Як правильно налаштувати та оформити групу в Однокласниках для її ефективного просування

Привіт, друзі!

Сьогодні ми з вами розберемося, як налаштувати групу на Однокласниках. Я детально розповім про призначення кожної опції і дам деякі рекомендації, які у майбутньому спростять розвиток співтовариства і залучення передплатників.

Зміст

  • Як потрапити в налаштування групи
  • Основні налаштування
  • Управління та дозволи
  • Вид профілю
  • Адміністрація
  • Корисні додатки
  • Налаштування повідомлень і дзвінків
  • Партнерська програма
  • Рекламний кабінет та інші установки для просування групи
  • Як оформити групу
  • Висновок

Вся інформація в статті передбачає, що група в Однокласниках вже створена. Якщо ви цього ще не зробили, то ось вам детальна інструкція. Створюйте свою першу групу і повертайтеся, щоб налаштувати її з нуля.

Краще відразу додайте цю сторінку в закладки, щоб потім болісно довго не шукати її в історії браузера, як це часто буває.

Як потрапити в налаштування групи

Відкрийте список груп, на які ви підписані. Серед них буде створене співтовариство. Щоб довго не шукати, можна перейти у вкладку “Модерирую”. Там знаходяться всі майданчики, які ви створили або в яких ви є модератором. Відкрийте потрібне співтовариство.

Натисніть на кнопку у вигляді крапки, щоб викликати меню можливих дій, і виберіть пункт “Налаштування”. Ось ми і дісталися до мети.

Основні налаштування

Ось як виглядає сторінка налаштувань групи в Однокласниках. У лівій частині вікна знаходиться меню навігації по розділах. А в правій частині можна побачити вже настроювані опції з розділу, який ви виберете.

Кожен раз, коли ви будете заходити в налаштування співтовариства, першим справою будете потрапляти в розділ “Основне”. З нього і почнемо наш огляд.

  1. Ідентифікатор або ID – це унікальна послідовність цифр, яка присвоюється кожному співтовариству і кожній особистій сторінці. Моя колега вже написала вичерпну статтю про те, що це “звір”. Інформація корисна і в майбутньому може стати в нагоді для роботи з групою, так що однозначно рекомендую до ознайомлення.

ID закріплюється раз і назавжди. Ви ніяк не зможете його змінити. Коли набереться більше 30 передплатників, з’явиться можливість змінити адресу групи і зробити посилання такий, який захочете. Ви зможете приховати ідентифікатор, замінивши його прикметною назвою на латиниці. При цьому ID залишиться такою ж, просто буде прихований від користувачів.

Тип. Спільноти можуть бути всього 2 типів:

  1. Публічна сторінка (паблік).
  2. Група.

Основна відмінність між ними в тому, що в паблике можна зробити закритий доступ – він завжди відкритий для всіх бажаючих. Плюс до цього користувачі можуть публікувати свої теми на публічних сторінках.

Адміністратор в будь-який момент може змінити тип свого співтовариства.

Доступ. Публічну сторінку неможливо зробити закритою. Як мінімум тому що це суперечить її назві. Так що налаштувати доступ можна тільки в групі. Всього існує 3 варіанти цього параметра:

  1. Відкрита. Будь-хто в будь-який час може зайти, подивитися публікації і підписатися.
  2. Закрита. Подивитися, що публікується в групі, може тільки її учасник. Щоб стати одним з учасників, потрібно подати заявку і дочекатися схвалення адміністрації групи.
  3. Секретна. Як випливає з назви, спільнота повністю приховано від сторонніх. Його неможливо знайти через пошук. Стати учасником можна лише за запрошенням.

Для швидкої розкрутки краще всього вибирати відкритий тип. Тоді ви будете потрапляти в рекомендації, що дозволить безкоштовно залучити передплатників.

Назва. Тут думаю все зрозуміло. Назва – ім’я вашого майданчика. Якщо у вас вже є якийсь бренд або компанія, то і назва у вас вже є. Якщо ж ви створюєте свою першу площадку, то потрібно буде скористатися сервісом Яндекс.Вордстат і своєю фантазією. Так ви знайдете компроміс між оригінальністю і темами, які люди найчастіше шукають в інтернеті.

Вам в допомогу стаття про те, як підібрати назву спільноти ВКонтакте. Поради цілком актуальні і для Однокласників.

Опис. Це інформація, яку будуть бачити відвідувачі, коли зайдуть до вас “в гості”. В ідеалі опис повинно дати людині розуміння, про що ваша група, і зацікавити його, щоб він продовжив знайомство з публікаціями і в підсумку підписався. Ось так це буде виглядати в готовому вигляді:

Є обмеження. Створюючи опис, ви повинні укластися в 700 символів з пробілами.

Тематика. Заздалегідь продумайте, про що ви будете писати і що будете публікувати в групі. У відповідності з вашими майбутніми публікаціями виберіть максимально близьку тематику. Дуже важливо вибрати відповідну тематику, щоб в майбутньому потрапити до рекомендації потрібної цільової аудиторії.

У пабликах замість тематики потрібно буде вибрати категорію та підкатегорію.

Вікові обмеження. Якщо ви плануєте публікувати контент з розряду 18+, то обов’язково потрібно вказати відповідне маркування. Інакше є шанс отримати деякі обмеження або навіть блокування.

Теми, які відносяться до категорії 18+, можете подивитися в розділі “Допомога”.

Ключові слова. Дуже важливий параметр. Тут потрібно вказати слова або словосполучення, які характеризують вашу групу і за якою її користувачі можуть знайти. Наприклад, для гумористичної групи це можуть бути слова:

  • анекдот,
  • жарти,
  • приколи,
  • гумор.

Вказувати ключові слова потрібно через кому. Їх не може бути більше 7. При підборі раджу користуватися сервісом Яндекс.Wordstat або його аналогами.

Контактна інформація. Під спойлером “Вказати контактну інформацію” знаходяться поля:

  • місто,
  • адреса,
  • телефон,
  • веб-сайт.

Якщо ви створюєте бізнес-сторінку, то ці поля потрібно обов’язково заповнити. Особливо якщо ваш бізнес орієнтований на якийсь конкретний місто.

Управління та дозволи

Від налаштування параметрів розділу “Управління” залежить подальший вектор розвитку вашої спільноти. Тут встановити дозволи для учасників і гостей, а також підключаються і прибираються деякі розділи. Давайте детально розберемо всі блоки налаштувань.

Загальне. У цьому блоці всього 2 пункти:

  1. У стрічці показувати дії. Можна показувати дії всіх учасників або адміністрації. Якщо приховати дії учасників, то їх публікації не будуть потрапляти в стрічку, але їх можна буде подивитися в розділі “Теми”.
  2. Підписатися на стрічку анонімно. Це пункт для специфічної тематики. Якщо його включити, то користувачі можуть підписуватись і при цьому залишатися інкогніто, тобто не відображатися в списку учасників. Навіть адміністратори не зможуть побачити анонімних підписчиків.

Учасники. Ви можете приховати передплатників вашої спільноти. Для цього встановіть режим “Приховувати” в пункті “Список учасників”. В такому випадку тільки адміністратори зможуть переглядати учасників групи. Звичайні користувачі зможуть дізнатися лише загальна кількість передплатників і бачити своїх друзів, які підписалися на спільноту.

Коментарі. У цьому блоці ви можете вказати, хто може залишати коментарі, дозволити або заборонити залишати посилання в обговореннях, приховати нецензурну лексику і дозволити залишати коментарі від імені інших груп.

Дам декілька рекомендацій. По-перше, забороніть гостям залишати коментарі. Такий крок стимулюватиме зростання передплатників, адже щоб прокоментувати цікавий пост, необхідно буде підписатися. По-друге, забороніть розміщувати посилання і писати від імені інших спільнот – так ви вбережете себе від зайвого спаму. Нецензурна лексика – на ваш розсуд.

Теми. Тут цілих 5 пунктів, але з них для нас становлять інтерес тільки 2:

  1. В опції “Створювати теми можуть” найкраще вказати “Учасники після модерації”. У такому разі передплатники зможуть пропонувати вам цікаві матеріали, які будуть публікуватися з вашого схвалення. Нецікаві теми можна буде видалити до того, як вони потраплять в стрічку. Якщо дозволити публікувати пости без попередньої модерації, то спільнота дуже швидко виявиться захаращене. А якщо зовсім не дозволяти пропонувати теми, то це зменшить залученість і позбавить цікавого контенту, який надсилають передплатники.
  2. У пункті “Тільки адміністрація може ділитися темами в групі” виберіть “Так”. Тоді передплатники не зможуть пропонувати до публікації репости з інших спільнот. Такий крок позбавить вас від зайвої роботи в якості модератора.

Інші пункти дозволяють вирішити, від імені групи або від імені вашої особистої сторінки будуть публікуватися нові теми. За замовчуванням усі публікується від імені спільноти. Краще так і залишити.

Фото, Відео та Товари. Мають 3 ідентичні опції:

  1. Показати/приховати розділ.
  2. Дозволити/заборонити учасникам додавати фото/відео/товари у відповідний розділ.
  3. Показувати чи ні нові фото/відео/товари у стрічці.

Всі підключені розділи відображаються в меню співтовариства.

Якщо хочете зі спільноти створити повноцінний магазин і продавати через Однокласники, то блок “Товари” обов’язково залиште включеним. Щоб додати товар, зайдіть в цей розділ і натисніть на кнопку “Розмістити товар”.

Вид профілю

У цій вкладці не так багато, як хотілося б, – всього 2 блоку і 3 опції.

Головні кнопки на сторінці групи. Є можливість розмістити 1 або 2 кнопки у вашому співтоваристві. На кожну з них можна призначити одну з чотирьох можливих дій:

  1. Написати повідомлення. Будь-який користувач може написати вам повідомлення.
  2. Відеодзвінок в ОК. Будь-який користувач може зателефонувати вам по відеозв’язку в Однокласниках.
  3. Перехід по посиланню. При натисканні на кнопку людина перейде на сайт, посилання на який ви вкажете.
  4. Подзвонити по телефону. Після натискання з’явиться вікно з номером, який ви вкажете.

Блок над стрічкою. Тут можна вибрати 1 з 7 блоків, який буде розташовуватися вище стрічки.

Адміністрація

На цій вкладці знаходиться все, що пов’язано з користувачами, які керують співтовариством. Тут можна заховати адміністрації від користувачів. Тоді ніхто з керівництва не буде відображатися в списку учасників групи.

Також на цій вкладці можна призначати це саме керівництво. Адміністратором може бути лише одна людина. Спочатку це користувач, який створив співтовариство. Адміністратор може призначати собі помічників. Для цього потрібно натиснути кнопку “Додати модераторів” і вибрати потрібну людину зі списку передплатників.

Помічникам можна призначати одну роль з чотирьох можливих. Ці ролі та їх права ви можете побачити на скріншоті нижче.

Є можливість передати модератору права адміністратора. Але враховуйте, що при цьому ви самі перестанете бути адміністратором та отримайте роль модератора. Після чого вас і зовсім можуть виключити з керівництва.

Корисні додатки

На цій вкладці ви можете знайти розробки, які допоможуть в управлінні і розвитку спільноти. Тут можна знайти сервіс для скорочення посилань, інструменти для створення тестів та організації розсилок і багато чого ще. Обов’язково відвідайте цей розділ і ознайомтеся з додатками. Деякі з них серйозно полегшать вам життя.

Якщо ви не знайшли відповідного інструменту, то можете самостійно зайнятися його розробкою. Посилання на всю необхідну технічну документацію для розробників знаходиться в кінці сторінки з додатками.

Налаштування повідомлень і дзвінків

Наступні два розділи: “Повідомлення” і “Дзвінки”. Вони призначені для налаштування і налагодження зв’язку з передплатниками. Для бізнес-сторінок обов’язково потрібно дозволити учасникам відправляти повідомлення і дзвонити адміністраторам групи.

Налаштувати повідомлення дуже просто. Для початку виберіть, хто може писати повідомлення:

  • учасники,
  • гості та учасники.

Після цього створіть привітання. Це звернення, яке буде показано людині, коли той натисне кнопку “Написати повідомлення”. В тексті можна використовувати команду %%username%%. У зверненні вона буде змінена на ім’я людини, яка вам пише.

Партнерська програма

Цей розділ призначений для адміністраторів, які хочуть монетизувати свої майданчики і вже зібрали більше 100 000 передплатників. По темі заробітку в Однокласниках на iklife.ru вже є докладна стаття з покроковою інструкцією. Переходьте, читайте, заробляйте.

Рекламний кабінет та інші установки для просування групи

Залишилися налаштування будуть малокорисні на перших етапах ведення співтовариства. А якщо відверто, то і в майбутньому ви навряд чи будете щось з цього використовувати (за винятком рекламного кабінету). Так що пройдемося по них дуже поверхнево.

Рекламний кабінет. Це інструмент для створення рекламної кампанії для залучення аудиторії на вашу майданчик. Його я вже докладно розібрав у статті про рекламу в Однокласниках. Обов’язково прочитайте після того, як закінчите з налаштуваннями.

Штрафні бали. Якщо в співтоваристві будуть помічені порушення правил групового розміщення контенту, то до нього будуть застосовані санкції у вигляді блокування потрапляння публікацій у стрічки користувачів. Чим більше штрафних балів, тим довше будуть обмеження.

Конструктор Canvas. Це інтерактивний вид промопоста, призначений для мобільного стрічки Однокласників.

Конструктор Lead Ads. Це ще один вид рекламного оголошення. Після натискання на нього людина потрапляє на форму збору заявок, яку ви попередньо створите в конструкторі.

Посилання на групи. У цьому розділі можна посилатися на інші ваші проекти в Однокласниках, на майданчики ваших партнерів чи просто на цікаві спільноти, якими ви хочете поділитися зі своїми читачами.

Як оформити групу

З налаштуваннями ми закінчили. Тепер можна зайнятися оформленням.

Обкладинка. Приклад того, як вона виглядає, ви можете побачити на скріншоті нижче. Натисніть кнопку “Редагувати обкладинку” для виклику меню. Виберіть “Завантажити нову”, щоб додати зображення з вашого комп’ютера. Щоб використовувати фотографію, яку ви раніше вже завантажили в альбом, натисніть “Вибрати з фото”.

В якості обкладинки можна використовувати до 10 зображень у форматах JPG та PNG. Найбільш підходящий розмір – 1 944 x 600. Для мобільних користувачів можна завантажити окрему обкладинку. Для неї краще використовувати зображення 1 024 x 768.

Головне фото. Це точно та ж аватарка, яку ви вже не раз додавали в особистий аккаунт в Однокласниках. Завантажується вона аналогічно – наведіть курсор на місце, призначене для аватарки, і натисніть на кнопку “Вибрати головне фото”. Після цього виберіть зображення на вашому комп’ютері.

Висновок

Ось ми і закінчили з налаштуваннями групи в Однокласниках. Але це тільки один крок на шляху адміністратора. Тепер потрібно зайнятися розкручуванням і залученням передплатників. Тримайте дуже круту статтю по цій темі. Бажаю успіху в розвитку ваших проектів!

До зустрічі на сторінках iklife.ru!

Залишити відповідь