Огляд найкращих програм і сервісів для збору передплатників і розсилки повідомлень у ВК
Привіт, друзі.
Років 7 тому для заробітку в соціальних мережах достатньо було створити спільноту і публікувати в ньому цікавий і корисний контент. Просування відбувалося природним шляхом, користувачі стежили за новинами корисних пабликов і швидко реагували на новини. Зараз цього вже недостатньо, величезна конкуренція диктує свої правила.
Щоб залучити й утримати увагу цільової аудиторії, обов’язково потрібно використовувати всі доступні інструменти, в тому числі рекламу, піар через біржі, розіграші, акції та діалоги з користувачами. Сьогодні ми розберемося, які є програми для розсилки повідомлень у ВК, як і навіщо їх використовувати, в чому переваги і недоліки різних продуктів.
Зміст
- Що таке розсилки, і як з ними працювати
- Як зробити розсилку: правила і поради
- Популярні програми та сервіси
- Додаток “Розсилки”
- Senler
- Gandy Mail
- ArtSend
- SocialSend
- Гамаюн
- Інші сервіси та програми
- Як вибрати найкращий сервіс розсилок
- Висновок
Що таке розсилки, і як з ними працювати
Швидше за все, це поняття не вимагає пояснень, але я все ж затримаюсь на цьому питанні на хвилинку, щоб ми точно розуміли, що говоримо про одне й те ж. У кожному співтоваристві є можливість вести діалог з передплатниками через особисті повідомлення. Це дуже приваблива особливість соцмереж, яка допомагає залучати й утримувати увагу цільової аудиторії.
Але очевидно, що навіть п’ятеро адміністраторів не в змозі вести діалог відразу з 10 000 передплатників. Тому для важливих повідомлень придумали розсилки. Ми пишемо повідомлення один раз і відправляємо відразу всієї бази абонентів.
Є кілька видів розсилок. Один з найпоширеніших варіантів в системі маркетингу виглядає як ретельно продумана ланцюжок листів, яка приведе людину до покупки. Вона ще називається автоматичною або авторассылкой.
Схема виглядає приблизно так:
- Спочатку ми пропонуємо користувачеві підписатися в обмін на якийсь корисний безкоштовний матеріал, його ще називають лід-магнітом.
- Потім відправляємо привітальний лист і обіцяний матеріал.
- Після цього слід кілька корисних і цікавих листів з посиланнями, майстер-класами, кейсами, відгуками.
- Коли контакт встановлений, можна запропонувати людині недорогий корисний продукт, щоб він здійснив першу покупку, переступив якусь межу довіри до нас.
- Отримуємо зворотний зв’язок і далі працюємо з клієнтом.
Другий варіант – це регулярні розсилки з корисностями, у які періодично можна вплітати пропозиції придбати той чи інший продукт, повідомлення про акції та інших цікавих заходах.
Третій варіант розсилок – формат марафону або курсу, який може бути як безкоштовним, так і платним. У цьому випадку передплатники протягом заздалегідь обумовленого строку отримують від вас листа з матеріалами по окремій темі. Наприклад, ми вирішили провести марафон з виготовлення новорічних поробок, і протягом 3 тижнів передплатники будуть отримувати нові майстер-класи та завдання для творчих вечорів з дітьми.
Застосовувати можна відразу кілька підходів, тестувати різні лід-магніти, питати у людей, про що їм цікаво було б почитати в розсилці, аналізувати, які послання частіше і швидше всього відкриваються.
Як зробити розсилку: правила і поради
Щоб відправляти повідомлення користувачам соціальної мережі, для початку треба взяти їх дозвіл. Не всі люди можуть зрадіти новин вашої групи, навіть якщо є її членами. Тому на сторінці обов’язково повинна бути кнопка “Підписатися” для конкретної розсилки, інакше ваші послання масово полетять у спам, а це загрожує блокуванням сторінки.
Зараз люди переситилися різного роду корисними плюшками, безкоштовними марафонами та іншими замануха, тому починають ретельно фільтрувати інформацію. І нам як власникам та адміністраторам групи теж не потрібні зайві кореспонденти, вони тільки спотворюють статистику і не приносять користі.
Розсилок в одному співтоваристві може бути кілька, це допомагає сегментувати аудиторію за інтересами, давати людям тільки затребувану інформацію і отримувати швидкий зворотний зв’язок.
Ще один важливий момент: людина повинна в будь-який момент мати можливість відписатися від повідомлень, якщо для нього тема стала неактуальною. Не бороніть цього, а краще постарайтеся дізнатися причину відмови від отримання ваших новин.
Щоб відвідувачі групи зацікавилися розсилкою, зробіть коротке, але ємке і заманюють опис. Запрошуйте користувачів соціальної мережі підписатися, розмістивши віджет в меню спільноти, закріплений пост на сторінці групи і в особистому стрічці новин.
І остання порада: пишіть лише важливі повідомлення, які не спамьте передплатників, інакше вони швиденько отпишутся від ваших листів, надсилайте дійсно важливу і корисну інформацію, але й надовго не пропадайте із зв’язку, інакше про вас забудуть. Зазвичай розсилки робляться раз на 1 – 2 тижні.
Популярні програми та сервіси
Є багато різних рішень для збору бази передплатників і подальшої роботи з ними. Різні сервіси та програми відрізняються своїми можливостями, зручністю, вартістю. Зараз ми розберемо особливості самих популярних і ефективних продуктів на сьогоднішній день, щоб ви могли вибрати і протестувати ті, що найбільше відповідають вашим цілям і можливостям.
Додаток “Розсилки”
Це самий простий і безкоштовний додаток для новачків. Воно допоможе познайомитися з принципом роботи масових повідомлень, залучити перших передплатників і відправити перші новини, але для подальшої роботи краще вибрати іншу програму.
Ми вже говорили про те, як робити розсилки в ВКонтакте і докладно розбирали його роботу.
Переваги даного додатка:
- працює безкоштовно;
- швидко настроюється;
- його легко освоїти навіть новачкові.
Недоліки:
- немає персоніфікації, адже так приємно, коли в повідомленні до тебе звертаються по імені;
- немає статистики для аналізу ефективності розсилки;
- мало налаштувань для кращої роботи з аудиторією.
Щоб встановити і випробувати додаток в дії, зайдіть в меню “Управління” своєї спільноти і знайдіть його в переліку доступних утиліт.
Senler
Це один з найбільш популярних і надійних сервісів для збору передплатників і налаштування авторассылок. Щоб почати з ним працювати, встановіть його як додаток через меню групи.
При першому зверненні до програми вам запропонують підключити сервіс і перенаправляють на сайт senler.ru. Натисніть на кнопку “Перейти в кабінет”, надайте Senler доступ до даних для роботи і приступайте до тестування.
Тестовий період становить 3 дні, потім ви можете відправляти до 150 повідомлень в день безкоштовно. Коли розсилка вийде за ці рамки, вас чекають такі тарифи:
- 150 рублів на місяць до 2 000 повідомлень в добу;
- 225 рублів до 3 000 послань;
- 375 рублів до 5 000 повідомлень;
- 600 рублів до 10 000 повідомлень і так далі.
Максимальна кількість відправлень на добу становить 2 000 000, і коштує це задоволення 100 000 рублів на місяць.
Переваги Senler:
- офіційна робота через API ВКонтакте, чим можуть похвалитися одиниці подібних продуктів;
- 3 види розсилок для різних цілей;
- іменні повідомлення;
- багато налаштувань для правильної доставки повідомлень, у тому числі таймер;
- наявність пробного періоду і безкоштовного тарифу, нехай і невеликого;
- проста установка, настроювання й робота;
- можливість надавати права доступу адміністратора.
Недоліки:
- досить висока вартість;
- користувачі відзначають, що не завжди спрацьовує відписка, що викликає невдоволення кореспондентів.
В цілому це один з кращих сервісів, який заслужив хорошу репутацію серед власників та адміністраторів спільнот.
Gandy Mail
Це ще один цікавий і затребуваний сервіс для розсилок ВКонтакте. З ним дуже легко почати працювати, простий і зрозумілий інтерфейс дозволяє швидко налаштувати програму для своїх цілей і вже сьогодні збирати передплатників в базу.
Щоб протестувати функціонал сервісу, заходимо в свою спільноту в ВК, йдемо в пункт меню “Керування” і встановлюємо додаток.
Після установки нам доступно 3 дні безкоштовного використання.
Переваги сервісу:
- офіційна робота через API соціальної мережі;
- проста установка, налагодження та запуск;
- статистика, що показує кількість відправлених та доставлених повідомлень, переходів по посиланнях і відписок;
- персоналізований віджет і повідомлення;
- завантаження та вивантаження бази передплатників;
- 10 готових шаблонів для розсилок;
- оперативна техпідтримка.
Недоліки:
- не найнижча вартість у порівнянні з іншими сервісами – 900 рублів на місяць за будь-яку кількість листів;
- обмеження кількості груп, в яких один користувач може використовувати сервіс;
- невеликий тестовий період;
- відсутність безкоштовного тарифу.
ArtSend
Цей сервіс також працює безпосередньо з соціальною мережею, що забезпечує високу доставляемость повідомлень і мінімізує ризик блокування спільноти адміністрацією ВКонтакте.
Встановлюємо додаток через офіційний магазин ВК, надаємо доступ до даних і починаємо тестувати програму.
Переваги сервісу:
- повна інтеграція з “ВКонтакте”, не потрібно переходити на сайт розробників, вся робота відбувається через соцмережу;
- пробний період 30 днів, за цей час дійсно можна оцінити додаток в дії;
- відносно невисокі тарифи, урізаним функціоналом можна користуватися безкоштовно, повний доступ на місяць коштує 500 рублів, на півроку – 2 800 рублів, на рік – 5 000 рублів;
- велика кількість налаштувань;
- захист від попадання повідомлень спам;
- статистика;
- автоворонки;
- уроки по роботі з самим продуктом і розсилками в цілому.
Серйозних недоліків я не виявила. Єдиний мінус, на мій погляд, – це не самий зрозумілий інтерфейс, але для новачків є відеоінструкція, так що кожен зможе розібратися.
SocialSend
Цей сервіс працює автономно, тобто окремо від самої соціальної мережі. Щоб почати ним користуватися, заходимо на сайт socialsend.ru і проходимо реєстрацію через електронну пошту, як це робиться в більшості онлайн-сервісів.
Переваги платформи:
- детальна сегментація бази передплатників, розбивка на групи – у цьому, мабуть, цього сервісу немає рівних;
- великі можливості налаштувань і аналітики;
- автоворонки та інші маркетингові інструменти;
- збір передплатників не лише у ВК, але і на будь-якому сайті, куди можна вбудувати готову форму або віджет;
- інтеграція з Яндекс.Метрикою і Google Analytics;
- є тестовий період від 7 до 14 днів;
- використання ретаргетинга ВКонтакте.
Недоліки:
- автономна робота без прив’язки до ВКонтакте, з одного боку, розширює можливості, а з іншого – може викликати підозри у адміністрації соціальної мережі;
- досить висока вартість і тарифні плани, в яких відразу не так-то просто розібратися, – за 90 рублів можна надіслати до 15 000 повідомлень в місяць, за 2 990 рублів в місяць можна вести базу передплатників до 5 000 осіб і надсилати їм скільки завгодно повідомлень;
- реєстрація через e-mail та номер телефону;
- немає можливості завантажити базу передплатників.
На мій погляд, цей сервіс не підходить для новачків, а от для професійних інтернет-маркетологів може стати хорошим інструментом.
Гамаюн
Це сервіс, офіційно працює через додатки ВКонтакте. Завантажити, встановити і працювати з ним можна прямо зі сторінки групи. По функціоналу він знаходиться як би між самим першим безкоштовним рішенням “Розсилки” і сервісом Senler.
Переваги:
- “дружить” з ВК і працює офіційно;
- можна підписатися не тільки при натисканні кнопки, а також при відправленні ключа або використанні спеціального тега;
- є безкоштовна урізана версія, яка дозволяє робити найпростіші розсилки до 3 007 послань за раз;
- можна створювати мультилендинги і платні розсилки;
- відносно недорога вартість повної версії, мінімальний тариф за 504 рубля на місяць дозволяє надсилати до 15 000 повідомлень за раз.
Недоліки:
- є відчуття, що проект знаходиться на стадії тестування, з’являються помилки, іноді доводиться оновлювати сторінку, щоб побачити той чи інший розділ;
- можливостей менше, ніж у вищеописаних сервісах, крім програми “Розсилки”;
- багато користувачі відзначають простий інтерфейс, але мені він здався незручним.
Інші сервіси та програми
Ми досить детально розібрали сильні і слабкі сторони найпопулярніших, надійних і багатофункціональних програмних продуктів для розсилок. Але, окрім них, є й інші рішення, які можуть вас зацікавити:
- Chatgun – додаток для створення розсилок і чат-ботів, яких можна налаштувати на відповіді співрозмовника залежно від попереднього взаємодії. Досить зручна штука, варто бот 390 рублів в місяць.
- Socsend.ru – сервіс, який вітає нових передплатників і вітає їх з днями народження, а також надає статистику по підписалися і отписавшимся користувачам. Пробний період становить 3 місяці або 20 активних діалогів.
- BotVK – ще один бот для створення розсилок та підтримки простого діалогу з користувачами, його вартість 100 рублів на місяць, але на відміну від Chatgun він не співпрацює безпосередньо з ВКонтакте.
- BotsApp – багатофункціональна програма, яка може використовуватися для розсилки запрошень у групи, особистих повідомлень від імені користувача або спільноти, масслайкинга, авторепостов, взаємних підписок і багато чого іншого. Фішка цього рішення в тому, що можна вибрати тільки ті функції, які вам потрібні. Недолік у тому, що це нелегальний спосіб взаємодії з користувачами ВКонтакте, а за це можна отримати бан від адміністрації.
- LSender VK PRO – програма для розсилок та автоматичних відповідей в діалогах з передплатниками.
- Vlichku – додаток для створення розсилок, чат-ботів, автоворонок і форм заявок, схвалена адміністрацією ВКонтакте.
- SMMbro – ще одне легальне рішення для розсилок та створення “розумних” чат-ботів ВКонтакте.
Як вибрати найкращий сервіс розсилок
Давайте підведемо невеликі підсумки. Я описала всі найпопулярніші, надійні і функціональні сервіси для розсилок ВКонтакте. Щоб вибрати кращий з них, потрібно визначити свої цілі та задачі.
Якщо ви новачок, ніколи раніше не відправляли ланцюжка повідомлень і мало що знаєте про інтернет-маркетингу, то я раджу скористатися програмами з безкоштовним тарифом:
- “Розсилки”,
- Senler,
- “Гамаюн”.
Якщо ви серйозно підходите до збору статистики і аналітики, хочете ретельно відбирати групи передплатників і створювати для них індивідуальні пропозиції, готові зануритися в мир інтернет-маркетингу, то кращими варіантами, швидше за все, будуть сервіси ArtSend і SocialSend.
У ArtSend є значні переваги: офіційний доступ до ВКонтакте і великий тестовий період, який допоможе оцінити можливості і зрозуміти, чи підходить він вам. Зате SocialSend володіє більш широким функціоналом.
Якщо ви цінуєте простоту і зручність, вам не потрібна купа налаштувань, хочете, щоб вам надали докладні інструкції по роботі з програмою і швидко відповіли на всі питання, що виникають, і ви готові відразу заплатити за ці переваги, то відповідний варіант – це Gandy Mail.
Висновок
Ми з вами розібрали найкращі сервіси для відправки розсилок від імені спільноти. Фішка в тому, що до одного паблику або групі можна підключити відразу кілька продуктів і тестувати їх паралельно, а потім залишити тільки ту програму, яка відповідає всім вашим вимогам.
Розкажіть, який сервіс найбільше привернув вашу увагу, які вже пробували, і які враження залишилися. Якщо є питання, пишіть, будемо обговорювати.
Зберігайте статтю в закладки та діліться в соцмережах, щоб повернутися до огляду, коли вирішите запустити нову розсилку.
Підписуйтесь на нові матеріали iklife.ru попереду вас чекає ще багато оглядів та інструкцій по роботі з різними програмними продуктами.
До нової зустрічі, друзі.