Огляд сервісу SendPulse: як створити розсилку і збирати базу передплатників

Поширити

Доброго дня, дорогі читачі!

Сьогодні ми поговоримо про сервіс розсилок SendPulse. Це дуже зручна платформа, яка дозволяє працювати з email, SMS і push-повідомленнями.

Функціонал постійно оновлюється і підтримується розробниками. Вони ретельно стежать, щоб всі користувачі залишалися задоволені. У статті я постараюся максимально точно і детально розповісти про те, що це таке і як цим користуватися.

Зміст

  • Що таке SendPulse
  • Тарифи
  • Реєстрація
  • Панель управління
    • Розсилки
    • Push
    • SMTP
  • Висновок

Що таке SendPulse

SendPulse – сервіс розсилань, який може працювати з email, sms, smtp і push. Він багатофункціональний. Наприклад, з його допомогою можна легко організувати поштову розсилку статей сайту. Користувачам вашого ресурсу буде запропоновано підписатися на розсилку. Якщо вони зроблять це, то раз на тиждень сервіс буде надсилати їм на пошту повідомлення про вихід нових статей.

До цього можна підключити push-повідомлення, які будуть сповіщати користувачів, які підписалися моментально.

Але це далеко не все. З допомогою SendPulse можна робити комерційні розсилки, залучаючи великий трафік. Це відмінно підійде для інтернет-маркетологів, які бажають, щоб певний продукт успішно просувався.

Управляти всім цим ділом можна прямо з зручного особистого кабінету. У ньому є всі інструменти, які можуть знадобитися при використанні. Але до цього ми повернемося трохи пізніше, зараз зупинимося на особливостях сервісу.

Чим же він так приваблює користувачів? Відповідь проста: хороші тарифи, підтримка російської мови, величезні можливості залучення цільового трафіку.

Особливості SendPulse:

  • розсилка повідомлень по email, sms, push і месенджерів;
  • підтримка протоколу SMTP дозволяє працювати майже з будь-якими платформами;
  • робота з Viber і Facebook Messenger;
  • можливість об’єднання всіх каналів на одній платформі;
  • зручний блоковий конструктор, який підтримує адаптивність;
  • 130 безкоштовних шаблонів для листів, які можна легко відредагувати;
  • легко настроюються форми підписки (колір, поля, фон можна змінювати);
  • інструменти для автоматизації складних процесів (бесіди, які можуть працювати виходячи з певних дій користувачів);
  • інструменти для персоналізації, сегментації та A/B-тестування;
  • підтримка більше 40 різних сервісів, включаючи WordPress, AmoCRM, Bitrix і т. д.;
  • зручна адмін-панель;
  • безкоштовний тариф (до 2 500 передплатників).

В принципі, з допомогою SendPulse можна автоматизувати велику частину інтернет-маркетингу. Один раз налаштувати, а далі все піде як по маслу. Відмінне рішення за свою ціну.

Тарифи

Тепер поговоримо про тарифи. Їх тут дуже багато і ціноутворення залежить від кількості листів або передплатників. У порівнянні з іншими сервісами розсилок ціни тут цілком прийнятні.

Особливо, якщо врахувати, що тут є цілком собі привабливий безкоштовний тариф. Він передбачає використання всіх благ платформи з незначним обмеженням – не більше 2 500 передплатників. Для молодих проектів це саме те.

Проте після подолання цієї цифри доведеться купувати платний тариф. Найдешевший коштує 1 272 рубля і припускає, що кількість передплатників буде від 2 501 до 3 000. Природно, після подолання цієї цифри доведеться підвищувати рівень тарифу. Всього їх більше 50. Вартість найдорожчого – 252 000 рублів. Він буде потрібен людям, у яких більше 4 000 000 передплатників.

Але тарифи можна розраховувати не тільки з кількості передплатників. Тут є відмінна можливість сплачувати прямо за листи. Один лист має певну ціну, і кінцева вартість буде залежати від того, скільки листів ви відправите.

Який з них вигідніше, буде залежати від цілей і напрямів у роботі. Наприклад, якщо вам не потрібно щомісяця сповіщати людей про вихід нових матеріалів або продуктів, то вам цілком зійде тариф з певною кількістю листів. У той же час, якщо розсилка буде проводитися регулярно, то краще взяти місячну передплату і платити фіксовану ціну.

Тут є і VIP-тариф, який передбачає персональні умови для великих компаній або відомих бізнесменів. На відміну від простих тарифів, ВІП передбачає наявність персонального менеджера і індивідуальну вартість.

Все це були загальні тарифи, які включають в себе всі види розсилок. Якщо ви хочете користуватися якимось окремим інструментом, будь то email або push, то вам краще звернути увагу на спеціальні тарифи – тільки для email, sms, push і т. д. – окремо. Там вартість нижче.

Реєстрація

Заходимо на SendPulse (при переході по цьому посиланню за вами закріпиться промокод PTN-XPD-342 на знижку 500 руб.), щоб перейти до створення аккаунта, ми повинні натиснути на відповідну кнопку в кутку сайту. Після цього перед нами з’явиться спливаюче вікно, де потрібно заповнити всі дані.

Вводимо своє ім’я, email, номер телефону в потрібному форматі, пароль. Після цього натискаємо на кнопку “Реєстрація”. Можна також скористатися кнопками соцмереж для швидкої реєстрації.

Якщо ви вибрали класичний спосіб реєстрації, то після натискання кнопки вас перекине на сторінку підтвердження. У полі необхідно ввести код, який відправлять у листі на зазначеній поштову скриньку.

Не забудьте зберегти дані для входу в аккаунт. В майбутньому вони знадобляться для повторної авторизації.

Після введення клікаємо на “Підтвердити”, після чого нас відразу перекидає в панель управління.

В панелі керування нас зустрічає велику кількість різних повідомлень і розділів. Інтерфейс дуже простий і приємний, будь новачок швидко освоїться.

Як бачите, нам дали безкоштовний ліміт у 2 500 передплатників. Це значить, що поки ми не досягнемо цієї цифри, сервіс можна використовувати безкоштовно, але з деякими обмеженнями.

Перейшовши на платний тариф, ви отримуєте ряд переваг:

  • розширені інструменти для роботи з Google Analytics,
  • необмежена кількість розсилок,
  • більше місця на диску для зберігання зображень і т. д.

Але новачкам цілком вистачить і безкоштовного варіанту.

Панель управління

Навіть у базовій версії панелі управління SendPulse є дуже багато розділів. Тим не менше завдяки приємному інтерфейсу розібратися в ньому дуже просто. Там є 3 великих розділи. Для розсилок, push і smtp. При переході від одного до іншого ПУ змінюється. Тобто функціонал для кожного виду розсилки відрізняється.

Як бачите, у push-розсилку доступно всього 3 розділу – головна, авторассилкі і тарифи. Саме її можна використовувати для створення сповіщення про вихід нових статей на інформаційних сайтах.

Давайте почнемо з розсилок і подивимося, які сторінки і інструменти є там.

Розсилки

Тут є все, що може нам допомогти з email та SMS-повідомленнями. Вгорі є кнопки для створення нової адресної книги, розсилки і відправки повідомлень на мобільні SMS або через Viber. В майбутньому, цілком можливо, сюди додадуть інші месенджери.

Зверніть увагу на блок “З чого почати”. Тут SendPulse надає нам докладну інформацію про те, як користуватися сервісом. Можна подивитися спеціальні відео-інструкції.

Тепер глянемо на бічну панель. Там представлені всі інструменти, які можуть знадобитися при роботі з розсилками. Розглянемо кожен з них більш докладно.

  • Адресні книги: у цьому розділі можна бачити всі адреси, на які буде здійснюватися розсилка. Тут є список унікальних передплатників і поруч з ним список відписатися. За допомогою адресних книг можна відстежувати динаміку підписок і відписок.

Тут є всі інструменти для комфортної роботи з адресами користувачів в розсилці. Адреси можна видаляти, так і додавати нові. Також тут є фільтри, які допоможуть виділяти велику кількість емейлів за певною ознакою.

  • Мої розсилки: тут можна побачити статистику по всіх розсилок. Їх, природно, можна змінювати, видаляти і додавати нові. Один з ключових розділів, яким ви будете користуватися найчастіше.
  • Звіти: розділ, де будуть доступні всі звіти по роботі сервісу. Це розширена статистика, яку можна налаштовувати під свої потреби. Велика кількість різних показників і даних допоможуть маркетологам визначити, наскільки вірний вектор був обраний для просування.

Простим користувачам можна розраховувати на детальну інформацію про кількість відкриттів листів і переходів по посиланнях. Тут же будуть і повідомлення про помилки.

  • Шаблони повідомлень: тут представлені всі шаблони електронних листів. Вибір дійсно величезний, якщо враховувати, що тут є блочний редактор, то шанси створити круте оформлення для письма значно збільшуються.

Всі шаблони розділені на тематичні групи. Зараз є: бізнес, інтернет-магазини, загальні, свята, ресторан і туризм. Є можливість використовувати власну картинку в якості фону.

Можна створити свій шаблон, використовуючи той же блоковий редактор або html + css. Можна імпортувати шаблон з архіву або файлу у форматі html.

  • Авторассилкі: інструменти для автоматизації роботи сервісу. Можна налаштувати послідовну серію листів, подієві листа (за допомогою Automation 360) або використовувати готові ланцюжка.
  • A/B-тестування: розділ для спліт-тестування, який допоможе вам порівнювати ефективність різних варіантів розсилок. Дуже корисний інструмент, який обов’язково стане у нагоді при роботі з трафіком.
  • Форми підписки: на цій сторінці можна створювати форми для підписки сайтів. Це можуть бути спливаючі форми або статичні – їх найчастіше розміщують в сайдбарах. Для створення форм тут також використовується блоковий конструктор.
  • Тарифи: тут вся інформація про поточні тарифи. Тут же функціонал для підвищення тарифу до наступного рівня, а також для оплати будь-яких інших послуг (пачки листів, наприклад).
  • Налаштування сервісу: назва цієї сторінки говорить сама за себе. Тут представлені всі налаштування SendPulse. Вони включають в себе: адреси відправника, архів розсилок, сторінки відписки та інші параметри.

Це всі підрозділи, які є в “Розсилках”. Ще тут є головний інструмент – кнопка “Створити розсилку”. Думаю, не треба пояснювати, для чого він потрібен.

Push

Тут все гранично просто. Можна додати сайті, після чого підключити до нього push-повідомлення про вихід нових статей.

До сайту на WordPress можна підключити спеціальний плагін з каталогу. Він повністю безкоштовний і встановлюється в кілька кліків. Для інших платформ теж є свої рішення.

Тут же є і авторассилкі, які допоможуть автоматизувати push-повідомлення.

SMTP

У цьому розділі можна налаштувати розсилку через протокол SMTP. Він може використовуватися в самих різних випадках. Цей інструмент вимагає повного розуміння, тому не кожен новачок зможе їм скористатися.

Висновок

SendPulse – це відмінний сервіс розсилань, який має позитивні відгуки. Він простий у використанні і відмінно підійде для вебмайстрів та інтернет-маркетологів.

Зручний інтерфейс дозволить комфортно почуватись навіть новачкам. Можна виділити і досить дешеві тарифи. Ще тут є можливість використання купонів. З їх допомогою ви отримаєте знижки і бонуси.

Якщо ви хочете розібратися в тому, як заробляти великі гроші на інформаційних сайтах, то я рекомендую вам відвідати курс Василя Блінова “Як створити сайт”.

У ньому автор докладно розглядає найбільш важливі аспекти створення власного сайту під монетизацію. Курс розділений на блоки, а блоки на уроки. Доступ до наступного блоку забезпечується тільки після виконання домашнього завдання.

До зустрічі у нових статтях!

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.