Як отримати природні посилання на сайт: 4 способу

Привіт! Сьогодні я розповім про те, як отримати природні посилання на сайт. Це допоможе вам збільшити посилальну масу, прокачати свій бренд, а також просунути свій проект в пошуковій видачі. Багато хто не розрізняє природні посилання від звичайних. Ми також розглянемо цей момент. Отже, починаймо!

Зміст

  • Що таке природні посилання
  • Як отримати природні посилання
    • Крауд-маркетинг
    • Біржі посилань
    • Коментування блогів
    • Отзовики, запитальники та інші платформи
  • Висновок

Що таке природні посилання

Природні лінки тому і називаються природними – користувач розмістив їх у природних обставинах – наприклад, щоб поділитися якоюсь цікавою записом або для відповіді на запитання іншого користувача. Тобто посилання, яка була розміщена не з метою реклами або нарощування посилальної маси, а просто заради того, щоб хто-то отримав відповідь на своє питання. Як кажуть, від людей і для людей.

Природні лінки цінуються пошуковими системами, за них не дають ніяких фільтрів або блокувань. Навпаки, природні лінки можуть значною мірою просунути ваш проект в пошуковій видачі.

Зараз все більшу популярність набуває крауд-маркетинг – з його допомогою люди нарощують природну посилальну масу, допомогою розміщення рекомендаційних лінків на різноманітних майданчиках.

Серед цих майданчиків можуть бути соціальні мережі, форуми, отзовики, сайти-запитальники та інші ресурси, де є цільовий трафік. Крім нарощування бази природних лінків, ви отримаєте цільову аудиторію, яка покращує показники поведінкових факторів.

З цієї причини крауд-лінки – один з кращих способів нарощування посилальної маси. Ви отримуєте релевантні лінки з тематичним текстом.

Природні лінки можна отримати не тільки за допомогою крауд-маркетингу. В ідеалі їх будуть розповсюджувати ваші користувачі – якщо їм сподобається стаття, вони можуть розмістити її у себе на сторінці в соціальній мережі або в якийсь тематичній групі.

Також можливий варіант форумного розміщення – людина приходить на тематичний форум у певний розділ, бачить там предмет обговорення і ділиться лінком на актуальний матеріал, який розміщений у вас на сайті.

Зараз пошукові системи навчилися бачити навіть nofollow-лінки. Тому розміщення на всяких форумах (де всі зовнішні лінки закриваються за замовчуванням), соціальних мережах і сервісах буде актуально. Не треба думати, що котируються тільки dofollow-лінки. Тепер пошукові системи працюють на поведінкові фактори, а природні посилання – дуже важливий елемент хороших поведінкових факторів відвідувачів вашого сайту.

Як отримати природні посилання

Далі ми поговоримо про те, як можна отримати ці самі природні лінки. Це можна зробити різними способами: від покупки для ручного розміщення під фейковими акаунтами.

Важливо розуміти, що такий вид бэклинка повинен відповідати певним критеріям. Тобто аби яка посилання, розміщена посеред нетематического тексту – вважатися релевантної не буде.

Саме тому я виділю кілька критеріїв природності.

  • Лінк повинен виглядати природно

Наприклад, тематичний текст – коментар і пряма безанкорная посилання.

Чому безанкорная? Навряд чи простий користувач буде залишати лінки всередині тексту. Швидше за все він просто вставить її з адресного рядка. Виключення, звичайно, бувають, тому цей критерій не завжди актуальне.

  • Релевантний матеріал або обговорення

Якщо ми говоримо про розміщення на форумі, то логічно, що лінк повинен бути у тематичному обговоренні або топіку. Наприклад, якщо десь обговорюють заробіток в інтернеті – ви можете зайти і залишити посилання на статтю про цей самий заробіток в інтернеті. Ніби ви користувач, який вирішив поділитися цікавим матеріалом. Без будь-яких задніх думок.

Те ж стосується й інформаційних порталів/сайтів. Щоб посилання була природною, вона повинна виглядати або як реклама через рекламу пошукові системи не банять, або як рекомендація – обмін постовими тощо

Але якщо ви думаєте, що майданчик, яка розміщує дуже багато “реклами” підійде – поспішаю вас розчарувати. Пошукові системи бачать сайти, які займаються продажем посилань. І якщо вони не банять їх, то “беруть на олівець”.

Як правило, у таких проектів дуже низький траст. Це говорить про те, що потрібно вибрати іншого донора для покупки посилання. Природною вона виглядати точно не буде.

  • Відповідна майданчик

Рада, суть якого випливає з попередніх, – краще вибрати таку площадку, на якій би хто дійсно міг розмістити лінк на ваш проект. Тобто повинна перетинатися тематика або ж цільова аудиторія.

Випадкові майданчика не підійдуть. Потрібно ретельно відбирати найбільш підходящі сайти, форуми або групи в соцмережах. Це потрібно не тільки для переходів цільових користувачів (про це далі), але і для ідентифікації пошуковими системами.

Вони можуть “бачити” тему сайту, форуму або групи. Якщо буде занадто багато посилань з нетематичних джерел – ПС выкатят фільтр чи санкції.

  • Переходи

Щоб лінк виглядав натурально, він повинен використовуватися. Тобто повинні бути переходи від користувачів тієї майданчика, на якій він був розташований. Це не тільки покращує поведінкові фактори, але і показує пошуковим системам, що лінк дійсно розміщена в потрібний час і в потрібному місці.

За випадковим лінками ходити ніхто не буде. Тому ви повинні подбати про те, щоб ваш профіль та повідомлення виглядали пристойно. Якщо дотримати всі правила і нюанси – коментар, топік або посаду будуть виглядати максимально природно. Запитань ні в кого не виникне.

Тепер поговоримо про конкретні способи отримання природних беклінків. Є безкоштовні та платні, більш ефективні і менш.

Крауд-маркетинг

Є сервіси, які займаються крауд-просуванням сайтів. Вони розміщують природні посилання на різноманітних майданчиках. Роблять все максимально натурально і професійно. Як правило, питань не виникає ні користувачів, ні в адміністрації цих майданчиків.

З кожним днем крауд-бірж стає все більше. Я вже розглядав цей вид сервісів для просування. Рекомендую ознайомитися.

В чому суть крауд-маркетингу і посилань: ви заходите на сервіс, створюєте там акаунт. Далі фахівці сервісу зв’язуються з вами для уточнення деталей і формування технічного завдання.

У процесі складання ТЗ ви обговорите тематику проекту, найбільш цікаві джерела, подивіться на ті матеріали, якщо ми говоримо про статейнике, які можуть зацікавити потенційних читачів – цільовий трафік.

Після цього ви повинні будете зробити замовлення, поповнити баланс і просто чекати результатів. Співробітники сервісу протягом якогось певного проміжку часу почнуть “посів” посилань на різних майданчиках. Бажано вибрати оптимальну частоту розміщення. Наприклад, 10 – 20 посилань на місяць.

Крауд-біржі поділяються на кілька типів: з постійними працівниками та фрілансерами. Останні просто беруть замовлення та виконують їх – тобто розміщують ваші беклінків за майданчиків у відповідності з технічним завданням. Перші ж роблять усе за налагодженою стратегії – ризик отримати неякісний розміщення значно знижується.

За вартістю тут теж все варіюється в досить широких межах. Обчислюється все в ціні за одиницю – одне посилання. Ціна може бути і 50, і 200 рублів. Все залежить від конкретної біржі. Більш високі або навпаки низькі ціни зустрічаються рідше. Тому для грамотного крауд-просування може вистачити бюджету в 5 – 10 тисяч рублів. І це безперечний плюс.

Біржі посилань

Як би це дивно не звучало, але отримати природні беклінків можна навіть на біржах. Таких як GoGetLinks або Sape. Тільки є один невеликий нюанс – потрібно дуже ретельно підходити до відбору сайтів, на яких будуть розміщуватися беклінків. Один прорахунок і всі зусилля підуть коту під хвіст, а сайт отримає фільтри.

Втім, якщо дотримуватися правильної стратегії покупки вічних і орендних лінків – бана або фільтрів не буде. Потрібно просто скласти певне технічне завдання і стежити, щоб сайти-донори виконували його.

Зараз ринок продажу/купівлі посилань переживає найкращі часи. З цієї причини всякі сеошные безанкорниє лінки, які розміщувалися по 300 штук на сторінці, пішли в безодню, більше таке ніхто не практикує. Принаймні в здоровому глузді.

Тобто купівля беклінків на біржах – це, свого роду, теж отримання природних посилань. Потрібно бути обережніше, не рубати з плеча, не думати, що чим більше, тим краще. Тоді все буде добре.

Коментування блогів

Один з дуже популярних варіантів отримання беклінків. Я вирішив виділити його в окремий пункт, щоб показати актуальність і ефективність такого способу.

Суть полягає в коментуванні блогів з полем для введення url сайту. Це зустрічається не скрізь, але є сайти, блоги і інформаційні портали, де є окреме поле “Сайт”. Саме такі нам і потрібні.

Найімовірніше, посилання будуть закритими – nofollow. Але зі свого досвіду можу сказати, що пошукові системи все одно помічають такі беклінків і вважають їх природними. По суті, це безкоштовний спосіб, який допомагає нарощувати якісну посилальну масу.

Зайвих питань у пошукових систем не виникне – посилання була додана в спеціалізоване поле, яке якраз і було створено для цих цілей. До того ж дуже часто коментарі дивляться інші користувачі. Вони активно переходять по таких посиланнях, тим самим доводячи пошуковцям, що беклінків релевантні і користуються попитом.

Цей варіант підійде майже для всіх вебмайстрів, які хочуть прокачати посилальну масу свого сайту. Ви можете займатися цим самостійно або ж скористатися послугами якого-небудь фрілансера. Він буде розкидати посилання по базах блогів і сайтів, а ви – отримувати трафік і нарощувати посилальну масу.

Отзовики, запитальники та інші платформи

Розміщувати беклінків можна в самих різних місцях – сервісах-отзовиках, опитувальних листах або інших платформах, які припускають користувальницьке участь у формуванні контенту. Ті ж vc.ru або Пикабу. Якщо зробити все грамотно, то посилання не видалять.

Щоб робити грамотно, ви повинні розуміти хід мислення місцевої аудиторії. Не треба бути генієм, щоб зрозуміти, що при зухвалому розміщенні бэклинка всередині статті ви не зустрінете привітного прийому. Аудиторія швидко визначить у вас рекламщика і покличе адміністрацію. Та швидко видалить посилання, а вас забанить.

А якщо ви спочатку поспілкуєтеся на майданчику тиждень-другий, обзаведетеся деяким довірою, навчитеся писати пости в такому стилі, щоб ніхто нічого не запідозрив – проблем не буде. Люди подумають, що ви просто порекомендували ресурс, і навіть не будуть підозрювати вас у рекламі або причетності до створення цього сайту.

Принцип той же, що і при крауд-просуванні. Тільки ви робите все своїми руками. Але я все одно вирішив виділити в окремий пункт, щоб ви краще розуміли суть ручного розміщення посилань на різноманітних майданчиках.

Вона проста: потрібно зробити так, щоб ніхто нічого не зрозумів. Наприклад, написати яку-небудь захоплюючу історію і акуратно, як би ненароком, залишити посилання зі згадкою. Мовляв, подивіться і це теж, корисний матеріал.

Висновок

Отримання природних беклінків – водночас проста й складна задача. Проста в тому, що треба просто і чесно розміщувати посилання на платформах під виглядом реальних користувачів. Складна – що прикинутися простим користувачем не кожен зможе – у процесі розміщення будуть блокування від адміністрації, видалення ваших постів і т. д.

Можна, звичайно, довірити все напівавтоматичним сервісів. Вони все зроблять за вас, і це все буде вірним і правильним. Але і тут є проблема – фінанси. Не у кожного вебмастера є вільні 5 – 10 тисяч на просування. І це тільки якщо брати в приклад крауд-маркетинг. Щоб купити вічні посилання, потрібні великі бюджети.

Я навів деякі приклади майданчиків, де можна розміщувати беклінків під виглядом простих користувачів. Якщо у вас є час, то ви можете зайнятися цим самостійно. Доведеться витрачати кілька годин на день, але зате ніяких фінансових витрат. Також при ручному розміщенні ви зможете прокачати свої навички спілкування і маркетингу. Адже розмістити рекламне посилання під виглядом звичайної – це треба дуже постаратися.

Також ви можете зайнятися коментуванням блогів – швидкий і безкоштовний спосіб нарощування посилальної маси. До речі кажучи, цілу базу відкритих блогів для коментування зібрав у своєму курсі Василь Млинців. Той самий курс, де Василь розповідає про те, як створити свій власний проект для заробітку на контекстній рекламі і партнерських програмах. Обов’язково переходьте за посиланням вище, щоб отримати більш докладну інформацію.

Залишити відповідь