Як встановити лічильник LiveInternet на свій сайт і навіщо це потрібно?

Поширити

Вітаю вас, дорогі читачі.

Сьогодні ми поговоримо про LiveInternet – лічильник статистики для аналізу трафіку. Як встановити, навіщо це потрібно, чому кількість відвідувань потрібно обов’язково відстежувати. Про це і багато чому іншому в сьогоднішньому матеріалі.

Зміст

  • Що таке LiveInternet?
  • Створення і впровадження лічильника
  • Можливості сервісу
    • Позиції сайтів
    • Рейтинг сайтів
  • Висновок

Що таке LiveInternet?

LiveInternet – сервіс, який дозволяє отримувати статистику сайту. Відвідування, джерела переходів, кількість хостів, середня кількість часу, проведене на ресурсі. Всі ці дані допоможуть вам зрозуміти, чи правильно ви вибудовуєте вектор просування і оптимізації або потрібна ретельна перенастроювання.

Наприклад, ви бачите, що 90 % трафіку приносять соціальні мережі. Може бути у вас є розкручена група Вконтакті або ж сторінка, на яку часто заходять друзі, вам хочеться бачити справжніх відвідувачів з пошукових систем,цільових клієнтів, які будуть приходити по певних запитах.

Сервіси збору статистики, такі як ЛайвИнтернет, допоможуть вам сформувати правильне уявлення про те, що відбувається на вашому ресурсі. Але цей сервіс існує не тільки за рахунок статистичного модуля, тут є власний рейтинг, велика частина його учасників – сайти Росії та країн СНД.

Багато вебмастери марять мрією – потрапити на топові місця в рейтингу з тієї чи іншої категорії. Адже якщо ресурс буде відвідуваним, то й прямі рекламодавці виразно ним зацікавляться. А там недалеко і до вигідних пропозицій, які з лишком окуплять всі витрати.

ЛайвИнтернет являє собою аналітичний сервіс, який (при бажанні вебмастера) формує свій рейтинг сайтів. Місця розподілені, виходячи з кількості унікальних відвідувачів на добу.

Давайте перейдемо до встановлення лічильника на ваш сайт.

Створення і впровадження лічильника

Щоб перейти до створення лічильника ми повинні натиснути “Отримати лічильник” в лівому верхньому куті головної сторінки, LiveInternet. Її легко помітити, так що не пропустіть. Як тільки ми натиснули на кнопку, нас перекидає на таку сторінку.

Тут ми повинні ввести всі дані з нашого ресурсу. Його основний адресу в полі, додаткові домени (за наявності) – у полі синоніми. Інші поля також дуже легко заповнити. Наприклад, у назві можна написати майже все, що хочеться. Але я б рекомендував скопіювати туди назва самого сайту, як у вас прописано на головній сторінці.

Зверніть увагу на графу “Ключові слова”. Потрібно послідовно через кому ввести туди всі слова, які характеризують тему вашого ресурсу. Туди можна було б скопіювати вміст тега “meta-keywords”, який зараз вже, на жаль, не використовується пошуковими системами.

Статистика – може бути відкритою, це означає, що будь-яка людина при бажанні зайде й подивиться всі дані про вашому ресурсі, або доступною за паролем. Тобто доступ буде тільки у тих, хто знає пароль. Рекомендую залишити значення за умовчанням – доступна тільки по паролю.

Передплата – на свій розсуд.

Участь у рейтингах – на ваш розсуд. При додаванні лічильника не обов’язково розміщувати свій проект в каталозі. Можна користуватися всіма інструментами сервісу і без цього. Просто відзначаємо відповідну галочку на етапі реєстрації.

Можете вимкнути цю функцію, тоді ваш ресурс не буде світитися ні в якому з рейтингів. Або ж включити, вибрати тематику, тоді назва і адреса сайту будуть в загальному і тематичному списках.

Як заповнили всю інформацію, натискаємо на кнопку “Далі”. Перевіряємо всі дані, вводимо капчу. Знову сторінка, читаємо інформацію, натискаємо кнопку “Отримати лічильник”. І ось тепер нас перекидає на сторінку з налаштуванням інформера, який повинен бути розміщений десь на ресурсі.

Тут можна вибрати тип лічильника, колір (якщо клікнути на зображення). На всіх показується статистика. Це можна відключити в налаштуваннях. Але про це пізніше, а зараз нам цікавий наступний момент.

Можна взяти стандартний код лічильника. Тобто і сам код, і інформер будуть розташовуватися в одному місці. Зазвичай в футері.

Можна зробити складніше: розділити код лічильника і інформера. Один розмістити десь в хедері (розмір піксель, його не буде видно), другий – в потрібному місці. У цьому випадку статистика буде найбільш правдивою.

Який вибрати – вирішуйте самі, в рамках цієї статті я розповім про перший спосіб – стандартному. Натискаємо “Отримати html-код лічильника”, після чого відкривається вікно з кодом. Його ми і повинні розмістити десь на ресурсі.

Розгляну найпоширеніший варіант: футер ресурсу на WordPress. Копіюємо код лічильника, йдемо в адмін-панель, далі вибираємо “Зовнішній вигляд” – “Редактор”, у бічному списку файлів натискаємо “footer.php”.

Вставляємо в будь-яке зручне місце. Але врахуйте: якщо не потрапите туди, цей інформер зіпсує вам весь дизайн. Найкраще місце, на мою думку, це десь поруч з копірайтом: “Всі права захищені 2018” або щось подібне. Вставляємо скрипт, зберігаємо зміни. Не забудьте зайти на головну сторінку, щоб подивитися не нашкодили ви.

Якщо все добре – установка лічильника завершена. Статистика буде відображатися на сайті LiveInternet. Для входу використовуйте вікно логіна і пароля, де в якості логіна буде адреса вашого ресурсу, в якості пароля – те, що ви встановлювали в першому кроці.

Код можна встановлювати не тільки ручним розміщенням у файлах теми. В деяких темах для цього є спеціальний функціонал.

Що дає нам установка лічильника і які можливості для аналізу трафіку відкриваються за допомогою сервісу LiveInternet? Давайте розглянемо нижче.

Можливості сервісу

Основна можливість відстеження трафіку та його джерел. Ви можете бачити конкретні цифри і графіки. Виглядає це так.

Можна бачити звіт по днях, тижнях і місяцях. У самій таблиці є такі показники, як:

  • Перегляди: кількість зовнішніх і внутрішніх переходів на сторінки ресурсу. Один користувач може зробити скільки завгодно переглядів всі вони будуть враховані в цієї змінної.
  • Сесії: кілька переглядів від 1 користувача з інтервалом в 15 хвилин.
  • Відвідувачі: кількість унікальних переходів на ваш сайт з використанням браузерів.
  • Хости: кількість IP-адрес. 1 IP = 1 хост.
  • Перезавантаження: завантаження сторінки сайту 1 хостом з інтервалом в 1 секунду. Тобто облік користувачів, які вирішили залишитися на ресурсі, але перезавантажте сторінку.
  • У середньому online: кількість відвідувачів в середньому.
  • У середньому активних online: кількість відвідувачів, які здійснили активну дію.
  • Середня тривалість: кількість часу, який користувачі проводять на сторінках вашого ресурсу.
  • Переглядів на відвідувача: усереднене значення, яке показує наскільки часто ваші гості переглядають більше однієї сторінки.

Трохи нижче дані подано у вигляді графіка. За замовчуванням видно тільки кількість переглядів і відвідувачів.

У сервісі є й інші таблиці, які можуть відображати дані по конкретних сторінок: їх перегляди, джерела переходів і багато іншого. Все це можна знайти в бічному меню.

Наприклад, статистика за джерелами (пошуковим системам) виглядає так.

Як бачите, на цьому графіку видно всі сайти, з яких йде трафік. Все представлено в процентному співвідношенні, що для досвідчених вебмайстрів або оптимізаторів буде тільки плюсом.

Тут можна подивитися статистику по регіонах. Це буде актуально для інтернет-магазинів, новинних порталів, форумів, які хочуть робити упор на якусь конкретну місцевість.

Сервіс дає широкі можливості по збору статистики та її аналізу. Багато хто до цих пір віддають перевагу LiveInternet, т. к. працюють з ним досить тривалий час. Я б не сказав, що він зручніше Яндекс.Метрики або Аналітики Гугл, але кому-то точно припаде до смаку. Тим більше у вищеозначених інструментах немає рейтингу.

Позиції сайтів

Виділив цю фішку окремо, т. к. це дійсно дуже важливий інструмент, який допомагає зрозуміти, на яких позиціях і по яких запитах зараз ваш проект знаходиться в Яндексі і Гуглі. Для переходу знайдіть і виберіть в лівій колонці фразу “позиції в Яндексі”.

Дані представлені у вигляді звичної таблиці.

Рейтинг сайтів

Давайте більш детально зупинимося на рейтингу сайтів LiveInternet. Він являє собою рейтинг всіх ресурсів, які додані в сервіс. Місця розподілені по відвідуваності – від великої до маленької.

Тут є кілька видів рейтингу: загальний, куди потрапляють сайти всіх тематик, і тематичний, який містить ресурси з певною темою. На момент написання статті загальний рейтинг по сайтах РФ виглядає ось так.

Топ-10 зайнятий великими порталами, соціальними та іншими ресурсами. Добова відвідуваність в кілька мільйонів вражає. Звичайного статейнику в РФ дуже складно дістатися до таких висот. Але це загальний рейтинг. Тематичний скромніше.

Ви теж можете потрапити в цей список, якщо відвідуваність вашого ресурсу буде перевищувати значення в 15 – 20 тисяч відвідувачів на добу. Рекламодавці дуже часто користуються цим рейтингом, вишукуючи для себе оптимальні майданчики. Тому якщо ви хочете заробляти на продажу прямої реклами – врахуйте цей факт.

Висновок

Тепер ви зрозуміли, як додати лічильник LiveInternet на свій ресурс. Дуже проста дія, яку можна виконати за 10 хвилин. А якщо у вас преміум-шаблон, то ви взагалі можете не перейматися з приводу додавання коду. Потрібно буде скопіювати скрипт в спеціальне поле і лічильник буде працювати. Зручно, правда ж?

Якщо ви хочете краще розбиратися в сайтах і заробітку на них, то я рекомендую вам курс Василя Блінова “Як створити блог”. У базі знань з зручним функціоналом ви будете проходити поетапні заняття по створенню сайту, пошукової оптимізації та іншим речам, які будуть корисні при створенні власного інформаційного проекту.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.