Як рекламувати групу в ВК: керівництво по платного і безкоштовного просування співтовариства з нуля

Поширити

Привіт, друзі.

Соціальні мережі дозволяють нам не тільки приємно проводити час, дивитися фільми, слухати музику і спілкуватися з друзями, але і заробляти, а також нести користь відразу великій кількості людей. Для цього користувачі створюють продають групи і тематичні паблики, наповнюють їх цікавою інформацією, пропонують свої товари і послуги. Начебто все просто і зрозуміло, але коли ми починаємо робити це самостійно, то виникає безліч питань.

Сьогодні ми розберемося, що в себе включає просування, які методи та інструменти ми можемо використовувати. Найбільше уваги приділимо того, як рекламувати групу в ВК, які у нас є варіанти, і скільки це може коштувати.

Зміст

  • Що таке просування
  • Як просувати свою спільноту в ВК з нуля
  • Реклама в ВК
    • Таргетована реклама
    • Реклама в спільнотах і блогерів
  • Ефективний рекламний пост: ідеї та поради
  • Оцінка результатів
  • Роль контенту в просуванні сторінки
  • Корисні сервіси
  • Висновок

Що таке просування

Коли ми створюємо спільноту, то чітко повинні представляти його цілі:

  • продаж товарів і послуг;
  • продаж реклами, партнерські програми та інші види заробітку;
  • привернення уваги до якоїсь проблеми, наприклад, екології, здоров’ю, допомоги бездомним тваринам;
  • пошук однодумців, обмін досвідом.

Щоб реалізувати будь-яку з цих задач, потрібно пройти кілька етапів:

  1. Створити групу.
  2. Визначити цільову аудиторію (ЦА), якій будуть цікаві ваші товари, послуги або контент в паблике.
  3. Оформити сторінку і наповнити його контентом.
  4. Залучити людей, розповісти їм про співтоваристві, зацікавити, набрати першу 1 000 передплатників.
  5. Продовжувати розкручуватися і утримувати вже наявних фоловерів.

Перші кроки ми проходимо всього один раз. Над іншими можна працювати нескінченно, покращуючи групу і розширюючи її аудиторію. Сьогодні наша увага прикута до 4-му і 5-му етапах. Ми будемо вчитися приводити користувачів ВКонтакте на сторінку спільноти.

Просування в соціальній мережі – це комплекс заходів, який дозволяє притягнути увагу людей і перетворити їх у своїх передплатників і покупців.

Звичайна ситуація на старті: ми створили групу в ВК, почали наповнювати її інформацією, додали товари, але серед учасників поки є тільки ми самі і максимум наші близькі родичі. Виникають питання, що робити далі, які кроки робити, щоб до нас прийшли люди і поповнили ряди передплатників.

Як просувати свою спільноту в ВК з нуля

Для початку запрошуйте в групу своїх друзів, регулярно робіть репости записів зі стіни спільноти на особистій сторінці ВКонтакте. Знайдіть у ВК всіх своїх знайомих зі школи, інституту, роботи і подружитеся з ними в соціальній мережі. Чим ширше коло вашого спілкування, тим легше стартувати в онлайн-бізнесі.

Вкажіть адресу спільноти у графі “Особистий сайт” або “Місце роботи” на своїй сторінці у ВК для тих людей, які заходять до вас у гості.

Запрошуючи друзів і знайомих у співтовариство, можна набрати перші 100 – 500 передплатників. Це важливий етап у запуску групи. Потім використовуйте всі доступні способи просування:

  1. Накручуйте передплатників вручну і за допомогою спеціальних сервісів для розкрутки. Якщо є час, можете спробувати зробити все своїми руками, так сказати. Найчастіше для цього створюють другу сторінку в ВК. Потім ми додають у друзі до людей, що належать до цільової аудиторії, і вже після підтвердження запиту запрошуємо в свою групу. Це досить довгий шлях, але він допомагає набирати перших зацікавлених фоловерів.
  2. Проводите акції “приведи друга”. Ми просимо своїх передплатників запросити в групу своїх знайомих за певну винагороду, наприклад, знижку на товар або послугу.
  3. Придумайте конкурс, одним з умов якого є репост запису на особистих сторінках передплатників.
  4. Об’єднуйтеся з іншими блогерами та власниками груп для спільних заходів та взаємного піару. Такий спосіб часто застосовують у Инстаграме, але нічого не заважає нам використовувати досвід інших соцмереж у Вконтакті.
  5. Не забудьте про SEO-оптимізації групи. У назві та описі сторінки використовуйте ключові слова, за якими користувачі соціальної мережі можуть знайти вас, пишіть оптимізовані повноцінні пости, якщо тематика спільноти це дозволяє.
  6. Використовуйте віджет спільноти на сайті і згадуйте про користь підписки email-розсилки.
  7. Застосовуйте хештегі в публікаціях.
  8. Залишайте коментарі в тематичних спільнотах, показуйте свою експертність, беріть участь в обговореннях. Якщо люди зацікавляться вашою особистою сторінкою, то наступним кроком вони прийдуть в групу.

Щоб постійно розширювати свої інструменти просування, спілкуйтеся з SMM-спеціалісти, підпишіться на новини рекламних компаній в тому ж ВКонтакте.

Реклама в ВК

Є кілька способів розрекламувати групу Вконтакті:

  1. Таргетована реклама.
  2. Промопосты у блогерів і лідерів думок.
  3. Піар через біржі реклами.

Таргетована реклама

Заходячи в соціальну мережу, користувачі бачать рекламні повідомлення під меню в лівій стороні екрану. Також ми регулярно зустрічаємо рекламні публікації у своїй стрічці новин. Це і є таргетована реклама.

Переваги такого способу просування:

  • досить точна настройка на цільову аудиторію;
  • вкладення будь-якого бюджету від 500 рублів;
  • швидке тестування рекламних оголошень та отримання результату;
  • націлювання на групи конкурентів.

Щоб підготувати своє перше оголошення, перейдіть по посиланню відразу під рекламними блоками ліворуч.

Тепер йдемо в свій особистий кабінет.

Відразу після цього можна створити своє перше оголошення.

Ось коротка інструкція для налаштування реклами групи.

Крок 1. Виберіть тип запису. “Універсальна запис”, “Карусель”, “Запис з кнопкою”, “Збір заявок” дозволяють розміщувати оголошення в новинній стрічці користувачів.

Крок 2. Якщо хочете розмістити послання в рекламному блоці в лівій частині сайту, то спустіться нижче, і виберіть варіант “Спільнота”.

Крок 3. Створіть рекламне оголошення.

Крок 4. Налаштуйте параметри цільової аудиторії за віком, місту проживання, статтю, інтересами.

Крок 5. Вкажіть дні, час показів і ціну, яку готові заплатити. Мінімальна ставка становить 30 рублів за 1 000 показів.

Чим ретельніше ви відберете користувачів для показу оголошень, що вже задасте цільову аудиторію і якісніше пропрацюєте оголошення під потреби і болі цих людей, тим вище буде ефект кампанії.

Реклама в спільнотах і блогерів

Це ще один спосіб, який можна використовувати замість або разом з таргетованої рекламою. Тут є 3 шляхи:

  1. Самостійний пошук серед пабликов ВКонтакте.
  2. Використання Маркет-платформи.
  3. Пошук підрядників через спеціальні біржі реклами.

Першим способом мало хто користується, тому що пошук потрібних спільнот, які приведуть до вас цільову аудиторію і захочуть співпрацювати на ваших умовах, забирає багато часу. Однак це єдиний спосіб розмістити рекламу умовно безкоштовно, за бартером, наприклад.

Всі інші варіанти можна використовувати тільки платно. Ціна одного промопоста залежить від багатьох факторів: рекламної мережі, популярність сторінки, охоплення аудиторії, бажання адміністраторів.

Маркет-платформа та рекламні біржі значно спрощують запуск рекламної кампанії і гарантують виконання заявки. Щоб скористатися вбудованими можливостями ВКонтакте, зайдіть в розділ “Реклама” в лівому меню.

Щоб створити свій перший оголошення і відправити його на модерацію потрібно поповнити рахунок мінімум на 150 рублів. Потім натисніть на напис “Створити запис”.

У вікні ми оформляємо рекламний пост, як звичайний запис на стіні. Можемо додати картинку, відео, написати текст. Коли все буде готово, підтвердіть відправку публікації на перевірку.

Відповідь від адміністрації приходить приблизно через 2 години. Після цього поруч з назвою промопоста в таблиці з’явиться текст “Розмістити запис, і ви зможете відібрати групи для співпраці.

Особливість Маркет-платформи в тому, що ми відсіваємо майданчики із запропонованих нам системою, але не можемо здійснити пошук, щоб відібрати конкретні сторінки для своєї реклами. І звичайно, у переліку майданчиків є тільки ті, що зареєструвалися в Рекламній мережі ВКонтакте.

Якщо хочете розширити свої можливості, скористайтесь біржами реклами, такими як Sociate, BidFox, Traffic Light. Якщо ви пригледіли конкретний паблік або блогера для своєї рекламної кампанії, то зверніться до нього безпосередньо з пропозицією. Не всі спільноти працюють з рекламодавцями, але більшість популярних сторінок заробляють на рекламі, тому у вас є всі шанси домовитися про взаємовигідних умовах.

Ефективний рекламний пост: ідеї та поради

Щоб прорекламувати свою групу і отримати високу ефективність кампанії, потрібно виконати 3 умови:

  1. Правильно визначити цільову аудиторію.
  2. Вибрати майданчик і спосіб просування.
  3. Створити рекламне послання, яке зацікавить потенційних передплатників і покупців.

Про види реклами ВКонтакте ми вже поговорили, а зараз давайте розберемося, як працювати з промопостами, щоб вони приводили як можна більше нових відвідувачів в групу:

  1. Напишіть кілька рекламних послань і протестуйте, вклавши невеликий бюджет.
  2. Розбийте свою ЦА на окремі сегменти і розробіть індивідуальні пропозиції для кожного з них.
  3. Продумайте заголовок, він повинен відразу зацікавити людину, заінтригувати і зачепити “за живе”.
  4. Пишіть чітко і зрозуміло, без води. У рекламного оголошення є всього кілька секунд, щоб користувач соцмережі прийняв рішення: читати далі або йти повз.
  5. Підбирайте якісні і наочні зображення.
  6. Використовуйте відеорекламу і публікації в Історіях.

Оцінка результатів

Перед проведенням рекламної кампанії обов’язково ставте цілі і фіксуйте статистику групи на даний момент. Цілі можуть бути різними:

  • привести нових передплатників;
  • збільшити продажі;
  • залучити людей на безкоштовний марафон, прямий ефір, конкурс.

Після проведення кампанії проаналізуйте результати. Не запускайте відразу кілька активацій, інакше не зможете зрозуміти ефективність тієї або іншої дії. Якщо конкретні кроки дали хороший результат, можна повторно запустити рекламу, збільшивши бюджет та охоплення аудиторії.

Роль контенту в просуванні сторінки

Будь-які інструменти просування, в тому числі реклама, не допоможуть розкрутити паблік або групу, якщо в ній немає нічого корисного і цікавого для відвідувачів.

Типова ситуація: ми склали рекламне оголошення, визначили цільову аудиторію і запустили кампанію. Люди заходять до нас в групу, дивляться шапку і останні публікації. Якщо вони їм подобаються, чіпляють, відповідають потребам, то нові відвідувачі стануть передплатниками. Якщо за 2 – 3 хвилини побіжного перегляду опису і стіни людина не знайшов для себе нічого нового і цікавого, він піде, і ніякі маркетингові хитрощі не допоможуть.

Висновок: просування без вмісту не працює.

Перед тим як запускати рекламну кампанію, провести розіграш або інший захід, подбайте про якісне наповнення сторінки:

  1. Зробіть гарне оформлення, яке виділить вас серед конкурентів.
  2. Заповніть інформацію про товари і послуги, якщо вони у вас є.
  3. Регулярно публікуйте відгуки задоволених покупців в різних форматах: текст, аудіо, відео.
  4. Закріпіть запис, яка викликала найбільший відгук у ваших передплатників, щоб нові відвідувачі відразу бачили найкращі, цепляющие матеріали.
  5. Використовуйте всі доступні види контенту: відео, графіку, текст, Історії, прямі ефіри.
  6. Чергуйте різні типи матеріалів: розважальні, пізнавальні, продають.
  7. Залучайте відвідувачів, проводите опитування, конкурси, стимулюйте їх писати коментарі та створювати користувальницький контент.
  8. Заповніть всі розділи в групі: ведіть фото – і видеоальбомы, додавайте корисні посилання, публікуйте відповіді на часті питання.
  9. Відповідайте на коментарі, особливо на конструктивну критику, не бійтеся її, а перетворюйте в можливість знайти спільну мову зі своїми покупцями.
  10. Залучайте експертів з різних питань, що стосуються тематики групи. Вони можуть проводити ефіри, писати статті, відповідати на запитання передплатників.

Регулярно публікувати нові матеріали, щоб користувачі не занудьгували і не забули про вас. Придумуйте цікаві конкурси, розіграші, квести, акції, якщо формат спільноти дозволяє це робити. Інший варіант – вибрати конкретний стиль публікацій і дотримуйтеся його, щоб виділятися на тлі конкурентів. Але в будь-якому випадку регулярний постинг є необхідною умовою для просування групи.

Щоб спростити і прискорити наповнення сторінки, використовуйте відкладені записи.

Корисні сервіси

Щоб прискорити просування в соцмережах і автоматизувати деякі процеси, що постійно створюються спеціальні сервіси-помічники для адміністраторів. Ось кілька вдалих рішень:

  • Pepper і “Церебро Таргет” допомагають збирати вашу цільову аудиторію у ВКонтакте;
  • для пошуку спільнот з схожою тематикою, в яких можна розмістити свої промопосты, використовуйте сервіси Allsocial.ru і SMMUP.ru;
  • додаток “Модератор” дозволяє швидко відстежувати активність у співтоваристві, щоб оцінити результати реклами або інших активацій;
  • Popsters допомагає знаходити актуальні теми для контенту.

Не намагайтеся робити все вручну, швидкість дуже важлива в інтернеті, так і в житті теж, адже слово “успіх” співзвучне зі словом “встигнути”.

Висновок

Просування в соціальних мережах постійно ускладнюється. По-перше, невблаганно зростає конкуренція, з’являється все більше груп і спільнот з схожою тематикою і цільовою аудиторією. По-друге, користувачі стають більш вимогливими, вони вже звикли отримувати багато безкоштовного контенту і корисних штучок, тому я не раджу звертатися до сервісів і людям, які обіцяють онлайн-розкручування швидко і безкоштовно. У кращому випадку ви втратите час, а в гіршому – свій аккаунт.

Щоб привести в групу і утримати нових передплатників, перетворити їх на своїх друзів, шанувальників і покупців, потрібно покроково і планомірно працювати над контентом і просуванням. Це нескінченний процес, гра надовго, адже ви прийшли в бізнес не на день і не на тиждень, тому не чекайте швидкого і приголомшливого результату, а готуйтеся до наполегливої праці.

Якщо у вас немає часу вчитися премудростям просування в соцмережах, то варто домовитися з SMM-спеціаліст або рекламною компанією про ведення і розкручування групи. Так ви заощадите час і зможете домогтися більш швидкого ефекту.

Поділіться своїм досвідом: ви вже пробували рекламувати свою спільноту Вконтакті, яких результатів досягли, які нові ідеї почерпнули із сьогоднішньої статті? Якщо є питання, їх теж пишіть в коментарях.

Підписуйтесь на нові публікації блогу iklife.ru щоб успішно заробляти і просуватися в інтернеті.

Всього доброго, друзі. До нових зустрічей.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.