Що таке хештег, і як його правильно використати для залучення передплатників

Поширити

Всім привіт!

Напевно ви бачили в соцмережах дивні слова з решітками або чули щось на зразок “зазначу хэштегами”. Що це, взагалі, таке? І чому люди так одержимі цим? Виявляється, користь в цьому є і для гаманця, і для спілкування. Давайте розбиратися, що таке хештег, і як використовувати його у своїх інтересах.

Зміст

  • Визначення
  • Що робити з хештегом, і що це допоможе вам
  • Звідки взявся хештег
  • Види
    • Контекстні
    • Трендові
    • Локації
    • Спеціалізовані
    • Персональні
    • Брендові
  • Як поставити
  • Як підбирати хештегі безпомилково
  • Особливості в різних соцмережах
    • Instagram
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Facebook
    • YouTube
    • Однокласники
    • Pinterest
  • Потужні поради
  • Висновок

Визначення

Ми вже не можемо жити без пошукових систем. Вказав потрібний запит в Яндексі – отримав потрібну відповідь. Ну а як шукати в соціальних мережах? Там же немає звичного нам Google. Там значення має хештег. З допомогою нього шукають необхідну інформацію. Це потужний інструмент для розкрутки аккаунта, спільноти.

Хештег (англ. hashtag – розмічена мітка) простими словами – це слово зі значком #, яке говорить, про що публікація. Воно поділяє контент за темами. Достатньо ввести в пошук певний хештег або натиснути на нього, і з’являться пости, позначені цим.

Розберемо визначення на прикладі. День не задався, і хочеться смішного. Вводимо в пошуку “#гумор #приколи #меми” і закінчуємо день на позитиві.

Хештегі пишуть на рекламних щитах, візитках, показують в рекламі по телевізору.

Імениті відео – і фотоблогери замовляють дерев’яні хештегі. Вони ставлять їх на тлі поруч з собою. Щоб у потенційних передплатників назва завжди миготіло перед очима.

Що робити з хештегом, і що це допоможе вам

Добре, з тим, що хештег означає, розібралися. Далі обговоримо, навіщо він потрібен.

У соцмережах оселився хештег, тому що він:

  1. Швидкий і зручний для пошуку в соціальних мережах. Захотіли отримати дозу милоты – пишемо: #котики #коти #cat #кавайное і насолоджуємося.
  2. Сортує пости за темами. Якщо у вас занадто багато рубрик, то хештегі всі розділять і допоможуть не заплутатися.
  3. Просуває аккаунт, групу, робить їх відомими. Аналогічно пошуку сайтів хештегі виведуть на ваш профіль нових людей. Більше передплат, лайків і замовлень.
  4. Задає нові тренди: політичні, медійні і т. д.

Є боти, які стежать за конкретними мітками. Вони ставлять лайки, шаблонні коментарі, підписуються. Толку мало. Але щоб опинитися на перших місцях у стрічці, можна іноді побалуватися.

Звідки взявся хештег

Ще до соцмереж хештегом називалися IRC-канали для групового спілкування.

У 2007 році творець Über і колишній співробітник Google Кріс Мессіна відвідав конференцію South by Southwest в Остіні. У Twitter публікувалися всі значущі моменти цієї події. Але багато користувачів скаржилися, що в стрічці заважали інші записи, які не мали відношення до заходу.

Потрібен був якийсь спосіб сортувати пости так, щоб усі події, що відбуваються в Остіні, не перемішувалися. Тоді люди змогли б свідомо вибирати потрібну інформацію.

Кріс, недовго думаючи, закликав ставити так звані канали (так він їх тоді прозвав). Вибір впав не випадково. Він любив спілкуватися в IRC-чатах. Крісу було знайоме поєднання слів з ґратами.

Він так захопився цією ідеєю, що відвідав офіс Twitter в серпні 2007 року. Мессіна звернувся одразу до співвласника соцмережі Бізу Стоуну. Той задум не оцінив. Сказав: “Добре, користуйся ними сам”.

Популярність хештег почав набирати в жовтні 2007 року. Каліфорнію вразили стихійні пожежі. Веб-розробник Нейт Ріттер став розповідати про катастрофу в Twitter. З ним на зв’язок вийшов Мессіна і запропонував використовувати хештег #SanDiegoFire, який активно застосовувався на Flickr.

Ріттер не розумів, що таке хештег. Тоді Кріс відправив посилання на свій блог. Ріттер відгукнувся на його прохання і кілька днів користувався міткою. Люди стали підхоплювати тренд і, нарешті, зрозуміли, для чого це потрібно.

У 2009 році на хвилі популярності хештег взяли офіційно в Twitter. Співробітники навіть створили автоматичний пошук за цими мітками. А ось Instagram відразу почав користуватися цією розміткою.

Види

Урізноманітнити хештегі потрібно обов’язково. Зациклюватися на популярних і однотипних небезпечно для просування. Вказуйте мітки в порядку релевантності та частоти запитів. Тобто перші – найбільш затребувані, а потім – вузькоспрямовані.

Контекстні

Сфотографувалися на фоні будинку за містом? Вказуєте: #будинку, #дом_мечты, #свежийвоздух. Тематичні мітки означають слова, які відображають зміст посту.

Трендові

Вони швидкоплинні, тому треба регулярно перевіряти спеціальними сервісами. Дають приріст охоплення тільки 1 годину, потім зміщуються новими і більш популярними. У нас є готовий список трендових хэштегов Инстаграма.

Мітка “#инстамама” включає понад 11 млн публікацій в Instagram. Щодня її моніторять сотні тисяч людей.

Локації

У соціальних мережах можна додати геометку. Але ми хочемо привернути до себе більше уваги і конкретизувати пост? Тоді додаємо назва країни, міста, вулиці, пам’яток – загалом, все, що має відношення до контенту.

Спеціалізовані

Звучить по-канцелярськи, але насправді все просто. Це мітки, які пов’язані з професією. Наприклад, інтернет-маркетолог ставить хештегі, пов’язані з його роботою. Так він залучає нових замовників, показує експертність, щоб у майбутньому викладати.

Персональні

Хочете запам’ятатися? Тоді вказуйте персональні теги. Це може бути назва компанії, нік в інтернеті, ваша реальна прізвище. Коли збільшиться охоплення, чи запрацює сарафанне радіо, за ним теж почнуть вас шукати.

Брендові

Компанії запускають акції і просять людям розповідати свої історії з спеціальним хештегом.

Турфірма Expedia запропонувала викладати фото зі старого відпочинку з хештегом #throwmeback (Поверни мене назад). Десять щасливчиків, які набрали більше лайків, отримали поїздку в місце з фотографії.

Акція справила колосальний ефект. За кілька тижнів було отримано 30 000 лайків, і приріст абонентів склав 96 %.

Зараз під цим тегом опубліковано 37 тис. записів.

Як поставити

Ставити хештег простіше смаження яєчні на сніданок. Ви просто пишете в пості #(вибране слово). Наприклад, #фріланс. Це робиться однаково як з комп’ютера, так і з телефону. Він автоматично перетворюється на посилання і з’являється в стрічці по цьому запиту. Розмір букв ролі не грає. #Готування або #готування – пишіть як хочете.

Маркетологи запекло сперечаються, в якому місці краще додавати теги. Якщо поставити на початку занадто багато хэштегов, ми отпугнем відвідувача. Він підсвідомо сприйме контент як спам. Найнадійніший варіант – кінець.

Як правильно пишеться хештег:

  • на будь-якій мові, можна навіть поєднувати кілька;
  • жодних пробілів між ґратами і словом;
  • візуально розділити слова в теге можна знаком “_” (#готовим_дома);
  • заборонені символи: +,$,&,% – з ними слово не зарахується як хештег;
  • занадто довгі мітки відлякують – максимум 10 знаків;
  • поєднуйте особисті хештегі з популярними;
  • між хэштегами потрібно додати пробіл.

Не можете знайти грати на клавіатурі? Перейдіть на англійську мову. Затисніть Shift і 3.

Для просування профілю недостатньо брати слова з голови. Потрібно користуватися спеціальними сервісами, про які я розповім нижче.

Як підбирати хештегі безпомилково

Коли ви працюєте з контекстними і локационными тегами, досить просто їх придумати. Але коли мова заходить про інших, потрібно збирати інформацію. Роботи не менше, ніж зі збором ключових слів. Теж дивимося на кількість запитів, поділяємо на високочастотні, середньочастотні, низькочастотні.

4 сервісу для пошуку та аналізу хэштегов:

  1. Hashtags – показує докладну статистику, в яку годину мітка набирає велику популярність. Сайт на англійській мові, але без проблем покаже всю таємницю російських хэштегов.
  2. Hashtagify – ви йому – слово, а він вам – словоформи та вирази, близькі по темі. Підкине ідеї, коли їх вже не залишилося.
  3. Stapico – показує досить хэштегов, щоб вдало просувати акаунт у Инстаграме.
  4. InstaTag – база популярних хэштегов. Збирайте через неї популярні мітки, щоб набрати більше лайків і підписок.

Ці сервіси допоможуть вам правильно використовувати мітки.

Особливості в різних соцмережах

У кожній соцмережі особливе ставлення до хэштегам. Записи в стрічці розподіляються в різному порядку, ліміт на кількість і сприйняття міток відрізняється. Зараз я розповім вам, у чому різниця.

Instagram

У Инстаграме у всіх записів є хештегі. Це 70 % від текстового змісту посту. Офіційний ліміт – до 30 тегів. Але щоб не псує враження про себе, раджу писати їх в кінці. І так, 7 – 10 міток достатньо.

Раніше перебарщивала. Це погано.

А тут все чітко і по справі – добре.

З’явилася крута фішка. Користувачі можуть підписуватись на улюблені хештегі. Якщо ви будете постити з мітками, у яких є передплатники, у вас є всі шанси збільшити охоплення.

Запис після додавання потрапляє на верхівку стрічки по хештегу. Якщо лайків та коментарів недостатньо, вона з’їжджає вниз. Активність можна накрутити безкоштовно і платно. Звичайно, справжніх шанувальників серед ботів немає. Зате ви вийдете в топ, і вас помітить ваша цільова аудиторія.

Але заробити славу і передплатників можна не тільки з допомогою накрутки. Є й інші способи просування в Instagram.

Пошук по хэштегам доступний всім, зареєстрованим в телефоні та на комп’ютері. Знаходьте пошуковий рядок вгорі і введіть потрібне слово. З’являться підказки з лічильником публікацій. Вони направлять вас, куди треба.

Перед вами відкривається стрічка з потрібним вмістом.

Twitter

Без хэштегов у вашого твіти мало шансів на перегляд. Або передплатники читають вас, або знаходять по мітці. Іншого не дано. Багато міток не додавайте. Зупиніться на 2 – 3. Інакше вас вважатимуть за спам.

Хочете писати на популярні теми? Дивіться на список трендів праворуч. Він оновлюється в режимі реального часу. Якщо щось перестало бути цікавим, воно опускається в рейтингу.

При пошуку по хештегу всі твіти поділяються на групи: “Останні”, “Популярний”, “Люди”, “Фото”, “Відео”.

Користувач сам сортує записи в пошуку, як йому подобається: за датою, кількістю лайків, коментарів і т. д.

ВКонтакте

У ВК більш потужний механізм структуризації постів. Їх можна шукати по хештегу не тільки у всій соцмережі, але і конкретних спільнотах, профілях. Для цього пишіть: “#вашхэштег@адресгруппы”.

Назва групи для пошуку ви знайдете в адресному рядку.

По мітках можна шукати в різних категоріях:

  • Люди,
  • Новини,
  • Співтовариства,
  • Аудіозаписи,
  • Відеозаписи.

Хештегі раніше оминають стороною тут. Я зараз переглянула свої і популярні спільноти, і там навіть натяку немає на них. Тому 1 – 3 тега в тексті і 3 – 4 в описі до фото або відео вистачить. Інакше спугнете незвиклого відвідувача.

Записи в стрічці ВКонтакте розкладені по датах. Свіжі – вгорі, давні – внизу. Користувач може включити показ за кількістю лайків або найцікавіших. Тоді у нових постів шансів немає.

Facebook

Facebook підхопив хештегі, як і будь-який інший тренд. Шанувальники соцмережі стали вказувати кілька міток, а SMM-спеціалісти почали думати, як використовувати це для просування.

Спосіб № 1. Вказуємо в пошуковому рядку бажані хештегі. Натискаємо на кнопку з лупою.

Спосіб № 2. До адресою facebook.com/hashtag/ додайте сам хештег без решітки. Наприклад, з міткою “портрет” пошукова посилання виглядає так.

Результати можна дивитися в окремих категоріях:

  • Публікації
  • Люди,
  • Фото,
  • Відео,
  • Сторінки,
  • Місця,
  • Групи,
  • Додатка.

YouTube

Пишіть в описі або заголовку новий тег в будь-якому місці. Потім він автоматично з’являється під заголовком ролика.

Так виглядають хештегі після вивантаження відео.

Щоб шукати, потрібно ввести хештег в верхній рядок.

Мітки, які не відповідають змісту відео, модератори видаляють.

Щоб переглянути схожі відео, можна просто клацнути на хештег.

Однокласники

Те ж саме, що і в інших соціальних мереж. Клікаєте на тег або вводите його в пошук, щоб знайти необхідну інформацію. Показуються підказки в пошуковому рядку.

Контент показується по розділам:

  • Люди,
  • Групи,
  • Ігри,
  • Музика,
  • Відео.

Результати по всім категоріям не показуються одночасно.

Pinterest

Немає ліміту на довжину і кількість міток. Їх можна писати тільки в описі. Допустимо використовувати літери та числа.

Потужні поради

Я проходила підготовку як SMM-спеціаліст. Можу дати кілька порад, як робити з хештега потужний інструмент просування.

  1. Пишіть без пробілів. Хоча роздільник “_” візуально спрощує сприйняття, люди частіше шукають записи по злитим тегам.
  2. Беріться за низькочастотні і середньочастотні мітки. Високочастотні спокушають кількістю переглядів. Але ваш пост швидко злетить униз. Можна додати 2 – 3 тега для більшої важливості. А ось по НЧ і СЧ рідше вивантажують контент, тому шанс висіти в топі вище.
  3. Пишіть на мові цільової аудиторії. Японські теги не спрацюють з російськими передплатниками. Вибирайте мову тієї країни, з якою збираєтеся працювати.
  4. Маркетологи з’ясували, що людей моторошно дратує текст, змішаний з хэштегами. Тому виділяємо спеціально місце під це справа внизу.
  5. Не більше 30 % рекламних хэштегов на один пост.
  6. Не користуйтеся одним і тим же набором тегів для записів, якщо вони сильно розрізняються. Різноманітність швидше і краще збільшить охоплення.

Так що створюйте менше однотипних тегів і обмежуйтеся невеликою кількістю. Це запорука успішного просування.

Висновок

Тепер у ваших руках ефективний інструмент просування в соцмережах. Ви можете повчитися іншим премудростям SMM і заробляти на розвитку чужих акаунтів. Якщо давно мріяли створити свою групу або стати блогером, дерзайте. Користуйтеся хэштегами. І я бажаю вам успіху!

А в яких соціальних мережах ви сидите?

Стаття була корисною? Підпишіться і дізнайтеся ще більше фішок соцмереж з нашим блогом iklife.ru.

До швидкої зустрічі!

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.