Як провести аналіз зовнішніх посилань сайту

Доброго часу доби, дорогі читачі iklife.ru.

У цій статті я розповім про те, як зробити аналіз зовнішніх посилань сайту, навіщо це потрібно і як це допомагає в ссылочном просуванні. Досить важлива інформація береться багатьма початківцями веб-майстрами. Вони роблять помилки, і це тільки посилює ситуацію.

Ми поговоримо про найбільш популярні сервіси для аналізу зовнішніх посилань ресурсу. Їх досить багато, виділимо кілька найзручніших. Давайте починати!

Зміст

  • Що таке зовнішні посилання
  • Сервіси для аналізу беклінків
    • Яндекс Вебмастер
    • Search Console
    • Інші сервіси
  • Висновок

Що таке зовнішні посилання

У цього поняття є два визначення:

  1. Посилання, всередині статей нашого ресурсу, які ведуть на інші сайти.
  2. Посилання з інших сайтів, які ведуть на наш ресурс.

Зовнішні посилання ще називають “беклінків” – зворотні посилання. В основному робляться беклінків на якісь окремі сторінки або матеріали. Коли користувач просто вирішив поділитись цікавою статтею або інструментом, який є на вашому ресурсі. Беклінків на головну – вже не так добре. Вони можуть класифікуватися як куповані, і якщо їх буде занадто багато – пошукові системи накладуть санкції.

Нас цікавить друге – то є лінки на інші проекти, які можуть якимось чином поліпшити нашу посилальну масу, підвищити позиції в пошукових системах і т. д.

Раніше зовнішні лінки допомагали нарощування тИЦ – тематичного індексу цитування, який був замінений ІКС – індексом якості.

Хоч Яндекс і не говорить прямо, але вихідні посилання з інших проектів можуть позитивно впливати на новий показник – якщо матеріали багато “цитують”, значить вони якісні. А ІКС формується, виходячи з показників якості.

Але це не означає, що зовнішні лінки допоможуть швидко наростити цей показник. Скоріше, це буде деякою підмогою – додатковою мірою, яка разом з іншими буде допомагати в просуванні.

Посилальне просування актуально, тільки тепер потрібно враховувати, що наявність великої кількості посилань з різних проектів буде тільки погіршувати показники ресурсу. Тому, щоб зрозуміти – а чи потрібно воно взагалі – варто потурбуватися аналізом.

Саме про це ми поговоримо в сьогоднішній статті – провести аналіз, які сервіси вибрати, який показник може вважатися нормальним при ссылочном просуванні.

Сервіси для аналізу беклінків

Таких сервісів можна нарахувати кілька десятків. Майже в кожному комплексному інструмент для роботи з пошукової оптимізації є функціонал для линкчекинга – перевірки зовнішніх посилань.

SEO-фахівці відстежують появу нових лінків – природних і покупних. Вони виставляють певні обмеження на останні, щоб пошуковики не почали пессімізіровать сайт.

Тому інструменти повинні чітко показувати коли і звідки з’явилися нові посилання. Далі ми поговоримо про найпопулярніші онлайн-сервіси для перевірки беклінків.

Яндекс Вебмастер

Панель інструментів для вебмайстрів від Яндекса вміє відслідковувати зворотні лінки на ваш проект. Для цього там є окремий модуль, який показує всі лінки, які були проіндексовані однойменною пошуковою системою.

Там же є можливість побачити віддалені лінки, ІКС проекту-донора та іншу корисну інформацію.

Щоб перейти до інструменту, ви повинні знайти в бічному меню розділ “Посилання” – “Зовнішні посилання”.

Беклінків можна групувати по земельних ресурсах – якщо є кілька з одного і того ж домену. Тут же можна показати непрацюючі – які ведуть на сторінку з помилкою 404.

Також ви можете відстежувати лінки, які були видалені. Для цього необхідно перейти у відповідний розділ.

Коли посилань буде досить багато, Яндекс Вебмастер буде показувати вам графік. На графіку буде доступна та ж інформація – кількість лінків, дата створення, видалені або непрацюючі. Всі дані в одному місці.

Найголовніше – якщо лінк є в цьому розділі, значить її Яндекс проіндексував. Це дуже важливий фактор, особливо при нарощуванні маси лінків.

Search Console

Аналогічний функціонал є і у Search Console – панелі для вебмайстрів від Гугла. Все працює з точно таким же принципом – якщо лінк є на панелі, значить її проіндексувала пошукова система.

В основному посилальне просування працює саме для Google. Серед вебмайстрів існує думка, що без добротної маси беклінків Гугл просто не буде ставити матеріали вашого ресурсу на топові позиції. Тому нарощування беклінків особливо актуально при просуванні саме в цій пошуковій системі.

Щоб перейти до інструменту відстеження, ви повинні вибрати відповідний розділ в бічному меню.

Тут буде доступна вся необхідна інформація щодо проектів, які вирішили залишити згадку про вас. Також тут можна подивитися найбільш популярні сторінки, на які посилаються інші користувачі.

Трохи нижче є статистика по земельних ресурсах, які найбільш часто залишають беклінків на вас або ваші матеріали. Там же є тексти, які найбільш часто використовуються разом з лінками.

Всі ці дані можна експортувати в документ, який буде корисний SEO-фахівців. Вони зможуть вибудувати вірний вектор пошукового просування на основі отриманої інформації.

Інші сервіси

Вище я описав два основних сервісу, за допомогою яких ви зможете перевірити зворотні лінки на свій ресурс – плюс цих інструментів в тому, що вони показують проіндексовані посилання – ті, що пошукові системи вже “помітили”.

Далі я розповім про сторонніх інструменти, за допомогою яких також можна робити аналіз зовнішніх лінків. Якісь з них будуть більш зручними, якісь менше. Також там є ряд інструментів, за використання яких доведеться платити.

Отже, самі сервіси:

  • CheckTrust

Сервіс, який може показати вам, не тільки беклінків, але і їх якість. Інструмент визначає рівень довіри пошукових систем до тих сайтів, які вирішили залишити лінки на вас. Цей рівень довіри ще називають трастом. І якщо траст високий – корисні посилання, ні – можуть виникнути проблеми з ранжируванням або індексацією.

Сам сервіс платний, але нові користувачі можуть зробити до 500 перевірок безкоштовно. Також тут є функціонал по оренді беклінків на трастових ресурсах.

Ви зможете працювати з різними біржами прямо через функціонал проекту. Там же ви зможете відстежувати всі зміни, що стосуються вашого проекту або донорів, у яких ви орендували беклінків.

Також сервіс гарантує, що у вас не буде проблем з банами і пессимізації. Все робиться акуратно і грамотно.

  • PR-CY

Ще один популярний сервіс, який допоможе вам проаналізувати свій ресурс вздовж і впоперек. Аналіз беклінків тут теж є. Інструмент показує кількість беклінків, а також текст, який використовується в якості анкорів.

З допомогою PR-CY можна проаналізувати весь сайт, так і окремі сторінки. Сервіс повністю безкоштовний, має простий інтерфейс і інтуїтивно зрозумілий функціонал. Реєстрація не потрібно, можна просто зайти, ввести адресу, натиснути на кнопку і отримати результат.

  • MegaIndex

Дуже популярний інструментарій. Працює точно за таким же принципом, що і сервіси-аналоги. Щоб використовувати весь функціонал повністю, ви повинні будете створити обліковий запис. Сам сервіс є безкоштовним – ви можете користуватися ним без обмежень.

МегаИндекс може показати вам кількість беклінків, траст сайтів-донорів, їх тематику, список популярних матеріалів і текстові описи – анкори. Інструмент відмінно підійде для аналізу конкурентів. Тут є всі функції для цього.

  • Seolib

Комплексний інструмент для аналізу сайту і перевірки позицій в пошукових системах. Тут же є і аналіз беклінків – безкоштовний, але з деякими обмеженнями. Всього 25 позицій в результаті. Для дрібних проектів або блогів – саме те.

Для використання сервісу доведеться створити обліковий запис. Якщо ви захочете отримувати повні результати, то доведеться оплачувати підписку. Тут договірний тип оплати – певна сума за перевірку.

На даний момент ціни не дуже високі. Але є тенденція зростання. Для отримання більш детальної інформації перейдіть на офіційний сайт. Там є відео-туторіали та мануали.

  • SEMRush

Преміум-сервіс для аналізу ресурсів. Є велика кількість різних інструментів. В тому числі і для перевірки зовнішніх лінків. Цей інструмент особливо популярний у сеошників або топових вебмайстрів.

З його допомогою вони можуть аналізувати конкурентів, перевіряти позиції інших сайтів, складати грамотний план пошукового просування або дивитися статистику пошукових запитів.

Перевірка зовнішніх лінків – мала частка від всього функціоналу сервісу. Але він не безкоштовний. Місячне використання SEMRush обійдеться вам в 100 доларів – і це за самий базовий тариф.

Є ще варіанти за 200 і 400 баксів. Також там є тариф для великих компаній, але там ціни, швидше за все, обчислюються тисячами. SEMRush відмінно підійде для великих вебмайстрів, які знають що, як і навіщо.

  • LinkPad

Ще один безкоштовний сервіс, який допомагає аналізувати сайти на наявність беклінків. Має простий і зручний інтерфейс. Не вимагає реєстрації.

За допомогою просунутого функціоналу ви зможете складати стратегії просування. Вартість ПРО-версії – від 1 500 рублів.

Як і у випадку з іншими сервісами, тут є можливість аналізу посилальних бірж і сайтів, які на них виставляються. Линкпад показує вам ті проекти, на яких розміщення найбільш виправдано і доречна.

Там же є і вбудована біржа. На ній можна виступати в якості клієнта і в якості власника майданчика – тобто заробляти на розміщенні платних беклінків.

  • SEOGadget

Безкоштовний інструмент з простим функціоналом. Досить просто зайти, вибрати необхідний варіант, ввести адресу сайту і отримати інформацію. Плюсом цього сервісу є можливість відстеження якості беклінків – вони відображаються в зручному вигляді з усією необхідною інформацією: ІКС, тип і т. д.

Висновок

Сервісів для аналізу посилальної маси дуже багато. Є безкоштовні та платні. У деяких є якісь додаткові функції. Який вибрати – вирішуйте самі.

Мені, наприклад, вистачає стандартних: Яндекс Вебмастера і консолі від Гугла. Ви можете спробувати якісь сторонні інструменти, тим більше, що частина з них можна використовувати абсолютно безкоштовно.

Я б звернув увагу на комплексні сервіси. Ті, які не просто аналізують, але ще й дають можливість якось поліпшити становище з допомогою розміщення на трастових ресурсах або тематичних порталах. Так ви зможете поліпшити зовнішню оптимізацію свого проекту і збільшити трафік.

А де трафік, там і непоганий заробіток. Якщо ви хочете почати заробляти на інформаційних проектах, то я рекомендую вам звернути увагу на курс для вебмайстрів від Василя Блінова. Автор розповідає про те, як створити крутий інформаційний ресурс і заробляти на ньому від 20 000 рублів на місяць.

Весь курс поділений на інформаційні блоки та уроки. Після проходження кожного уроку вас чекають домашки, які потім будуть перевірятися експертами. Для отримання більш детальної інформації перейдіть за посиланням вище.

Залишити відповідь