Програми для створення семантичного ядра

Поширити

Доброго часу доби, дорогі початківці вебмастера і SEO-фахівці!

Збір семантичного ядра – дуже важлива справа, яку ніяк не можна упускати з виду при створенні та оптимізації сайту. Пошукове просування буде набагато ефективніше, якщо весь контент інформаційного сайту буде містити в собі певні слова чи фрази, які допоможуть користувачам знаходити його через пошуковики. У сьогоднішньому матеріалі ми розглянемо програми для створення семантичного ядра.

Відразу скажу, що вам не обов’язково використовувати всі запропоновані варіанти. Можна вибрати кілька додатків або сервісів, які будуть відповідати всім вимогам. І вже з їх допомогою творити дійсно круті речі в рамках складання семантичного ядра.

Зміст

  • Яндекс Вордстат
  • Key Collector
  • СловоЕБ
  • Мутаген
  • База Пастухова
  • UP Base
  • Інші сервіси і програми для роботи з семантикою
  • Висновок

Яндекс Вордстат

Почнемо ми з найбільш відомого в Рунеті інструменту для роботи з пошуковими запитами – Яндекс Вордстат. З його допомогою ми можемо бачити статистику показів на місяць за тим чи іншим запитам, і разом з цим сервіс показує нам схожі. Що також може знадобитися при просуванні ресурсу.

Мінусом цього сервісу є його незграбність і низька швидкість збору статистики. Іншими словами, ми можемо отримувати дані лише за обмеженою кількістю запитів, в той час як деякі ситуації можуть вимагати більш швидкої роботи з величезною кількістю всіляких ключових слів і фраз.

Вордстат все одно користується заслуженою популярністю, особливо враховуючи, що автоматичні інструменти, мова про яких піде далі, використовують для роботи як раз його.

Інструмент підійде для ручного збору семантичного ядра і для швидкої перевірки статистики за одним або кількома ключовими словами.

Key Collector

Key Collector – це вже більш професійна утиліта, якою активно користується більша частина SEO-фахівців і вебмайстрів для збору семантики. Причому не тільки в Рунеті, але і за його межами. У програмі є дуже багато різних фішок і функцій, з допомогою яких можна скласти максимально правильне і корисне семантичне ядро для веб-ресурсу.

У програмі є інструменти роботи з вищеописаним Вордстатом, Яндекс Діректом, Гуглом і багатьма іншими онлайн-інструментами. Завдяки такому різноманіттю корисних фішок користувач може не обмежувати себе в чому-небудь. Все необхідне є в одному місці. Як запевняють розробники Кей Колектора, тепер грамотне пошукове просування доступно кожному.

Деякі можливості програми:

  • збір ключів,
  • визначення частотності слів і фраз,
  • релевантність сторінок,
  • позиції сайту,
  • рекомендації по перелінковці,
  • підключення антикапчи.

Але це ще не все, автори постійно додають нові опції або оновлюють старі, доповнюючи їх функціонал. Апдейти виходять досить часто, це говорить про те, що Колектором користуються дуже активно.

Сама програма поширюється тільки платно, вам потрібно буде пройти на офіційний сайт і придбати ліцензію. Причому один комп’ютер – одна ліцензія. Додаток прив’язується до HWID (ідентифікатор вашого заліза). Вартість становить близько 1 800 рублів на місяць. Однак там передбачені знижки при багаторазової купівлі ліцензії.

СловоЕБ

Якщо з якихось причин ви не хочете купувати платний софт, то ось вам його безкоштовно, сильно урізана версія від тих же авторів. Оновлень не було вже близько двох років, але це не заважає програмі відмінно працювати і донині.

Багато користувачів віддають перевагу саме їй, вважаючи, що краще вже урізаний функціонал безкоштовно, ніж 2 тисячі рублів і купа непотрібних для них функцій. У чомусь вони мають рацію, велика частина всіх інструментів Кей Колектора не буде використана вами, якщо ви не займаєтеся пошуковим просуванням на професійному рівні.

Для разового складання семантики цілком вистачить і СловоЕБа. Саме його я використовував, коли описував, як правильно скласти семантичне ядро. Всі перераховані кроки застосовні в обох програмах, т. к. інтерфейс в них сильно схожий.

У СловоЕБе, справді, є безліч корисних функцій. Наприклад, ви можете парсити дані з все того ж Вордстата і далі вивантажити їх у файл Excel для подальшої роботи. Там же є можливість більш чистою перевірки частотності, завдяки якої ви отримаєте більш правильні дані про популярність запиту. Що дозволить краще вибудувати план просування в пошукових системах.

Можливості програми:

  • парсинг запитів з лівої і правої колонки Вордстата,
  • отримання даних з “чистою” частотою запитів,
  • вивантаження інформації у формат Excel,
  • можливість підключення антикапчи та ін.

Завантажити актуальну версію програми СловоЕБ можна з блогу розробника.

Мутаген

Мутаген – платний інструмент, який представляє собою розширену базу різних ключових запитів. З його допомогою можна легко і просто перевірити конкурентність і частотність запитів, використовуючи для цього вбудовані інструменти. На сервісі є власний рейтинг конкурентності, завдяки якому ви зможете зрозуміти, чи варто вам намагатися просувати свої матеріали за цим запитам чи ні.

Як я вже і сказав, інструмент платний, але вартість тут не така велика. 100 перевірок – всього 30 рублів. А парсер Вордстат так і взагалі всього 2 копійки. Однак є і варіант безкоштовного використання з обмеженням до 10 перевірок на добу.

Зазвичай Мутаген використовують у зв’язці. Спочатку парс семантичне ядро з допомогою Вордстата (або Кей Колектора / СловоЕБа), а потім вже перевіряється конкурентність всіх підібраний варіантів, щоб відразу відкинути зайві.

Загалом-то, це дійсно непоганий онлайн-інструмент, який допоможе вам краще очистити своє семантичне ядро. Однозначно рекомендую.

База Пастухова

Ще одна онлайн-база ключових слів, яка допоможе вам скласти семантику. На відміну від попередньої тут є ще й інформація за ціною за клік в одній відомій рекламній мережі. Інформація може виявитися дуже корисною, якщо ви захочете створити семантичне ядро з урахуванням показників монетизації. Допоможе визначитися з типами запитів і найбільш прибутковим контентом.

Сервіс платний, тому для його використання доведеться трохи розщедритися. Однак для справжніх цінителів корисної інформації це не буде проблемою, тим більше, ціна тут не така й кусюча.

Варто зазначити, що на цьому ресурсі є вельми зручні інструменти. Ви легко зможете фільтрувати великі пласти пошукових запитів за потрібною вам критерієм або навіть кількох, визначаючи для себе найкращі варіанти.

По закінченню роботи всі це можна буде спарс в документ, використовуючи для цього все той же зручний програмний інтерфейс.

UP Base

Платна база пошукових запитів може допомогти вам скласти семантичне ядро без сміттєвих ключів. Є можливість більш точного складання семантики, завдяки чому вона виходить більш якісною.

Працювати можна не тільки з російськомовними запитами. Для ключових слів і фраз англійською мовою цей інструмент теж підійде.

Інші сервіси і програми для роботи з семантикою

  • Google Analytics

Сервіс аналітики, який може показати найбільш популярні пошукові запити, за якими люди відвідують ваш сайт. Суворо рекомендується до установки.

  • Яндекс Метрика

Точно такий же аналітичний інструмент, але вже від Яндекса. Дозволяє бачити дуже точну статистику запитів, поведінкових факторів і багато чого іншого. Тут же є вебвізор, він покаже абсолютно всі дії користувачів на сторінках вашого ресурсу.

  • LiveInternet

Дуже популярний аналітичний сервіс. Є свій власний рейтинг сайтів, який розділений на безліч категорій. Містить багато різних інструментів, графіків і т. д. Може показати ті дані, яких немає в аналітиках від Гугла і Яндекса.

  • Keyword Planner від Google

За допомогою цього сервісу можна підбирати Гуглівського запити, вибираючи з усіх найбільш популярні. Є інструменти для аналізу запитів з відеохостингу YouTube.

  • Статистика запитів від Mail.ru

Статистика ключових запитів від нині не дуже популярного пошукача від Мейлів. Можна бачити те, що шукають користувачі даного пошукача. У деяких випадках це допомагає визначити більш точну частотність запиту.

  • Google Trends

Тут можна побачити найпопулярніші запити, які виконують користувачі Google, і використовувати їх на своє благо.

  • Google Correlate

Інструмент від Гугла, який на основі статистики допомагає шукати взаємопов’язані (корелюють) запити. Може допомогти непогано розбавити однотипне семантичне ядро.

  • Адвсе

Платний сервіс, який покаже вам статистику рекламних пошукових запитів від Яндекса і Гугла. Тут же можна дізнатися семантику конкурентів.

  • advODKA

Показує позиції сайту в центральних регіонах Росії (Москва і Пітер), разом з цим дозволяє бачити по яких запитах рекламуються сайти конкурентів. Інструмент платний.

  • SpyWords

Сервіс, який може допомогти більш точно проаналізувати і визначити семантичне ядро конкурентів. Природно не безкоштовно.

  • SEMrush

Онлайн-інструмент, який допоможе бачити статистику позицій сайту в пошукових системах Google і Bing.

  • Топвизор

Платний онлайн-інструмент, що дозволяє отримати дані за ключовими словами контекстної реклами найпопулярніших мереж – РМЯ і AdWords. Разом з цим інструментом можна бачити і навіть парсити пошукові підказки (хвости) для запитів.

  • SpyFu

Онлайн-сервіс для роботи з англомовними пошуковими системами і запитами. Як і завжди, можна швидко спарс ключі в файл.

  • Keyword Eye

Визначення частотності і заспамленности (конкурентності) англомовних запитів до найбільш актуальних пошукових системах. Знову ж таки, чисто для роботи з буржунетом.

  • SimilarWeb

Інструмент, який може показати всю необхідну інформацію з того чи іншого веб-сайту. З його допомогою можна легко аналізувати конкурентні проекти.

  • Alexa

Ще один інструмент для аналізу сайтів. Є безкоштовний тариф з обмеженням у 5 запитів (самих популярних) ресурсів.

  • Key.so

З допомогою Key.so ви легко і просто зможете зібрати семантику конкурентів. Беріть на озброєння, адже цей сервіс користується популярністю в Рунеті. Але врахуйте, що ціни там кусючі. Місяць використання буде коштувати близько 50 доларів.

Висновок

Це далеко не повний список програм, з допомогою яких можна скласти або поліпшити семантичне ядро. В інтернеті повно інформації по іншим: платним і безкоштовним онлайн-інструментів і додатків. Ви можете самостійно пошукати їх або ж віддати перевагу списком, поданим вище.

А ще ви можете записатися на курс Василя Блінова “Як створити блог”, де це питання буде розглянуто. Тим більше, що доступ до першого рівню там вільний, а отже потрапити туди може кожен бажаючий.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.