Як написати в службу підтримки Facebook: докладна інструкція

Поширити

Привіт, друзі.

Соціальні мережі стали невід’ємною частиною нашого життя, і майже у кожного є як мінімум один акаунт на популярному сайті. З кожним роком у них з’являються нові функції і можливості, але і труднощів виникає все більше.

Сьогодні розберемося, як написати в службу підтримки Facebook і де можна самостійно знайти відповіді на свої питання.

Зміст

  • Пошук інформації в довідковому центрі
  • Звернення в співтовариство підтримки
  • Звернення в службу підтримки
    • З комп’ютера
    • З телефону
  • Висновок

Особливості допомоги в Facebook

Навіть у тих, хто давно зареєструвався в цій соціальній мережі, часто виникають труднощі, а знайти зрозумілу відповідь буває досить складно. У мене створюється враження, що техпідтримка всіляко уникає спілкування з користувачами. Зв’язатися з ними і отримати зворотній зв’язок дуже непросто.

У Росії немає телефону гарячої лінії, куди можна зателефонувати, офісу, в який можна прийти, або електронної пошти, куди можна написати листа. Вся комунікація відбувається через сайт або мобільний додаток.

Як можна отримати допомогу на Facebook:

  1. Вивчити інформацію зі свого питання у довідковому центрі.
  2. Створити чат в співтоваристві підтримки, де досвідчені користувачі допомагають новачкам.
  3. Заповнити форму зворотного зв’язку і чекати відповіді від техпідтримки.

Кожен з цих варіантів має свої недоліки, і немає гарантій, що ви зможете швидко вирішити проблему. Але будемо користуватися тими інструментами, які є.

Пошук інформації в довідковому центрі

Коли у мене виникають питання по роботі тієї чи іншої соцмережі, я першим ділом йду в довідковий центр. Інформація там подається не завжди в зручному і зрозумілому вигляді, але найчастіше допомагає зрозуміти, як діяти далі.

Щоб знайти потрібні матеріали, натисніть на знак питання в кружечку у верхній панелі сайту. Потім напишіть текст у спеціальне поле або перейдіть в окремий розділ.

Якщо ви вибрали другий варіант, то перед вами з’явиться сторінка, на якій зібрані всі актуальні питання. Вони розбиті за рубриками, які ми бачимо вгорі екрану. Також тут є свій пошук, спробуйте скористатися ним. Це може значно скоротити час вирішення проблеми.

Звернення в співтовариство підтримки

Якщо спуститися в нижню частину сторінки довідкового центру, то побачимо 2 посилання. Перша веде на співтовариство підтримки, друга – розділ, що стосується реклами в соціальній мережі. Ми хочемо отримати допомогу і вибираємо відповідне посилання.

Ви можете перейти в групу і вивчити матеріали за схожою темі, є ймовірність, що хтось вже задав таке ж питання. Якщо ні, то напишіть його і опублікуйте. Гарантій, що вам дадуть відповідь, ні, під одними постами збирається багато коментарів, під іншими немає жодного. Але спробувати варто.

Звернення в службу підтримки

Якщо самостійно і з допомогою інших користувачів знайти рішення не вдалося, то йдемо далі і пишемо в Facebook Support.

З комп’ютера

Знову натискаємо на знак питання і йдемо в розділ “Повідомити про проблему”.

У вікні вибираємо тему, з якою хочемо звернутися до многоуважаемой адміністрації соцмережі:

  1. Проблеми з оплатами через Facebook.
  2. Не працює одна з функцій веб-ресурсу.
  3. Хочемо відправити скаргу на контент, що порушує чиїсь права або правила спільноти.

По цих трьох пунктах можна відразу зрозуміти, які проблеми хвилюють техпідтримку: баги в програмі, проблеми з отриманням прибутку і “поганий” контент. Але останній пункт не так вже важливий, бо веде в той же довідковий центр, і потрібно ще розібратися, як поскаржитися на спам, образи і інші неприємні явища.

Поставити питання про роботу облікового запису і бізнес-сторінок можна, вибравши другу тему.

Перед нами з’явиться форма, в якій потрібно вибрати продукт або розділ, з яким виникли труднощі, потім докладно описати проблему і прикріпити скріншоти, якщо вони є. Краще добре підготуватися, зробити фотографії і продумати формулювання питання.

Після відправки залишається тільки чекати. Щоб підвищити шанси на отримання зворотного зв’язку, напишіть звернення англійською мовою. Англомовна служба підтримки Facebook, можливо, працює краще, ніж російськомовна.

Якщо вам пощастить поспілкуватися з співробітниками соцмережі, то їх відповіді ви побачите в окремому розділі на сайті, який називається “Вхідні від служби підтримки”.

Є ще один спосіб відправити послання адміністрації Facebook. Для кожної теми були придумані окремі форми. Знайти їх просто так на сайті не можна, можливо, вони залишилися від старого інтерфейсу. Але все ж таки можна спробувати. Ось посилання на форми зворотного зв’язку з поширеним питань:

  • проблема з входом в акаунт;
  • хто видає себе за вас або вашого друга у соцмережі;
  • не виходить підтвердити запис через електронну пошту або SMS;
  • не виходить потрапити на свою сторінку;
  • ваша електронна пошта використовується іншим користувачем;
  • ваша сторінка недоступна;
  • ваша група недоступна;
  • порушення авторського права або неправомірне використання товарного знака.

А яке питання у вас? Напишіть його у коментарях під цією статтею, можливо, я чи хтось з наших читачів, хто стикався з подібною ситуацією, зможе вам допомогти.

З телефону

У мобільному додатку теж можна створити звернення в службу підтримки Facebook. Для цього відкрийте програму на своєму пристрої, натисніть на 3 смуги в правому кутку і тапніте по напису “Довідка та підтримка”, а в розкрився списку виберіть “Повідомити про проблему”.

Потім торкніться кнопки “щось не працює”, виберіть розділ, в якому виникла помилка, та детально опишіть ситуацію. Натисніть на кнопку “Фотоплівка”, щоб додати скріншот або інші фото, що підтверджують наявність проблеми.

Прочитайте своє звернення, якщо потрібно, відкоригуйте його і натисніть на кнопку “Відправити”.

Коли ви отримаєте відповідь, то зможете побачити його в головному меню пункт “Довідка та підтримка”, вкладка “Вхідні від Служби підтримки”.

Висновок

Сьогодні ми з вами розібралися, як можна вирішити проблему при роботі з веб-версією і додатком Facebook. Отримати відповідь від техпідтримки не так вже й легко, але я сподіваюся, у вас, так чи інакше, вийшло вийти з неприємної ситуації.

Часто у користувачів виникають труднощі зі входом на персональну чи публічну сторінку, якщо її заблокували або зламали. Якщо у вас саме такий випадок, то потрібно відновлювати аккаунт.

Зберігайте вподобані матеріали в закладки, щоб вони були під рукою, діліться ними в соціальних мережах, щоб ваші друзі теж були “в темі”. Підписуйтесь на новини і стаєте фахівцем по роботі в інтернеті.

Питання, як завжди, чекаю в коментарях. Всього доброго, друзі.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.