Як ставити хештеги в инстаграме і правильно їх використовувати для набору лайків і передплатників?

Поширити

Всім привіт! З вами Василь Млинців і сьогодні я хочу розповісти і показати, як ставити хештеги в инстаграме.

Зміст

  • Що таке хештег в instagram?
  • Як робити теги до фото?
    • Що потрібно знати при написанні хештегов в instagram?
    • Скільки тегів можна ставити в инстаграме?
    • Пошук по хештегам в інсте
  • Як я використовую хештеги для набору лайків і передплатників?
    • Тому я рекомендую:

Але почну я не просто з того, як їх робити, а з того, що це таке — хештегі в инстаграме, для чого потрібні і як правильно використовувати їх у своїх постах. Я вважаю, що не розуміючи як вони працюють, немає сенсу ними користуватися.

Що таке хештег в instagram?

#Хештег — це слово-мітка, по якій у соціальних мережах групуються пости, що створює додаткову зручну навігацію для користувачів. Точніше, користувачі самі визначають до якої категорії можна віднести свій пост.

У инстаграмме за такими мітками групуються фотографії. За ним можна знайти фото на певну тему, місце, подію і т. д. Іноді переходиш з таким цікавить тебе тегам і знаходиш дуже багато цікавої інформації, людей і красивих фото.

Так як я подорожую, я часто переглядаю місця, які люди відзначають хештегом у своєму инстаграме. Буває, що через нього зв’язуюся і знайомлюся з цими цікавими хлопцями, розпитують їх про місце, місті, куди сходити, що подивитися і т. д.

Сортування по хэштегам — це незамінна функція, але останнім часом її багато стали використовувати не за призначенням, а для накрутки лайків, передплатників і просування свого облікового запису. Що призводить до переспаму лівими фотографіями потрібними словами-мітках.

Наприклад, по тегу мого міста #Перм дуже маленький відсоток живих фотографій, в основному за нього, я б сказав 90% — це продаж одягу, годинників, якихось послуг та іншої нісенітниці. З-за спаму та реклами він просто став даремним.

Крім того, що хештеги застосовуються для всього инстаграма, і їх бачать інші користувачі, непідписані на вас, вони ще потрібні для сортування особистого контенту. За рахунок унікальних слів в тезі можна розбити всі свої фото в инстаграме на різні теми. Наприклад, у мене є кілька тем, за яким я пишу і публікую пости: #василий_об_удаленке або #василий_путешествие_бали. Ніхто не використовує такі хештеги, і для мене вони стали унікальними.

Ось, в принципі, і все про те, що таке хештеги і навіщо вони потрібні. Думаю, всім зрозуміло, якщо є питання, пишіть у коментарях.

Створюйте популярний контент, залучайте цільових передплатників і конвертуйте їх у покупців. Детальніше про курс

Як робити теги до фото?

Тут все просто, але є деякі особливості.

Щоб зробити хештег в инстаграме на телефоні або на комп’ютері, потрібно в описі відразу перед словом поставити символ “#” і це слово автоматично стане посиланням, при натисканні на яку відкриється пошук з усіма фотографіями, в описі або коментарях до яких використовувався даний хештег.

Що потрібно знати при написанні хештегов в instagram?

  1. Ставити хештеги можна в будь-якій частині тексту і в коментарях. Зазвичай ними замінюють окремі слова в тексті або прописують по порядку через пробіл в кінці тексту або в окремому коментарі.
  2. Тег може бути написаний як російською мовою, так і англійською мовою, а також містити цифри.
  3. У ньому можуть бути як великі, так і малі літери. Наприклад: #Василь і #василь — це один і той же хештег.
  4. Якщо в ньому змінити хоча б одну букву або символ, то це вже буде інший хештег. Наприклад: #подорож і #подорожі — це різні теги.
  5. Він не може містити пробіли. Щоб написати хештег з декількох слів, або пишіть їх разом, або розділяйте символом нижнього підкреслення «_». Наприклад: #ВасилийБлинов або #Василий_Блинов.
  6. Instagram запам’ятовує все хештегі, які ви вводили раніше, після того, як ви введете решітку і першу букву, випаде список усіх слів. Також при вводі «#» і перших букв пошук инстаграма автоматично покаже вам список тегів. Тільки будьте уважні, тому що там часто показуються фрази з помилками.

Instagram запам’ятовує хештеги, і наступного разу як ви поставите решітку і введете першу букву, він запропонує вам готове слово.

Скільки тегів можна ставити в инстаграме?

Максимальна кількість хештегов, яке можна поставити до фото — 30 штук. Якщо ви випадково напишете більше, то ні один з них не опубліковуватиметься.

Я зробив окрему підбірку, де зібрав найпопулярніші хештеги за категоріями. Ця стаття допоможе вам у генерації підбору потрібної кількості слів. Я зберіг її в закладках і використовую як шпаргалку, не завжди без неї згадуються відповідні слова, також вона допоможе підібрати хештеги, якщо ви користуєтеся сервісами накрутки типу [urlspan]Pamagram.com[/urlspan], для пошуку більш точної цільової аудиторії.

Пошук по хештегам в інсте

Зараз зручно зробили пошук в инстаграме, можна шукати по 4 категоріям:

  1. Краще
  2. Люди
  3. Мітки
  4. Місця

Щоб знайти фотографії з певним словом-мітці, зайдіть в програму, натисніть на значок пошуку «лупу», потім натисніть на рядок введення тексту і виберіть вкладку «Мітки».

Як я використовую хештеги для набору лайків і передплатників?

Днями читав одну цікаву статейку, в якій хлопець розповідав, як він просуває свої пости з допомогою хештегов. Дак от, схема його — повна жесть. Спочатку він публікує фото в інсте з одним списком хештегов, через кілька хвилин видаляє цей набір, пише в коментарі інший, потім знову видаляє і пише назад перший варіант.

Це якесь збочення! Не розумію, навіщо так перейматися. Хештеги потрібно використовувати, але вони не відіграють основної ролі, вони лише допоміжний елемент.

Заморачивайтесь краще на якість контенту і фото, ставте підходящі за змістом теги, робіть для людей. Я раніше пробував додавати по максимуму міток до кожного свого посту, але результат практично нульовий.

По-перше, всі популярні теги, які ми зазвичай ставимо, живуть кілька хвилин. Якщо з ним перейти через годину після публікації, то ви не знайдете своє фото, воно полетить далеко вниз по стрічці, і ніхто його вже не побачить.

По-друге, купа тегів в тексті заважає читати вашу фолловеру, і пост виглядає не дуже красиво.

По-третє, якщо ви використовуєте унікальні мітки для угруповання своїх постів, то в купі інших їх просто не помітять.

Тому я рекомендую:

  1. Робити якісні фото і опис.
  2. Використовувати свої унікальні мітки, які будуть ділити ваші пости на різні теми.
  3. Не додавати купу незрозумілих і нелогічних тегів.

Таким чином, роблячи свій аккаунт цікавим для читачів, у вас будуть рости передплатники і, відповідно, лайки до фотографій.

На цьому у мене все, якщо є питання, то задавайте їх у коментарях. А також підписуйтесь на мою розсилку, щоб отримувати інші цікаві та корисні статті на пошту.

Всім успіхів!

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.