Як подивитися статистику в Инстаграме за допомогою бізнес-аккаунта і спеціальних сервісів

Поширити

Добрий день, друзі.

Сьогодні ми продовжуємо розбиратися з можливостями, які дає нам улюблена соціальна мережа і говоримо про те, як подивитися статистику в Инстаграме.

Почавши свій шлях з простою фотосети, додаток завдяки постійним доопрацюванням та оновленням давно переросло цю роль. На даний момент в цю соцмережу приходить безліч людей для спілкування, отримання новин, вивчення корисних матеріалів і заробітку.

Користувачів, які регулярно публікують записи в своєму профілі і встигли обзавестися пристойною кількістю фоловерів, починають цікавити питання: скільки нових передплатників у мене з’явилося і скільки отписалось, скільки лайків зібрали публікації і які з них викликали самі активні обговорення в коментарях. Особливо це важливо для підприємців, що займаються просуванням в Instagram.

Зміст

  • Статистика бізнес-акаунту
    • Як перейти на бізнес-запис
    • Як дивитися статистику по сторінці в цілому і по окремих публікацій
  • Сторонні сервіси
  • Що впливає на статистику сторінки
  • Висновок

Коли ви реєструєтеся в Инстаграме, то за замовчуванням створюється особистий тип облікового запису. У ньому доступно мінімум інформації для аналізу:

  • загальна кількість передплатників і підписок;
  • час, проведений у додатку;
  • можна включити push-повідомлення і регулярно отримувати повідомлення на екрані телефону нових лайку коментарях і фоловерів.

Ось, власне, і все. Щоб отримати більше даних і включити статистику на своїй сторінці, потрібно перевести її на бізнес-аккаунт. Робиться це за 5 хвилин і абсолютно безкоштовно. Після цього в меню з’являється пункт “Статистика”.

Інформація почне збиратися з моменту переходу на бізнес-профіль. Максимальна кількість корисної інформації можна отримати, якщо у вас більше 100 передплатників і ви прив’язали Instagram до публічної сторінці в Facebook.

Другий спосіб отримати дані про активність користувачів в вашому профілі – це використання сторонніх сервісів і програм. В цьому випадку не потрібно налаштовувати свою сторінку і здійснювати з нею якісь дії, але доведеться освоїти роботу з новими програмними продуктами. Розберемо детальніше ці варіанти.

Статистика бізнес-акаунту

Створюйте популярний контент, залучайте цільових передплатників і конвертуйте їх у покупців. Детальніше про курс

Як перейти на бізнес-запис

Зайдіть у свій профіль і натисніть на 3 смужки вгорі сторінки. Потім ідіть в “Налаштування”.

Знайдіть і тапніте по пункту “Аккаунт”. У самому низу нового вікна є рядок “Перейти на бізнес-аккаунт”. Це нам і потрібно.

Читайте інформацію та натисніть кнопку “Продовжити”, поки не дійдете до вибору категорії. Визначтеся з тим, який варіант вам найбільше підходить, і рухайтеся далі.

Потім підтвердьте або відредагуйте свої контактні дані і прив’яжіть Instagram до публічної сторінці в Facebook. Це не обов’язково робити відразу, можна натиснути на напис внизу екрану.

Доступ до статистики можна отримати і без прив’язки. Але якщо ви хочете розкрутити свій аккаунт, то тільки через Фейсбук можна буде запускати повноцінні рекламні кампанії і відслідковувати результати.

Після всіх цих кроків можна перейти в профіль і налаштувати його на свій розсуд: додати кнопки, інформацію про себе або підприємстві.

Як дивитися статистику по сторінці в цілому і по окремих публікацій

Після цього поверніться у свій профіль, натисніть на 3 смужки вгорі екрану і виберіть в меню відповідний пункт.

У вікні є 3 вкладки: “Дії”, “Контент”, “Аудиторія”.

Перемикаючись між ними, ви можете отримати таку інформацію:

  • скільки переглядів ваших постів за останній тиждень;
  • охоплення – означає кількість унікальних відвідувачів, які побачили ваші записи;
  • кількість опублікованих постів, історій та проведення промоакцій;
  • загальне число передплатників, їх місцезнаходження по містах і країнах, стать і час найбільшої активності в соціальній мережі. Ця інформація доступна тільки після того, як ви залучите більше 100 передплатників.

Оскільки збір інформації починається з моменту підключення бізнес-акаунту, то спочатку ви не побачите ніяких даних. Перші відомості з’являться найімовірніше через 3 – 5 днів. Після цього можна почати вивчати свою аудиторію і їх реакцію на публікації.

Також можливість дивитися статистику з’явиться для кожного запису на сторінці.

У верхньому рядку бачимо кількість лайків, коментарів, репостов і збережень в закладки. “Відвідування” показують, скільки разів перейшли на вашу сторінку з цієї посади. “Охоплення” говорить про те, скільки користувачів переглянули публікацію.

В середньому ця цифра повинна складати від 30 до 60 % від кількості передплатників. Якщо менше, то це може говорити про те, що серед фоловерів багато неактивній публіки або ботів, більше – значить, запис викликала бурхливу реакцію аудиторії. Зверніть на неї більш пильну увагу і намагайтеся робити більше таких фото і відео.

Натиснувши на поле з піктограмами і цифрами або провівши по екрану, знизу вгору, можна побачити більш детальний звіт.

Сторонні сервіси

Користуватися функцією збору інформації на сторінці в Инстаграме зручно, але є у цього способу і свої мінуси:

  • потрібно переходити на бізнес-профіль;
  • мало даних у динаміці для аналізу і просування;
  • можна отримувати інформацію тільки про своїй сторінці, а для роботи потрібно також вивчити показники конкурентів.

Щоб отримати розширений функціонал для збору і аналізу інформації, існують спеціальні сервіси, які працюють в режимі онлайн. Ось деякі з них:

  1. LiveDune – онлайн-ресурс російською мовою з широкими можливостями. Він дозволяє збирати статистику по своєму і чужих акаунтів, шукати блогерів за заданими параметрами для просування сторінки, створювати і зберігати звіти за певний період, відстежувати і переглядати коментарі. Для початку роботи потрібно пройти швидку реєстрацію, вказавши ім’я, електронну пошту і пароль.
  2. Popsters – російськомовний сайт, який дозволяє отримати і проаналізувати дані свого облікового запису і порівняти їх з показниками конкурентів. З його допомогою можна дізнатися, в який час публікуються найуспішніші запису, кількість лайків за певний період, ступінь активності аудиторії. Для початку роботи потрібно авторизуватися, використовуючи облікові дані від Инстаграма.
  3. Iconosquare – англомовний сервіс для збору відомостей із свого облікового запису. Він дозволяє бачити динаміку підписок і відписок, дізнатися, хто найчастіше лайкает записи, які фото і відео набирають найбільше коментарів і в який час активні передплатники. Також тут можна отримати статистику по Stories. Для початку роботи потрібно зареєструватися на сайті, а потім через нього залогуватися в Инстаграме.

Ці ресурси працюють на комп’ютері або телефоні в мобільному браузері. Також в мобільному пристрої на базі Android або iOS можна встановити спеціальний додаток для збору інформації, наприклад “Аналітика для Instagram” або “Follower Analyzer”.

Що впливає на статистику сторінки

Якщо ви цікавитеся, яке враження справляють ваші публікації і профіль в цілому, прагнете розкрутити його і отримати більше передплатників, то потрібно не просто дивитися на цифри, а знати, як їх поліпшити. Для початку зберіть дані хоча б за 3 – 6 місяців, визначте фактори, які можуть впливати на них і не залежати від вас: час відпусток, сезонні коливання інтересу до теми, свята. Потім приступайте до покращення своїх показників.

У нас на блозі є стаття про просування в Инстаграме, використовуйте поради з неї. А також я рекомендую уважно поставитися до правил ранжирування постів у стрічці Instagram. Вони говорять про те, що вгорі будуть ті записи, які набрали найбільше “лайків” та коментарів в перші хвилини і години після публікації. Тому потрібно стежити за якістю контенту і часом, коли краще всього розміщувати новий пост. Це ті години, коли ваша аудиторія найбільш активно заходить в додаток і гортає стрічку.

Як ще можна поліпшити показники:

  • задавайте питання і відповідайте на коментарі;
  • проводите розіграші, марафони та флешмоби;
  • створюйте Історії і знімайте прямі ефіри для своїх передплатників;
  • відзначайте друзів на фото, щоб посади з’являлися і на їх сторінках.

Аналізуйте результати від конкретних дій, вивчаючи статистику в динаміці, і приймайте зважені рішення про те, в якому напрямку рухатися далі.

Висновок

Ми розібрали 2 основних способи перегляду та аналізу статистики в Инстаграме. Якщо ви серйозно вирішили просувати себе чи свою компанію в цій соціальній мережі, можете сміливо переходити на бізнес-аккаунт. Він відкриє багато можливостей для контактів з передплатниками та розкрутки сторінки.

Щоб аналізувати свої показники і дії конкурентів, зручно користуватися спеціальними сервісами і програмами. У всіх них є безкоштовний тестовий період, за який можна оцінити їх роботу, перевірити достовірність інформації і вирішити, який програмний продукт підходить вам більше всього.

Напишіть, будь ласка, в коментарях, чи є питання. А може, ви володієте цінною інформацією по темі, ми будемо дуже раді обміну досвідом. Поділіться статтею з друзями, якщо вважаєте її корисною. І підписуйтесь на нові матеріали блогу iklife.ru попереду ще багато цікавих та корисних публікацій.

До нових зустрічей, друзі.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.