Банерна реклама від а до я: види, приклади + як зробити її клікабельним

Поширити

Доброго дня, читачі блогу iklife.ru!

Про банер чули багато, а ось знають, що це таке, – одиниці. Він допомагає привести нових і платоспроможних клієнтів, підвищити впізнаваність. Та й, взагалі, це чарівне ліки для бізнесу, якщо правильно ним користуватися. Зараз я розповім, що таке банерна реклама, навіщо вона потрібна, і як зробити так, щоб вона привела нових клієнтів. Якщо все зробити правильно, то можна непогано заробити.

Зміст

  • Що таке банер
  • Навіщо потрібен банер
  • Види
  • Розміри і місця розміщення
  • Плюси і мінуси
  • Як оплачують розміщення
  • Як зробити банер, який помітять
    • Вивчаємо цільову аудиторію
    • Визначаємо мету і складаємо структуру
    • Підбираємо розмір
    • Працюємо над дизайном
    • Текст
    • Збираємо образ в картинку
  • Як дізнатися, наскільки ефективний банер
  • Висновок

Що таке банер

В загальному розумінні банер (англ. banner – прапор, прапор) – рекламне зображення.

Банерна реклама в офлайні – це зображення, нанесене на полотно з вінілу і непрозорого поліпропілену. Його можуть кріпити до білборду або вивішувати над трасами, на будівлях, деревах. Основна перевага – воно не псується 3 – 7 років і видно здалеку без інтернету.

Недолік – ціна. За виготовлення полотна, друк просять від 110 рублів за кв. метр. Виробництво і кріплення обійдеться в 4 000 – 5 000 р. Розміщення потрібно оплачувати щомісяця або навіть подобово. Причому чим вигідніше воно, тим більше платіж. Розцінки відрізняються в залежності від регіону. У тій же Москві за розміщення беруть 50 000 – 200 000 рублів, а в Краснодарі – від 10 000 рублів біля траси.

Але сильно загострювати увагу на зовнішній рекламі ми не будемо. Розберемося з тим, що таке банерна реклама в мережі. Адже це дешевий і популярний спосіб розповісти про свій бізнес. Ну а якщо ви не підприємець, то можете заробляти на створенні і грамотному розміщенні банерів.

Банерна реклама в інтернеті – це графічне зображення для залучення відвідувачів, інформування та підвищення впізнаваності. Вона розміщується в лівому або правому куті, внизу чи вгорі сторінки. Коли користувач клікає на неї, він потрапляє на сайт рекламодавця.

Перший онлайн-банер з’явився в 1994 році. Зараз він посідає друге місце серед популярної інтернет-реклами. Близько 64,6 % людей довіряють банерам при пошуку і покупки.

За кожен клік або показ власник банера платить сайту, який розміщує його рекламу.

Навіщо потрібен банер

Банер потрібен, тому що він:

  1. Продає.
  2. Інформує.
  3. Перенаправляє до партнерів.
  4. Перемикає увагу на інші продукти/послуги.
  5. Підвищує лояльність і впізнаваність.

Професійна робота над банером – це визначення цільової аудиторії, робота над дизайном, пошук відповідних майданчиків і розміщення.

Види

Різновидів багато, але рекламний бюджет обмежений. Зараз я познайомлю вас з основними типами банерів, їх відмінностями і можливостями. Ви зможете вибрати найбільш підходящий вам.

Розберемося, які бувають банери по сприйняттю.

  • Статичними.

Містять одну картинку. Зазвичай використовують PNG. Цей формат зберігає якість, але може знижувати швидкість завантаження сторінки з-за важкості.

Підійдуть для реклами невеликої кількості товарів/послуг або магазину з УТП.

  • Анімаційними.

Їх складно створювати і додавати на сайт. Але вони дозволяють краще показати товар/послугу і привертають більше уваги. Клікабельність вище в кілька разів.

Підходять для будь-якого виду бізнесу. Створення коштує в 2 – 3 рази більше.

На відео ви можете подивитися приклад анімованої банерної реклами.

Розглянемо, які бувають банери формату, розташування.

  • Вертикальні.

Краще підходять для реклами на мобільних. Якщо потрібно показати новий товар, то вибирайте цей формат. Одна річ на горизонтальній картинці виглядає бідно і нецікаво.

  • Горизонтальні.

Це розташування краще сприймається нами, тому що ми бачимо бінокулярний зір горизонтально. Нам не потрібно сильно напружуватися. За 0,03 секунди відвідувач просканує більше на картинці, а отже, і залучити його увагу нам простіше. Горизонтальний формат відмінно підходить для реклами великого асортименту продуктів.

По технічній начинці банери поділяються на категорії:

  • Java.

Додається в HTML-код. Потрібно, щоб був підключений Java-аплет (програма). На ньому люблять робити рекламу ігрової та розважальної тематики. Наприклад, у користувача є можливість підібрати зачіску персонажу. Він непомітно втягнеться в гру і захоче зареєструватися і продовжити. Такі банери вантажаться навіть при поганому інтернеті.

Інтерактивна реклама, зроблена під запити Google AdSense. При наведенні курсору з’являється рука з мечем.

  • Flash.

Гнучка технологія Macromedia. Кожен може грати з нею: змінювати текст, картинку, вимикати звук, писати щось.

Тут можна вибрати варіант відповіді.

  • CGI.

Складається з картинки у форматі PNG, GIF, JPG, вбудованої в HTML-код. Там же прописані елементи, які роблять банерну рекламу інтерактивною. Будь-який користувач зможе щось перетягувати, міняти на картинці, писати так, як це задумано розробником.

Коли клацаєш на переваги компанії, з’являється детальна інформація.

  • HTML5.

Підлаштовується під розмір смартфона, комп’ютера. На відміну від Flash, CGI можна вказувати будь-які розміри. Цей формат підлаштовується під майданчик, не заважає переглядати потрібну інформацію на сторінці. Керувати HTML5-банерами можна через Яндекс Дисплей.

Тут можна вибрати квартиру і клікнути на неї. Після натискання відкривається сайт рекламодавця.

За змістом і цілям банери поділяють на 4 види:

  • Внутрішній.

Переводить на сторінку того ж самого сайту. Потрібен, щоб оповістити, привернути увагу до чогось. Покупець зайшов на сторінку з товарами. У вас знижка 500 рублів на перше замовлення від 3 000 рублів. Завдяки банерній рекламі він дізнається про це і набере кошик на велику суму.

Ozon вгорі головної сторінки повідомляє про акції.

  • Брендовий.

Присутній логотип, фірмові кольори. Розміщується на сайтах з великою відвідуваністю. Основне завдання – миготіти перед очима, щоб запам’ятатися і викликати довіру. Коли прийде час купувати, людина подумає про ту марку, яку вже бачив.

  • Інформаційний.

Знайомить з товаром/послугою ближче, щоб мотивувати на покупку. У ньому пишуть вигоди, важливі характеристики для цільової аудиторії.

  • Продає.

Його мета – продаж товару/послуги. Він містить УТП, чіткі вигоди та заклик до дії.

По масштабності розміщення банери бувають:

  • Наскрізними.

Їх ставлять майже на всіх сторінках сайту, включаючи головну. Виняток – розділ служби підтримки, допомоги, чат.

  • Одностраничными.

Додають тільки на одну цільову сторінку.

Розміри і місця розміщення

Популярні розміри банерів в одній картинці.

На сторінці банери розміщують у різних місцях: збоку, знизу, зверху і навіть посередині. Ось схема того, де можна додати рекламне зображення на сайті.

Як і де розмістити банер:

  1. Шукаєте тематичні сайти, де водиться ваша цільова аудиторія, через пошуковик. Переглядаєте сторінки, знаходите контакти. Звертаєтесь особисто до власника. Оплачуєте. Можуть обдурити і прибрати рекламу раніше часу. Треба складати оферту або контракт.
  2. Біржа блогів – Блогун. Реєструєтесь як рекламодавець, оплачуєте тариф, вибираєте блог по темі і відвідуваності для розміщення.
  3. Яндекс.Директ і Google AdSense. Кращі варіанти, тому що ваш банер буде на всіх тематичних сайтах. При правильному налаштуванні вартість кліка вийде дешевою. Ніхто не прибере вашу рекламу, поки не закінчиться рекламний бюджет. У цих мережах можна налаштувати показ за інтересами, віком. Це відгомони таргетованої реклами, яка добре продає.

Вибирайте майданчика, не перевантажені рекламою.

Плюси і мінуси

Переваги:

  1. Самі вибираєте оформлення. Якщо знаєте Photoshop і основи композиції, то можете зробити банер самостійно. Заощадите на дизайнера.
  2. Марка стає впізнаваною, зростає довіра.
  3. Дешевше банерів на вулиці. В Яндекс.Директе і Google AdSense можна недорого налаштувати рекламу. Наприклад, 5 рублів за клік. Сайти з аудиторією 300 – 500 осіб беруть мало за добу.
  4. Можна повністю підлаштуватися під цільову аудиторію. Виберіть зображення, вкажіть ключові вигоди і розмістіть там, де сидить ваш потенційний клієнт. Це ключ до зростання переходів і продажів.
  5. Легше аналізувати ефективність реклами.

Недоліки:

  1. За покази та кліки потрібно платити. Деякі переходи можуть бути нецільовими, тобто користувачі просто зайдуть і вийдуть, а гроші все одно заплатите.
  2. Коли знімете банерну рекламу, відвідувачів може стати менше.
  3. Можна промахнутися повз цільової аудиторії і злити бюджет. Якщо ви покажете рекламу тим, хто не зацікавлений у ваших послугах, то витратите рекламний бюджет даремно. Те ж відбудеться, якщо вигоди чи оформлення не пов’язані з потребами ЦА.
  4. Стандартні банери надокучили. Якщо хочете отримати переходи, продажу, потрібно по-іншому розміщувати, експериментувати з малюнками, текстом і кольором.

Потрібен рекламний бюджет. Мінімум 1 300 рублів за розміщення.

Як оплачують розміщення

Розміщення банера оплачують по 2 схемами:

  1. Фіксована. Ви орендуєте місце на сторінці і платите за добу, місяць або рік. Зазвичай такий спосіб оплати встановлюється за домовленістю з власником сайту.
  2. Динамічна. Ви платите безпосередньо за кліки або покази.

Як зробити банер, який помітять

Слідкуйте за тенденціями. Зараз повно кричущої реклами, яка дратує. Ми будемо діяти від протилежного. Кілька рекомендацій, які посилять ваш банер:

  1. Ненав’язливість. Банер не повинен спливати, заважати вивчати інформацію на сайті, займати пів-екрану.
  2. Складання теплової карти. Відстежите, куди більше звертають увагу відвідувачі на сторінці. В Яндекс.Метриці можна подивитися теплову карту кліків. За статистикою люди частіше дивляться на верхній лівий кут сторінки і шапку сайту.
  3. Мінімалізм і золотий перетин. Приберіть зайві деталі, поставте головний об’єкт трохи правіше середини.
  4. Шрифт має значення. Самий клікабельний шрифт – Baskerville, найменш привабливий для користувача – Comic Sans.
  5. Користуйтеся психологією кольору. Дорогим товарів підійде золотий, коричневий, бузковий, чорний. Харчування – зелений і оранжевий. Правильне використання кольору створить потрібне враження.

Вивчаємо цільову аудиторію

Без розуміння своєї цільової аудиторії можна зробити продає банер. Він просто не буде чіпляти потенційних клієнтів.

Визначаємо мету і складаємо структуру

Від мети залежить: дизайн, майданчик розміщення і заголовок.

Банер вирішує одну з 4 завдань:

  • підвищення впізнання і лояльності;
  • продажу;
  • інформування;
  • перенаправлення до партнерів.

Один банер робиться заради однієї мети. Спроба досягти всього і відразу однією рекламою призведе до того, що нічого не вийде.

Хочете, щоб бренд був у всіх на слуху? Тоді банер повинен містити:

  1. Корпоративні кольори. Приміром, у Мегафона це зелений і бузковий.
  2. Логотип.
  3. Зображення основного, популярного товару.

Для збільшення продажів:

  1. Показати, як використовується продукт, його вигоду. Наприклад, для реклами фітнес-клубу додати на картинку струнку дівчину і накачаного чоловіка.
  2. Унікальна торгова пропозиція. Воно допоможе виділитися серед натовпу і показати вигоду.
  3. Заклик до дії. Ніяких “якщо”, “можна”, тому що вони показують невпевненість. Додайте обмеження за часом або акцію. Наприклад, “Купіть зараз на 5 % дешевше”.

Анкета, яка допоможе створити ефективний банер саме для вашого випадку:

  1. Що потенційний клієнт повинен відчути під час перегляду, і збігається нинішній ескіз з цим?
  2. Чим ваша реклама відрізняється від інших?
  3. На чому повинен бути акцент банера, і підкреслено це в поточному ескізі?

Анкета допоможе виявити помилки і досягти мети.

Підбираємо розмір

Правило “Більше – краще” тут не працює. У маленьких CTR банерів (клікабельність) вище.

Порівняйте CTR:

  • 468×60 – 0,04 %;
  • 250×250 – 0,16 %.

Працюємо над дизайном

Зміст ефективного банера:

  • фонова картинка;
  • чіпляючий заголовок;
  • текст 1 – 3 рядка;
  • логотип;
  • заклик до дії.

Новачки впадають в ступор, коли справа доходить до підбору зображення. І я їх розумію, тому що від цього залежить, буде працювати реклама чи ні.

Які картинки добре заходять:

  • мультяшні, той же Поп-арт;
  • соковиті, контрастні;
  • з людиною і яскравими емоціями;
  • незаезженные, свіжі.

Це проб’є “банерну сліпоту” – стан, коли ваш банер не помічають і сприймають як фон.

Не перевантажуйте зображення деталями. Досить 2 – 3 кольорів і 1 – 2 читабельних, простих шрифтів.

Брати в інших російськомовних сайтів не раджу. Типовий контент з фотостоков теж не підійде. Багато цікавого ви знайдете на Pinterest.

Перенастройте пошукову систему на іншу країну. Наприклад, США або Франції. Шукайте цікаві картинки англійською мовою. Ви знайдете багато класних зображень, яких немає в Рунеті.

Текст

Складаємо чіпляючий заголовок. Можна використовувати унікальну торгову пропозицію.

Короткий опис продукту з ключовою вигодою цільової аудиторії. Досить 5 – 7 слів, решта – перебір.

Збираємо образ в картинку

Тепер відкриваємо Photoshop, Gimp або Paint.net і пропонуємо макет. Створюємо порожній полотно потрібного розміру, заливаємо, додаємо фото, текст і т. д. Все, як задумали.

Якщо складно зробити самому, можна замовити у веб-дизайнера на біржі фрілансу. Вартість статичного банера на замовлення – від 250 р. Залежить від складності та рівня працівника.

Відеоурок про те, як створити GIF-банер в Photoshop.

Як дізнатися, наскільки ефективний банер

Дізнатися, чи працює рекламний банер так, як треба, допоможе 3 ключових показника:

  1. CTR (клікабельність) – це відношення кліків до показів. Припустимо, рекламу побачили 100 осіб, з них 5 перейшли на сайт. Тоді 5/100*100 %=5 %. Коли CTR занадто низький, потрібно попрацювати над дизайном, змістом або майданчиком, де розміщений банер.
  2. ROI (окупність) – це відсоток доходу, отриманий від залучених клієнтів. Розраховується за формулою: (прибуток–витрати)/витрати*100 %. Ми вклали 1 300 рублів, у нас купили на 3 000 рублів, тоді (3 000-1 300 рублів)/1 300*100%=130 %. Ми вийшли в плюс на 30 %. Якщо ROI виходить 100 % або менше, значить, йде злив бюджету. Треба щось міняти.
  3. CAC – ціна залученого клієнта. Допомагає з’ясувати, рентабельна чи реклама. Додаємо всі витрати: на створення реклами, зарплати співробітникам або фрілансерів і ділимо на загальну кількість клієнтів. Припустимо, пішло 10 000 рублів, залучили 23 покупця, значить, один коштує 434 рубля. Якщо в середньому купують на 300 рублів, то ми працюємо у збиток.

Перевірити ефективність банера легко в Яндекс.Директе. У функції “Група оголошень” можна написати ключове слово або вибрати картинку і подивитися клікабельність.

Коли даних про CTR буде вистачати Яндексу, він сам покаже вам самі працюють рекламні оголошення.

Якщо з картинками не заладилося, і статистика рекламної кампанії засмучує, можна спробувати контекстну рекламу.

Висновок

Банерна реклама була і залишається однією з найефективніших. Так, з-за помітних шаблонів і перевантаженості інформації доводиться шукати нові способи робити банери клікабельними.

Простота, ключові вигоди, незвичне місце для розміщення реклами зіграють вам на користь.

Ви можете добре заробити, якщо навчитеся робити банери. Професіонали примудряються робити по 2 – 3 штуки в день. А це мінімум 1 000 рублів.

А вас дратують банери, коли бачите їх на сайті?

Бажаю вам більше переходів і замовлень!

А ми побачимося з вами в такій корисній статті.

Підпишіться на наш блог і ви дізнаєтеся першими, як почати працювати віддалено і подорожувати.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.