Навчання контекстній рекламі, яка допоможе заробляти на новій професії віддалено

Поширити

Привіт всім!

Хочете освоїти професію з доходом в сотні тисяч? В інтернеті десятки курсів. У всіх привабливі пропозиції: “Я розкрию тобі +10500 секретів Яндекс.Діректа”, “Налаштування Google Adwords за пару хвилин” і т. д. Хто бреше, а хто дійсно допоможе стати експертом і почати заробляти? Я розповім, яке навчання контекстній рекламі краще пройти, щоб стати директологом з доходом від 50 000 грн.

Зміст

  • Як зрозуміти, що перед вами гарний курс
  • 8 безкоштовних курсів
    • “Основи Google Ads: підготовка до здачі іспиту” від Нетологии
    • “Школа Діректа” від Яндекса
    • “Контекстна реклама: від основ до підвищення ефективності” від eLama
    • “Безкоштовний курс з контекстної реклами в Google AdWords” від Livepage
    • “Безкоштовний курс по Яндекс.Директ” від Пилипа Царевського
    • “Спеціаліст по Яндекс.Директу” від ppc.world
    • “Фахівець з Google Ads” від ppc.world
    • “Налаштування Яндекс.Директ” від Костянтина Горбунова
  • 9 кращих платних курсів
    • “Налаштування контекстної реклами в Яндекс.Директе” від ЛидМашины
    • “Яндекс.Директ 2019″ від Convertmonster
    • “Контекстна реклама” від Нетологии
    • “Весь контекст за 4 місяці” від Іллі Исерсона
    • “Монстри маркетингу 7 в 1” від Костянтина Горбунова
    • “SEO: Business & Marketing” від Топэксперт
    • “Контекстна реклама” від Skillbox
    • “Ефективний онлайн-курс навчання контекстної реклами” від Школи контексту
    • “Навчання контекстної реклами” від Direct-Man
  • 5 офлайн-семінарів і тренінгів
    • “Навчання контекстної реклами Яндекс.Директ і Google Adwords в Москві” від RA School
    • “Контекстна реклама – підготовка професіоналів” від MyAcademy
    • “Індивідуальне навчання контекстної реклами” від Альянсу
    • “Google Ads: практичний курс ефективної контекстної реклами” від навчального центру при МДТУ їм. Н. Е. Баумана
    • Навчання Яндекс.Директу від навчального центру при МДТУ їм. Н. Е. Баумана
  • Ресурси, які допоможуть підготуватися самостійно
  • Висновок

Як зрозуміти, що перед вами гарний курс

Я прослухала багато курсів, які пропонувалися безкоштовно і платно. І добра половина з них говорить про одне й те ж: ціною за клік, як здорово бути директологом, і що спочатку треба працювати за відгуки.

Що повинні містити хороші курси:

  • методи збору семантичного ядра;
  • як визначити цільову аудиторію і налаштувати показ реклами для неї;
  • як підбирати картинки для оголошення;
  • як писати привабливі заголовки з ключами;
  • аналіз ефективності у рекламному кабінеті;
  • корисні шаблони і чек-листи.

Якщо не закріплювати на практиці розказане, то ніякої суперкурс від гуру не допоможе.

8 безкоштовних курсів

Хочете стати спеціалістом з інтернет-реклами, але платний курс не можете собі дозволити? Пропоную список безкоштовних навчальних програм, які зроблять із вас директолога. Основних знань досить, щоб пробувати налаштовувати рекламну кампанію, шукати перших замовників.

“Основи Google Ads: підготовка до здачі іспиту” від Нетологии

Сертифікат Google стане в нагоді при влаштуванні в digital-агентство. Це ще один аргумент, який переконає замовника вибрати саме вас.

Новачки часто провалюють іспит. Плутаються в питаннях і налаштуваннях.

Нетология проведе кілька відеоуроків, де познайомить з основами Google Ads.

Ви дізнаєтеся все про:

  • типи рекламних оголошень та їх налаштування;
  • оптимізації та аналізі рекламної кампанії;
  • створення рекламного оголошення.

Скільки це займе? Навчання триває 12 днів (9 – 21 серпня). По 3 уроки на тиждень. Після проходження теорії вас відправлять на підсумковий іспит.

Кому підійде? Бажаючим отримати сертифікат Google Adwords, але недостатньо підготовленим.

Курс проведе Михайло Миронов – головний аккаунт-менеджер і фахівець з медіа.

“Школа Діректа” від Яндекса

Школа Діректа – це структурований довідковий матеріал. Ви покроково відкриваєте статті і читаєте їх. Користуєтеся знаннями для отримання сертифіката. Свіжа інформація без води. Вивчати можна в будь-який час.

Плюс. Написано творцями рекламної площадки. Щоб легше було підсумувати вивчене, видають чек-лист.

В кінці кожного уроку ви знайдете інтерактивний тест.

Мінус. Не можна проконсультуватися. Немає відеоуроків.

“Контекстна реклама: від основ до підвищення ефективності” від eLama

Онлайн-курс від eLama включає базові знання з двома рекламними майданчиками: Яндекс.Директу і Google Ads. Підходить і тим новачкам, які не знають, з якого боку підійти до контекстної реклами.

Навчати вас буде Костянтин Найчуков – практикуючий директолог, автор інформативного порталу про маркетинг ppc.world.

Кому потрібен цей курс? Удаленщикам, працівникам рекламного агентства і бізнесменам.

Кожен урок триває півгодини. Всього їх 12. Регулярно проводять семінари, на яких викладач відповідає на питання і допомагає учням.

“Безкоштовний курс з контекстної реклами в Google AdWords” від Livepage

Практикуючі директологи просто взяли і записали безкоштовний курс по контекстній рекламі для всіх бажаючих. Інформація оновлюється. Не потрібно реєструватися і чекати. Все відео опубліковані на головній сторінці.

Можна один раз проконсультуватися з викладачем. Для цього потрібно написати свій email, ім’я та питання.

Чого вони вчать:

  • аналізу цільової аудиторії;
  • постановці та визначення ключових показників (KPI);
  • планування бюджету і термінів;
  • збору ключових слів;
  • налаштування рекламної кампанії;
  • створення шаблонів.

Загальна тривалість – 4 години, розбита на короткі відеоролики (4 – 10 хвилин).

Я подивилася 5 уроків і відкрила багато нового для себе. Наприклад, я точно знаю, чи вигідна буде контекстна реклама конкретного бізнесу зараз. Інформації достатньо, щоб освоїтися в професії.

“Безкоштовний курс по Яндекс.Директ” від Пилипа Царевського

Філіп Царевський – грає майстер налаштування реклами, автор ділової книги, яка увійшла до двадцятки кращих 2016 року. Все, що потрібно зробити – підписатися на розсилку і отримувати доступ до уроків з Яндекс.Директу через листи.

Курс допоможе:

  • збирати ключові слова, розділяти їх на важливі і непотрібні;
  • залучити замовників сильним комерційним пропозицією;
  • правильно складати і налаштовувати рекламні оголошення;
  • прогнозувати і аналізувати результати рекламних кампаній.

Вас чекає 12 уроків по 8 – 28 хвилин, які навчать вас просувати будь-який продукт через Яндекс.Директ.

“Спеціаліст по Яндекс.Директу” від ppc.world

В онлайн-школі від інформативного порталу ppc.world ви можете пройти повне навчання Яндекс.Директу.

У навчальну програму входить:

  • складання ефективних рекламних оголошень;
  • запуск і аналіз медійної реклами;
  • підготовка ключових слів;
  • адаптація оголошень під мобільні пристрої;
  • спрощення та автоматизація роботи з Яндекс.Діректом.

Ви дивитеся урок, завантажуєте презентації і чек-листи. Після кількох лекцій може бути міні-тест.

“Фахівець з Google Ads” від ppc.world

Безкоштовно з нуля з вас зроблять експерта з контекстної реклами Google. У програму входить 9 тем. Після проходження кожної дають інтерактивний тест на перевірку знань. У деяких уроках є бонуси: презентації, чек-листи та шаблони.

В кінці навчання можна пройти сертифікацію. Якщо відповісте неправильно, помилку не покажуть. Доведеться самому здогадуватися, де недолік. Вивчити Google Ads можна прямо зараз.

“Налаштування Яндекс.Директ” від Костянтина Горбунова

Експерт з Директу Костянтин Горбунов підготував серію повчальних відео для новачків. На жаль, ніяких тестів ви не знайдете. Але матеріал викладений у двох форматах: відеороликах і статтях зі скріншотами.

Якщо ж ви десь навчалися, але залишився пробіл у знаннях, вибирайте урок з потрібної теми. Ніякої реєстрації. Матеріал доступний цілодобово.

9 кращих платних курсів

Платне навчання має багато фішок. По-перше, у вас буде сильне бажання дійти до кінця. Гроші витрачені, і треба їх якось відпрацьовувати. По-друге, часто онлайн-школи пропонують працевлаштування. По-третє, домашнє завдання перевіряють ретельніше.

Звичайно, серед експертів знаходяться инфоцыгане, які поспішають продати повітря замість знань. Не нарватися на них і потрапити на реально стоїть курс вам допоможе ця добірка.

“Налаштування контекстної реклами в Яндекс.Директе” від ЛидМашины

Хочете вчитися реально інтенсивно і залипати на контекстній рекламі? Тоді курс по Яндекс.Директу для вас. Тут дуже щільний графік навчання, об’ємні завдання. На вивчення теорії і практику йде 4 – 6 годин в день. Але фішка в тому, що чим більше ви будете занурюватися, тим краще виявиться результат.

З чим нас познайомлять на курсі:

  • визначенням проблем і бажань цільової аудиторії;
  • складанням карт ключових слів;
  • поділом цільової аудиторії на гарячу, теплу і холодну;
  • написанням ефективних рекламних оголошень;
  • визначення конкурентних переваг;
  • налаштуванням та запуском рекламної кампанії.

Вашим путівником буде ведучий директолог ЛидМашины. А ще вас чекають таблички, чек-листи, шаблони, які ми любимо за економію часу і сил.

“Яндекс.Директ 2019″ від Convertmonster

Ви подивіться 11 лекцій і виконайте домашнє завдання. На зв’язку буде наставник, який відповість на питання і допоможе порадою. Під час навчання ви будете тренуватися на реальному проекті. Або візьмете у замовника, або займетеся просуванням власного бізнесу.

Чому вас навчить Convertmonster:

  • розуміти, хто ваш клієнт і як його залучити;
  • складати список з тисячі ключових слів і вибирати найбільш підходящі;
  • створювати сотні клікабельних оголошень за півгодини;
  • правильно підбирати зображення і складати текст для рекламного оголошення;
  • проходити модерацію;
  • аналізувати рекламу, виявляти недоліки і підвищувати ефективність.

“Яндекс.Директ 2019″ підходить майбутнім інтернет-маркетологам, підприємцям.

До жовтня 2019 року курс можна взяти за 14 900 рублів. У листопаді ціна зросте до 29 900 р.

Працьовиті учні в кінці отримають сертифікат про фахову підготовку. Ви можете використовувати його як доказ експертності для замовників і роботодавця.

“Контекстна реклама” від Нетологии

Це не просто базове посібник з налаштування РК. Тут вам відкриють для роботи 25 сервісів, якими щодня користуються профі. Познайомлять з ретаргетингом і ремаркетингом, Директ Коммандером.

Випускники отримують диплом та рекомендації. Відділ підбору вакансій допоможе скласти резюме і влаштуватися на роботу.

Навчання триває 3 місяці. Щотижня Нетология проводить 1 – 2 заняття з практичними завданнями. Перед випуском у вас буде на руках портфоліо з 6 проектів.

Підійде новачкам, які не мали справи з маркетингом. Директологам, бажаючим прокачати свої навички. Бізнесменам, які прагнуть заощадити бюджет.

Ціна курсу – 28 900 р. Можна домовитися і платити частинами по 2 409 р. в місяць.

Подати заявку на участь у навчальній програмі з реклами можна прямо зараз.

“Весь контекст за 4 місяці” від Іллі Исерсона

Ілля Исерсон – практик, який випробував і розробив декілька цікавих підходів сам. Цей курс був створений для його агентства. Навчальні програми, які він знайшов в інтернеті, не влаштували Іллю, і він створив свою. Він випробував курс на своїх співробітників і в міру вдосконалення навчальних матеріалів зробив його доступним для всіх.

Курс об’ємний – 4 місяці відеолекцій та підтримки наставника. Перші 5 уроків вчать працювати з семантичним ядром, тому Ілля настійно рекомендує не пропускати можливість дізнатися щось нове SEO-фахівців.

Ілля зачіпає маркетингові питання: аналіз попиту та рентабельності. Окремий модуль присвячений РМЯ, за ним слід Google Adwords. Всі домашні завдання відпрацьовуються на реальному проекті, будь то ваш бізнес або замовлення.

Записатися на навчання можна прямо зараз за 38 000 рублів. За один місяць виходить 9 500 р. – вартість оренди однокімнатної квартири в провінційному містечку. Тільки тут ви відпрацьовуєте навички професії вартістю 60 000 грн. у місяць, а то й більше.

“Монстри маркетингу 7 в 1” від Костянтина Горбунова

Костянтин дає необхідний фундамент знань, який допоможе відкрити власну маркетингове агентство. Погодьтеся, це набагато більше, ніж просто базова настройка РМЯ і Google Ads.

Агєєв Максим – один з випускників курсу підняв середній чек до 30 000 рублів і за 2 тижні відкрив агентство. Найняв 2 співробітників, і робота закипіла. Рекламне оголошення по кондиціонерів в регіоні приносило по 50 заявок щодня.

Ті, хто здасть всі домашні завдання, отримають електронний сертифікат. Можна попросити паперовий оригінал з печаткою поштою.

Під час тренінгу ви будете створювати справжню рекламну кампанію. На неї гроші ви будете шукати самі. Бажано, крім оплати, додатково мати 3 000 – 4 000 р.

Кому підійде:

  1. Тим, хто втомився виконувати замовлення на удаленке і хоче стати керівником.
  2. Новачкам, далеким від маркетингу.
  3. Підприємцям, які бажають заощадити на маркетологом.

Щоб стати учнем Костянтина, потрібно заплатити 15 000 – 48 000 р. Ціна залежить від тарифу. Найдешевші урізані.

“SEO: Business & Marketing” від Топэксперт

Не довіряєте коротким двотижневими курсами? Хочеться вчитися глобально, як в інституті? Леонід Гроховський з командою випустив тотальний курс по інтернет-маркетингу. Від 91 до 483 годин навчання, практика, диплом і працевлаштування.

Контекстну рекламу краще освоювати разом з тригерами, копірайтингом, веб-аналітикою.

Ціна від 20 000 до 300 000 р. Тут все залежить від того, виділіть ви розширену програму (1 рік) або скорочену (3 місяці), чи вам потрібна підтримка і плюшки: диплом, допомога з пошуком роботи.

“Контекстна реклама” від Skillbox

Skillbox ґрунтовно готує своїх учнів до сертифікації Яндекса. Викладач Іван Барченко – інтернет-маркетолог з 10-річним стажем розповість, як отримати максимальну конверсію з мінімальним бюджетом.

Курс контекстної реклами проводиться у звичному дистанційному режимі. Дивіться урок, виконуєте домашнє завдання, спілкуєтеся з викладачем.

Перші 20 осіб отримають курс по знижці за 28 000 рублів.

“Ефективний онлайн-курс навчання контекстної реклами” від Школи контексту

Школа контексту вчить запуску, аналізу та оптимізації РК. Ви автоматизуєте частина процесів. Перегляд відеоуроків чергується з практикою, консультацією наставника.

Викладачі – сертифіковані фахівці Google Adwords і Яндекс.Директ з 5-річним стажем. Участь в навчальній програмі обійдеться в 21 500 р.

Кращі учні можуть розраховувати на працевлаштування в агентстві контекстної реклами.

Навчальна програма підійде людям, які хочуть почати заробляти в інтернеті від 60 000 рублів.

“Навчання контекстної реклами” від Direct-Man

Онлайн-школа Direct-Man випустила 2 навчальні програми: для власників бізнесу та фрілансерів.

На бізнес-курсі підприємці зможуть заощадити бюджет і налаштувати РК самостійно. Навчання триває 2 тижні по інтернету за 4 990 р.

Курс для удаленщиков збільшить заробіток до 100 000 рублів на місяць. Ви навчитеся розробляти рекламну кампанію для чужого бізнесу і отримувати максимум конверсії з невеликими вкладеннями. Тритижнева тренування під чітким поглядом куратора обійдеться в 9 990 р.

Під час навчання на вас чекає 4 домашні завдання + тиждень консультацій з куратором. Кожен день у вас буде 10 хвилин на розбір вашого проекту.

5 офлайн-семінарів і тренінгів

Коли особисто спілкуєшся з учителем, легше засвоюється інформація. Починаєш наслідувати профі, відчувати атмосферу, яка надихає на продуктивну роботу.

Крім цього, можна подружитися з однодумцями, об’єднатися з ними і відкрити власне агентство.

До речі, а ви за очне або дистанційне навчання? Я люблю вчитися, не вилазячи з піжами. А ви? Пишіть в коментарях. Цікаво, скільки нас таких.

Я підготувала 5 ефективних тренінгів та семінарів, які пройдуть за межами інтернету.

“Навчання контекстної реклами Яндекс.Директ і Google Adwords в Москві” від RA School

Маленькі групи до 7 чоловік. Робота над рекламною кампанією відбувається прямо в аудиторії. Розбір теорії на практиці під наглядом наставника. Все це прискорить ваш старт в професії маркетолога.

Якщо ви коли-то вчилися в RA School, то можете прийти на нові заняття безкоштовно.

Ноутбук не видається. Потрібно приносити свій. У всіх учасників тренінгу повинен бути WhatsApp на телефоні.

Ціна декількох днів інтенсиву по акції становить 15 000 рублів, а також 20 000 рублів.

Можна навчатися персонально. Але одне заняття (3 – 5 годин) обійдеться в 5 000 рублів.

Проходити рекламні ази ви будете за адресою: Москва, пер. Чернишевського, будинок №3, 2 поверх. А там вже вирішуйте самі, є можливість приїхати або краще спробувати онлайн-тренінг.

“Контекстна реклама – підготовка професіоналів” від MyAcademy

MyAcademy пропонує збірну солянку: якщо хочете, дивіться очні уроки онлайн або присутніми на них.

Чим тут краще офлайн-варіант:

  1. Під час перерв між лекціями можна ставити скільки завгодно запитань тренеру.
  2. Простіше розуміти складне. Наставник підійде і покаже на пальцях, що таке KPI, як провести ретаргетінг.
  3. Можна поспілкуватися з однодумцями, об’єднатися з ними і створити своє агентство.

Учнів, які старанно здають ДЗ, школа рекомендує замовникам і агентствам.

Які теми включені в навчальну програму:

  • розробка рекламної кампанії;
  • створення клікабельних оголошень;
  • аналіз сайту, прогнозування результатів;
  • автоматизація однотипних завдань;
  • поліпшення реклами.

Подивитися через інтернет на очні заняття можна за 21 150 р., а стати реальним учасником за 32 400 р.

В кінці на руки дають сертифікат, що підтверджує, що ви освоїли професію директолога.

“Індивідуальне навчання контекстної реклами” від Альянсу

Центр навчання “Альянс” пропонує особистого репетитора. Можна вибрати дві рекламні мережі або одну. Базовий пакет – для новачків. Все починається з пояснень, що таке Директ Adwords. Тим, хто вже трохи розбирається в темі і маркетингу, підійде розширений пакет.

Скільки буде коштувати, залежить від тривалості навчання, вашого рівня знань, віддаленості від школи і т. д.

“Google Ads: практичний курс ефективної контекстної реклами” від навчального центру при МДТУ їм. Н. Е. Баумана

Хочете опанувати Google Ads, але боїтеся нарватися на псевдоекспертів? Тоді спробуйте потрапити на курси при університеті МГТУ. Вас чекає кілька днів наполегливої практики, розбір проблем, з якими не завжди справляються навіть профі.

Чому навчають:

  • створення, налагодження та запуску РК;
  • прийомам і лайфхакам, про яких Google мовчить;
  • розбір форс-мажорів, які виникають у директологов.

Ви можете прийти вже з готовим проектом. Запитати, що у вас не так, і як можна ще поліпшити.

На жаль, потрібно пройти базовий курс маркетологів або мати альтернативну підготовку.

Після проходження навчання учасники отримують свідоцтво та сертифікат міжнародного зразка. Ось тільки посвідчення дістається тим, у кого середню або вищу професійну освіту.

Навчання Яндекс.Директу від навчального центру при МДТУ їм. Н. Е. Баумана

Вам розкажуть, як підвищити клікабельність оголошення (CTR), дізнатися ціну переходу, планувати РК. Загалом, набір необхідних знань, який потрібен початківцю фахівця.

Тим, хто ще не мав справи з контекстною рекламою, бажано піти на курс першого рівня. У кого є початкова база і сертифікат, вибирайте розширену програму.

За підсумками учні отримують документи: сертифікат міжнародного зразка, свідоцтво. Щоб видали посвідчення, потрібно показати диплом про середню або вищу освіту.

Ресурси, які допоможуть підготуватися самостійно

Щоб почати вивчення самостійно, потрібно відкрити офіційні джерела: Яндекс і Google, почитати тематичні блоги і запустити тестову рекламу.

Добірку навчальних матеріалів, які допоможуть підготуватися самостійно. Звичайно, без наставника важкувато. Нікому попередити про помилку, яка може призвести до зливу бюджету.

Сайти з корисною інформацією про контекстної реклами:

  1. Ppc.world – найсвіжіші новини, безкоштовні уроки, поради експертів по контекстній рекламі. Навіть якщо ви вже директолог, раджу регулярно заходити на сайт, щоб не відставати і бути в курсі важливих оновлень.
  2. Think with Google – багато кейсів, ідей і лайфхаков, які зроблять рекламну кампанію прибутковіше, а витрати минимальнее.
  3. Yagla – блог, в якому ви дізнаєтеся практичні відповіді на свої питання. Де ще взяти трафік, що робити з низьким CTR.

YouTube-канали для тих, кому простіше сприймати інформацію візуально:

  1. Google Реклама. Розповідає про те, як робити круті рекламні оголошення і отримувати максимум результату. Короткі відео легко сприймаються. І головне, ви будете в курсі всіх змін.
  2. PromoPult – семінари, майстер-класи на важливі для директологов теми.
  3. Яндекс. Навчання рекламним технологіям – фахівці Яндекса розповідають, як підготувати рекламну кампанію, аналізувати по метрик і застосовувати нові інструменти для підвищення конверсії.

Висновок

Як бачите, способів стати фахівцем по контекстній рекламі досить. Чи підете ви вчитися очно, купіть онлайн-курс або будете вивчати безкоштовні матеріали – все це залежить від ваших можливостей і переваг.

Головне, запускати тестові рекламні кампанії і читати чужі кейси. З теорією без практики заробляти неможливо.

А навіщо ви хочете налаштувати рекламну кампанію і чому обрали цей напрям? Діліться думками в коментарях і надихайте інших.

Не забудьте підписатися. Для вас це всього пару кліків, а для нас – величезна мотивація, щоб випускати ще більше корисних статей для вас.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.