Що таке РМЯ і як працює: покрокова налаштування і можливості заробітку

Поширити

Привіт, дорогі читачі!

Сьогодні ми поговоримо про копійчаної рекламі, яка приносить користь усім. Рекламодавець підвищує продажу, вебмастер заробляє, а користувач дізнається про продукт і отримує того, чого хоче. Мова піде про те, що таке РМЯ, її принципи роботи, налаштуванні і заробіток.

Зміст

  • Що означає РМЯ
  • Пошукова реклама vs РМЯ
  • Чому не вистачає трафіку
  • Від чого залежить ціна
  • Скільки і як можна заробити на РМЯ
    • Стати партнером
    • Налаштовувати рекламу іншим
    • Лити трафік
  • В яких нішах не працює
  • Відмінність медійної від контекстної реклами
  • Налагодження та запуск
    • Початок
    • Розклад показів
    • Регіон показів
    • Ручне керування ставками
    • Діалоги
    • Повідомлення
    • Спеціальні налаштування
    • Назва групи оголошень
    • Параметри оголошення
    • Контакти в оголошенні
    • Ціна в оголошенні
    • Доповнення
    • Налаштування на всю групу
    • Максимальна ставка умов для показу
    • Коригування ставок
    • Мітки
  • Де не показуються оголошення РМЯ
  • Розбір прикладів
  • Висновок

Що означає РМЯ

РМЯ (Рекламна мережа Яндекса) – це сервіс розміщення реклами Яндекс.Директ. У ньому значиться 40 000 майданчиків. Серед них сайти, мобільні додатки, Smart TV. Відрізняється від банерних і тізерних мереж тим, що користувачеві показують рекламу за інтересами, тематики. Частина реклами ВКонтакте формується в РМЯ.

Шукаєте якийсь товар чи читаєте про послугу, а потім на кожному сайті переслідує реклама того, що шукали. Це один із проявів РМЯ. Детальніше про це ми розглянемо нижче.

За 7 років вид рекламних оголошень помітно змінився.

РМЯ – це посередник між рекламодавцем і власником майданчика для розміщення. У мережі зареєстровано понад 1 000 сайтів. Серед них є як дрібні блоги, так і трастові сайти: Авіто, КиноПоиск, ВКонтакте, Однокласники.

РМЯ пропонує 3 види реклами:

  • Поведінковий. Рекламу бачать ті, хто цікавився. Втовкмачував в пошук, заходив на тематичний сайт. Наприклад, ви шукали “Огляд iPhone X”, подивилися і закрили сторінку. Система отримує код з сайту в базу даних. І коли ви зайдете на сторінку партнера РМЯ, ви побачите банер з iPhone.
  • Тематичний. Реклама збігається з темою сайту. Наприклад, на блозі для майбутніх мам показується реклама курсів для вагітних, пляшечок та ліжечок.
  • Ретаргетінг. Рекламу бачать ті, хто вже був на вашому сайті, але не виконав цільової дії.

До великого щастя і жаль, рекламна система знає занадто багато про нас. Вона збирає статистику сайтів, GPS телефонів, списки контактів. Для рекламодавців це теж не завжди добре. Іноді РМЯ може показувати рекламу конкурентів поруч з вашою. А що? Ви ж продаєте такий же телефон і платите за просування так само. З цим ніяк не можна боротися. Але можна показати, що ви краще за інших. Працюйте над продуктом, унікальним торговим пропозицією.

Пошукова реклама vs РМЯ

Багатьох мучить питання: що краще реклама в пошуку або РМЯ. Я за другий варіант, але він не єдино вірний. У контекстній рекламі пошуку ви маєте справу з розігрітій цільовою аудиторією. Вона вже шукає і хоче ваш продукт.

РМЯ ефективна там, де довго приймається рішення, та зберігається інтерес. Продаж квартир, машин, євроремонт, навчання, ніші, в яких цей вид реклами працює добре.

Чим ще краще РМЯ:

  • охоплення більше, ніж у контекстної реклами;
  • кліки в 2 – 3 рази дешевше, ніж у пошуку;
  • текст з картинкою привертає більше уваги;
  • можна повернути відбулися клієнтів ретаргетингом;
  • для розміщення реклами підбирають кращі майданчики.

Люди після 40 років частіше користуються закладками, ніж пошуком. Я знаю людей, у яких у вкладках 3 потрібних сайту і більше їм нічого не потрібно. Достукатися до них контекстною рекламою неможливо. А ось оголошення з РМЯ вони напевно побачать. Так продаються вітаміни для зору, стоматологічні послуги і багато ще чого.

Відмовляючись від РМЯ, ви позбавляєте себе самій лояльній цільової аудиторії. За версією Яндекса, це люди після 45 років.

Чому не вистачає трафіку

Чому мало показів:

  1. Недостатньо ключових фраз. Використовуйте околотематические, суміжні, розбавлені запити.
  2. Можливо, ваша ставка занадто низька для тематичних майданчиків. Збільште її на 4 – 10 % і подивіться, що буде.
  3. Непривабливе зображення і текст для цільової аудиторії. Створіть кілька оголошень в групі з різним змістом. Запустіть на тиждень. Порівняйте результати.

Перевірте, чи є у вашого ключа двоякий сенс. Якщо так, то включайте у фразу уточнююче слово. Наприклад, “кухня” означає місце для приготування їжі, і популярний російський серіал. Так що використовуємо “ремонт кухні”.

Від чого залежить ціна

Конкретної вартості немає. На неї впливає безліч факторів:

  • Клікабельність (CTR)

Відношення кліків до числа показів, помножене на 100. Виражається у відсотках. Чим вище CTR, тим нижче ціна за клік. Рекламний бюджет витрачається економніше. Спочатку вартість залежить від прогнозу. За релевантністю і опрацьованості змісту система сама оцінює кількість кліків в майбутньому. Є сенс працювати над якістю.

  • Конкуренція

Чим більше рекламних кампаній з такими ключовими словами, як у вас, тим вище ціна кліка.

Вихід: додати декілька слів ключові фрази, уточнити їх. Шукати менш конкурентні пошукові запити.

  • Час показу

Вночі найнижча ставка, а от між 12 і 15 годинами – найбільш висока. Але не поспішайте пізно показувати рекламні оголошення. Денний тариф може окупити себе з лишком, тому що в цей час люди частіше купують та клацають. Якщо ж ви просуваєте нічні розваги, ресторани, то нічний показ доведеться до речі.

  • Репутація домену

Коли ви запускали РК для свого сайту. Клікабельність виявилася низькою, і Яндекс це запам’ятав. З вами він буде працювати за високою ставкою до тих пір, поки результати і якість оголошення не покращаться.

Скільки і як можна заробити на РМЯ

Для тих, у кого немає бізнесу, є 3 цікавих способу заробити на РМЯ.

Стати партнером

Варіант для вебмайстрів. Рекламний бюджет ділиться між Яндексом і власником майданчика. Якщо у вас є інформаційний або розважальний сайт, блог, ви можете отримувати пасивний дохід.

Вимоги для підключення майданчики рекламної мережі Яндекса:

  1. Сайт повинен містити якісний і правдивий контент. Файлообмінники, онлайн-казино, букси, бази з домашніми завданнями, відповідями на контрольні, іспити не можуть підключитися до РМЯ.
  2. Мінімум 100 унікальних відвідувачів на добу.

Для розміщення відео – або аудіореклами потрібно 10 000 унікальних відвідувачів на добу. Така завищена планка поставлена, тому що цей тип рекламних оголошень цінується вище.

Яндекс готовий йти на компроміс сайтів з хорошим контентом. Якщо у вас менше 100 відвідувачів, можна подати заявку. З 10 – 15 відвідувачами пробувати не раджу. Якось несерйозно.

Як вступити до лав партнерів РМЯ:

  1. Заповнити анкету.
  2. Укласти договір або прийняти оферту.
  3. Додати сайт в систему і чекати перевірки тиждень.
  4. Створити і налаштувати рекламні блоки RTB.
  5. Додати код на сайт.
  6. Отримувати гроші за кліки/покази.

Якщо у партнерстві відмовили, повторно подати заявку можна за місяць.

А тепер про те, що хвилює вас, – скільки можна заробити. Я відвідала кілька форумів і запитала у вебмайстрів. Сайт про садівництво з відвідуваністю 1 000 – 2 000 відвідувачів/добу приносить 40 – 60 рублів на добу. На фінансовому порталі з трафіком 800 осіб/добу реально заробляти 3 000 – 4 000 в місяць.

Коли у проекту vsvoemdome.ru планка відвідуваності переступила 800 відвідувачів/добу, прибуток в середньому 50 – 70 рублів на добу.

Ресурс, який відвідує 1 200 осіб щодня, може отримати 60 – 130 рублів. Це 1 800 – 3 900 рублів в місяць. Небагато, але зате пасивний дохід. Він може рости разом з якістю і кількість відвідувачів. Тут велику роль відіграє тематика. Найприбутковіші: медицина, туризм, заробіток в інтернеті, нерухомість, але і пробитися серед них – завдання із зірочкою.

Налаштовувати рекламу іншим

Ви можете брати гроші за налаштування РМЯ. Навчитися цьому реально за кілька місяців. Пройти онлайн-курс і потренуватися на реальних рекламних кампаніях.

Насправді там десяток параметрів, які треба регулювати, включати з розумом. Інакше злив бюджету неминучий. Бізнесмени це розуміють, тому готові замовляти послугу у профі.

Без досвіду роботи доводиться робити роботу за відгуки. Коли набереться 2 вдалих, можна просити за одноразову налаштування без ведення 800 – 1 200 рублів. Директолог з “товстим” портфоліо може просити від 5 000 рублів за роботу. Знайти вакансії, замовлення можна на біржах фріланса.

Лити трафік

РМЯ – відмінний спосіб привести трафік. Підійде тим, у кого немає власного сайту, бізнесу, але хочеться заробляти пристойно.

Алгоритм заробітку:

  1. Ви підключаєтеся до партнерської програми.
  2. Робите одностраничник. Заливаєте туди чужі товари, послуги з посиланнями.
  3. Створюєте і налаштовуєте рекламну кампанію.
  4. Отримуєте відсоток з продажів.

Можна безпосередньо через оголошення лити трафік на сайт партнера. Переконайтеся, що за це вам заплатять.

В яких нішах не працює

Ніші з палаючим попитом, де рішення приймається негайно. Наприклад, доставка їжі. Людина хоче швидко вгамувати голод, він вибере перший або другий сайт з пошуку. Він не буде вдивлятися у рекламні блоки на сторінках. Вести наздоганяє рекламу тут марно. Може, для цієї людини замовити готову їжу – розкіш, яку він дозволяє раз на півроку. А може, він любить домашню їжу, а зробити замовлення змусив форс-мажор.

Відмінність медійної від контекстної реклами

З Яндекс.Дисплея переїхали банери, і почалася плутанина: як їх розрізняти, що краще і навіщо.

Ця таблиця відповість на всі питання.

Контекстна реклама Медійна реклама
Формат текстовий, текстово-графічний, відеореклама статичний і HTML5-банер
Цілі і завдання Взаємодіє з уявленнями про товар і послуги, які потрібні користувачеві. Застосовується для прямих продажів Зачіпає сприйняття цільової аудиторії. Привертає увагу, формує думку, викликає емоції
Оплата За клік (CPC) За 1 000 переглядів (CPM)
Мінімальна ціна Від 3 копійок – чисто текстові оголошення

Від 1 рубля – з картинкою

5 рублів/1 000 показів
Максимальна вартість Немає 3 000 рублів
Таргетинг
  • ключові слова
  • поведінка користувача
  • стать, вік, місце розташування, мобільний трафік коригування ставок
  • наздоганяюча реклама (ретаргетінг)
  • ключові слова
  • стать, вік, рівень доходу
  • вид діяльності
  • поведінка
  • короткострокові і довгострокові інтереси
  • наздоганяюча реклама (ретаргетінг)
  • сімейний стан і діти
Надійність
  • виняток до 1 000 невідповідних майданчиків вручну
  • захист від склікування
  • можна прибрати 1 000 непотрібних майданчиків вручну
  • оголошення не розміщується там, де є вікове обмеження і сумнівне зміст
  • захист від накруток
  • оплачуються тільки перевірені перегляди

Налагодження та запуск

Перед створенням раджу підібрати ключові слова. Їх ви будете використовувати у заголовку, тексті. Ви отримаєте більше цільового трафіку. А ще під час збору ви знайдете мінус-слова, які треба додати до виключення.

Початок

Заходимо в особистий кабінет Яндекс.Директ. Натискаємо “Запустити рекламу”.

У блоці “Текстово-графічні оголошення” натискаємо “Створити кампанію”.

Переходимо до налаштувань.

Назва кампанії. Пишемо для себе, щоб пам’ятати, яке оголошення в списку що рекламує.

Розклад показів

  • Дата проведення кампанії

Орієнтуйтеся на сезонність продукту/послуги. Наприклад, теплі в’язані речі актуально рекламувати з вересня по березень.

  • Часовий таргетинг

Коли люди побачать рекламне оголошення. Якщо ви можете приймати повідомлення, заявки цілодобово, нічого не міняйте. Послуга прив’язана до конкретного часу? Тоді клікайте “Змінити” і виберіть підходящі годинник показу.

Якщо бюджет не дозволяє цілодобовий показ, виберіть час, коли цільова аудиторія найбільш активна.

У налаштуваннях тимчасового націлювання можна вибирати не тільки години, але і дні тижня. Не можна, щоб реклама показувалася менше 40 годин в будні.

Регіон показів

Налаштування по регіонах дозволить заощадити бюджет і зосередитися на цільовій аудиторії. Погодьтеся, якщо ви продаєте квіти в Краснодарі, відвідувачі з Москви виявляться марними. Мало того, ви витратите купу грошей даремно, тому що покази в столиці дорожче в кілька разів.

Щоб відзначити потрібний місто, район, натисніть “Змінити” в розділі “Географія”.

Оберіть регіон, місто і район для показу. Якщо кліків більше 200, і вже склалася статистика, включайте “Коригування ставок”. Можна збільшити або зменшити вартість кліка. Для регіону з високою конверсією підвищуємо ставку, з низькою – зменшуємо. Піднімати ставку дозволено до 1 200 %, знижувати – до 90 %.

Після запуску коригування ставок натискайте на олівець поруч з місцем розташування, який обрали.

Щоб зрозуміти, який регіон дає більше конверсії, подивіться звіт в Яндекс.Метриці. Для цього перейдіть: “Стандартні звіти” → “Аудиторія” → “Географія”.

Прибираємо галочку біля пункту “Розширений географічний таргетинг”. Ця опція показує рекламне оголошення тих, хто шукав товар/послугу в певному місті. Без урахування реального місця розташування. Наприклад, я шукала “Прибирання квартир в Москві” сидячи в Краснодарі. Ясна річ, замовляти послугу я не буду. Може, дивилася, що пишуть конкуренти, або шукала інформацію для подруги. Це завдасть шкоди ефективності РК.

Ручне керування ставками

Це напівавтоматичний режим, який допомагає підлаштувати ціну під цілі і отримати кращий результат. Тут же ми призначимо середній денний бюджет. Новачкам не рекомендую витрачати більше 300 рублів на добу.

Натискаємо “Змінити”, щоб включити цю опцію і налаштувати.

Переходимо на вкладку “Тільки в мережах”.

Щоб включити оптимізацію конверсії, рентабельності, кліків, необхідно підключити лічильник Яндекс.Метрики і поставити цілі.

Розберемо кожну з оптимізацій:

  1. Конверсії. Підлаштовує ціну і показ так, щоб отримати більше цільових дій: оформлення замовлення, реєстрацію і т. п. Так як механізм напівавтоматичний, вартість може плигнути в 1,5 рази.
  2. Рентабельності. Дозволяє отримати максимальну конверсію з вашим бюджетом і не піти в мінус. Не запускайте, коли ще немає інформації для роздумів. Наберете 200 кліків і 10 цільових переходів, тоді включайте. Буде зрозуміло, як задати бюджет і поставити мету, щоб не прогоріти.
  3. Кліків. Тут можна відрегулювати вартість кліка, призначити тижневий бюджет або вказати бажану кількість переходів на тиждень. Для моделі атрибуції (обліку) вибирайте “Останній перехід з Яндекс.Діректа”. Нас же цікавить, скільки перейшли по оголошенню. Яндекс може виходить за рамки призначеної ціни кліка і бюджету в 1,5 рази.

Переходимо до важливого – ручного управління ставками з оптимізацією. Ставимо бюджет 300 рублів.

Коли який режим показу вибрати:

  1. Стандартний. Показ оголошень йде як зазвичай: у години, які ви вказали у тимчасовому оголошення.
  2. Розподілений. Розтягує бюджет на день або призначені годинник. Необхідний тоді, коли високочастотні фрази збирають занадто багато кліків, гроші закінчуються за першу годину. У вибраних ключових слів висока ставка, а це допомагає тримати баланс. Грошей не так багато, але кліки як і раніше, потрібні.

Після того як вибрали і прописали характеристики, натискайте “Зберегти”.

Даємо свою візитку. Натискаємо кнопку навпроти “Змінити єдиний адреса і телефон” і вказуємо всю інформацію про компанії.

Налаштовуємо інструменти збору статистики. Прикріплюємо лічильник метрики, клікнувши “Додати”. Вказуємо номер.

Задаємо свої цілі з метрики, натиснувши кнопку “Змінити”, або залишаємо як є.

Залученість сесії – оцінка ймовірності конверсії. Знижує або підвищує ставку, орієнтуючись на цей показник.

Ставте галочки навпроти розмітки посилань мітками Метрики і “_openstat”. Переконайтеся, що ваш сайт підтримує їх і не видасть помилку. З тієї інформації, яку вони зберуть, ви дізнаєтеся, яка аудиторія краще конвертується в ліди, треба поліпшувати оголошення.

Діалоги

Ви можете додати кнопку онлайн-консультації оголошення. Для цього в розділі “Діалоги” натисніть “Додати” і вкажіть назву або ID чату.

Натискання цієї кнопки зараховується як цільової клік.

Повідомлення

Електронна пошта та номер телефону, на які ви будете отримувати сповіщення. Натисніть кнопку “Змінити”, якщо є помилки, або ви хочете щось поміняти.

Спеціальні налаштування

Тут ви уточніть і приберете непотрібне.

  • Заборонені майданчики та мережі. Ви не можете вибирати майданчики для показу. Вони підбираються за тематикою або показуються там, куди зайшов зацікавлений користувач. Але можна відключити непотрібні майданчики. Для цього натисніть “Додати” і пишете URL непотрібного сайту.

  • Мінус-фрази. Запити, за якими не повинно показуватися рекламне оголошення. Ліміт – 20 000 знаків з пробілами. Щоб вказати, натисніть на кнопку “Додати”.

Наприклад, для фітнес-залу це фрази: “в домашніх умовах”, “самостійно”, “без тренажерів”, “без тренера”.

Коли пропишете мінус-фрази, натисніть “Зберегти”.

  • Додаткові релевантні фрази. Вимкніть це негайно, клікнувши “Змінити” → “Викл”. Які фрази будуть вважатися придатними, вирішує система. І можна здорово злити бюджет.
  • Кількість груп оголошень на сторінці кампанії. Залишаємо недоторканим.
  • Заборона показів по IP-адресами. Ви можете заблокувати конкурента, нецільового гостя. Просто вкажіть номер IP. У список дозволено вносити до 25 адрес. Для цього натисніть “Додати”.
  • Відключити підстановку частини тексту заголовок. Зберігаємо включеним. Ця додаткова строчка розкриє вигоди товару/послуги, підігріє бажання клікнути.
  • Відображати дані з Яндекс.Довідника. Залишаємо. Ніколи не буде зайвим показати адреса та контакти.
  • Не враховувати автоматично зупинені оголошення конкурентів при виставленні ставок. Ми прибираємо вийшли з гри конкурентів, щоб не псували статистику. Ставимо галочку навпроти.
  • Додати кампанію в найважливіші. Відмітьте, якщо у вас купа рекламних оголошень. А це знаходиться в пріоритеті. Тоді вона відправиться в список “Тільки найважливіші”.

Перелік налаштувань на сторінці закінчився. Перейдемо до інших. Натисніть “Далі” внизу.

Назва групи оголошень

Група складається з одного або кількох оголошень. Всі вони просуваються по схожим ключовими словами. Це зручно, коли просуваєте один тип товарів. Наприклад, не налаштовувати окремо рекламу під шарфи, светри, пінетки, а створити групу “В’язані речі”.

Параметри оголошення

Переходимо до ядра рекламної кампанії – змісту оголошення.

Пункт “Мобільний оголошення” включайте на свій розсуд. Звичайна реклама РМЯ добре адаптується під смартфони.

  • Тип оголошення

Залишаємо “Текстово-графічне”. Банерна реклама (графічна) дорожче в 2 – 3 рази. Її ігнорують 50 % відвідувачів, у той час як у оголошень з текстом 20 % відмов.

  • Заголовок 1

Перше, що бачить відвідувач. Він повинен тиснути на біль або вирішувати проблему цільової аудиторії. Пишіть релевантні заголовки без обману. Люди зайдуть, не побачать те, чого хотіли, і закриють вкладку. Можуть ще поскаржитися.

Наприклад, для в’язаних дитячих речей я використовувала основне переживання мам – щоб дитина не захворіла.

Мінус: обмеження 30 символів. Особливо не розгуляєшся.

  • Заголовок 2

Не видно в більшості форматів. Можна пропустити. Я написала чисто для себе.

  • Текст оголошення

Розкриває заголовок. Допомагає зрозуміти, з яким конкретно товаром/послугою відвідувач має справу. Сюди можна додати важливі характеристики, вигоди. Потрібно вкластися в 81 символ з пробілами.

У лівому блоці я вибираю тип показу “В мережах”.

Клікнувши на кнопку поряд з форматами, ви побачите, як виглядає кожен вид оголошення з вашим змістом. Картинку додамо пізніше. І після цього знову раджу повернутися сюди і перевірити, як це виглядає. Зображення може обрізатися, стиснутися або виглядати дивно в загальному контексті.

Контакти в оголошенні

Тепер потрібно додати адресу сайту, який ви рекламуєте. Якщо ви заробляєте на партнерських програмах, і у вас його немає, то створіть Турбо-сторінку. Це вихід для тих, хто перепродує товари з китайських сайтів, займається дрібною торгівлею хендмейду. Натисніть “Турбо-сторінка”.

Натисніть “Додати”.

Виберіть готовий шаблон або створіть свій.

Переходимо до створення віртуальної візитки. Телефон, email, адреса здадуться внизу реклами. Користувач на емоціях може зателефонувати, написати і швидко зробити замовлення.

Ціна в оголошенні

Пропускаємо цей блок. Якщо знайдеться конкурент з ціною нижче, ніж у вас, то виберуть його. Якщо занизити вартість, у інших впадуть продажі. Вони запанікує. І зроблять усе ще дешевше. У результаті потенційні клієнти перейдуть до них.

Вказуйте вартість тільки в 2 випадках:

  1. Коли ви торгуєте преміум-товарами. Зазначенням ціни ви убезпечитеся від неплатоспроможною аудиторії і залучите потрібну.
  2. Коли у вас інше ціноутворення. Все продають бісер упаковками, а у вас оптова ціна за 100 грам.

Доповнення

Ви вже близькі до запуску реклами.

  • Зображення

Натискаємо поруч “Додати” і завантажуємо файл.

Якою повинна бути картинка:

  • яскравою;
  • унікальною і не стокового;
  • доповнювати заголовок;
  • показувати рішення або біль цільової аудиторії.

Завантажувати можна з комп’ютера або вказати URL зображення.

Які картинки відхиляють:

  • з водяними знаками, логотипами конкурентів;
  • з дизайном Яндекса;
  • з алкоголем, сигаретами, онлайн-казино;
  • каламутні.

Коли зображення завантажиться, ви побачите превью. Зможете вибрати формат показу: вертикальний або горизонтальний.

У випадку з дитячими в’язаними речами у мене було 2 варіанти. Показати радісної дитини в теплому одязі або мерзнущего, хворого. Другий варіант підкуповував тим, що сильно тисне на біль матерів – здоров’я і щастя дітей. Але деякі можуть не витримати страху і смутку, яку викличе картинка. Тому я вирішила на користь позитивного сценарію.

Для вашої рекламної кампанії може підійти негативне зображення. Тут треба тестувати. Наприклад, фото втрачених зубів або карієсу змусить згадати про терміновий візит до стоматолога.

  • Відео

Необов’язковий пункт. На ваш розсуд. Якщо що, клікайте “Додати”.

  • Швидкі посилання

Це те, куди може перейти користувач, крім цільової сторінки. Наприклад, каталог, замовлення дзвінка, заміри і т. д. Клікайте “Додати”.

Пишіть текст посилання, потім URL. Наступним кроком натисніть “Зберегти” внизу.

  • Уточнення

Це невеликий текст, який пишеться внизу сірим кольором. В ньому можна розкрити переваги та особливості. Вони підвищують клікабельність на 3 %.

Натисніть “Додати” поруч.

Напишіть текст. Натисніть “Зберегти”. Одне уточнення не повинно перевищувати 25 символів з пробілами.

Налаштування на всю групу

  • Автотаргетинг

Увімкніть, щоб спростити собі життя. Оголошення показується не за ключовими словами. Система аналізує оголошення і майданчик. З’ясовує, чи збігається тематика сайту, запит, поведінку користувача на рекламу.

Якщо все-таки вирішили користуватися семантичним ядром, введіть запити у віконце “Нові ключові слова”. Там же можна вибрати пошукові підказки для показу.

  • Мінус-фрази на групу

Це вирази, за яким реклама не буде показано. Настройка застосовується до всіх оголошень цієї групи. Наприклад, для продажу в’язаних речей треба вказати: “Як зв’язати”, “Своїми руками”, “Схема”. Тому що ті люди, які плетуть собі самі, – це не наша цільова аудиторія.

Щоб додати мінус-фрази, натисніть поруч “Змінити”. Напишіть слова через кому і натисніть “Зберегти”.

  • Ретаргетінг і підбір аудиторії

Це наздоганяюча реклама. Вона показується людям, які зробили певну дію, але до цільового так і не дійшли. Наприклад, набрали повну корзину товарів, не зробивши замовлення.

Тут же можна налаштувати показ і за сегментами цільової аудиторії. Вибираєте базу даних за телефонами, електронною поштою, розташування.

Щоб налаштувати ретаргетінг і показ конкретної аудиторії, натисніть “Додати”.

У вікні, натисніть “Додати правило”.

Якщо ви не підключили лічильник Метрики раніше, можна зробити це зараз. Натисніть кнопку “Налаштувати” і вкажіть там його номер.

Зупиняємося на вкладці “Виконано хоча б одне”. Підбираємо параметр показу: по сегменту аудиторії або цілям Метрики (вчиненим діям). У списку, що з’явиться вибираємо необхідне.

Можна створювати декілька умов одночасно. Щоб додати нове, натисніть “Додати правило”.

Коли закінчите, натисніть “Зберегти” внизу.

Максимальна ставка умов для показу

Можете задати ціну за клік відразу по всім умовам. Якщо у вас 50+ ключових слів і понад 3 правил, то робити коригування буде утомливо.

Вартість у РМЯ – 3 рубля.

Прогнозування бюджету допоможе дізнатися ціну кліка по регіонах і ключовими словами.

Коригування ставок

Знову повертаємося до цього параметру. Тільки там ми робили коригування по регіонах, тут же роздолля більше. Тут ви визначаєте тип умов показу оголошень, зменшуючи або збільшуючи ставку за різними параметрами:

  • сегментів цільової аудиторії;
  • дій користувача на сайті;
  • типів трафіку;
  • віку;
  • видеодополнений;
  • погодних умов.

Ви зможете витрачати гроші ефективніше.

Щоб додати коригування ставок, натисніть “Змінити”.

Вибирайте категорію, в якій бажаєте змінити вартість кліка. Щоб закріпити результат, натисніть “Зберегти”.

Мітки

До групи дозволено додавати до 49 оголошень. Управлятися з такою стосом не зовсім зручно. Мітки допомагають розділяти рекламу всередині групи.

Наприклад, у категорії годин є моделі жіночих, чоловічих, механічних і електронних. Якісь з них перестали продаватися. Щоб не ритися в купі, ви просто вводите мітку (назва моделі, типу) і відключаєте рекламу. Також буде практично шукати оголошення, які треба доопрацювати.

Щоб додати мітки, натисніть “Встановити” і впишіть означальні слова. Коли закінчите, натисніть “Зберегти”.

Ми докладно вивчили основні параметри реклами. Ви можете зробити і запустити оголошення самостійно.

Але у РМЯ вистачає підводних каменів. Мені самій знадобилося кілька тижнів і купа методичок, щоб розібратися. Навчання контекстній рекламі у конкретної людини заощадить час на пошуку інформації і вбереже від помилок.

Де не показуються оголошення РМЯ

На тих майданчиках, які не потрапили в Яндекс.Директ. Сайти, де не показується реклама РМЯ:

  • накручували кліки;
  • збирають мало трафіку;
  • присвячені забороненої або небажаної тематики (знайомства, відповіді та ключі на навчальні матеріали, фотостоки).

Ви не побачите оголошення в іноземних соцмережах: Facebook, Twitter, Instagram.

А ось на Авіто цього добра вистачає.

Статистика показів на Avito.

Вимикати показ реклами раджу скрізь, де люди не замислюються про покупки. Це розважальні сайти.

Список неефективних майданчиків РМЯ:

  • mamba.ru,
  • loveplanet.ru,
  • games.mail.ru,
  • dota2.ru,
  • ru.msn.com,
  • otvet.mail.ru,
  • rabota.yandex.ru,
  • rabota.ru,
  • allbest.ru,
  • twirpx.com,
  • dic.academic.ru,
  • anekdot.ru,
  • mylove.ru,
  • borda.ru,
  • rabota.ru,
  • eg.ru,
  • astrocentr.ru,
  • japonskie.ru,
  • onlinelpu.ru,
  • pickupclub.ru.

Але знову-таки все залежить від виду продукту/послуги і цільової аудиторії. Наприклад, на сайті знайомств можна просувати курси по залученню партнерів, створення відносин. В онлайн-словнику синонімів можна прорекламувати навчання копірайтингу.

Розбір прикладів

Ми розглянемо з вами приклади оголошень, які реально зустрічаються в мережі. Що з ними не так, або чому вони такі хороші – будемо розбиратися.

Зліва направо:

  1. Зображення 1-го і 3-го оголошень однакові. Не беріть зображення з перших сторінок російськомовного пошуку. Вони часто використовуються. І ви ризикуєте загубитися в сірій масі. Мені не подобається ця картинка. Вона не викликає емоцій.
  2. У заголовку все псує знак запитання. ЦА не хоче відповідати на питання, що їй потрібно готове рішення проблеми.
  3. Те ж саме, як і в першому випадку з картинкою. Плюс знак оклику виглядає агресивно.

Невдалий приклад. Картинка з текстом обрізані. Плюс собака і РМЯ також пов’язані як пралка і балерина. Не чіпляє.

Зроблено добре і зрозуміло.

Зліва направо:

  1. Не вистачає унікальності в заголовку.
  2. Добре.
  3. Картинку сильно прикриває текст. Краще додати фото меблів злегка віддаленості.

Висновок

Тепер ви знаєте, де заробити грошей. Потрібно просто налаштувати рекламу РМЯ. Так, бізнесмену доведеться виділити копієчку, а починаючому директологу пожертвувати час. Але це непогані інвестиції в майбутнє. У рекламі завжди крутяться великі гроші і можливості.

А як ви хочете використовувати РМЯ? Діліться задумами в коментарях. Подивимося, кого більше: директологов або бізнесменів.

Стаття відповіла на ваші запитання? Подякуй автора – підпишись. Для нас кожен передплатник – це причина продовжувати.

До швидкої зустрічі!

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.