Як заробити на сайті: 6 актуальних способів

Поширити

Привіт!

Є свій сайт? Хотіли б заробляти на ньому? Уявляю вашій увазі підбірку з 6 актуальних способів, які розкажуть вам, як заробити на сайті. До речі, світ вебмастеринга постійно змінюється, якісь способи йдуть у небуття, які набувають зовсім інший вигляд і прибутковість. Я розповім вам про всіх гідних варіантах, які можуть бути корисні для вас.

Зміст

  • Передмова
  • Контекстна реклама
    • Як заробляти на контексті?
    • Скільки можна заробити?
  • Партнерські програми і CPA
    • Як заробляти?
  • Продаж послуг і товарів
    • Продаж товарів
    • Продаж послуг та курсів
    • Скільки можна заробити?
  • Пряма реклама і платні статті
    • Як заробляти?
    • Скільки можна заробити?
  • Банерні і тизерну мережі
    • Як заробляти?
    • Скільки можна заробити?
  • Продаж сайту
    • Як заробляти?
    • Скільки можна заробити?
  • Про що я не сказав
  • Висновок

Передмова

Заробіток через інтернет дуже багатогранний. З кожним днем з’являються різні схеми, можливості. На жаль, не всі з них можна назвати прибутковими. Трапляється так, що ви витрачаєте багато часу і не отримуєте належного результату.

Вебмастеринг – ремесло з підвищеним ризиком. Не треба чекати, що сайт відразу почне приносити вам десятки або сотні тисяч рублів. Нові сайти, як правило, взагалі не приносять доходу. Одні збитки. Вам потрібно просто перетерпіти цей момент і продовжувати працювати. Старанно працювати, щоб згодом всі зусилля і витрати з лишком окупилися.

Навіщо я про це кажу: я перебуваю в цій сфері вже досить тривалий час. У мене багато друзів вебмайстрів, які спочатку плекали мрії і надії на хорошу безбідне життя з пасивним заробітком на власному сайті. Минав час, результатів видно не було, мотивації ставало все менше. Зрештою, ці люди просто кидали свої сайти, так і не спробувавши реалізувати себе.

Ви повинні розуміти, що заробіток на своєму сайті, як і бізнес, може не приносити відчутного результату на початкових етапах. Зневірятися не варто, потрібно продовжувати вчитися, покращувати свої навички та результати.

Виходячи з практики і досвіду, я можу сміливо заявити, що якийсь відчутний дохід може з’явитися щонайменше через рік після створення і запуску сайту. Зате потім при належному підході ця цифра буде тільки зростати, причому дуже швидко.

Контекстна реклама

Почнемо ми з самого основного і популярного виду заробітку на своєму ресурсі – контекстної реклами. Напевно ви чули про Гугл Адсенс або рекламну мережа Яндекса. Саме ці сервіси, як правило, у всіх на слуху. Що ж являє собою заробіток на контекстній рекламі? Давайте розбиратися!

Контекстна реклама – це реклама, яка показується користувачам, виходячи з їх переваг. Схема банальна і проста: рекламодавці звертаються в РМЯ або Адсенс, запускають оголошення за певною тематикою, платять гроші. Рекламна мережа починає показувати оголошення на сайтах вебмайстрів-партнерів і платити їм відсоток грошей з рекламодавців.

Ще років 8 тому цей спосіб був одним з найбільш прибуткових. Навіть не на самих великих сайтах люди заробляли по кілька сотень тисяч рублів в місяць тільки на одних кліки по рекламі. Не обходилося і без шахрайства. Якщо ви коли-небудь сиділи на буксах (сайтах з простими завданнями), то ви могли бачити різні оголошення, суть яких полягала в кліків по рекламних блоках на певних сайтах.

Зараз все змінилося, якщо ви спробуєте обдурити систему і замовити кліки по рекламі на свій сайт – вам відразу ж прилетить бан. Мені пару років тому прилетів бан буквально за 2 дні. Думаю, зараз все відбувається ще швидше.

Природно, на реальних кліки по рекламі в епоху всіляких блокувальників (типу AdBlock) заробляти стало дуже складно. Конкретно цей варіант став приносити в кілька разів менше прибутку, тому вебмастери стали шукати інші способи.

Ціни за клік теж не радують. Зараз, коли кожен другий маркетолог намагається налаштувати рекламну кампанію за максимально низькою ціною, вебмайстрам залишається задовольнятися одними копійками. Кілька центів за один клік – не надто радісна перспектива заробітку, особливо для сайтів з невеликою відвідуваністю.

Свою лепту вносять і арбитражники, мова про яких піде далі. Вони просувають чужі послуги та отримують відсоток. Одним з каналів просування є мережі контекстної реклами. В результаті ваш сайт при розміщенні рекламного коду Адсенс або РМЯ виявляється в ролі посередника між CPA-партнеркою, арбитражником і самою рекламною мережею. Чи треба уточнювати, що в такому випадку ви отримуєте лише кілька відсотків від доходу, який могли б собі забезпечити, якщо б працювали з CPA-партнеркою безпосередньо.

В окремій статті ви можете детальніше почитати про те, що таке контекстна реклама.

Як заробляти на контексті?

Щоб заробити копійчину на контекстній рекламі, ви повинні вибрати рекламну мережу, зареєструватися в ній, подати заявку і розмістити рекламні блоки на своєму сайті.

Є 2 відомі рекламні мережі:

  1. Google AdSense,
  2. Рекламна мережа Яндекса.

Суть у цих сервісів одна – надання рекламних послуг на майданчиках вебмайстрів і своїх сайтах.

У кожної свої вимоги до майданчиків. Той же Адсенс приймає майже усі сайти. Винятком можуть стати майданчики з шкідливим або надмірно відштовхуючим контентом. Також під санкції потрапляють заборонені в Росії сайти, які можуть бути в будь-який момент заблоковані РКП.

В Яндексі вимоги жорсткіші. Крім усього перерахованого, тут в силу вступають обмеження за кількістю унікальних відвідувачів на добу і якості самих сайтів.

Один час в РМЯ дуже часто відмовляли молодим сайтів, обґрунтовуючи це не дуже хорошим якістю контенту і низькою кількістю трафіку. Зараз жорсткі вимоги скасували. Однак основний поріг унікальних гостей, рівний 100 хостів на добу, залишився. Тому молоді сайти можуть забути про РМЯ на якийсь час.

Скільки можна заробити?

Цифри можуть дуже сильно коливатися в залежності від тематики, оформлення та кількості цільового трафіку. Також можуть впливати налаштування самих рекламних блоків і мережі в цілому. Якщо підбивати підсумки, то середній заробіток на контекстній рекламі в Росії становить від 60 до 200 тис. руб. Я ґрунтуюся на показниках своїх знайомих, а також з відкритою статистикою. На біржі сайтів Телдери можна часто бачити лоти з заробітком на контексті в озвученому діапазоні.

Оцінка способу: 4/10.

Партнерські програми і CPA

Партнерські програми дозволяють отримувати відсоток з виплат залучених користувачів. Тобто ви на своєму сайті або десь ще розміщуєте партнерські матеріали, користувачі бачать їх, переходять і здійснюють транзакцію (купівлю та оплату). Ви отримуєте частина цих грошей в якості винагороди за залученого клієнта.

Існує кілька типів партнерських програм:

  • реферальні, де виплати найчастіше відбуваються на постійній основі;
  • CPA-партнерки, де ви отримуєте одиничну виплату з одного клієнта.

Реферальні партнерки, як правило, актуальні для окремих сайтів та сервісів. Вони самі пропонують клієнтам поширювати рефералки (партнерські посилання) і заробляти на залученні людей. Свого роду контракт, коли клієнти отримують гроші, а сервіс або компанія отримують нових клієнтів.

CPA-партнерки ж, як правило, пропонують тільки одноразову виплату за лід – залученого клієнта, який здійснив покупку або замовив послугу.

Велика кількість великих компаній та магазинів звертається до CPA-мереж. Вони є посередниками між веб-майстрами і компаніями. Вебмастер ж теж звертається до цих мереж в надії знайти для себе певний товар або послугу, яку можна просувати на своєму сайті і заробляти на цьому.

Простіше кажучи, магазини і вебмастери звертаються до CPA-мереж, які зводять їх один з одним. За це, природно, береться певна платня. Але варто відзначити, що заробіток на CPA-партнерках можна вважати одним з найбільш високодохідних на даний момент.

Просування товарів чи послуг від CPA-мереж може реалізовуватися не тільки через власні майданчики. Є такі хлопці – арбитражники. Про них я і казав в блоці про контекстну рекламу. Так ось ці хлопці здійснюють просування через різні джерела. У них входять рекламні мережі (Адсенс, РМЯ тощо), соціальні мережі, Ютуб-канали та інше. Ось вони і можуть споживати значну частину доходів вебмайстрів, коли починають просувати партнерські матеріали від CPA-мереж.

Як заробляти?

Все просто, в обох випадках вам потрібно зареєструватися та отримати партнерські матеріали.

Докладно розповідати про те, де знайти реферальні посилання, я не буду. Майже кожна поважаюча себе організація, що надає послуги в інтернеті, володіє власною партнеркою. Цей розділ можна знайти прямо на сайті такої організації. Він може мати назву “Партнерська програма” або “Affiliate”. Питання, як вибрати кращі партнерські програми, вимагає більш детального розбору і наведено в окремому огляді.

Що стосується CPA-мереж, то, як і у випадку з контекстною рекламою, вам доведеться проходити процедуру схвалення. Не кожен сайт може бути допущений до роботи, тому йти туди варто тільки при наявності більш-менш розкрученою майданчики.

Якщо вас зацікавив цей варіант, радимо вивчити більш детальну інформацію про CPA-мережах і кращих партнерках.

Оцінка способу: 8/10.

Продаж послуг і товарів

Мало хто здогадується, але ж через свій сайт можна продавати власні послуги або товари. Улюблений в РФ спосіб – продаж різноманітних інформаційних курсів або послуг по просуванню. Особливо актуальний цей варіант буде для сайтів про бізнесі, фінансах, фрілансі, програмуванні.

Яким же способом йде продаж? Це може бути банальний лендінгем, що представляє який-небудь товар або послугу. Також ви можете просувати щось на своєму блозі, адже якщо люди будуть бачити, що ви пишете статті з певної теми, то рівень їх довіри буде вище.

Це значить, якщо ви захочете, наприклад, просунути курс з програмування через сайт, то достатньо просто пару раз згадати про його наявність у своїх статтях.

Природно, в цій справі, як і в інших видах заробітку, є підводні камені. Наприклад, новачкові буде складніше переконати купувати навчальні курси. Він сам ще зелений, про яке менторстве може йти мова?

Продаж товарів

Продавати товари через інтернет-магазини, власні блоги, лендінгем.

Це можна робити як простим згадуванням про наявність у вас цього товару, так і більш досконалими способами.

Наприклад, ви просто створюєте сторінку з інформацією про визначеної речі і її вартості. Це актуально для невеликих блогів, де аудиторія вам довіряє. Також можна інтегрувати оголошення про продаж чого-небудь прямо у статті. І якщо ці статті займуть місце в топі пошукової видачі, то велика кількість користувачів зможе побачити це оголошення, а значить, вірогідність купівлі дуже сильно підвищиться.

Можна піти більш складним шляхом і продавати товари через спеціальні модулі інтернет-магазину. В WordPress таким модулем служить WooCommerce. На вашому сайті буде спеціальний розділ з товарами і їх описом. Туди ви зможете направляти трафік (з тих самих статей, наприклад) і створювати собі купівельну базу.

Банери (картинки клікабельні в різних місцях сайту) ефективно спрацьовують, привертаючи увагу відвідувачів. Іноді навіть нецільові відвідувачі блогу перетворюються у клієнтів.

Які товари можна продавати на блозі? Абсолютно будь-які. Якщо у вас сайт про садівництво, то ви легко можете торгувати добривами, садовими інструментами та іншої тематичної периферією.

Продаж послуг та курсів

Тут все ще простіше. Як говорилося раніше, аудиторія буде більше довіряти людині, який на ділі довів, що він розбирається в тій чи іншій темі. Наприклад, якщо ви ведете блог про юридичних послуг, то ви сміливо можете надавати консультації з певних питань. Якщо ваш ресурс буде в топі по цільових запитах, то будьте впевнені, що покупці на ці послуги точно знайдуться.

Те ж стосується і інших тем. Наприклад, дуже часто фрілансери і програмісти починають вести свої тематичні блоги. У них вони розповідають про різні тонкощі і особливості роботи, поступово розкриваючи рівень свого професіоналізму і навіть підвищуючи його.

Чи треба говорити, що якщо клієнт бажає замовити сайт, приходить на тематичну статтю про створення ресурсів і бачить спеціаліста в особі автора, то він обов’язково захоче скористатися послугами, т. к. буде довіряти. Банальна психологія, але вона працює.

Приблизно так само справи йдуть і з інфобізнес. Результат може бути значно покращено за рахунок кейсів, які покликані показувати методи вирішення тих чи інших завдань в подробицях. Люди бачать, що людина має досвід, і починають йому довіряти.

Скільки можна заробити?

Важко дати однозначну відповідь. Навіть інтервал позначити буде вкрай складно, тому як рівень заробітку залежить від дуже великої кількості розмаїтих чинників. Серед них тематика, рівень статей, кількість відвідувачів, ціни на товари або послуги.

Можу сказати з упевненістю, що у досвідчених експертів, які намагаються розвиватися саме в цьому напрямку, заробіток виходить на сотні тисяч або навіть мільйони рублів в місяць.

Оцінка способу: 7/10.

Пряма реклама і платні статті

Якщо у вас є розкручена майданчик з якісними та цікавими статтями, то ви неодмінно зіткнетеся з прямими рекламодавцями. На відміну від мереж або партнерок вони пропонують вам розмістити банер або посилання і, як правило, платять за це в кілька разів більше, ніж ви очікуєте. Найбільші суми на пряму рекламу, які мені доводилося бачити особисто, були шестизначними. То був блог про криптовалюте, а там зараз дуже дорога реклама.

Пряма реклама може поширюватися в самих різних обличчях. Це можуть бути банери, згадки про конкретний бренд або компанії всередині статей, постійне посилання в шапці або навіть окрема стаття, яка за ідеєю повинна розкривати рекламований продукт з хорошої сторони.

Останній спосіб найбільш дорогий. Він же і самий продуктивний для рекламодавця, адже якщо у джерелі, яким довіряють, почнуть розписувати продукт з хорошої сторони, то його аудиторія точно зацікавиться.

Як заробляти?

Все гранично просто: ви створюєте окрему сторінку для рекламодавців, де вказуєте ціни і місця для розміщення банерів і посилань. Там же вказуються ціни за платні статті. До другого варіанту бажано додати кілька прикладів, щоб рекламодавець знав, що саме він отримає у випадку замовлення такої послуги.

Посилання на сторінку для рекламодавців можна розмістити в основному меню. Або ж, якщо дозволяє технічний функціонал, можна вставити її в футер або навіть сайдбар.

Дозволю собі дати невелику пораду. Додайте свій сайт в рейтингу LiveInternet. За деякими чутками, рекламодавці дуже люблять цей рейтинг. Він показує достовірні дані про відвідуваність, а значить, ці самі рекламісти зможуть прогнозувати результат. Довіра буде явно вище, особливо якщо ваш сайт наразі не такий популярний.

Скільки можна заробити?

Все залежить від того, які ціни ви самі поставите на послуги. Природно, якщо вони будуть невиправдано високими або низькими, то рекламодавці пройдуть повз вашого медіаканалу. Як і скрізь, тут вирішує тематика і рівень відвідуваності. Якщо у вас грошова тема і висока кількість відвідувачів, то будьте впевнені – рекламодавці самі вас знайдуть.

Але я не можу продовжити, не позначивши цифри. За моїми даними, фінансовий сайт з відвідуваністю в 2 – 3 тисячі хостів в день має кілька прямих рекламодавців, які приносять його творцеві від 20 – 50 тисяч рублів на місяць. Цифра не статична, але все приблизно так.

Оцінка способу: 9/10.

Банерні і тизерну мережі

Самий нелюбимий і нешанований багатьма спосіб заробітку на своєму сайті. Одночасно з цим він і один з найприбутковіших. Суть його полягає в розміщенні реклами від банерних і тізерних мереж. Чи треба говорити, що ця реклама найчастіше відразлива і зухвалий. Ви могли часто бачити рекламу, типу “Відомий екстрасенс назвав 7 знаків зодіаку, які…” – ось, це вона. Не кожен зважиться додати на своє дітище таку відразливу пропаганду, але все ж такі люди знаходяться і непогано заробляють на цьому.

Оплата для вебмайстра може розраховуватися з кількості кліків. Середня ціна за 1 000 показів – 60 – 70 рублів. І якщо в день у вас є 40 – 50 тисяч переглядів, то рівень заробітку буде цілком гідним. Але це стосується банерів.

У тізерних мережах оплата йде, виходячи з кількості кліків. Але в силу того, що самі тизерну оголошення виконані в привертала увагу стилі, то досягти непоганих показників не складе праці.

Хочу звернути вашу увагу на той факт, що співпраця з деякими банерними і тизерными мережами може спричинити бан вашого сайту в пошукових системах. Якщо буде виявлено, що через оголошення на вашому сайті поширюється шкідливий код, то сам ресурс буде негайно заблокований.

Також враховуйте, що ви й самі можете стати жертвою зараження. Наприклад, при роботі з певними мережами вебмастери почали помічати, що гроші з їх електронних гаманців і банківських карт почали таємничим чином зникати.

Думаю, не треба говорити, що всі вони стали жертвами злому і що все це сталося з-за їх власної недбалості.

Як заробляти?

Принцип дії той же, що і з контекстною рекламою або CPA-партнерками. Ви повинні знайти банерну або тизерну мережа, зареєструвати там аккаунт і після цього розмістити код на своєму сайті.

Після цього, якщо у переважної більшості ваших відвідувачів не встановлено Адблок, ви почнете одержувати дохід на рахунок цієї самої рекламної мережі. При досягненні певного порогу гроші можна буде вивести.

Скільки можна заробити?

Ціни можуть змінюватись. Але це вже не нова інформація для вас, тому я відразу позначу приблизні суми: від 20 до 400 тисяч рублів щомісяця заробляє велика кількість вебмайстрів. Цей рівень можна простежити на біржах продажу сайтів, де, як правило, всі джерела доходу тієї чи іншої майданчики зазначаються.

Але цей спосіб, як я сказав вище, зараз не особливо цінується. Судячи з відгуків, люди віддають перевагу контексту, прямій рекламі і партнеркам.

Оцінка способу: 4/10.

Продаж сайту

Специфічний, але дуже прибутковий спосіб заробітку на сайті – це його продаж. Зазвичай ціноутворення у сайтів залежить від місячного доходу. Чим він вище, тим більше можна виручити.

Наприклад, на біржі Телдери зараз можна зустріти велику кількість лотів, ціни на які варіюються від декількох сотень тисяч рублів до десятків мільйонів.

Ціну ставлять, виходячи з щомісячного заробітку, помноженого на певну кількість місяців. Припустимо, якщо людина хоче продати сайт за дворічну окупність, він просто примножує дохід на 24 і ставить результат в якості мінімальної вартості.

Не будемо забувати, що це аукціон, і якщо лот дійсно цікавий, то покупці будуть змагатися до останнього (або до моменту, коли хто-небудь викупить сайт за бліц-ціну, яка встановлюється на розсуд власника лота).

Можна розробляти і продавати сайти самостійно або ж купувати готові, щось підкручувати і перепродувати за більшу ціну, наживаючись на різниці в ціні.

Як заробляти?

Щоб заробляти на продажу сайтів, ви повинні виводити їх на певний щомісячний дохід. У рідкісних випадках люди купують проекти “на виріст”, але в основному розрахунок ціни йде, тільки виходячи з доходу.

У сайту є дохід? Відмінно, беремо цей показник, множимо його на 12 – 24 і отримуємо приблизну ціну, за яку люди будуть готові його купити.

Але монетизація сайту – справа аж ніяк не легке. Навіть відвідуваний ресурс може приносити всього по 10 – 20 доларів на місяць, тоді люди навряд чи будуть цікавитися ним. Хоча, якщо знайдеться умілець, який зможе пофіксити помилки вашого проекту і вивести його на певний рівень, то він обов’язково зацікавиться. Тільки особливо не радійте, вартість все ще буде залежати від поточного заробітку, нехай і з невеликою націнкою.

Загалом-то, можна прийти до висновку, що для заробітку на продажу сайтів ви повинні вміти їх грамотно монетизувати. Не так важливо, який це буде проект – розроблений особисто вами або покупної. Важливі лише цифри доходу. Саме від них буде залежати кінцева ціна продажу.

Скільки можна заробити?

Не можна говорити про якісь конкретні цифри. Все буде залежати від вашої майстерності та рівня тих сайтів, які ви будете розробляти і доробляти.

Якщо говорити про постійний заробіток, що має на увазі під собою безперервну роботу з біржами і покупцями, з відомих мені випадків я можу згадати цифру в кілька десятків мільйонів в рік. Людина займається цим професійно.

Він купує дешевші, але цікаві проекти. Доопрацьовує їх в якихось моментах, виводить на певний рівень доходу, після чого продає на багаторічну окупність.

Один сайт може мати вартість до двох мільйонів рублів, а якщо врахувати, що він займається декількома проектами одночасно, то дохід там цілком непоганий. У цифрах це десь по 5 – 10 мільйонів на рік, і якщо розділити на місяці, то вийде по 400 – 800 тисяч рублів на місяць.

Оцінка способу: 8/10.

Про що я не сказав

Якщо ви коли-небудь раніше гуглили на запит “заробіток на сайті”, то в статтях виразно була інформація про продаж посилань. Чому ж я не додав цей спосіб статтю? А все просто: тепер він не актуальне.

Яндекс видалив показник тіц і замість нього викотив ІКС. Тобто як такого показника цитування тепер немає сенсу в посиланнях, виходить, теж (принаймні, такого явного, як раніше). У минулому люди гналися за пузомеркі у вигляді тіц. Це була нескінченна гонитва за цим показником. Люди купували посилання, щоб підняти тіц, для подальшого продажу посилань.

Також я не став розповідати про продаж контактів різним компаніям, щоб потім людей не діставали дзвінками з якимись абсолютно непотрібними їм пропозиціями. Чому? По-перше, цей спосіб також втратив актуальність, лише невеликий відсоток вебмайстрів може похвалитися відчутними заробітками на зливі подібної інформації. По-друге, я вважаю цей варіант не дуже гідним. У гонитві за більш високими цифрами ви можете втратити довіру користувачів і покотитися на саме дно. У підсумку буде більше збитку, ніж прибутку.

Ну і на десерт: я не розповів про платні вебінарах, якими любили заробляти ще в бородатих роках. Інтерес до вебінару в РФ стрімко падає. Люди віддають перевагу відео на Ютубі (безкоштовним, до речі), книг, курсів від відомих інфобізнесменов.

Висновок

Як бачите, заробіток на власному сайті можливий і він цілком реальний. Як я й казав на початку цієї статті – не кожен вебмайстер зможе пройти шлях до кінця та забезпечити собі гідний дохід. Багато відсіваються, не розуміючи, що розкрутка сайту з нуля й без вкладень вимагає великої ретельності.

Зазвичай таким людям я кажу, що вебмастеринг – це не їх. Треба дійсно любити цю справу, цікавитися і постійно вивчати нововведення.

Треба дійсно любити і цікавитися сайтобудування, щоб досягти певних успіхів. Буквально кожен аспект, будь то вибір ніші або ж написання статей, повинен викликати у вас суто позитивні емоції й інтерес. Тоді і тільки тоді ви зможете гордо називати себе вебмайстром і досягти успіху в цьому.

Якщо ви хочете навчитися заробляти на власному ресурсі, то я звертаю вашу увагу на курс Василя Блінова “Як створити сайт”. Там як раз і будуть розглянуті всі нюанси успішного запуску сайту і заробітку на ньому. Ви зможете вийти на 20 000 в місяць, а після цього прибутки будуть тільки збільшуватися.

Сам курс представлений у вигляді покрокового навчання з проходженням уроків і виконанням домашніх завдань. Доступ до наступного блоку дається тільки після проходження попереднього. Такий підхід дозволить вам найбільш щільно засвоїти всю інформацію, що в кінцевому підсумку виллється в непоганий джерело заробітку на сайті або навіть декількох сайтах.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.