Як назвати групу Вконтакті: вибираємо класне ім’я для свого співтовариства

Поширити

Добрий день, друзі!

Соціальна мережа ВКонтакте для багатьох стала відмінною майданчиком для залучення людей і збільшення продажів. Групи і публічні сторінки – необхідний інструмент для просування. Вони допомагають залучати потенційних клієнтів і покупців, отримувати зворотний зв’язок, створювати базу постійних замовників і шанувальників бренду або продукту.

Щоб успішно використовувати всі можливості соціальної мережі, потрібно пройти певні кроки. Для початку потрібно створити групу в ВК, потім обрати для неї гарне ім’я, зробити опис та оформлення. Потім почати залучати передплатників і наповнювати паблік затребуваним контентом. Довгий шлях складається з невеликих кроків. І сьогодні ми поговоримо про те, як назвати групу в ВК.

Зміст

  • Вибір назви – основні правила
  • Підходи до вибору імені для спільноти
  • Як підібрати назву з ключовими словами
  • Як придумати яскраву назву для групи
    • Приклади запам’ятовуються імен
    • Як знайти ідеальне найменування – генеруємо ідеї
  • Що далі
  • Висновок

Вибір назви – основні правила

Перш ніж ми займемося найцікавішою роботою – вибором кращого імені для своєї групи, коротко розглянемо основні правила. З найменувань слід виключити:

  • слова «порно», «наркотики», нецензурні вирази;
  • заклики до насильства, расової та іншої ненависті і ворожнечі, порушення законів;
  • найменування відомих брендів, якщо ви не є їх представниками.

Імена та наповнення сторінок повинні відповідати вимогам закону та правилам ВК. І також не варто брати назва, яке ніяк не пов’язане з тематикою контенту.

Підходи до вибору імені для спільноти

Є кілька способів придумати назву для групи або пабліка. Перший варіант – використовувати ключові запити. Це такі слова і фрази, які людина вводить в рядок пошуку Яндекса, Google або ВКонтакте, щоб знайти тематичні сайти, статті, паблики.

Плюсом такого підходу є те, що вас простіше буде відшукати, а значить, швидше і легше пройде розкрутка. Люди прийдуть з пошуку і, якщо їм сподобається контент – вони приєднаються до групи. Приклади таких назв на скріншоті.

Коли ми тільки починаємо розмірковувати на цю тему, то хочеться придумати незвичайне, оригінальне ім’я, яке буде привертати увагу і відрізняти наше співтовариство від конкурентів. Це другий підхід, заснований на тому, що ім’я повинно сподобатися і «запалити» нашу аудиторію. Крім того, важливо, щоб воно подобалося нам самим, тоді ми будемо отримувати задоволення від наповнення, оформлення і роботи з групою, передавати свою енергетику передплатникам.

Третій підхід – назвати так, як вже називається ваш бренд, фірма або сайт. Це спосіб для тих, у кого вже є ім’я, і не потрібно нічого вигадувати.

Добре, коли вдається поєднати перший підхід з другим або третім. Тоді можна підібрати креативне ім’я і при цьому бути в пошуку на перших позиціях. Ось приклади таких пабликов.

Як підібрати назву з ключовими словами

Наприклад, ви хочете створити групу, щоб продавати жіночу взуття. Випишіть основні слова, за якими ви самі шукали б таку сторінку. Я візьму самий загальний запит. Тепер пошукаємо конкурентів у Вконтакті. Для цього потрібно зайти в розділ «Групи» і праворуч вибрати в меню «Пошук спільнот».

Першими у видачі зазвичай коштують найпопулярніші і численні групи. У нашому прикладі на перших позиціях перебувають співтовариства, у яких від 50 000 передплатників. Можна спробувати конкурувати з ними, але буде складно. Щоб набрати таку кількість шанувальників, потрібно вкласти багато сил, грошей і часу.

Зайдемо в wordstat.yandex.ru, введемо той же запит і подивимося, що люди шукають з цими словами.

Тепер введемо відповідне словосполучення у ВКонтакте і побачимо, що тут вже конкуренція менше, і можна пробувати вийти на перші рядки хіт-параду.

Ось приблизно так і можна підібрати назву для спільноти, використовуючи ключові слова.

Як придумати яскраву назву для групи

Використовувати ключові фрази краще разом з цікавою назвою, щоб виділитися серед конкурентів.

Приклади запам’ятовуються імен

Найменування повинне бути як можна більш коротким, простим, зрозумілим і «говорить». Тобто за нього людина може відразу представити тематику пабліка. Це не обов’язкові правила, але при таких умовах назва краще запам’ятовується.

Ось класні короткі і назву, на мій погляд:

  • Мамарадио,
  • Хитрощі життя,
  • Vegusto,
  • Зайчик Развивайка,
  • Виворіт Бізнесу,
  • Букландия,
  • «Ледача» мама.

Також у певних тематиках добре привертають увагу і запам’ятовуються назви англійською:

  • Cook Good,
  • Skill,
  • Just English,
  • FriGate,
  • BrainUP.

Щоб зацікавити потенційних передплатників, можна використовувати інтригу. Для цього підійдуть такі назви:

  • Ти не повіриш,
  • Неймовірно,
  • Ось це номер,
  • А ти так можеш,
  • Історія без білих плям.

Багато що у виборі назви залежить від тематики пабліка. Наприклад, у випадку з продажем взуття, особливий креатив не потрібно, краще взяти «промовиста» назву. А ось для розважального або гумористичного співтовариства варто підібрати смішні словосполучення.

Прикольні фрази можна отримати, використовуючи генератор назв, такий як NeedABand.

Якщо робимо групу по темі мистецтва, моди, стилю, весілля, то підійдуть вишукані красиві імена, підкріплені такий же графікою.

Як знайти ідеальне найменування – генеруємо ідеї

Щоб знайти найкраще назву, потрібно спочатку придумати декілька варіантів:

  • коли будете в гарному настрої, запишіть на листку паперу всі прийшли на думку слова і фрази, пов’язані з темою співтовариства. У поганому настрої цікаві ідеї рідко приходять в голову;
  • ставте високу планку: придумати не 1 – 2 яскравих імені, а 20 – 50 хльостких слів і фраз, з яких можна буде вибрати найкращий;
  • запросіть друзів і разом складіть такий список, тоді будуть і гумор, і яскраві нестандартні рішення. Разом думати веселіше;
  • протестуйте отримані слова знайомих, колег, родичів. Так можна отримати рейтинг найменувань. Адже вони повинні подобатися не тільки вам, але і цільової аудиторії;
  • придбайте десяток крутих назв у своїх конкурентів. Тільки не копіюйте їх, а просто надихнути;
  • перегляньте назви книг з тематики групи, вони також зможуть наштовхнути на цікаві ідеї.

Після мозкового штурму і ретельного відбору перевірте, не зайняті вибрані слова або словосполучення. Краще вибрати унікальне ім’я, щоб вас не плутали з конкурентами.

На мій погляд, ефективне найменування повинно містити цікаве ім’я та через риску або тире ключові слова. Наприклад:

  • Cook Good – кращі рецепти;
  • Пузат.ру – спільнота успішних вебмайстрів;
  • VEGUSTO! Вегетаріанство, рецепти;
  • Совушкина лавка – розвиваючі дерев’яні іграшки;
  • Skill | школа саморозвитку;
  • Daily English: англійська фільмів.

Це гарні назви, з точки зору запоминаемости і розкрутки.

Що далі

Коли назва придумано, потрібно ще трохи покреативити над логотипом спільноти. Але не все відразу. Цю творчу задачу можна трохи відкласти.

Спочатку додайте ім’я групи в її адресу. Для цього зайдіть на сторінку спільноти, перейдіть в розділ «Управління» і замість приблизно такого тексту «public17379» запишіть свою назву англійськими літерами – транслітом. Для транслітерації є спеціальні сервіси. Я користуюся translit-online.ru.

Тепер придумайте невеликий опис. Бажано в нього також включити ключові фрази.

Після цього приступайте до додавання товарів, фотографій, текстів та іншого корисного контенту в групу. Кличте друзів і залучайте нових передплатників.

Висновок

Вибір хорошого імені для групи або пабліка – важливий етап на шляху до успіху. Я раджу називати співтовариство коротким, зрозумілим для цільової аудиторії ім’ям і додавати до нього ключові слова. Також важливо, щоб підібраний фраза або слово подобалися особисто вам. Бажаю удачі в цьому творчому справі! Діліться своїми думками та ідеями в коментарях.

А я прощаюся з вами до нової зустрічі в блозі iklife.ru.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.