Як вести Instagram – створюємо красиву, цікаву і популярну сторінку, вчимося правильно оформляти публікації

Добрий день, друзі.

Якщо ви вирішили серйозно підійти до питання оформлення і наповнення свого профілю, то ця стаття для вас. Сьогодні говоримо про те, як вести Instagram.

Треба сказати, що єдиних рекомендацій, які підходять всім, немає. Багато залежить від того, для чого вам потрібен аккаунт в Instagram. Якщо ви хочете висвітлювати події свого життя для друзів, то можете розміщувати будь-який контент, коли вам захочеться.

Але якщо ви бажаєте залучити якомога більше передплатників, зацікавити читачів, створити особливу сторінку, стати популярним блогером і заробити в соціальній мережі, то над профілем потрібно постійно і цілеспрямовано працювати.

Зміст

  • Вибір теми
  • Колірна схема і єдиний стиль публікацій
    • Які кольори вибрати
    • Ідеї для оформлення профілю
  • Як вести запис, щоб людям було цікаво
    • Якими повинні бути фотографії для Инстаграма
    • Як написати хороший текст під фото
    • Сторіс і прямі ефіри
  • Поради для початківців
  • Правила та безпека в соціальній мережі
  • Висновок

Вибір теми

Почати ведення Инстаграма потрібно з вибору тематики. Ваша сторінка – це свого роду тематичний блог, який буде залучати певну цільову аудиторію. Звичайно, можна писати про все на світі: про свої хобі, принципах життя, події. Але якщо ви поки не стали відомою особистістю, мало кому цікаво буде дивитися фотографії і читати про те, як пройшов ваш день.

Як правильно вибрати тему:

  • вона повинна бути цікавою вам, щоб регулярно розміщувати красиві фотографії і робити до них цепляющие опису;
  • вам потрібно в ній розбиратися, бажано на рівні експерта, але хоча б любителя з досить великим багажем знань і умінь;
  • вона повинна бути цікава іншим людям.

Ви можете вибрати один з таких варіантів:

  • кулінарія з гарними фотографіями страв і рецептами;
  • життя в місті для тих, хто бачить красу навколо себе, відвідує різні заходи і заклади;
  • життя в селі для цінителів природи і прихильників здорового способу життя;
  • подорожі для тих, хто багато їздить по світу або мріє про це;
  • робота, професії;
  • жіночі хитрощі і секрети;
  • чоловічий характер;
  • спорт;
  • хобі;
  • краса;
  • здоров’я;
  • психологія;
  • виховання і розвиток дітей;
  • світ кіно;
  • поезія;
  • фотографії як вид мистецтва;
  • автомобілі.

Створюйте популярний контент, залучайте цільових передплатників і конвертуйте їх у покупців. Детальніше про курс

Є ще багато всього цікавого, що здатне залучити передплатників на вашу сторінку в Instagram. Постарайтеся зробити так, щоб при погляді на ваш аккаунт відразу було зрозуміло, про що він.

Закріпити тему і невеликий опис можна в “біографії”. Щоб красиво оформити, привернути увагу і розділити думки, у цій частині профілю використовуються емодзі.

Після того, як визначитеся з темою і напишете трохи про себе або про компанії, перейдіть до вибору оформлення.

Колірна схема і єдиний стиль публікацій

Часто тематика визначає основні кольори і настрій фотографій. Наприклад, якщо ваша сторінка присвячена життя в селі, то переважаючими кольорами будуть зелений, коричневий, бежевий.

Якщо сторінка присвячена езотерики і магії, то колірна схема виглядає так: синій, чорний, білий, сірий, фіолетовий.

Переваги профілю, оформленого в одному стилі:

  • він запам’ятовується відвідувачам, так як відрізняється від всіх інших акаунтів;
  • одразу зрозуміло, який він присвячений темі;
  • переважаючі кольори створюють певний настрій.

Якщо хочете виділитися на тлі інших користувачів, постарайтеся продумати стилістику сторінки, якісь фішки і особливості.

Які кольори вибрати

Якщо тема не накладає особливих вимог до публікацій, то ви можете самостійно вибрати основні кольори для своїх фотографій. Головне правило – їх не повинно бути багато. Ось варіанти вигідних комбінацій:

  • рожевий, зелений, червоний;
  • блакитний, фіолетовий, синій, сірий, білий;
  • сірий, пісочний, коричневий;
  • монохромна гамма використовується рідко, але виглядає стильно.

За бажанням зображення можуть бути побудовані на контрасті або нюанс. У першому випадку поєднуються протилежні за спектром кольору, наприклад, жовтий з фіолетовим, червоний з синім або зеленим.

У другому випадку в сюжетах використовуються відтінки однієї гами, ніякі елементи не виділяються занадто яскраво. Досягти єдиної колірної схеми дозволяють фільтри, які можна накладати у редакторі зображень.

Ідеї для оформлення профілю

Стильні публікації створюються не тільки завдяки правильному вибору кольору. Тут використовуються різноманітні прийоми:

  • чергування зображень з предметами, людьми і текстом;
  • продовження сюжету на різних фото;

  • рамки;

  • однаковий фон;
  • нестандартні розміри і форми зображень, які можна створити за допомогою спеціальних програм на кшталт Snapseed;

  • особлива деталь, кочівна від однієї посади до іншої, наприклад, книжка, квітка, гітара, м’яка іграшка;
  • розташування світлих і темних фото в шаховому порядку;
  • виділення лінії. Пости в профілі шикуються по 3 в ряд чітко один під одним. Щоб привернути увагу відвідувачів, можна виділити записи, розташовані по центру. Наприклад, по боках будуть фото, а по центру цитати. Або по краях зображення зі світлим фоном, а в середині з яскравим або темним.

Красиво оформити акаунт допоможуть спеціальні програми:

  • Lightroom,
  • Snapseed,
  • A Color Story,
  • Afterlight,
  • VSCO Cam.

Ми поговорили про загальний стиль сторінки. А тепер настав час трохи детальніше розібратися з окремими публікаціями і зрозуміти, якими вони повинні бути, щоб люди поверталися у ваш профіль, підписувалися, регулярно переглядали новини і охоче коментували їх.

Як вести запис, щоб людям було цікаво

Є дві основні складові успішної сторінки в Instagram. Це фотографії і текст під ними. У різних профілів значимість цих елементів відрізняється. Наприклад, відчутна перевага на боці зображень буде, якщо ви створюєте блог на одну з таких тем:

  • подорожі,
  • кулінарія,
  • мода та стиль,
  • краса,
  • мистецтво фотографії,
  • майстер-класи.

В останній тематики потрібні навіть не фотоматеріали, а відеозапису. Сам формат Инстаграма передбачає велику кількість зображень і їх чільну роль. Однак є сторінки, де текст значить не менше, ніж картинки, і без нього не залучити цільову аудиторію. Це стосується таких тем:

  • здоров’я,
  • виховання і розвиток дітей,
  • спорт,
  • харчування, рецепти,
  • психологія,
  • відносини.

Вирішіть, яку роль у ваших публікаціях будуть грати тексти і графіка, що для вас важливіше, або вони однаково потрібні для вашого успіху.

Якими повинні бути фотографії для Инстаграма

Найголовніше правило – знімки повинні бути якісними. Користувачі мережі стали досить вимогливими, тому графіка повинна бути чіткою, а краще професійної. Особливо коли мова йде про профілі компанії. Але і на особистій сторінці вигідно виглядають кадри, зроблені фотографом на хорошу камеру.

Я не кажу, що щотижня потрібно бувати на фотосесіях, але якість знімків відіграє велику роль у побудові облікового запису. Подивіться на ці фантастичні пейзажі, вони мало кого можуть залишити байдужим.

Як зробити красиві фотографії самостійно:

  • навчитеся настроювати камеру в телефоні або фотоапараті;
  • для Инстаграма найбільше підходять квадратні зображення, це треба враховувати під час зйомки;
  • намагайтеся фотографувати при природному освітленні;
  • робіть кілька дублів, щоб потім вибрати найвдаліший;
  • використовуйте фоторедактор, щоб додати яскравість, контрастність або накласти фільтр.

Чим більше знань і практики у вас буде, тим краще. Заглядайте на круті сторінки, які вас захоплюють, беріть з них приклад. Публікуючи фотографію, оцініть, яке враження вона справляє. Якщо ваша запис про радості, то і зображення повинно бути яскравим, позитивним. Звертайте увагу і на профіль в цілому. Запитайте себе, який настрій вона створює відвідувачам, і яке враження складається у людей про вас і вашої компанії.

Як написати хороший текст під фото

У нас в блозі є стаття, присвячена тому, як зробити підпис до фотографії в Инстаграме. В ній зібрано багато порад та ідей, а також розказано, як зробити напис на самому знімку. Зараз я дам декілька рекомендацій, які допоможуть вам писати цікаво і отримувати більше коментарів:

  • розповідайте історії та діліться досвідом, тому що людям не подобається, коли їх вчать, але подобаються цікаві розповіді;
  • знаходите спільні теми зі своєю аудиторією, показуйте, що ви один з них. Для молодих мам – це радості від досягнень дитини, втома, безсонні ночі, безліч дитячих запитань. Для модниць і красунь – вибір косметики та модні фасони сезону. Для автолюбителів – робота СТО, придбання запчастин;
  • задавайте питання, нехай вони будуть у кожній вашій запису, це спонукає до спілкування;
  • розбивайте історії на кілька постів. Прочитавши першу частину, людина буде стежити за публікаціями, щоб дізнатися продовження;
  • по можливості додавайте гумор до своїх нотаток;
  • шанобливо ставитеся до думки своїх передплатників, намагайтеся відповідати на коментарі.

Якщо не знаєте, про що писати, залиште фото без підпису або зробіть зовсім коротку замітку про прекрасне ранок або смачний обід. Щоб було більше тим, питайте у своїх читачів, про що їм цікаво було б дізнатися, читайте книги, новини, беріть участь в різних заходах і розповідайте про них.

Максимальна довжина тексту в Инстаграме – 2 200 символів, тобто орієнтовно 300 слів. Якщо виходить більше, дописати важливі думки можна в коментарях або каруселі.

Сторіс і прямі ефіри

Останнім часом все більше користувачів викладають Історії і проводять “живі” трансляції в Instagram. Регулярно ділитися короткими відео і фотографіями стало правилом хорошого тону для популярних блогерів. Якщо ви хочете просувати свою сторінку, вам також потрібно освоїти ці інструменти.

У нас в блозі є статті про те, як зняти прямий ефір і зробити Історію в Инстаграме. Освойте технічні моменти і почніть публікувати свої матеріали. Поступово це входить у звичку і через місяць для вас стане нормою знімати по 2 – 5 коротких відеороликів для своїх передплатників. Це дозволяє їм краще пізнати вас, побачити за публікаціями живої людини, а не просто красиві картинки.

Поради для початківців

Якщо ви тільки думаєте над тим, як почати наповнювати свою сторінку в соціальній мережі, залиште сумніви і почніть робити публікації. Не хвилюйтеся, що відразу не виходить зробити ідеальний профіль, про який ви мрієте. Працюйте над ним регулярно, щодня робіть кілька знімків, щоб можна було вибрати найкращі з них. Поступово ви прийдете до свого особливого стилю і залучите передплатників.

Ось що я можу вам порадити:

  • зробіть першу замітку, як можна швидше, а за нею, не відкладаючи, другу, викладайте фото і робіть Сторіс раз на 1 – 3 дні незважаючи ні на що;
  • не намагайтеся продумати все до дрібниць і не журіться, що все не так ідеально, як хотілося б, робіть максимально добре, як можете зараз;
  • навчіться робити якісні знімки і відео, практикуйтеся кожен день, вивчайте літературу;
  • освойте роботу з програмами для обробки фотографій;
  • складіть план публікацій і приготуйте заздалегідь кілька картинок, щоб кожен день наповнювати профіль;
  • почніть з коротких підписів під зображеннями, поступово розвиваючи свою здатність добре писати;
  • одна запис в профілі повинна передавати одну думку;
  • навчіться користуватися хэштегами і геолокацією, це здорово допоможе в просуванні запису;
  • знайдіть для себе кілька цікавих сторінок в Инстаграме, які будуть надихати і подавати приклад того, як потрібно оформляти і підписувати пости. Мені, наприклад, подобається акаунт видавництва “МІФ”. Тут якісні фотографії, змістовні підпису та робота з аудиторією;
  • отримуйте задоволення від ведення блогу, а якщо відчуваєте, що втомилися, зробіть невелику перерву.

Лише постійна робота над собою і своєю сторінкою допоможе вам стати успішним блогером, знайти свою нішу і залучити велику кількість передплатників. Якщо ви хочете розкрутити сторінку в Instagram, вам допоможе аналіз конкурентів, який можна провести за допомогою сервісу Popsters.

Також ми зібрали для вас добірку з 9 курсів по створенню контенту та просування в Instagram. Навчайтесь у кращих у своїй справі.

Правила та безпека в соціальній мережі

В будь-якому сервісі є свої особливості, які потрібно враховувати, щоб не довелося відновлювати профіль. Тому, наповнюючи сторінку і залучаючи передплатників, дотримуйтеся обережності:

  • не використовуйте чужі матеріали, зневажливе ставлення до авторських прав строго карається адміністрацією соціальної мережі;
  • не публікуйте тексти, що порушують закони і правила пристойності;
  • не зловживайте накруткою показників;
  • виявляйте помірну активність на своїй і чужих сторінках;
  • на фото не повинно бути оголених і майже роздягнених дітей і дорослих, такий матеріал може бути вилучений модераторами.

Щоб залучити більше людей і убезпечити свій аккаунт від злому, прив’яжіть його до профілю у Facebook, діючої електронною поштою і телефоном, придумайте пароль.

Висновок

Ми розглянули основні способи зробити свій Instagram гарним, цікавим і популярним. В оформленні профілю немає чітких вимог. Якщо вам подобається ваша сторінка, кількість підписників збільшується, і відчувається зацікавленість людей, значить, ви все робите правильно. Успіхів вам, натхнення і активних фоловерів у Инстаграме.

Поділіться цією статтею в соціальних мережах, якщо вона вам сподобалася. Пишіть ваші запитання і ідеї в коментарях, будемо допомагати і надихати один одного. Підписуйтесь на оновлення блогу iklife.ru і заходьте до нас частіше за свіжими та корисними матеріалами.

До нових зустрічей, друзі.

Залишити відповідь