Що таке охоплення Инстаграме і якими методами його можна збільшити
Вітаю, друзі.
Instagram стає найпопулярнішою майданчиком для просування свого бізнесу, продажу товарів і послуг. Мільйони користувачів щодня заходять в соціальну мережу і переглядають цікаві їм новини, і кожен підприємець хоче потрапити в стрічку до своїм потенційним покупцям.
Якщо ви прагнете до того, щоб ваші публікації переглядало як можна більшу кількість людей, то ця стаття для вас. Сьогодні ми розберемося, що таке охоплення Инстаграме, на що впливає цей показник, як його дізнатися і збільшити.
Зміст
- Що таке охоплення і чим він відрізняється від відвідуваності
- Як дізнатися охоплення свого аккаунта і окремих постів
- Від чого залежить охоплення
- Як збільшити охоплення аудиторії
- Робота з контентом
- Регулярні публікації
- Різні види контенту
- Чим більше лайків, тим краще
- Коментарі
- Повідомлення Direct
- Тексти
- Фотографії
- Оформлення сторінки
- Висновок
Що таке охоплення і чим він відрізняється від відвідуваності
Коли ви переводите свою сторінку бізнес-аккаунт, вам стає доступна статистика. Важливими показниками для аналізу є охоплення, відвідуваність або покази і залученість, тобто дії людей на вашій сторінці.
Охоплення говорить нам про те, скільки унікальних користувачів переглянули наші матеріали. Якщо один і той ж людина повертається до публікацій, враховується він все одно один раз.
Відвідуваність або покази говорять нам про те, скільки всього раз наші матеріали були показані людям. Вважаються всі перегляди, неважливо, від одного або кількох відвідувачів. Наприклад, Коля подивився 3 наші записи, а Настя подивилась 1 публікацію, але поверталася до неї 2 рази. Таким чином, охоплення дорівнює 2, а показів було 5. Перегляди завжди вище охоплення або дорівнюють йому.
Залученість або активність користувачів – це кількість лайків, коментарів, збережень в закладки повідомлень у Direct, переходів по посиланнях і учасників опитувань.
Знаючи кількість таких дій, ми розуміємо, який контент більш цікавим для нашої аудиторії, і скільки серед них активних фоловерів, які готові до діалогу і, можливо, до купівлі товарів та послуг.
Як дізнатися охоплення свого аккаунта і окремих постів
Подивитися, скільки людей переглядали профіль за останній час, можна в статистиці. Для цього у вас повинен бути бізнес-профіль. Відкрийте меню і перейдіть у відповідний розділ, а потім перейдіть на вкладку “Дії”.
У додатку ми бачимо інформацію за останній тиждень. Щоб бачити і аналізувати популярність свого контенту в більш довгостроковому періоді, можна скористатися сервісом LiveDune.
Щоб подивитися охоплення по окремій публікації, відкрийте її і натисніть на напис під фотографією.
Від чого залежить охоплення
У Инстаграме працюють алгоритми, які відбирають публікації для показу у верхніх позиціях стрічки кожного користувача. А чим вище у видачі ваші пости, тим більше буде охоплення.
Ніхто, крім розробників, точно не знає правил ранжирування матеріалів, але експериментальним шляхом активні користувачі і SMM-спеціалісти визначають, як поліпшити показники своїх записів. Ось основні чинники, від яких залежить охоплення:
- регулярність публікацій і час їх виходу;
- якість контенту;
- відгук аудиторії, залученість;
- оформлення профілю.
Хорошим показником вважається діапазон від 30 до 60 % від загального числа передплатників. Чим більше послідовників, тим цей відсоток стає менше, тому що деякі люди вже не так уважно стежать за новинами з часом, але не відписуються. Інші хочуть привернути увагу до своїх акаунтів і оформляють підписку.
Це спосіб просування – массфолловинг. Тому якщо аудиторія росте, а охоплення падає, то є сенс “почистити” перелік передплатників.
Створюйте популярний контент, залучайте цільових передплатників і конвертуйте їх у покупців. Детальніше про курс
Як збільшити охоплення аудиторії
Щоб як можна більша кількість людей побачило ваші матеріали, потрібно діяти в двох напрямках:
- Залучати нових передплатників.
- Працювати над контентом.
Щоб потенційні фолловери заходили до вас на сторінку і підписувалися, застосовуються такі інструменти:
- масслайкинг і массфолловинг;
- коментування чужих публікацій;
- розіграші, конкурси, флешмоби;
- взаємний піар;
- реклама в блогах;
- використання рекламної мережі Инстаграма;
- накрутка передплатників та інших показників.
Докладно з усіма цими методами ми знайомилися в статтях про просування в Инстаграме і про таргетованої реклами. Їх можна здійснювати самостійно, звернутися до SMM-фахівців або використовувати спеціальні сервіси. У масслайкинге, массфолловинге і автопостинге допоможуть такі ресурси:
- Zengram,
- Pamagram,
- InstaPlus,
- Tooligram.
В цих сервісах є безліч функцій і налаштувань, які дозволяють налаштувати роботу за вашим бажанням і потребам. Для накрутки передплатників, лайків та коментарів можна використовувати Bosslike.
Порада: якщо ви здійснюєте массфолловинг і масслайкинг вручну, то рекомендую націлитися на нових користувачів Инстаграма. Вони охоче підписуються на цікаві сторінки, і ви можете легко випередити конкурентів.
Робота з контентом
Зараз ми детальніше розглянемо, як збільшити відвідуваність, які матеріали треба розміщувати і як працювати з аудиторією, щоб підтримувати високий рівень охоплення серед передплатників.
Регулярні публікації
Це одне з основних правил на сьогоднішній день. Фахівці говорять про те, що пости повинні виходити 1 – 2 рази на день, навіть у вихідні. Щоб постійно знаходитися вгорі стрічки, бажано скласти контент-план і слідувати йому, щоб не було великих перерв. “Брати відпустку” у наповненні профілю вкрай небажано.
Фахівці з просування рекомендують викладати нові матеріали вранці до 10:00, в обідню перерву приблизно з 12:00 до 14:00 та ввечері після 21:00. Це загальні поради, в ідеалі ж потрібно орієнтуватися на свою аудиторію, дізнатися, в який час більшу кількість передплатників заходить в Instagram.
Різні види контенту
Багато фахівців кажуть, що відео в соціальних мережах і на тематичних сайтах переглядають частіше, ніж фотографії. Тому чергуйте пости зі знімками і відеоматеріалами, використовуйте можливості каруселі.
Крім того, необхідно освоїти Історії в Инстаграме і знімати короткі відео кожен день, їх кількість протягом доби нічим не обмежена. Stories сьогодні є обов’язковим видом контенту. Багато користувачів переглядають їх охочіше, ніж звичайні пости. Вони добре поліпшують залучення аудиторії завдяки різних функцій, наприклад, опитуваннями та активним посиланням.
Я помічаю, що прямі ефіри теж набирають обертів, все більше блогерів і бізнес-акаунтів проводять зустрічі зі своїми передплатниками у режимі реального часу. Вам варто використовувати цей інструмент, якщо хочете привернути більше уваги до своєї сторінки.
Почніть вести персональний відеоканал в IGTV. Поки в цьому виді контенту конкуренція невелика, ви можете стати лідером у ніші. Тоді ваші відео часто потрапляти в поле зору не тільки існуючих, але і потенційних передплатників.
Щоб оживити аудиторію, 1 – 2 рази на місяць проводите квести, розіграші, марафони та інші цікаві заходи.
Чим більше лайків, тим краще
Щоб збільшити кількість лайків, робіть наступне:
- нагадуйте своїм читачам, щоб вони ставили лайки;
- пишіть емоційно;
- робіть фото: свої і співробітників, навіть якщо ви ведете бізнес-аккаунт. Люди хочуть спілкуватися з людьми;
- вивчайте статистику, дивіться, які пости зібрали найбільше сердечок, і використовувати цей досвід у майбутньому;
- аналізуйте матеріали конкурентів;
- проводите Ґів’ї, однією з умов можуть бути лайки останніх публікацій.
Намагайтеся підвищувати активність будь-якими доступними способами.
Коментарі
Принцип той же, що і з лайками: чим більше, тим краще. Задавайте питання в постах, щоб отримати відповіді ваших фоловерів, спонукайте їх до спілкування, обговорення теми. Для цього можна використовувати провокацію, спірні судження.
Останнім часом коментарі з 1 – 2 слів погано сприймаються Инстаграмом, потрібні розгорнуті пропозиції. Намагайтеся ставити питання так, щоб відповіді були об’ємними. Обов’язково відповідайте на коментарі під своїми постами.
Повідомлення Direct
Пропонуйте своїм читачам писати вам особисто, якщо є важливі питання. Це враховується як активна зацікавленість користувачів у вас і вашому контенті. Тих, хто часто спілкується зі своїми фоловерів у Direct, Instagram показує вище в стрічці.
Але не частите з такими пропозиціями, інакше не зможете відповісти всім. Найкраще консультувати людей, які вже зацікавилися вашими товарами або послугами. Тоді це позитивно позначиться і на охопленні, і на бізнесі в цілому, а ви не будете витрачати цілий день на відповіді.
Тексти
У нас є окрема стаття, присвячена підписах до фотографій. Давайте освіжимо в пам’яті основні моменти, які допоможуть привернути увагу читачів:
- використовуйте до 30 популярних і персональних хэштегов, але не копіюйте одні і ті ж слова у всі пости;
- запрошуйте людей підписуватися не тільки на профіль, але і на ваші теги по темах;
- приділіть увагу першому рядку, яка видна в стрічці. Вона повинна інтригувати, спонукати людину прочитати решту тексту;
- робіть короткі підписи на фотографіях, щоб відразу була зрозуміла тема публікації;
- фраза на фото і перший рядок тексту не повинні збігатися;
- уявіть собі, що розповідаєте новину своєму другові, напишіть пост в такому ж стилі, почніть з важливою думки і потім розкрийте її;
- чергуйте короткі і довгі нотатки, щоб не перевантажувати інформацією, дивіться, які з них мають більший успіх;
- доглядайте за конкурентами і переймайте ефективні прийоми і фішки, адаптуючи їх під свій аккаунт;
- радьтеся з читачами, про що вони хотіли б дізнатися у наступних публікаціях.
Закладки – ще один вид активності користувачів. Найчастіше зберігаються пости з рецептами, лайфхаками, списками чого-небудь, наприклад, книг по темі або фізичних вправ. Використовуйте цей прийом.
Фотографії
Головна вимога до знімків – це висока якість. Якщо ви ведете особистий блог, то можете собі дозволити відсутність різкості або інші дефекти. Для бізнес-акаунтів це непробачно. Робіть кілька фото, бажано при хорошому освітленні, навчитеся використовувати фільтри. Також важливу роль має єдиний стиль публікацій. Це можуть бути рамки, кольори, якась особлива деталь.
Оформлення сторінки
Крім публікацій, потрібно подбати про яскравому якісному аватарі і заповненні біографії. В поле “Ім’я” повинні бути ваші Ф. В. О., якщо ви просуваєте особистий бренд, або назву і вид діяльності, якщо ви представляєте організацію.
Далі йде опис, який вміщує до 150 символів. Постарайтеся чітко і зрозуміло повідомити людям, що ви пропонуєте, яку користь вони отримають із підписки на ваш аккаунт. Тоді при відвідуванні профілю користувачам буде легко прийняти рішення, а ви з більшою ймовірністю залучите свою цільову аудиторію.
Висновок
Ми розібралися з поняттям “охоплення”. По суті, це число людей, які переглянули ваші публікації за певний період часу. На охоплення впливають: кількість передплатників і їх інтерес до контенту, активні лайки, коментарі, перегляди Stories, повідомлення в Direct. Щоб збільшити охоплення, потрібно залучати нових відвідувачів на свою сторінку і утримувати інтерес існуючих фоловерів. Дійте, і у вас все вийде.
Якщо є питання, задавайте, будемо обговорювати і вчитися грамотно вести Instagram. Підписуйтесь на новини iklife.ru у нас попереду ще багато корисних відкриттів. Зберігайте статтю та діліться нею з друзями у соціальних мережах, щоб і вони знали, як покращувати контент і захоплювати свою аудиторію.
А я прощаюся з вами до нових зустрічей.