Чек-лист з оптимізації та оформлення статті перед публікацією на сайті
Привіт, хлопці. Цей чек-лист з оптимізації та оформлення статей перед публікацією на блог я, в першу чергу, роблю для себе.
Тому не буду в ньому докладно розписувати кожен пункт, тільки пару слів, щоб стаття не вийшла величезною і незручною для щоденної роботи з ним (нею я і мої помічники перевіряють кожну статтю). Але…
Зміст
- Чек-лист публікації
- Користувач
- SEO-оптимізація
- Тайтл
- Заголовок
- Опис
- Текст статті
- Оформлення статті
- Маркетинг
Повне керівництво по створенню блогу
Якщо ви хочете поставити запитання або уточнити, для чого той чи інший пункт і як його правильно робити, то можете написати в коментарях і я підкажу.
Чек-лист публікації
Збережіть його в закладки або роздрукуйте.
Користувач
![]() ![]() |
Матеріал корисний для цільової аудиторії. Допомагає вирішити якесь питання або зробити що-то. |
![]() ![]() |
Читач, йдучи зі сторінки, залишається не з порожніми руками. |
![]() ![]() |
SEO-оптимізація
Тайтл
![]() ![]() |
Не повинен виглядати, як для пошукових роботів. |
![]() ![]() |
Спочатку йде основний ключ, потім додаток до тайтлу. Можна після ключа використовувати двокрапки або тире. |
![]() ![]() |
Якщо запит «Як зробити транскрибацию», то тайтл не може бути «Як легко і просто зробити транскрибацию». |
![]() ![]() |
В тайтлі не повинно бути 2 речень. Наприклад: Як скоротити посилання? 5 кращий сервісів. |
![]() ![]() |
Тайтл повинен чіпляти і виділятися серед інших в пошуку. |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
Не повинно бути ком, ковычек, знаків оклику і т. д. Може бути тільки тире або двокрапка. |
![]() ![]() |
Тайтл повинен повністю показуватися в пошуковій видачі. |
![]() ![]() |
Тільки якщо ключова фраза не складається з 6 — 7 слів. |
![]() ![]() |
Наприклад: |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
URL сторінки не повинен бути занадто довгим і повинен містити основну та додаткові ключі. |
Заголовок
![]() ![]() |
Повинен бути написаний для людей, а не пошукових роботів. |
![]() ![]() |
Що потрібно відвідувачу, який ввів такий запит в пошуковій системі. Містить вигоду, яку отримає читач після прочитання. |
![]() ![]() |
Слова з основного ключа в заголовку можуть бути розбиті. |
![]() ![]() |
Ось стаття «Як писати цепляющие заголовки». |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
Опис
![]() ![]() |
Опис — це 2 — 3 пропозиції, які коротко описують суть того, що буде в статті. |
![]() ![]() |
Обов’язково, щоб в описі були присутні всі слова з основного ключа. |
![]() ![]() |
Текст статті
![]() ![]() |
Основний ключ повинен бути присутнім в точній входження, бути логічним і перебувати в першій половині тексту. |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
Додаткові ключі теж повинні виглядати у статті логічними і природними. Розподілені рівномірно по всій статті. |
![]() ![]() |
Можна виділяти тільки важливі для розуміння фрази. |
![]() ![]() |
Використовуйте перелінковку між статтями. Мінімум 3 посилання, максимум 5 — 7. |
![]() ![]() |
Програма для перевірки унікальності статті. |
![]() ![]() |
В матеріалі немає лексичних і граматичних помилок. |
Оформлення статті
![]() ![]() |
Весь текст розбитий на абзаци 3 — 5 рядків. |
![]() ![]() |
Для зручності прочитання використовуються нумеровані, маркіровані списки і виділення цитат. |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
У тексті повинні бути релевантні і оптимізовані зображення, що передають суть тексту, скріншоти, фото, відео і т. д. |
![]() ![]() |
Підзаголовки повинні чіпляти відвідувача, читає статтю по діагоналі. Вони повинні бути оформлені тегами H2, H3, H4. |
![]() ![]() |
Текст не може бути виділений різними кольорами. Максимум можна використовувати 3 кольору. |
![]() ![]() |
Послідовне зміст для зручності користувача і моментального аналізу всього тексту статті. |
![]() ![]() |
Маркетинг
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
Заклик до перегляду іншої сторінки блогу, завантаження якогось матеріалу, перегляду відео. |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
Задавайте їм питання, провокуйте на диаолог, створюйте інтриги, очікування ще більше цікавого. |
![]() ![]() |
Стаття повинна закликати до якогось логічного дії, до суті статті, дії, що вирішує проблему читача. |
Якщо є питання, то пишіть в коментарях, що незрозуміло. Буду радий зворотного зв’язку і доповненнями.