Що таке арбітраж трафіку і як на ньому заробити

Поширити

Привіт!

Сьогодні я розповім про те, що таке арбітраж трафіку, і як на цьому можна заробити непогані гроші. Ми почнемо з самого поняття арбітражу, поговоримо про різних варіаціях цього виду діяльності і розберемо найбільш часті підводні камені, які можуть зустрітися вам та іншим новачкам на початку шляху.

Також я детально опишу сам процес заробітку на арбітражі, дам покрокову інструкцію і джерела, де про це можна прочитати трохи докладніше. Отже, починаймо!

Зміст

  • Що таке арбітраж, і хто такі арбитражники
  • Як працюють арбитражники
  • Як заробити на продажу трафіку: покрокова інструкція
  • Курси по арбітражу
  • Кращі партнерські програми
  • Висновок

Що таке арбітраж, і хто такі арбитражники

Арбітраж трафіку – це перенаправлення цього самого трафіку на певні цільові джерела. Зазвичай під арбітражем розуміють покупку трафіку в різних рекламних сервісах для подальшого перенаправлення в потрібні джерела з метою заробітку на партнерських програмах.

Грубо кажучи, людина йде в якийсь сервіс, купує там рекламу і розміщує якісь партнерські матеріали. Метою цієї людини буде заробіток на партнерських відрахуваннях. При цьому він не просто повинен піти в нуль (тобто окупити рекламні витрати), але і заробити зверху прийнятну суму.

Арбітражна система, на перший погляд, дуже проста і зрозуміла. Вам всього-то треба десь купити трафік для подальшого перепродажу. Однак нюансів у всьому цьому процесі дуже багато. Люди роками вчаться грамотно працювати з різними сервісами і партнерками. Витрачають на це досить великі гроші.

Але це не так просто, як може здатися на перший погляд. Просто купити трафік у вас не вийде. Ви повинні саме залучати цільових користувачів, які будуть мати цінність для партнерки. Якщо на певний сайт перейде купа народу, але нічого там не купить, то і толку від цього не буде. Мета арбітражника – продати чуже і отримати за це відсоток від прибутку.

Для того щоб досягти успіху в заробітку на арбітраж трафіку, ви повинні володіти рядом спеціальних знань. Ви повинні чітко розуміти цільову аудиторію і її інтереси. Якщо ви будете рекламувати дитячі іграшки в співтоваристві айтішників, то ніякого вихлопу від подібної кампанії не буде.

Крім правильного вибору аудиторії, ви повинні зрозуміти її болі і переживання. Банальна реклама вже давно всім набридла, а якщо ви навчитеся тиснути на найболючіше і бажане, люди будуть переходити по посиланню і купувати той товар (або послугу), який ви їм пропонуєте.

Успішний арбитражник може використовувати різні способи залучення користувачів. Це може бути покупка реклами в соціальних мережах, використання рекламних кабінетів від пошукачів, тизерну і баннерые мережі, пряма реклама у блогерів на YouTube, реклама на сайтах і т. д.

Кожен сам вирішує, з яким направленням йому працювати. Хтось вибирає кілька напрямків, однак занадто багато-не значить добре. Для заробітку ви повинні розбиратися в обраному напрямку “від і до”. А якщо ви будете намагатися вивчити все і відразу, то нічого доброго з цього не вийде.

Розібратися в рекламному кабінеті – це ще півсправи. Далі, вам необхідно буде придумувати креативи: банери, картинки, текстові описи, які будуть використовуватися в рекламних постах/банерах і т. д. Справа не така проста, тому що від креативу багато залежить.

Навіть якщо ви добре визначили цільову аудиторію і можете похвалитися непоганими знаннями рекламного кабінету того ж ВК, погані креативи можуть все зіпсувати. Надмірно гучні обіцянки або використання якихось огидних картинок можуть призвести до блокування вашого аккаунта, з-за чого ви просто втратите гроші.

Тут-то ми і підійшли до найважливішого. Арбітраж трафіку – це заробіток, який вимагає початкових вкладень. Іноді дуже істотних, адже часом арбитражники витрачають десятки, а то і сотні тисяч рублів на рекламні кампанії. І не завжди у них все йде гладко, тому ці гроші можна дуже легко втратити.

Початкові вкладення, як ви вже могли здогадатися, йдуть на оплату рекламних кабінетів, груп в соціальних мережах або для поповнення балансу на тізерних/банерних мережах. Ви купуєте рекламу і просуваєте партнерський продукт. Мета тут одна – окупити всі витрати в 2 і більше разів. Якщо у вас виходить, значить, ви знайшли непоганий спосіб заробити на арбітраж. Якщо ж немає, не впадайте у відчай, навіть найкрутіші арбитражники спочатку просто втрачали всі свої гроші.

Тому цей спосіб заробітку підходить далеко не всім. Ні в якому разі не треба думати, що арбітраж це своєрідна кнопка “Бабло”, яку можна експлуатувати скільки душі завгодно. Ви дійсно можете заробляти на цьому непогані гроші, але і від величезних втрат вас ніхто не застрахує. Ніхто, крім вас самих.

Якщо у вас є зайві гроші і стабільний заробіток, то ви можете спробувати примножити свій стан за допомогою цього способу. На перших порах ви будете витрачати дуже багато грошей, тому що потрібно всьому навчитися і відчути на своїй шкурі роботу рекламних сервісів, партнерок і т. д. тобто втрата грошей в цьому випадку не обернеться для вас нічим критичним. Втратили? Заробите ще, не так вже й страшно.

Проте якщо у вас немає грошей, то в арбітраж трафіку поки краще не лізти. Ви можете злити всі останні накопичення і не отримати ніякого вихлопу. В такому випадку арбітраж буде схожий на ставки або онлайн-казино. Ви дуже сильно ризикуєте і в разі програшу втрачаєте все. Ви можете залишитися не просто без грошей, а, взагалі, в боргах. Вибратися з такої ситуації буде дуже складно, тому ні в якому разі не лізьте в цю тему без доходу.

Ви можете читати різні статті по арбітражу, дивитися за результатами інших і вивчати кейси. Однак для старту вам у будь-якому випадку знадобиться практика, яка буде вимагати грошей.

Самим оптимальним варіантом буде саме вивчення теорії. Про різних джерелах, де можна подивитися про арбітраж, я розповім трохи пізніше. Зараз же ми виділимо кілька дуже важливих тез для більш глибокого розуміння цієї теми.

  • Арбітраж трафіку – це залучення користувачів за допомогою різних способів. Найчастіше трафік купується в рекламних мережах. Це контекстна реклама, тизерну і банерні мережі, соціальні мережі, майданчики на зразок YouTube. Іноді трафік залучається через власні медіаджерела.
  • Цей спосіб вимагає початкових вкладень. Як мінімум ви повинні сплатити рекламні кабінети. Як максимум – замовити у фрілансерів креативи і опису для рекламних матеріалів.
  • У арбітражі, особливо на початкових етапах, є певні ризики. Ви можете просто злити весь бюджет і не отримати бажаного результату. Це означає, що не потрібно вливати останні кошти в арбітраж, сподіваючись швидко примножити свій капітал. Великий ризик, що ви залишитеся без грошей на життя.
  • Зазвичай арбитражники працюють з партнерськими програмами. Це можуть бути CPA-мережі, інші рекламні партнерки і т. д. найпопулярнішими є саме CPA-партнерки. З ними працює більша частина арбітражніков.
  • Ви повинні постійно вдосконалюватися, вивчати щось нове, освоювати рекламні кабінети і стежити за актуальним станом ринку тієї сфери, в якій ви працюєте.

Як працюють арбитражники

Тепер я розповім, як працюють ці самі арбитражники. Насправді варіантів заробітку на залученні трафіку дуже і дуже багато. Можна з упевненістю сказати, що кожен день з’являються нові варіанти і схеми заробітку. Світ не стоїть на місці. Я розповім про найпопулярніші способи і схеми заробітку на арбітраж трафіку.

Найпопулярнішим напрямком тут є CPA-партнерки, які платять за залучення цільових користувачів. Ці користувачі повинні виконати якусь дію: купити продукт, зареєструватися в сервісі або щось ще. За кожного користувача арбитражник отримує фіксовану виплату. Суть заробітку полягає в залученні достатньої кількості лідів (користувачів, які виконали необхідні вимоги).

Для перегону людей зазвичай використовуються рекламні кабінети в соціальних мережах, контекстна реклама або пряма реклама на популярних майданчиках. Останнім часом став популярний рекламний кабінет ВКонтакте. Він дозволяє розсилати пости по різним групам з цільовою аудиторією, чітко змінюючи саму компанію і розподіляючи бюджет більш грамотно.

Якщо ви користуєтеся цією соціальною мережею, то напевно у вас в стрічці спливали пости з рекламою якогось продукту, товару або навіть послуг. Це все арбитражники, які за допомогою спеціальних інструментів визначили вас як частина цільової аудиторії.

Такі ж пости будуть показані і сотням інших користувачів. І якщо хтось з них все ж вирішить оформити замовлення, то арбитражник буде отримувати відрахування від партнерки. Платять, як правило, після того, як користувач підтверджує замовлення і переводить гроші на рахунок компанії, яка звернулася в CPA-мережу.

Також для реклами різних товарів дуже часто використовується Instagram. В цій соціальній мережі сидять мільйони платоспроможних користувачів, тому Instagram – улюблене місце для заробітку. Реклама розміщується за допомогою партнерської мережі (myTarget) або ж замовляється безпосередньо у власника аккаунта.

Останній варіант може приносити досить непоганий дохід, тому як користувачі Инстаграма звикли довіряти відомим і популярним людям. А якщо вони будуть щось “рекомендувати”, то, природно, якихось підозр не виникне. Принаймні, так було раніше. Зараз же аудиторія стає трохи більш, багато популярні инстаблогеры піддаються критиці за рекламу.

Крім CPA-мереж, є й інші варіанти співпраці. Наприклад, ви можете отримувати оплату за кліки або за покази. Такий вид партнерок не особливо поширений, тому що він менш ефективний для партнерських сервісів і компаній, які замовляють там просування.

Варто виділити affiliate-партнерки, які особливо сильно поширені в сфері беттінг (ставки на спорт) та казино. Суть, як ви вже могли здогадатися, в отриманні відсотка з програшу залучених користувачів. Тобто людина переходить по вашому посиланню, програє в ставках або казино свої гроші, а ви за це отримуєте відсоток. Деякі вебмастери, які тримають тематичні проекти, заробляють мільйони на таких партнерках.

Affiliate-партнерки рідко рекламуються безпосередньо через рекламні мережі. Зазвичай для таких цілей створюється тематична майданчик у тому ж ВКонтакте, Инстаграме або Telegram. Автор такого майданчика, нібито “знаючий” певні секрети, пропонує простим користувачам легкий спосіб заробітку на тих же ставках або казино. Нібито у нього є якась певна схема, і він з вами з радістю поділиться безкоштовно, але ви повинні будете створити акаунт саме за його посиланням.

Власнику такої площадки вигідно, щоб залучені користувачі програвали гроші. Тому він просто видає їм власне складені рандомные схеми, які в більшості випадків призводять людей до програшу. Власник майданчика отримує гроші і продовжує свою діяльність, залучаючи вже нових користувачів.

Це далеко не самий чесний спосіб заробітку, але його також можна вважати арбітражем трафіку. Людина приваблює трафік на сайти букмекерів або казино за допомогою своїх власних медіаресурсів і реклами. Цей трафік майже завжди є цільовим, тобто він “заносить” гроші на рахунок сайту. А сайт дуже радо ділиться цими грошима зі своїм партнером.

До речі кажучи, в affiliate-партнерках передбачений і зворотний ефект. Якщо користувач, якого залучив партнер, починає обігравати БК або казино, то рахунок партнерки починає йти “в мінус”. Партнеру подвійно невигідно, щоб залучені користувачі вигравали, саме тому він намагається публікувати точно непрацюючі схеми.

Залучати людей можна і на звичайні реферальні програми, яких дуже багато в різних сферах. Людина переходить по вашому посиланню і починає роботу з якимось сервісом. Ви отримуєте обмежені або довічні відсотки з його платежів. Зараз реферальних програм досить багато, але вибрати нормальну партнерку дуже складно.

Як заробити на продажу трафіку: покрокова інструкція

Я підготував невелику універсальну інструкцію для новачків, яка допоможе зорієнтуватися в світі арбітражу. Відразу обмовлюся, що це лише один з численних варіантів подібних інструкцій. У кожної людини, хто заробляє на продажу трафіку, є власні секрети, схеми і способи, перевірені роками. Якщо ви хочете цим займатися, то доведеться витратити чимало сил і грошей, щоб вивести свої власні формули.

З чого почати для заробітку на продаж трафіку:

  • Вибрати тип партнерки.

Зазвичай арбитражники працюють з CPA-партнерками, які зараз отримали величезну популярність. Це вигідно і для компаній, які звертаються до CPA-мереж за просуванням, і для самих арбітражніков. Швидше за все, ви також будете працювати з моделі CPA.

Якщо ж ні, звертайте увагу на CPC або CPM-партнерки. Перша платить за кліки по банеру, друга за кількість показів. Це далеко не найбільш популярні варіанти, тому що працювати за моделлю CPA вигідніше. Але вирішувати тут тільки вам.

  • Вибрати CPA-мережу.

Партнерок зараз дуже багато. Щодня з’являються десятки різних сервісів, які пропонують арбитражникам і вебмайстрам співпрацю. Я б рекомендував зупинити свій вибір на більш популярних і перевірених майданчиках. Трохи нижче я розповім про кілька таких докладніше.

  • Вибрати напрямок і рекламний сервіс.

Для більш успішного заробітку вам необхідно буде зосередитися на якомусь одному напрямку. Наприклад, ви можете лити на товарку через рекламний кабінет Facebook. В такому разі вам потрібно буде досконально вивчити сам Facebook, його аудиторію, можливості рекламного кабінету і т. д.

Також вам потрібно навчитися працювати з аудиторією і рекламою. Аби яка реклама не пройде модерацію чи буде забанена. Щоб не зливати свої гроші даремно, ви повинні постійно удосконалюватися.

Ви можете працювати з кількома рекламними мережами. Проте для їх освоєння вам буде потрібно більше часу. Також ви можете лити на різні категорії товарів і послуг. Але якщо ви не будете розуміти суть того, на що ви ллєте, то великий ризик отримати низький відсоток апрува (підтвердження замовлення від рекламодавця) або зовсім піти в мінус.

  • Вибрати оффер (те, що будете рекламувати).

Після вибору напряму та рекламного кабінету вам потрібно визначитися з тим, що ви будете рекламувати. Зазвичай багато партнерки складають топи найбільш вигідних пропозицій для вебмайстрів. Якщо ви ще новачок, то я б рекомендував прислухатися до порад більш досвідчених людей і вибирати гідні варіанти.

Однак не завжди популярний оффер буде користуватися попитом. Якщо занадто багато людей кинеться рекламувати один і той же товар або послугу, то нічого доброго тут не буде.

В такому випадку краще звернутися в технічну підтримку партнерки, щоб вам підказали, що робити. У більшості топових CPA-мереж є підтримка для вебмайстрів (арбітражніков) і для компаній (рекламодавців).

Зверніться до них за порадою, і вони обов’язково допоможуть вам. Зазвичай вони підказують новачкам найприбутковіші зв’язки і допомагають визначитися з вибором оффера. Природно, працювати вони за вас не будуть, це всього лише поради. А прислухатися до них чи ні – справа ваша.

При виборі оффера ви повинні керуватися декількома дуже важливими факторами. Варто прикинути, наскільки оффер буде доречний конкретно у вашому напрямку. Якщо ви вибрали Facebook, то далеко не всі офферы там будуть доречні.

Багато в чому все залежить від розташування цільової аудиторії і самого оффера. Припустимо, якщо рекламодавець може працювати тільки з покупцями з Росії, то немає ніякого сенсу рекламувати оффер в соціальних мережах, де росіян майже немає.

Це просто призведе до зливу рекламного бюджету і збитків. Така інформація зазвичай вказується в картках оффера, тому при виборі потрібно уважно вивчати цю інформацію. Також не забувайте, що на вибір товару або послуги дуже сильно впливає вікова категорія. Якщо промахнетеся з віком цільової аудиторії, бюджет буде точно злитий.

  • Виділити гроші на тестування.

На перших порах ви майже завжди будете зливати свій бюджет. Навіть досвідчені арбитражники проводять первинне тестування, щоб виявити найбільш прибуткові варіанти. Ви ж, швидше за все, сольете весь бюджет, тому як весь злив буде одним великим тестом.

Не хвилюйтеся, все це проходять. Досвідченим шляхом вам необхідно буде відчути всю суть роботи. За одним лише теоретичним гайдів все одно не навчишся. Отримаєш якісь знання, але їх завжди потрібно закріплювати досвідченим шляхом.

  • Не боятися ризикувати.

Арбітраж трафіку – це досить ризикований вид заробітку, який вимагає від людей певної вправності. Не завжди у вас все буде виходити, і не завжди ви зможете заробляти. На початкових етапах ви будете зливати гроші і йти в мінус. Саме тому я не рекомендую цей вид заробітку для людей, у яких немає зайвих коштів на тестування і навчання.

Курси по арбітражу

Багато проблем можна нівелювати за допомогою навчання на курсах з арбітражу. Проблема в тому, що в Рунеті дійсно хороших курсів майже немає. Таких, щоб з вами персонально працював досвідчений арбитражник і курирував всю вашу роботу. Особисто я бачив тільки різні посади від школярів, нібито заробляють сотні тисяч рублів на арбітражі і пропонують за певну суму навчитися цьому ремеслу.

Думаю, що не потрібно бути генієм, щоб зрозуміти всю суть. Це прості инфоцыгане, які ніколи не займалися цим на професійному рівні. Вони просто збирають гроші з наївних людей, щоб збагатитися. Навчання дійсно може існувати, але в ньому нічого корисного не буде. Тільки інформація, яка і так є на просторах інтернету.

Тим не менш дійсно цікаву інформацію по даній тематиці знайти можна. Наприклад, у групі партнерки M1-shop.ru є цілий блок зі статтями для новачків і для професіоналів. Статей дуже багато, і там регулярно виходять нові. Якщо вам цікаво, то я рекомендую перейти за посиланням і ознайомитися зі статтями. Всі матеріали написані простими словами, новачки цілком зможуть розібратися.

Також я звертаю вашу увагу на академію Admitad. Дана партнерська мережа публікує корисні матеріали про заробіток на трафіку, рекламу і, взагалі, все, що пов’язане з інтернет-маркетингом. Всі статті доступні абсолютно безкоштовно, ви можете зайти на платформу прямо зараз і ознайомитися з ними.

Чимало корисних матеріалів можна знайти у групі “Партнеркин”, яка присвячена арбітражу трафіку. У ній є дуже багато корисної інформації про цьому виді заробітку. Також там є різні топи за партнерськими програмами, які розділені за критеріями. Кожен новачок знайде там щось корисне. Ще у них є сайт з рейтингом партнерських програм і реальними відгуками користувачів.

Також інформацію можна пошукати в групах і на сайтах інших партнерок. Зазвичай партнерки зацікавлені в тому, щоб з ними працювали знаючі люди. Саме тому вони створюють власні статті, інформаційні матеріали та гайди. З їх допомогою CPA-мережі хочуть підвищити грамотність своїх партнерів.

Кращі партнерські програми

Тепер я розповім про кращі партнерки, про які мені відомо. Насправді придатних партнерських програм дуже багато. На iklife.ru є навіть цілий список вигідних партнерських програм, з яким я настійно рекомендую вам ознайомитися. Мій топ буде коротким, тому що ми тут розглядаємо переважно CPA-мережі.

  • Admitad – величезна партнерська мережа, де є дуже багато різних офферов. Користується популярністю серед вебмайстрів, тому що багато офферы дозволяють заробляти непогані гроші. В деяких випадках значно більші, ніж на контекстній рекламі або банерах. У Admitad є власна академія, посилання на яку я давав трохи вище;
  • M1-shop.ru – товарна партнерка, яка останнім часом користується величезною популярністю. В групі ВК у них постійна активність, користувачі щось коментують, модератори викладають пости з цікавою інформацією і топами офферов;
  • Ad1.ru – непогана рекламна мережа, яка також користується певним попитом. Можна знайти хороші офферы, легко розібратися з інтерфейсом.
  • Shakes.pro – непогана партнерська мережа, де можна знайти хороші офферы з високими цінами. Користується певним попитом, тому що постійно з’являється на популярних сайтах і вебмастерских заходах. Є власна технічна підтримка і внутрішній топ.
  • Leadbit – популярна партнерська мережа з хорошими пропозиціями для вебмайстрів і рекламодавців. Володіє непоганим зручним інтерфейсом і високим відсотком апрува. Є пропозиції по самим різним категоріям: гемблінг, фінанси і т. д.

Топ вийшов дійсно невеликим. Насправді партнерок дуже багато: сотні або навіть тисячі. Я рекомендую вам звернути увагу на каталог партнерських програм 2.0, де представлено понад 350 хороших партнерок.

Висновок

Арбітраж трафіку – це хороший спосіб заробітку в інтернеті, який може приносити сотні тисяч рублів на місяць. Проте він не такий легкий, як це може здатися на перший погляд. Мова не йде про простий перепродаж трафіку, як це рекламується у багатьох лохотрони.

Вам доведеться повністю вивчити цільову аудиторію, освоїти навички роботи з рекламними кабінетами, навчитися визначати найвигідніші офферы і т. д. Щоб процвітати, доведеться постійно вчитися і покращувати власні вміння.

Я сподіваюся, що ця стаття допомогла вам зрозуміти, що таке арбітраж, і тепер ви зможете для себе визначити, чи варто воно того, чи ні. До речі кажучи, у статті я вже згадував, що заробляти можна не лише на рекламному трафік, але і на своєму власному. Один із способів заробляти на власному трафік – створення блогу. Ви можете створити блог на базі існуючої платформи, так і зробити свій сайт.

У курсі для вебмайстрів Василь Млинців розповідає про те, як створити свій сайт самостійно з нуля і почати заробляти на партнерських програмах, контекстної або прямій рекламі. Сам курс являє собою набір уроків, в процесі проходження яких ви будете виконувати домашні завдання і отримувати консультації від експертів, інших учнів і самого Василя. Всі подробиці за посиланням вище.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.