Як накрутити передплатників ВКонтакте в свою групу або на особисту сторінку: огляд кращих способів і покрокова інструкція

Поширити

Привіт всім! Їдемо далі. Наступна частина, в якій ми поговоримо про те, як накрутити передплатників ВКонтакте в групу і на особисту сторінку. Розповім які існують безкоштовні та платні способи і дам список кращих сайтів накрутки.

Зміст

  • Спосіб 1. Запрошення друзів
  • Спосіб 2. Використання спеціальних онлайн-сервісів
    • Список сервісів
    • Як зробити накрутку через сервіс?
  • Спосіб 3. Налагодження реклами
  • Спосіб 4. Купівля реклами у великих спільнотах
  • Спосіб 5. Взаиморепосты з іншими сторінками
  • Спосіб 6. Конкурси та розіграші
  • Висновок

Відзначив для себе 6 ефективних методів залучати багато нових передплатників на свою сторінку і групи. Ще в 2015 році я заробив свої перші гроші ВКонтакте, почавши розвивати групу однієї московської компанії, що займається ремонтом приміщень.

Тоді я вперше зіткнувся з питанням – Як розкрутити спільнота? Як залучити нових відвідувачів, зацікавлених в наших продуктах і послугах? Ми пробували все, що тільки можна було придумати.

Давайте розповім по порядку про 6 кращих методів накрутки і залучення передплатників.

Спосіб 1. Запрошення друзів

Набрати перших кілька сотень передплатників можна, просто додаючи друзів і запрошуючи їх в свою групу. Правда, на це є обмеження, можна відправляти тільки по 40 заявок кожні 12 годин.

Як додати людей в друзі, я думаю, ви знаєте. А запрошення в групу робиться таким чином, як показано на скріншоті.

Увага! Дана функція є тільки у спільнот зі статусом “Група за інтересами” або “Захід”. У всіх інших (паблики, бізнес – і бренд-спільноти) немає.

Щоб при додаванні друзів на вас не скаржилися і сторінку не блокували за підозрілу активність, дотримуйтеся 2 правил:

  1. Правильно оформіть профіль, щоб він не викликав підозр, що ви щось хочете втюхати.
  2. Звузьте до максимуму цільову аудиторію. Використовуйте “Параметри пошуку”.

Чим точніше будуть збігатися спільні інтереси (за віком, місту, загальним друзям і т. д.), тим більше шансів, що людина схвалить заявку, а не натисне кнопку “Спам”.

Спосіб 2. Використання спеціальних онлайн-сервісів

Швидко і дешево накручувати передплатників ВКонтакте можна з допомогою спеціальних сайтів та програм, про яких я вже згадував у попередній статті. Ці сервіси працюють як біржі обміну передплатниками і їх можна використовувати абсолютно безкоштовно, виконуючи завдання і заробляючи бали або реальні гроші, які потім витрачаються на накрутку.

Якщо ви не хочете втрачати час, можна обійтися без виконання завдань, купивши бали за гроші.

Список сервісів

Підібрав для вас список онлайн-ресурсів з можливістю замовлення підписок.

Кращі:

  • Bosslike,
  • VkTarget,
  • QComment.

Трохи гірше:

  • TopLiders
  • V-like
  • SocialHammer
  • Olike
  • PublicHub
  • VKstorm
  • Like4u
  • ВТопе
  • VKMix

Програми:

  • Viking Botovod – багато різних цікавих прог і скриптів для роботи в ВК.
  • Додаток “Мої гості”.

Як зробити накрутку через сервіс?

Принцип роботи всіх сервісів однаковий, різниця лише в дизайні і набір додаткових функцій. Тому зроблю інструкцію на прикладі Босслайк, у якого найбільш простий і зрозумілий інтерфейс.

Крок 1. Реєстрація.

Заходьте на сайт bosslike.ru і натискаєте “Вхід”. Вибираєте вкладку “Реєстрація”.

Введіть свій e-mail і придумуєте пароль для входу в особистий кабінет. Після реєстрації потрапляєте в єдиний кабінет. Тут можна виконувати завдання в різних соціальних мережах (ВК, Instagram, Facebook, Одноклассники, Твіттер і навіть Ютуб).

Крок 2. Оплата або заробіток балів.

Щоб заробити бали на накрутку, заходьте у вкладку “Заробити” і виконуєте завдання. Або купуєте їх.

У правому верхньому куті є вкладка “Купити бали”.

Вказуєте суму поповнення, вибираєте платіжну систему і оплачуєте. Мінімум 100 рублів = 2 000 балів.

Крок 3. Створення завдання.

Після того, як у вас на балансі з’являться бали, можна йти в розділ “Накрутити” і створювати завдання для виконавців, які будуть підписуватися.

Заповнюєте форму “Нове завдання”.

Тут потрібно вказати:

  1. Посилання на будь-яку сторінку або групу ВКонтакте (можна навіть одного передплатників накрутити).
  2. Кількість балів за 1 виконання.
  3. Скільки людей має підписатися.

Готове. Процес запущений, залишається почекати, поки він буде виконаний.

У тому випадку, якщо користувач після виконання завдання відписується, то це система відстежує і відшкодовує кошти на баланс.

Мінус цього способу в тому, що дуже багато ботів і фейкових користувачів, які створюють пачками спеціально для заробітку. Коли їх блокують, і вони перетворюються в “собак”, їх потрібно видаляти. В окремій нашої інструкції, ви знайдете, як автоматично видаляти заблокованих передплатників.

Спосіб 3. Налагодження реклами

Самий легальний, безпечний, але дорогий метод, якому будуть раді власники ВКонтакте – це налаштування офіційної таргетованої реклами.

Розміщується реклама в лівій частині сайту, або в новинній стрічці у вигляді звичайного поста з кнопкою “Підписатися” на спільноту.

Щоб налаштувати, заходите в свій рекламний кабінет, вибираєте тип реклами і далі дієте згідно із запропонованими параметрами.

Більш докладно про налаштування такої реклами в ВК ми будемо розповідати в окремій серії статей.

Спосіб 4. Купівля реклами у великих спільнотах

У наші дні без вкладень коштів у рекламу складно з нуля набрати велику кількість передплатників, якщо тільки ви не робите супер крутий і унікальний контент, який розлітається по соціальній мережі, як гарячі пиріжки.

Я б навіть додав у способи залучення передплатників ВКонтакте створення вірусного контенту, який користувачі самостійно і абсолютно безкоштовно репостят на свої стіни. Але це зовсім інша історія. Хоча ефективність покупки реклами в спільнотах дуже сильно залежить від якості рекламного посту.

Якщо коротко, то суть даного способу полягає в наступному: ви складаєте рекламну запис шукаєте співтовариство або аккаунт популярної особистості з великою кількістю передплатників і замовляєте там публікацію.

Замовити публікацію можна, домовившись безпосередньо з адміністратором або через спеціальні біржі реклами:

  • офіційна біржа ВКонтакте,
  • Sociate.ru,
  • Epicstars.com.

Спосіб 5. Взаиморепосты з іншими сторінками

Цей спосіб, на мій погляд, найкращий з усіх. Він безкоштовний та може призводити купи передплатників.

Те ж саме, що купувати пости, тільки тут ви не платите, а взаємно розміщуєте пост у своїй групі або на стіні сторінки. Його можна використовувати, коли у вас буде мінімум 1 000 реальних і живих передплатників.

У блогерів на Ютубі цю техніку називають колаборацією, ВКонтакте – взаємний піар (скор. ВП).

Спосіб 6. Конкурси та розіграші

Останній крутий метод – це проведення різноманітних конкурсів та розіграшів, в яких обов’язково входить репост запису та передплата.

Брали участь самі коли-небудь? Я – так, навіть вигравав один раз.

Ми зараз на блозі теж проводимо конкурс “Шлях до мрії” з репостами ВКонтакте, беручи участь в якому, ви можете виграти подорож.

Призи в конкурсах ВК можна робити різні, головне, щоб для передплатників вони були цінні і викликали бажання їх отримати. Все що завгодно, навіть те, що ви можете зробити безкоштовно, надавши якусь послугу.

Тільки не здумайте обманювати з призами, забанять відразу і назавжди.

Висновок

3-й, 4-й, 5-й і 6-й способи я ще розберу докладно з усіма інструкціями і прикладами в окремих статтях.

Для максимально швидкого зростання передплатників я рекомендую користуватися всіма перерахованими вище способами. Спочатку, звичайно, буде складно, але потім, коли напрацюєте базу та контакти з іншими спільнотами та блогерами, то все полетить на автоматі і в геометричній прогресії.

Чим більше стає передплатників, тим більше вони самі поширюють ваш контент і приводять нових.

Сподіваюся, ця стаття була вам корисна. В якості подяки буду радий почути ваші думки та коментарі. Розкажіть, які способи працюють у вас найкраще і якими корисними інструментами ви користуєтеся.

Щоб не пропустити нові матеріали, підписуйтесь на наші новинні розсилки і соціальні мережі.

Бажаю успіхів, друзі!

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.