви отримуєте необмежений джерело пасивного доходу. Тільки треба вміти мотивувати відвідувачів, щоб рахунок не залишався порожнім.

Дізнатися про попит можна на сервісі “Підбір слів” від Яндекса. Припустимо, ви хочете продавати фітнес-браслет Xiaomi. Але перш ніж це робити, важливо знати, наскільки затребувана ця річ. Вводимо назву в сервіс, вибираємо історію запитів і дивимося, як часто люди цікавляться, сезонний попит і т. д.

Тепер вирішуємо, в якій статті посилання на товар буде виглядати природно. Високочастотні запити не беремо, конкуренція висока. Підійде тема “Як правильно тренуватися вдома”. Також проганяємо через сервіс. Якщо цифри влаштовують, пишемо: “Відпрацювати булочку після зриву простіше, коли знаєш, скільки калорій спалив на тренування. Дізнатися це допоможе лічильник фітнес-браслета Xiaomi”.

Підключення контекстної реклами

Самий популярний спосіб заробітку блогерів. До появи блокувальників реклами, ніби AdBlock був дуже хорошим джерелом доходу.

Ви не розміщуєте єдину рекламу. Відвідувачу показується те, що він шукає в інтернеті на основі пошукових запитів. Наприклад, я нещодавно “гуглила” про костюм для танцю живота, і після цього мені частенько показувалися банери з цим товаром.

Брендування

Ви розміщуєте на тлі підкладці блогу картинку або анімацію. Іноді змінюється колірна гамма під фірмовий стиль замовника. За це платять найбільше грошей, тому що таку рекламу неможливо не помітити.

Майданчикам з маленьким трафіком не довіряють таку роботу.

Наприклад, брендування у “Кинопоиск” оцінюється в 120 000 руб./добу.

Де шукати клієнтів? Писати компаніям і пропонувати брендування. Обов’язково прикріплювати до листа інформацію про трафік. Якщо вийдете на 3 000+ унікальних відвідувачів в день, рекламодавець сам зверне на вас увагу.

Торгівля посиланнями

Згадка сайту на інших ресурсах просуває його в пошуку. Залишилися ще люди, готові платити пристойні гроші за посилання.

Схема проста. Пишете про комплекс вправ, додаєте посилання на одяг для фітнесу, консультанта по правильному харчуванню. Кажете, що без особливого меню домогтися м’язового рельєфу і схуднення неможливо.

Не потрібно брехати. Користуйтесь формулою: необхідність товару + біль цільової аудиторії. Ніколи не промахнетеся.

Приклад монетизації тем:

  • як вибрати дитяче ліжечко (посилання на товар або магазин);
  • як подорожувати з дитиною (посилання на портативну ліжечко);
  • який смартфон краще: Xiaomi або Huawei (посилання на Aliexpress);
  • як заговорити французькою за 3 тижні (рекомендація репетитора чи книг).

Шукати грошові теми теж можна через сервіс “Підбір слів” від Яндекса.

Замовні статті

Коли-то рекламні статті в блозі були непоганий підробітком для мене. Я додала свій ЖЖ на Блогун і отримувала замовлення. Платили від 200 до 350 руб. за пост. У мене було 400 – 500 унікальних відвідувачів щодня. За місяць набиралося 3 000 – 7 000 руб. Якщо говорити про те, хто платить, то це власники інтернет-магазинів, SEO-фахівці і всі люди, яким потрібна реклама.

Продаж своїх товарів

Видеоблогеры після розкрутки відкривають магазини. Рекомендують товари і залишають посилання в описі. Наприклад, власник хоррор-каналу “Fantom” продає свої футболки.

Необов’язково робити фізичний товар, надавати послуги або запустити онлайн-курс. У кожного знайдуться унікальні знання і досвід, які можна упакувати і продати.

Просування своїх послуг

Пишіть, знімайте відео або фотографуйте на професійні теми. Будьте щирими і не забувайте висловлювати свою думку. Коли вашим передплатникам знадобиться допомога у вашій сфері, вони звернуться саме до вас.

Так роблять не тільки віддалені працівники, але й судді, кухарі. Військовий лікар продає через сторінку “uncle-doc.livejournal.com” свою книгу, лекції, попутно розповідаючи про медицину.

Відеореклама

Ви не раз помічали, як посеред статті з’являється відеореклама. Вона зручна тим, що не впливає на дизайн, структуру сторінки і з’являється в окремому плеєрі. Його можна прибрати, коли договір про рекламу закінчиться.

MoeVideo платить за показ відео на вашому сайті. Потрібно зареєструватися, отримати код плеєра і вбудувати його в сторінку. За 1 000 показів платять до 250 рублів. Мінімалка – 10 $. Є і інші сервіси відео начебто Videonow. Асортимент великий, вибирайте те, де влаштовують умови.

Продаж розкрученого блогу

Якщо щодня працювати над сайтом 2 – 3 години в день, то через 1,5 – 2 роки можна продати його за 150 000 – 300 000 руб. Звичайно, ціна різна в кожному конкретному випадку. Ви можете отримати ще більше від угоди, коли вийдете в топ пошукової видачі.

Розмістити оголошення про продаж можна в соцмережах або на спеціальних сервісах на зразок Pr-Cy.

Стаємо блогером: повне керівництво

За один день стати хорошим блогером неможливо. Це мета. Для її досягнення потрібні маленькі кроки, про які я зараз розповім.

Визначити мету

Задайте собі просте запитання: “Для чого вам блог?” Якщо ви хочете заробляти, то як саме? Рекомендувати себе як фахівця, продавати курси, підключити рекламу?

Деякі стають блогерами заради слави. Тоді ви повинні знати, чим хочете зачепити цільову аудиторію. Які таланти і навички зроблять вас знаменитістю?

Сядьте і спокійно подумайте над цим. Запишіть у блокнот все, що прийшло в голову.

Вибрати тематику

Початківці блогери часто кидають свій проект. Вони поспішають висвітлювати популярні теми, які їм нецікаві. Ідей приходить все менше, і навіть перспективи багатства не так надихають.

Вибирайте знайому та улюблену тему. Повірте, у будь-якого контенту знайдуться свої прихильники. Любите ходити на вечірки? Робіть огляди нічних клубів. Порівнюйте смаки коктейлів. Без розуму від канцелярських речей? Розкажіть іншим, як круто можна застосувати залежаний блокнот.

Гроші – це атрибут. Займайтеся блогом з любов’ю, кайфуйте і не зупиняйтеся. Самі не помітите, як почнете отримувати прибуток.

Кожен пост повинен затягувати передплатника, як уривок фільму або розповідь книги.

Підібрати майданчик

Я вже розповідала про формати блогів. Можу лише додати, що вибирати треба під себе. Не рівняйтеся на инстаграмеров, якщо нічого фотографувати. Діліться думками і знаннями в тому форматі, в якому найкраще це виходить.

Скласти контент-план

Контент-план – це рятівний круг, який не дасть потонути вашого проекту. Заглиблюйтесь у свою тематику, перевіряйте попит через сервіси, спілкуйтеся з цільовою аудиторією. Всі думки, які відвідують голову, записуйте в блокнот чи електронний документ.

Навіщо потрібен контент-план:

  • ви не закинете блог з запасом контенту;
  • ви не будете турбуватися про кризу ідей, тому що у вас є заготовки;
  • ви зможете доручити ведення блогу іншим людям, їм достатньо буде слідувати вашим планом.

Коли накопичиться достатня кількість ідей, сядьте і спокійно відберіть найкращі й потрібні. Створіть таблицю Google. Зробіть такі стовпці:

  • перший – час розміщення;
  • другий – тема поста і його тип (відео, стаття, фото);
  • третій – короткий опис;
  • четвертий – посилання на сам контент, який буде публікуватися;
  • п’ятий – примітка.

Так це все виглядає насправді. Скачайте готовий шаблон, якщо не хочете робити з нуля. Він підійде і для соцмереж.

Приступити до створення

Залишилися технічні моменти: реєстрація, вибір дизайну, написання контенту.

Скільки часу займає ведення блога

Скільки конкретно забирати часу блогерство буде у вас, сказати не можу. Я знаю людей, які витрачали по 12 годин на власний проект, і тих, хто встигав все за 4 години.

Ведення блогу вимагає неймовірної сили волі. Замість того щоб зависнути в соцмережах, подивитися фільм або полежати, треба займатися блогом.

Ведення блога може займати 3 – 4 години вільного часу. Хочете дізнатися як?

Ніколи не сідайте за комп’ютер без чіткого плану дій. Я помітила, що коли немає мети, справи не рухаються, а час іде. Тепер я ввечері планую новий день в блокноті. Спробуйте і переконайтеся самі.

Блог з’їсть стільки часу, скільки віддасте. Думка “А у мене ще деньок/годинку. Встигну” – корінь зла. Виділіть 3 – 4 години і обіцяйте вимикати комп’ютер, навіть якщо пост не дописаний.

Відстежити тривалість і продуктивність роботи за комп’ютером допоможе сервіс RescueTime. Він підраховує, скільки часу були активні певні програми.

Де брати натхнення

Після декількох місяців активного ведення блогу може наступити творчий ступор. Здасться, що писати більше не про що. І тому є 2 причини:

  1. Ейфорія пройшла, а блог став рутиною. Це нормально.
  2. По вашій темі дійсно вже нема чого додати. Відбувається рідко.

Як запобігти застою:

  1. Писати на знайому та улюблену тему.
  2. Усвідомити, що кожну думку можна зробити контентом.

Вам завжди буде що розповісти про улюблених речах. Я працюю віддалено, займаюся спортом, спілкуюся з однодумцями, тому мене завжди відвідують ідеї.

Якщо зовсім ніяк не пишеться, зайдіть на сервіс “Підбір слів” від Яндекса. Введіть слова з вашої тематики, подивіться, що люди шукають. Напишіть тексти по 2 – 3 популярним запитам.

Висновок

Докладайте зусиль і працюєте. Я хочу побажати терпіння і сили волі, тому що цих двох якостей не вистачає талантам для виведення блогу на прибутковість. Обіцяю, якщо не кинете цю справу, ви заведете цікаві знайомства, отримаєте бажану суму і дізнаєтесь багато нового.

А де ви хочете завести блог? Чому вирішили стати блогером? З нетерпінням чекаю ваших відповідей у коментарях.

Підпишіться, щоб стати крутим блогером. Способи монетизації, партнерські програми, поради по створенню сайту – все це та багато іншого ви знайдете у нас.

До швидкої зустрічі!

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.