Просування в Инстаграме – 8 способів для досягнення успіху

Поширити

Добрий день, друзі.

Соціальна мережа Instagram привертає все більше користувачів. Люди тут викладають фотографії та короткі відео про своє життя, спілкуються з друзями, відвідують акаунти відомих людей, милуються красивими знімками талановитих фотографів.

Багато успішно використовують цю соцмережу не тільки для задоволення, але і для роботи. Щоб бізнес був успішним, потрібно залучати якомога більше людей, спонукати їх підписатися, стежити за новинами, брати участь в акціях. Тож сьогодні говоримо про просування в Инстаграме, кому воно може бути корисно, і як його здійснити самостійно і за допомогою спеціальних сервісів і програм.

Зміст

  • Навіщо розкручувати свій аккаунт в Инстаграме
  • Способи просування
    • Як почати вести свою сторінку, щоб залучити абонентів
    • Конкурси та розіграші
    • Флешмоби
    • Взаємний піар
    • Массфолловинг і масслайкинг
    • Масскомментинг
    • Накрутка передплатників та інших показників
    • Реклама на сторінках інших користувачів
  • Що таке бізнес-акаунт у Инстаграме і як він може допомогти в просуванні
  • Як підключити та налаштувати бізнес-аккаунт: покрокова інструкція
  • Офіційна реклама в Instagram
  • Корисні сервіси, програми і посилань для роботи в Инстаграме
  • Як просувати свій аккаунт – корисні поради “на закуску”
  • Висновок

Навіщо розкручувати свій аккаунт в Инстаграме

Якщо ви зареєструвалися в Instagram тільки для того, щоб спілкуватися з друзями, викладати для них свої фото та відео, закрили аккаунт і не хочете бачити у передплатників незнайомців, то ні про яку розкручуванні або просуванні мова не йде. Просування – це цілеспрямовані дії, що допомагають збільшити кількість передплатників, коментарів, лайків.

Створюйте популярний контент, залучайте цільових передплатників і конвертуйте їх у покупців. Детальніше про курс

Instagram дає багато можливостей, які ви, можливо, одразу не побачите, але з часом обов’язково оціните. Ось чим цікава ця соцмережа:

  • велика кількість користувачів, яке зараз вже перевалила за 800 мільйонів чоловік;
  • висока динаміка розвитку – кожен день і місяць до мережі приєднуються нові люди і компанії;
  • висока активність – щодня в онлайн виходять 500 000 чоловік, а це більше 60 % всіх користувачів;
  • відмінна залученість – 1 000 коментарів, 8 500 лайків до постів щомиті. Як вам такі цифри?

Це говорить про те, що тут можна знайти своїх клієнтів, замовників, прихильників і однодумців. Навіть якщо ви зараз не є підприємцем, можете почати заробляти на своєму хобі або ділитися лайфхаками, допомагати людям вирішувати проблеми або просто радувати їх якісним контентом.

Завдяки розкручуванні аккаунта в Инстаграме ви обзаведетеся своєю аудиторією. Якщо ваші дії направлені не на заробіток і принесуть просто радість від спілкування та нові знайомства – це теж відмінний результат.

Способи просування

Є різні методи, які допоможуть збільшити кількість передплатників, знайти серед безлічі користувачів свою цільову аудиторію і виділитися на тлі конкурентів:

  1. Ефективне ведення облікового запису, публікація якісних та цікавих матеріалів.
  2. Конкурси та розіграші, або, як їх ще називають giveaway.
  3. Участь у флешмобах.
  4. Взаимопиар (SFS).
  5. Массфолловинг і масслайкинг.
  6. Масскомментинг.
  7. Накрутка передплатників та інших показників за допомогою спеціальних сервісів і програм.
  8. Реклама.

Всі дії, крім реклами, можна здійснювати самостійно і безкоштовно або вдатися до допомоги фахівця по наповненню і розкручування аккаунта, який буде робити це за вас. Для реклами потрібні грошові кошти і певні знання, інакше ефективність заходів буде прагнути до нуля. Далі розглянемо всі види просування докладніше.

Як почати вести свою сторінку, щоб залучити абонентів

Для початку потрібно зареєструватися Инстаграме, налаштувати і правильно оформити профіль. Напишіть ім’я і заповніть розділ “Біографія” – це коротка інформація про вас чи компанії. Бажано, щоб вона містила ключові слова, а також ваші переваги і контакти для зв’язку. Виберіть гарне фото або картинку для аватара. Якщо у вас корпоративна сторінка, то з цього зображення повинно бути зрозуміло, що ви пропонуєте своїм клієнтам і передплатникам.

Відразу після цього можна приступати до публікації фотографій і відео. Ось кілька порад, як вести запис:

  • чітко визначте свою цільову аудиторію: вік, стать, інтереси, проблеми людей, які можуть зацікавитись темою вашої сторінки, вашими товарами й послугами;
  • публікуйте свої записи, які можуть торкнутися, схвилювати і принести користь передплатникам, знімайте заперечення, діліться професійними радами, пишіть інструкції;
  • вивчіть своїх конкурентів, зверніть увагу на самі популярні публікації, які зібрали більше всього коментарів та лайків;
  • складіть контент-план, який увімкніть продають, інформаційні та розважальні посади;
  • щоб отримати зворотний зв’язок, задавайте питання, просіть читачів поділитися своєю думкою;

  • відповідайте на коментарі або хоча б ставте оцінку “Подобається” поруч з ними;
  • запитуйте у своїх передплатників, які матеріали будуть їм цікаві, про що вони хочуть дізнатися від вас;
  • використовуйте всі можливості соціальній мережі: фотографії, тексти, відео, Сторіс, прямі ефіри. Все це допоможе бути ближче до своєї аудиторії, спілкуватися з ними майже як наживо, отримувати швидкий зворотний зв’язок;
  • подивіться, в який час публікують записи ваші конкуренти, подстройтесь під графік аудиторії, щоб якомога більше людей побачили ваші новини вгорі своєї стрічки;
  • робіть анонси майбутніх постів або виходів в ефір;
  • коли публікуєте фото в компанії знайомих і друзів, відмітьте їх, тоді знімок з’явиться відразу в декількох акаунтів;

Дізнайтеся більше про те, як вести сторінку у Инстаграме, щоб вона виглядала красиво і було оформлено в одному стилі, які фотографії розміщувати в своєму акаунті і як їх підписувати.

Конкурси та розіграші

Людям подобається брати участь у цікавих заходах із призами та подарунками. Ваша задача зводиться до таких кроків:

  • продумати такі правила, щоб розіграш призвів до вам нових передплатників;
  • придумати приз, який сподобається вашій аудиторії і не розорить вас;
  • визначитися з термінами проведення конкурсу;
  • оформити і опублікувати запис з умовами;
  • чекати зворотного зв’язку.

Щоб проводити такі заходи потрібно мати вже досить велику кількість активних передплатників, не менше 3 – 5 тисяч, інакше результат буде дуже слабким. Які можуть бути умови:

  • зробити репост;
  • відзначити своїх друзів на фото;
  • підписатися на всіх спонсорів, якщо конкурс влаштовується спільно декількома користувачами;

  • залишити відгук на своїй сторінці про компанію, послугу або товар;
  • зробити найкраще фото по заданій темі.

Щоб побачити всіх учасників і потім вибрати переможця, потрібно, щоб акаунти користувачів були відкриті і вони застосували кодове слово – особливий хештег у своїх публікаціях. Якщо у вас багато передплатників і конкурс набуває вірусний характер, використовуйте спеціальні сервіси, такі як Giveaways, winnerpicker.ru і giveawation.com. Вони допоможуть автоматизувати процес і вибрати випадкового переможця.

Флешмоби

Можна запустити свою акцію або приєднатися до вже існуючого руху. Участь у цікавих і незвичайних заходах допоможе вам залучити на свою сторінку однодумців. Але не розраховуйте на великий ефект. Якщо ви не організатор флешмобу, швидше за все, вам вдасться залучити невелика кількість нових передплатників.

Взаємний піар

За назвою цього способу, вже можна здогадатися про те, як його здійснювати. Ваше завдання знайти акаунти зі схожою тематикою, які готові рекламувати вас в обмін на таку ж послугу з вашого боку.

Основний плюс цього методу – відсутність грошових вкладень. Але потрібно ретельно відбирати сторінки, які ви готові рекламувати і де будете піаритися самі. В іншому випадку можна втратити вже існуючих абонентів, яким не сподобається така реклама, і залучити нецільову аудиторію з інших профілів, яка вам не потрібна.

Массфолловинг і масслайкинг

Ці методи вимагають досить багато часу, якщо ви хочете просувати свій аккаунт самостійно, але можуть принести досить відчутні результати. Суть полягає в тому, що ви обираєте користувачів, які можуть стати вашими замовниками, тобто належать до цільової аудиторії.

Потім підписуєтеся на них і ставите лайки під публікаціями. Так можна зацікавити людей, у відповідь вони теж стануть вашими фоловерів. Але потрібно бути обережним і не перевищувати ліміт у 1 000 підписок і 2 000 лайків на добу і будь-яких 60 активностей в годину.

Щоб прискорити і автоматизувати процес, використовуйте спеціальні сервіси, такі як:

  • Pamagram,
  • Instaplus,
  • Tooligram,
  • Instapromo,
  • Jetinsta.

Мінуси цього способу розкрутки:

  • ризик блокування облікового запису, якщо адміністрація запідозрить вас в массфолловинге або масслайкинге;
  • великі витрати часу, якщо робити все вручну.

Висновок: користуватися цим способом розкрутки можна, якщо діяти обережно. Він може дати хороші результати, але також є ризик потрапити під санкції модераторів. Тому потрібно просуватися поступово, особливо якщо у вас молодий акаунт з невеликою кількістю передплатників.

Масскомментинг

На перший погляд цей спосіб мало чим відрізняється від массфолловинга і масслайкинга, однак він і більш ризикований. Одна справа, коли ви ставите лайки чужим публікацій і підписуєтеся на користувачів, сподіваючись отримати таку люб’язність у відповідь.

І зовсім інша – коли приходите до людини і починаєте спамити коментарями під публікаціями. Тому я не раджу використовувати цей метод, бо можна втратити репутацію і акаунт в додачу.

Краще відвідувати популярних блогерів і коментувати їх запису по справі і в тему. Добре, якщо вийде вступити в дискусію з автором, привернути його увагу. Тоді, можливо, він захоче перейти у ваш профіль і підписатися на новини.

Накрутка передплатників та інших показників

Для цього потрібно скористатися спеціальними сервісами, такими як:

  • Bosslike
  • Likemania
  • Godlikes
  • Smmlaba
  • InstaTurbo

Принципи роботи у них схожі. Ви реєструєтеся і виконуєте завдання: підписатися на чийсь аккаунт, поставити лайк, написати коментар. Цими діями заробляєте бали, а потім розміщуєте своє замовлення на потрібну активність від інших користувачів сервісу.

Також можна працювати з цими сервісами за гроші. Як і в інших автоматизованих методів розкрутки тут є свої мінуси:

  • накручені передплатники – це нецільова і активна аудиторія, яка потрібна лише щоб показати, що акаунт цікавий і популярний;
  • є ризик блокування, якщо адміністрація запідозрить вас в накрутці, тому в годину має бути не більше 60 підписок-відписок;
  • через час кількість фоловерів може зменшитися через видалення сторінок або відписки.

Тому даний спосіб потрібно використовувати обережно і лише в сукупності з іншими діями, щоб отримати дійсно хороших активних і зацікавлених передплатників.

Реклама на сторінках інших користувачів

Ви знаходите акаунти популярних блогерів або спільнот, аудиторія яких збігається з вашою, і оплачуєте їм рекламу товару чи послуги з посиланням на вашу сторінку в Инстаграме. Треба сказати, що не всі користувачі з великою кількістю передплатників займаються рекламою, але таких досить багато.

Істотним плюсом такої реклами є те, що користувачі довіряють таким блогерам, вони читають їх пости і намагаються слідувати радам. Це свого роду кумири, ті, на кого люди рівняються. Тому реклама в даному випадку звучить, як рекомендація від знайомого і шанованої людини, що підвищує її ефективність.

Але є і недоліки:

  • буває непросто підібрати сторінки з потрібною аудиторією;
  • складно перевірити, що передплатники не накручені;
  • вартість може бути досить високою, і залежить вона від ступеня популярності конкретного блогера чи спільноти.

В цілому це не найдешевший, але досить ефективний спосіб розкрутки, яким можна користуватися нарівні з іншими.

Що таке бізнес-акаунт у Инстаграме і як він може допомогти в просуванні

Якщо ви створили сторінку у соціальній мережі, щоб заробляти і просувати себе і свої послуги, то є сенс перейти з особистого типу профілю на спеціальний варіант для бізнесу. Зробити це можна в налаштуваннях свого персонального розділу абсолютно безкоштовно.

Ось що дає бізнес-аккаунт:

  • з’являється кнопка зв’язку, за її допомогою користувач може написати або подзвонити вам;

  • можна додати свій фізичний адреса, телефон та e-mail в шапку профілю;
  • є статистика записів і відвідувачів: переходи на сайт, покази, лайки, коментарі;
  • є можливість рекламувати свої товари та послуги через офіційний сервіс Инстаграма.

Все це допомагає збільшити продажі і проаналізувати контент на сторінці, дізнатися записи, які викликають найбільший відгук і спонукають людину зателефонувати, записатись на консультацію або перейти на сайт.

Як підключити та налаштувати бізнес-аккаунт: покрокова інструкція

Змінити тип профілю можна тільки на телефоні, в веб-версії Инстаграма така опція відсутня. Зайдіть в соцмережу, перейдіть на особистий розділ, натиснувши на фігуру людини в нижній панелі програми.

Потім натисніть на 3 смужки в правому куті внизу тапніте по пункту “Налаштування”.

Тепер йдемо в розділ “Запис” і знаходимо потрібну строчку.

У наступному вікні ми бачимо користувачів з наших підписок, які використовують бізнес-аккаунт. Натискаємо кнопку “Продовжити” і перегортаємо інформацію до вибору категорії.

Тут приймаємо один із запропонованих варіантів і натискаємо “Далі”. Прив’язуємо електронну пошту і акаунт в Facebook (бажано, але не обов’язково). Після всіх цих дій повертаємося на свою сторінку. Зверніть увагу, що відразу з’явилася кнопка “Промоакції” у вашому профілі.

З допомогою цієї функції можна розкрутити конкретні публікації. А коли натискаємо на 3 смужки в правому кутку екрану, то бачимо, що в меню додалася можливість переглядати статистику. Вона буде доступна з усіх записів, які були опубліковані після переходу на бізнес-аккаунт.

Щоб додати кнопку дії, з допомогою якої відвідувачі зможуть зателефонувати вам, записатись на консультацію або залишити повідомлення, натисніть на напис “Редагувати профіль”.

Тепер тапніте по пункту “Засоби зв’язку”.

У діалоговому вікні можна додати фізична адреса, номер телефону та кнопку дії. Слідуйте підказкам і оптимізуйте зовнішній вигляд сторінки.

Щоб отримати всі можливості бізнес-профілю, створіть і прив’яжіть до нього публічний аккаунт на Facebook.

Офіційна реклама в Instagram

Після прив’язки Инстаграма на сторінці компанії в Facebook, вам стане доступна таргетована реклама. Які переваги вона дає:

  • вибір цільової аудиторії для показу оголошень;
  • тестування різних рекламних варіантів, щоб виявити найбільш ефективний;
  • аналіз результатів залучення передплатників.

Мінуси офіційної реклами:

  • вона потребує фінансових витрат;
  • щоб оголошення показувалися користувачам, їх акаунти повинні бути прив’язані до Facebook, що зменшує охоплення аудиторії;
  • недоступна статистика за новим передплатникам при переході з рекламного посту.

Настроюється і оплачується рекламна кампанія через кабінет в Facebook. Якщо ви не розбираєтеся в тому, як налаштувати рекламу в соціальній мережі, то краще пройти спеціалізоване навчання, як говориться “для чайників” або найняти SMM-фахівця. Ціна таких послуг у місяць залежить від багатьох факторів, починаючи від професіоналізму людини або фірми і закінчуючи рівнем конкуренції у вашій ніші.

Корисні сервіси, програми і посилань для роботи в Инстаграме

Є безліч програмних продуктів, які можуть допомогти вести і просувати ваш аккаунт у соціальній мережі. Ось кілька хороших розробок:

  • Onlypult – дозволяє робити відстрочені публікації, завантажувати фото і відео в Instagram з комп’ютера, управління декількома акаунтами, залучення SMM-фахівців, аналітика;
  • Socialkit – програма з широкими можливостями, ведення 1 000 і більше сторінок в соцмережі, автопостинг, аналіз конкурентів і цільової аудиторії, робота з хэштегами і геолокацією;
  • SMMplanner – зручний інструмент для відкладеного постингу, додавання і видалення записів;
  • Iconosquare – англомовний сервіс з широким функціоналом від аналізу активності користувачів на сторінці до проведення конкурсів та розіграшів.

Якщо ви знаєте інші круті інструменти для роботи з Инстаграмом, напишіть, будь ласка, про це в коментарях.

Як просувати свій аккаунт – корисні поради “на закуску”

Щоб розвинути свою сторінку, залучити нових і утримати старих передплатників, потрібно постійно працювати над контентом, робити якісні фото, писати цікаві замітки. Ось ще кілька порад для тих, хто хоче просувати свій особистий або корпоративний бренд:

  • публікувати пости із Инстаграма в інших соціальних мережах, для цього є спеціальна функція кросспостінг;
  • зробіть презентацію аккаунта в інших соцмережах та на сайтах, розповідайте про нього скрізь, де можете;
  • використовуйте свої унікальні та популярні хештегі, їх середня кількість повинна бути не більше 10 – 15 штук на посаду, максимально допускається наявність 30 тегів;
  • застосовуйте геолокацію, особливо якщо вам важливий регіон просування.

Постійно шукайте нових клієнтів, вивчайте конкурентів і відстежуйте показники, щоб зрозуміти, які ваші дії дають результат, а які ні. У цьому допоможуть спеціальні сервіси для аналітики:

  • LiveDune,
  • Picalytics,
  • Leadscanner,
  • Popsters.

І ще важливий рада: надійно захищайте свою сторінку паролем, прив’язкою до телефону і діючої електронної пошти. Все це допоможе вберегти профіль від злому. Інакше можна втратити всю інформацію, клієнтів і гроші.

Висновок

Ми розглянули багато різних варіантів просування, але кращі способи – це ті, які працюють саме у вас. Пробуйте, оцінюйте результат і вирішуйте, що підходить для вашого облікового запису Инстаграме. Ще раз перерахую основні моменти, які допоможуть залучити цільову аудиторію і розкрутити сторінку з нуля:

  • оформлення профілю – ім’я, опис, єдиний стиль;
  • якісні привабливі фотографії, корисні тексти, відео прямі ефіри;
  • контакт з передплатниками, зворотний зв’язок;
  • лайки та підписки на ваших потенційних замовників, массфолловинг, масслайкинг;
  • розіграші та конкурси;
  • спільний піар;
  • флешмоби;
  • накрутка передплатників та інших показників;
  • рекламні пости в тематичних спільнотах і в популярних блогерів;
  • офіційна реклама в додатку.

Instagram дає відмінні можливості для просування особистого і корпоративного бренду. Але треба враховувати специфіку соціальній мережі: в основному жіноча аудиторія і націленість у першу чергу на візуальний контент.

Якщо ви працюєте з B2B ринком або продаєте інструменти для ремонтних і будівельних робіт, то малоймовірно, що Instagram допоможе збільшити продажі. Інша справа, якщо ви дизайнер, фотограф, у вас свій ресторан чи салон краси, ви ведете кулінарний або блог. Тоді є всі шанси стати популярним в цій соціальній мережі. Удачі!

Питання та пропозиції пишіть в коментарях, думаю, нам є, що обговорити. Діліться статтею зі своїми друзями і знайомими, якщо вважаєте її цікавою і корисною, а я сподіваюся, що так і є. Підписуйтесь на новини блогу iklife.ru щоб отримувати найактуальнішу інформацію про заробіток в інтернеті.

До нових зустрічей, друзі.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.