Огляд найкращих програм і сервісів для збору передплатників і розсилки повідомлень у ВК

Поширити

Привіт, друзі.

Років 7 тому для заробітку в соціальних мережах достатньо було створити спільноту і публікувати в ньому цікавий і корисний контент. Просування відбувалося природним шляхом, користувачі стежили за новинами корисних пабликов і швидко реагували на новини. Зараз цього вже недостатньо, величезна конкуренція диктує свої правила.

Щоб залучити й утримати увагу цільової аудиторії, обов’язково потрібно використовувати всі доступні інструменти, в тому числі рекламу, піар через біржі, розіграші, акції та діалоги з користувачами. Сьогодні ми розберемося, які є програми для розсилки повідомлень у ВК, як і навіщо їх використовувати, в чому переваги і недоліки різних продуктів.

Зміст

  • Що таке розсилки, і як з ними працювати
  • Як зробити розсилку: правила і поради
  • Популярні програми та сервіси
    • Додаток “Розсилки”
    • Senler
    • Gandy Mail
    • ArtSend
    • SocialSend
    • Гамаюн
    • Інші сервіси та програми
  • Як вибрати найкращий сервіс розсилок
  • Висновок

Що таке розсилки, і як з ними працювати

Швидше за все, це поняття не вимагає пояснень, але я все ж затримаюсь на цьому питанні на хвилинку, щоб ми точно розуміли, що говоримо про одне й те ж. У кожному співтоваристві є можливість вести діалог з передплатниками через особисті повідомлення. Це дуже приваблива особливість соцмереж, яка допомагає залучати й утримувати увагу цільової аудиторії.

Але очевидно, що навіть п’ятеро адміністраторів не в змозі вести діалог відразу з 10 000 передплатників. Тому для важливих повідомлень придумали розсилки. Ми пишемо повідомлення один раз і відправляємо відразу всієї бази абонентів.

Є кілька видів розсилок. Один з найпоширеніших варіантів в системі маркетингу виглядає як ретельно продумана ланцюжок листів, яка приведе людину до покупки. Вона ще називається автоматичною або авторассылкой.

Схема виглядає приблизно так:

  1. Спочатку ми пропонуємо користувачеві підписатися в обмін на якийсь корисний безкоштовний матеріал, його ще називають лід-магнітом.
  2. Потім відправляємо привітальний лист і обіцяний матеріал.
  3. Після цього слід кілька корисних і цікавих листів з посиланнями, майстер-класами, кейсами, відгуками.
  4. Коли контакт встановлений, можна запропонувати людині недорогий корисний продукт, щоб він здійснив першу покупку, переступив якусь межу довіри до нас.
  5. Отримуємо зворотний зв’язок і далі працюємо з клієнтом.

Другий варіант – це регулярні розсилки з корисностями, у які періодично можна вплітати пропозиції придбати той чи інший продукт, повідомлення про акції та інших цікавих заходах.

Третій варіант розсилок – формат марафону або курсу, який може бути як безкоштовним, так і платним. У цьому випадку передплатники протягом заздалегідь обумовленого строку отримують від вас листа з матеріалами по окремій темі. Наприклад, ми вирішили провести марафон з виготовлення новорічних поробок, і протягом 3 тижнів передплатники будуть отримувати нові майстер-класи та завдання для творчих вечорів з дітьми.

Застосовувати можна відразу кілька підходів, тестувати різні лід-магніти, питати у людей, про що їм цікаво було б почитати в розсилці, аналізувати, які послання частіше і швидше всього відкриваються.

Як зробити розсилку: правила і поради

Щоб відправляти повідомлення користувачам соціальної мережі, для початку треба взяти їх дозвіл. Не всі люди можуть зрадіти новин вашої групи, навіть якщо є її членами. Тому на сторінці обов’язково повинна бути кнопка “Підписатися” для конкретної розсилки, інакше ваші послання масово полетять у спам, а це загрожує блокуванням сторінки.

Зараз люди переситилися різного роду корисними плюшками, безкоштовними марафонами та іншими замануха, тому починають ретельно фільтрувати інформацію. І нам як власникам та адміністраторам групи теж не потрібні зайві кореспонденти, вони тільки спотворюють статистику і не приносять користі.

Розсилок в одному співтоваристві може бути кілька, це допомагає сегментувати аудиторію за інтересами, давати людям тільки затребувану інформацію і отримувати швидкий зворотний зв’язок.

Ще один важливий момент: людина повинна в будь-який момент мати можливість відписатися від повідомлень, якщо для нього тема стала неактуальною. Не бороніть цього, а краще постарайтеся дізнатися причину відмови від отримання ваших новин.

Щоб відвідувачі групи зацікавилися розсилкою, зробіть коротке, але ємке і заманюють опис. Запрошуйте користувачів соціальної мережі підписатися, розмістивши віджет в меню спільноти, закріплений пост на сторінці групи і в особистому стрічці новин.

І остання порада: пишіть лише важливі повідомлення, які не спамьте передплатників, інакше вони швиденько отпишутся від ваших листів, надсилайте дійсно важливу і корисну інформацію, але й надовго не пропадайте із зв’язку, інакше про вас забудуть. Зазвичай розсилки робляться раз на 1 – 2 тижні.

Популярні програми та сервіси

Є багато різних рішень для збору бази передплатників і подальшої роботи з ними. Різні сервіси та програми відрізняються своїми можливостями, зручністю, вартістю. Зараз ми розберемо особливості самих популярних і ефективних продуктів на сьогоднішній день, щоб ви могли вибрати і протестувати ті, що найбільше відповідають вашим цілям і можливостям.

Додаток “Розсилки”

Це самий простий і безкоштовний додаток для новачків. Воно допоможе познайомитися з принципом роботи масових повідомлень, залучити перших передплатників і відправити перші новини, але для подальшої роботи краще вибрати іншу програму.

Ми вже говорили про те, як робити розсилки в ВКонтакте і докладно розбирали його роботу.

Переваги даного додатка:

  • працює безкоштовно;
  • швидко настроюється;
  • його легко освоїти навіть новачкові.

Недоліки:

  • немає персоніфікації, адже так приємно, коли в повідомленні до тебе звертаються по імені;
  • немає статистики для аналізу ефективності розсилки;
  • мало налаштувань для кращої роботи з аудиторією.

Щоб встановити і випробувати додаток в дії, зайдіть в меню “Управління” своєї спільноти і знайдіть його в переліку доступних утиліт.

Senler

Це один з найбільш популярних і надійних сервісів для збору передплатників і налаштування авторассылок. Щоб почати з ним працювати, встановіть його як додаток через меню групи.

При першому зверненні до програми вам запропонують підключити сервіс і перенаправляють на сайт senler.ru. Натисніть на кнопку “Перейти в кабінет”, надайте Senler доступ до даних для роботи і приступайте до тестування.

Тестовий період становить 3 дні, потім ви можете відправляти до 150 повідомлень в день безкоштовно. Коли розсилка вийде за ці рамки, вас чекають такі тарифи:

  • 150 рублів на місяць до 2 000 повідомлень в добу;
  • 225 рублів до 3 000 послань;
  • 375 рублів до 5 000 повідомлень;
  • 600 рублів до 10 000 повідомлень і так далі.

Максимальна кількість відправлень на добу становить 2 000 000, і коштує це задоволення 100 000 рублів на місяць.

Переваги Senler:

  • офіційна робота через API ВКонтакте, чим можуть похвалитися одиниці подібних продуктів;
  • 3 види розсилок для різних цілей;
  • іменні повідомлення;
  • багато налаштувань для правильної доставки повідомлень, у тому числі таймер;
  • наявність пробного періоду і безкоштовного тарифу, нехай і невеликого;
  • проста установка, настроювання й робота;
  • можливість надавати права доступу адміністратора.

Недоліки:

  • досить висока вартість;
  • користувачі відзначають, що не завжди спрацьовує відписка, що викликає невдоволення кореспондентів.

В цілому це один з кращих сервісів, який заслужив хорошу репутацію серед власників та адміністраторів спільнот.

Gandy Mail

Це ще один цікавий і затребуваний сервіс для розсилок ВКонтакте. З ним дуже легко почати працювати, простий і зрозумілий інтерфейс дозволяє швидко налаштувати програму для своїх цілей і вже сьогодні збирати передплатників в базу.

Щоб протестувати функціонал сервісу, заходимо в свою спільноту в ВК, йдемо в пункт меню “Керування” і встановлюємо додаток.

Після установки нам доступно 3 дні безкоштовного використання.

Переваги сервісу:

  • офіційна робота через API соціальної мережі;
  • проста установка, налагодження та запуск;
  • статистика, що показує кількість відправлених та доставлених повідомлень, переходів по посиланнях і відписок;
  • персоналізований віджет і повідомлення;
  • завантаження та вивантаження бази передплатників;
  • 10 готових шаблонів для розсилок;
  • оперативна техпідтримка.

Недоліки:

  • не найнижча вартість у порівнянні з іншими сервісами – 900 рублів на місяць за будь-яку кількість листів;
  • обмеження кількості груп, в яких один користувач може використовувати сервіс;
  • невеликий тестовий період;
  • відсутність безкоштовного тарифу.

ArtSend

Цей сервіс також працює безпосередньо з соціальною мережею, що забезпечує високу доставляемость повідомлень і мінімізує ризик блокування спільноти адміністрацією ВКонтакте.

Встановлюємо додаток через офіційний магазин ВК, надаємо доступ до даних і починаємо тестувати програму.

Переваги сервісу:

  • повна інтеграція з “ВКонтакте”, не потрібно переходити на сайт розробників, вся робота відбувається через соцмережу;
  • пробний період 30 днів, за цей час дійсно можна оцінити додаток в дії;
  • відносно невисокі тарифи, урізаним функціоналом можна користуватися безкоштовно, повний доступ на місяць коштує 500 рублів, на півроку – 2 800 рублів, на рік – 5 000 рублів;
  • велика кількість налаштувань;
  • захист від попадання повідомлень спам;
  • статистика;
  • автоворонки;
  • уроки по роботі з самим продуктом і розсилками в цілому.

Серйозних недоліків я не виявила. Єдиний мінус, на мій погляд, – це не самий зрозумілий інтерфейс, але для новачків є відеоінструкція, так що кожен зможе розібратися.

SocialSend

Цей сервіс працює автономно, тобто окремо від самої соціальної мережі. Щоб почати ним користуватися, заходимо на сайт socialsend.ru і проходимо реєстрацію через електронну пошту, як це робиться в більшості онлайн-сервісів.

Переваги платформи:

  • детальна сегментація бази передплатників, розбивка на групи – у цьому, мабуть, цього сервісу немає рівних;
  • великі можливості налаштувань і аналітики;
  • автоворонки та інші маркетингові інструменти;
  • збір передплатників не лише у ВК, але і на будь-якому сайті, куди можна вбудувати готову форму або віджет;
  • інтеграція з Яндекс.Метрикою і Google Analytics;
  • є тестовий період від 7 до 14 днів;
  • використання ретаргетинга ВКонтакте.

Недоліки:

  • автономна робота без прив’язки до ВКонтакте, з одного боку, розширює можливості, а з іншого – може викликати підозри у адміністрації соціальної мережі;
  • досить висока вартість і тарифні плани, в яких відразу не так-то просто розібратися, – за 90 рублів можна надіслати до 15 000 повідомлень в місяць, за 2 990 рублів в місяць можна вести базу передплатників до 5 000 осіб і надсилати їм скільки завгодно повідомлень;
  • реєстрація через e-mail та номер телефону;
  • немає можливості завантажити базу передплатників.

На мій погляд, цей сервіс не підходить для новачків, а от для професійних інтернет-маркетологів може стати хорошим інструментом.

Гамаюн

Це сервіс, офіційно працює через додатки ВКонтакте. Завантажити, встановити і працювати з ним можна прямо зі сторінки групи. По функціоналу він знаходиться як би між самим першим безкоштовним рішенням “Розсилки” і сервісом Senler.

Переваги:

  • “дружить” з ВК і працює офіційно;
  • можна підписатися не тільки при натисканні кнопки, а також при відправленні ключа або використанні спеціального тега;
  • є безкоштовна урізана версія, яка дозволяє робити найпростіші розсилки до 3 007 послань за раз;
  • можна створювати мультилендинги і платні розсилки;
  • відносно недорога вартість повної версії, мінімальний тариф за 504 рубля на місяць дозволяє надсилати до 15 000 повідомлень за раз.

Недоліки:

  • є відчуття, що проект знаходиться на стадії тестування, з’являються помилки, іноді доводиться оновлювати сторінку, щоб побачити той чи інший розділ;
  • можливостей менше, ніж у вищеописаних сервісах, крім програми “Розсилки”;
  • багато користувачі відзначають простий інтерфейс, але мені він здався незручним.

Інші сервіси та програми

Ми досить детально розібрали сильні і слабкі сторони найпопулярніших, надійних і багатофункціональних програмних продуктів для розсилок. Але, окрім них, є й інші рішення, які можуть вас зацікавити:

  1. Chatgun – додаток для створення розсилок і чат-ботів, яких можна налаштувати на відповіді співрозмовника залежно від попереднього взаємодії. Досить зручна штука, варто бот 390 рублів в місяць.
  2. Socsend.ru – сервіс, який вітає нових передплатників і вітає їх з днями народження, а також надає статистику по підписалися і отписавшимся користувачам. Пробний період становить 3 місяці або 20 активних діалогів.
  3. BotVK – ще один бот для створення розсилок та підтримки простого діалогу з користувачами, його вартість 100 рублів на місяць, але на відміну від Chatgun він не співпрацює безпосередньо з ВКонтакте.
  4. BotsApp – багатофункціональна програма, яка може використовуватися для розсилки запрошень у групи, особистих повідомлень від імені користувача або спільноти, масслайкинга, авторепостов, взаємних підписок і багато чого іншого. Фішка цього рішення в тому, що можна вибрати тільки ті функції, які вам потрібні. Недолік у тому, що це нелегальний спосіб взаємодії з користувачами ВКонтакте, а за це можна отримати бан від адміністрації.
  5. LSender VK PRO – програма для розсилок та автоматичних відповідей в діалогах з передплатниками.
  6. Vlichku – додаток для створення розсилок, чат-ботів, автоворонок і форм заявок, схвалена адміністрацією ВКонтакте.
  7. SMMbro – ще одне легальне рішення для розсилок та створення “розумних” чат-ботів ВКонтакте.

Як вибрати найкращий сервіс розсилок

Давайте підведемо невеликі підсумки. Я описала всі найпопулярніші, надійні і функціональні сервіси для розсилок ВКонтакте. Щоб вибрати кращий з них, потрібно визначити свої цілі та задачі.

Якщо ви новачок, ніколи раніше не відправляли ланцюжка повідомлень і мало що знаєте про інтернет-маркетингу, то я раджу скористатися програмами з безкоштовним тарифом:

  • “Розсилки”,
  • Senler,
  • “Гамаюн”.

Якщо ви серйозно підходите до збору статистики і аналітики, хочете ретельно відбирати групи передплатників і створювати для них індивідуальні пропозиції, готові зануритися в мир інтернет-маркетингу, то кращими варіантами, швидше за все, будуть сервіси ArtSend і SocialSend.

У ArtSend є значні переваги: офіційний доступ до ВКонтакте і великий тестовий період, який допоможе оцінити можливості і зрозуміти, чи підходить він вам. Зате SocialSend володіє більш широким функціоналом.

Якщо ви цінуєте простоту і зручність, вам не потрібна купа налаштувань, хочете, щоб вам надали докладні інструкції по роботі з програмою і швидко відповіли на всі питання, що виникають, і ви готові відразу заплатити за ці переваги, то відповідний варіант – це Gandy Mail.

Висновок

Ми з вами розібрали найкращі сервіси для відправки розсилок від імені спільноти. Фішка в тому, що до одного паблику або групі можна підключити відразу кілька продуктів і тестувати їх паралельно, а потім залишити тільки ту програму, яка відповідає всім вашим вимогам.

Розкажіть, який сервіс найбільше привернув вашу увагу, які вже пробували, і які враження залишилися. Якщо є питання, пишіть, будемо обговорювати.

Зберігайте статтю в закладки та діліться в соцмережах, щоб повернутися до огляду, коли вирішите запустити нову розсилку.

Підписуйтесь на нові матеріали iklife.ru попереду вас чекає ще багато оглядів та інструкцій по роботі з різними програмними продуктами.

До нової зустрічі, друзі.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.