Що таке реклама і яких видів вона буває в маркетингу: докладна класифікація з прикладами

Поширити

Привіт, дорогі читачі!

Про рекламу знають всі, але лише одиниці можуть точно пояснити, що це таке. А в класифікації реклами можна заблукати. Вибір настільки багатий, що бізнесмени-початківці і маркетологи губляться і зливають бюджет. Вивчити види реклами в маркетингу потрібно для того, щоб вибрати найбільш прибутковий для себе.

Тих, хто далекий від продажів, але хоче заробляти через інтернет, теж попрошу залишитися. Я розкрию кілька секретів про дохід від інтернет-реклами. Що ж, давайте розбиратися.

Зміст

  • Що означає реклама
  • Навіщо потрібна реклама
  • Як з’явилася
  • Класифікація
    • Поза інтернету
    • В інтернеті
    • По цілям
    • Інше
  • Плюси і мінуси
  • У кого замовити
  • Про недобросовісність
  • Законодавство проти
  • Висновок

Що означає реклама

Слово реклама походить від латинського reclamo – “викрикувати”. Але не сприймайте це занадто буквально. Кричуща реклама – це вже зайве і небезпечне. Її вульгарність відлякає, а не привабить. Мається на увазі, що реклама повідомляє про товар без згоди. Як сусідка-пліткарка, яка приходить і говорить про своїх і чужих проблемах. І перебити її неможливо.

Реклама – це повідомлення про послугу чи товар. Без неї навіть самий якісний і недорогий продукт запилиться на полиці. Але це не просто сухий розповідь. Слова, картинки підбираються так, щоб привернути увагу і спровокувати на покупку. Не кожному дано створювати ефективну рекламу. Цього вчаться місяцями, роками.

У рекламі задіяні:

  1. Товар/послуги.
  2. Виробник.
  3. Продавець.
  4. Інформаційний продукт – текст, зображення реклами, сайти продукції.
  5. Компанія.

Учасники рекламного процесу:

  1. Рекламщик – фахівець, який складає і поширює рекламні оголошення.
  2. Рекламодавець – власник, якому потрібно просувати товари/послуги.
  3. Споживач – цільова аудиторія продукту, яка купує після перегляду рекламного оголошення.

Інші терміни рекламної індустрії:

  • медіапланування – це докладно розписана стратегія рекламної кампанії. У ній міститься опис результатів, яких потрібно досягти, майданчики для розміщення, бюджет;
  • охоплення – частка цільової аудиторії, яка звернула увагу на рекламу;
  • семплінг – роздача зразків товару, візиток і рекламних листівок;
  • щеня – хитрий метод продажів. Потенційному покупцеві дають товар у руки або залишають на якийсь час. Таку назву дали тому що, важко повернути цуценя, коли встиг потримати його на руках.

Навіщо потрібна реклама

Кінцева мета – збільшення прибутку.

Проміжні задачі:

  • підвищення впізнаваності марки;
  • зростання продажів;
  • пошук нових способів і місць продажів;
  • формування лояльності;
  • закріплення високих позицій на ринку;
  • переконання в тому, що потрібно здійснити цільове дію: купити зареєструватися, проголосувати.

На щастя, всі ці цілі досягаються без гіпнозу і НЛП. Подібні штучки заборонені федеральним законом “Про рекламу”.

Як з’явилася

Реклама – ровесниця торгових відносин. Ще гроші не придумали. Був лише обмін речами, а вже писалися рекламні оголошення. Доказом служить знайдений єгипетський папірус, що пропонує купити раба.

До винаходу писемності існувала усна реклама. Їй займалися вуличні торговці і ремісники. У наші часи – це промоутери.

Зразки перших афіш давніх часів – це наскальні зображення.

Рекламщики з’явилися в античні часи. Вони писали рекламні оголошення і розміщували їх на кам’яних спорудах в центрі міста. У часи свят і скупчення народу біля площ рекламу зачитували публічно.

Поява знайомої нам сучасної реклами пов’язано з появою друкарського верстата. Це було нове початок для маркетингу.

Завдяки друку рекламні оголошення випускалися пачками і поширювалися серед сотень людей.

Перша надрукована реклама з’явилася в лондонській газеті. В ній пропонувалося винагороду тим, хто зможе знайти 12 зниклих коней.

Батько професійної реклами – лікар і журналіст Теофраст Ренодо (1586 – 1653 року). Він перший став публікувати приватні рекламні оголошення.

Перше рекламне агентство відкрив Волні Палмер в 1842 році. Справа була в Америці.

Історія соціальної реклами починається з 1917 року. Тоді вийшов плакат Джеймса Монтгомері Флегга “Ти потрібен американської армії”.

Через декілька років подібні заклики стали робити і в СРСР.

Класифікація

Я зібрала основні види онлайн і оффлайн-реклами. Розберемо кожний з них.

Поза інтернету

  • Телебачення

Старий і дорогий тип реклами. Лише 1 з 100 підприємств може собі це дозволити. Трансляція 5-секундного ролика на першому каналі в off-prime обійдеться в 73 000 рублів. А якщо прайм-тайм, та по всій Росії, то 174 000 рублів.

Прайм-тайм – це час, коли біля телевізора збирається найбільше людей. Зазвичай він буває ранковим, коли всі прокидаються і збираються на роботу, заняття, і вечірнім, коли закінчується робочий день і навчання.

Перший рекламний ролик показали 1 липня 1941 року по каналу WNBT (Нью-Йорк) перед бейсбольним матчем. Він просував наручний годинник від Bulova. Фірмі хвилинний ролик коштував 4 – 9 доларів. У ньому тестова табличка каналу перетворювалася на годинник. Внизу було назву бренду. Закадровий голос озвучив слоган: “Америка живе за часом Bulova”.

У Росії першою телевізійною рекламою став ролик про кукурудзу в 1964 році.

Скучили по телерекламі 90-х? Тоді подивіться цей огляд.

Відношення до рекламних роликів на ТБ двояке. Одні ненавидять, коли переривають улюблену передачу. Інші ради. Поки йде реклама, можна швидко збігати в туалет або налити собі чаю. А ви до якого типу належите? Мені ближче друге.

Молодь відмовляється від ТБ. Вже 33 % людей з 15 до 25 років дивляться YouTube і інші стриминговые сервіси. Фільми скачують через інтернет. Що сильно б’є по гаманцю каналів і зростання продажів у рекламодавців.

Приклади неординарною японської реклами.

Коли ми їмо, спимо під телевізор, реклама осідає в нашій підсвідомості з-за багаторазового повторення. Ми навіть самі не можемо пояснити, чому знаємо слоган Мегафона або пісню з ролика про прокладках. Перевіряла на власному досвіді. Так що реклама в’їлося в мозок і змінює життя без нашої угоди. Саме тому всі багаті люди закликають кинути телевізор і взятися за книжки.

Приклад рекламного ролика Триколор ТВ.

Переваги:

  • найбільше охоплення цільової аудиторії;
  • залишається в підсвідомості;
  • на вибір багато інструментів, які допоможуть зробити потрібний вплив.

Всі пам’ятають скитлстрянку, а перед Новим роком чекають, коли зазвучить “Свято до нас приходить”. Реклама створює традиції, пов’язує нас з епохою. Іноді я люблю ностальгувати, подивитися ролики 2000-х.

Якщо у вас вистачає грошей, то чому б не рекламуватися на ТБ.

  • Радіо

Радіореклама як і раніше приносить плоди рекламодавцям. Дачники-пенсіонери, жителі глибинок, так і просто нудьгуючі водії частенько слухають радіохвилю. А це 64 % жителів Росії.

Є 3 способи розміщення:

  1. Просто оголошення. Приклад: «Ключевський джерело – це цілюща вода без домішок і часток пластику. Вона наповнює енергією кожен твій день. Купити її можна в мережі магазинів “Листочок””.
  2. Спонсорська відсилання. Приклад: “Спонсор нашої передачі – суфле Флурада. Дуже смачне. Виготовлене з натуральних вершків, шматочків фруктів і полите натуральним шоколадом”.
  3. Приховане згадка в ефірі. Найдорожчий варіант. Запрошений гість (знаменитість або експерт) випадково згадує ваш бренд. Ведучий може його запитати, а у відповіді буде назва товару/послуги.

Радіореклама дешевше телевізійної. Хвилина у Європи Плюс коштує 6 000 рублів. Це одна трансляція. Треба ще враховувати витрати на запис аудіодоріжки (від 1 000 до 14 000 рублів).

Недолік. Успіх мають товари широкого вжитку. Тому що цільова аудиторія радіо розкидана. Добре продається побутова хімія, взуття, продукти, послуги ремонту автомобіля і т. д. Які-небудь стартапи під ключ, SEO просування проигнорируются більшістю. А деякі навіть не зрозуміють, що це таке.

Приклад аудіореклами.

Рада. Намагайтеся вибирати тематичну радіостанцію. Наприклад, якщо берете ставки на футбол, то для просування вибирайте Спорт FM.

  • Друковані видання

Друкована реклама в газетах і журналах ледве дихає. Більшість видань повністю перейшли в інтернет або поєднують два формату. Ціна – від 500 до 25 000 рублів. Деякі навіть беруть речами. Ось вам сподобався журнал, телефонуйте і пропонуєте партію курток в обмін на ваше рекламне оголошення.

Мінуси:

  • не займаються продає рекламою. Красиво комбінують шрифт і зображення. Про формулу AIDA там ніхто не чув;
  • детально не вивчають цільову аудиторію;
  • з-за плинності кадрів доводиться стверджувати макет кілька разів.

Висновок: можна спробувати, якщо у цільової аудиторії трапляються цінителі друкованих видань. В інших випадках – таргетована і контекстна реклама. Про неї я розповім вам нижче.

Публікуйте оголошення в безкоштовних газетах на кшталт “Вітрини”. Там читач готовий до реклами.

Добре працює реклама, прихована в інформаційній статті. Читач не уникає її. Але для її публікації потрібно особисто домовлятися з видавництвом.

  • Метро

Такий вид просування можливий в Москві і Санкт-Петербурзі. Але вона працює. Пасажири з-за нудьги охоче читають рекламні плакати і дивляться в монітор.

Розцінки реклами московського метрополітену:

  • місячне розміщення стікерів – 42 720 рублів;
  • 1 000 показів на відеоекрані – 247 рублів;
  • розміщення на лайтбоксах в переходах метро – від 16 271 рубля.

Плюси:

  • люди частіше дивляться рекламу, щоб скоротати час;
  • охоплення аудиторії – 70 % жителів Москви + приїжджі;
  • багато місць для розміщення: лайтбокси, плакати, стікери, монітори, квитки, аудіозапис тощо;
  • з-за погоди охоплення аудиторії не зменшується.

Мінуси:

  • перехожі можуть псувати рекламні плакати і стікери;
  • про рекламу специфічних товарів доводиться домовлятися з адміністрацією;
  • складно проаналізувати цільову аудиторію.

Приклади самої креативної реклами метро на відео.

  • Вулична

Це зовнішня реклама, яка знаходиться на відкритому повітрі. Від інтернет-реклами можна захиститися плагінами начебто AdBlock. З зовнішньої справи йдуть інакше. Вона постійно миготить перед очима. Її неможливо ігнорувати.

Штендер. Дешевий розкладний щит, який ставлять неподалік від закладу. Він рекламує заклад при будь-якій погоді. Його можна використовувати і в приміщенні. Легкий. До 85 см у висоту.

Перетяжка. Вінілова або банерна тканина з рекламним змістом. Її натягують над трасою/магістраллю, щоб охопити дві аудиторії: пішоходів і водіїв.

Рекламна тумба. Кругла або двостороння конструкція із заліза з наклеєним зображенням. Сучасні моделі мають внутрішнє підсвічування. Їх встановлюють поруч з парками, автобусними зупинками. Завдяки тривимірності рекламу бачать перехожі з будь-якого боку.

Білборд. Металевий стовп з прямокутником, на який клеїться реклама. Стандартні розміри – 3×6 і 3×12 метрів. Їх ставлять вздовж вулиць, автомагістралей. Вони бувають двосторонніми. Цим часто користуються конкуренти. Якщо на одній стороні розміщується МакДональдс, Бургер Кінг не упустить шансу з’явитися на інший.

Суперсайт. Величезна версія білборда з підсвічуванням. Розміри коливаються від 12×4 до 15×5 метрів. Їх видно на відстані 10 метрів. Встановлюють на приміських трасах. Вони не прижилися в міській обстановці. Бувають двосторонніми. Їх часто використовують для реклами автомобілів, нерухомості.

На даху. На висотках встановлюють логотипи, назви компаній з підсвічуванням. Напис кидається в очі і вдень, і вночі.

  • Транспортна

Текст і картинка розміщуються на корпусах машин, автобусів, тролейбусів. Клеять афіші всередину транспорту. А на тримачі може виднітися візитка. Повз мене не раз проїжджав автобус, весь вигляд якого кричав про банк і вигідних вкладах. Думаю, ви теж бачили подібне.

Закономірності і правила розміщення:

  • наклеєне зображення на вікно повинно займати не більше половини місця;
  • розміщення узгоджується з ДАІ;
  • потрібно враховувати особливості поверхні транспорту при створенні макета рекламного оголошення.

У деяких видах транспорту є відеоекран. Крім розважальних роликів, там періодично крутиться реклама.

  • Рекламні сувеніри

Весь сенс в тому, щоб дарувати дрібнички, пов’язані з брендом. На них вказано назву компанії, а іноді навіть контакти.

Це хитрий хід. Про нього згадував ще Роберт Чалдіні в книзі “Психологія впливу”. Хлопець перед продажем лотерейних квитків пригощав людей кока-колою. Отримали презент купили в 2 рази більше, ніж випадкові перехожі. Все тому, що після подарунка ми відчуваємо себе зобов’язаними. І хочемо будь-яким способом компенсувати отримане, щоб не уславитися невдячними.

Їх роздають на презентаціях, ярмарках та піар-акціях десь у громадському місці. Видів у цієї рекламної продукції предостатньо. Можна дарувати що завгодно, лише б не в збиток.

  • В магазині

Стіни, полиці, вітрини, стелажі – все це може поширювати інформацію про продукти та акції. Каталоги з товарами, листівки, які надає продавець, – це теж маркетинговий хід. Живий приклад – магніт, де постійно на стелажі біля каси лежать товарні журнали, флаєри з наближенням акціями.

Вітрини – окрема тема. Залежно від цілей вони діляться на 3 типи:

  1. Товарні. Просто красиво покладений товар, щоб хотілося його купити.
  2. Товарно-декоративні. Використовуються ароматизатори (в продуктових), гарні кольори, аксесуари.
  3. Сюжетні. Показують сценку. Наприклад, манекен у весільній сукні обіймається з тим, що в смокінгу.

Інформація, яку чутно через гучномовець у торговому залі, – це теж реклама. Там повідомляють про знижки, поповнення асортименту, запрошують в магазини партнерів.

В інтернеті

  • Контекстна

Це сучасна реклама, яка відповідає пошуковому запиту або сторінці сайту.

Приклад № 1. Припустимо, ви намагаєтеся дізнатися, чи потрібна медична страховка для Тайваню. Перші сайти в пошуковій видачі – це реклама.

Приклад № 2. На інших сайтах ви бачите банери того, що шукали в інтернеті.

Мінус. Людина не завжди хоче купити те, що шукає в пошуковику. Іноді він збирає інформацію для статті або родича, друга.

Не підходить для бізнесу з новим, унікальним продуктом. Добре заходять вже відомі людям товари: одяг, онлайн-навчання, іграшки і т. д.

Я обіцяла розповісти, як ще можна заробити на інтернет-рекламі. Ось 3 способи:

  1. Для власників сайтів. Підключитися до Google Ads і Яндекс.Директ. На сторінках сайтів будуть розміщуватися банери. За кожен клік відвідувача вам заплатять від 0,06 до 100 рублів.
  2. Для інтернет-маркетологів. Беріть гроші за налаштування контекстної реклами під цільову аудиторію. Новачкам без відгуків платять від 1 000 рублів, а профі – від 6 000 рублів. Цього може навчитися кожен. Потрібно пройти курси реклами і трохи попрактикуватися.
  3. Торгівля трафіком. Допомагаєте продаватися чужого товару – отримуєте комісійні з кожної угоди. Для цього реєструєтеся в партнерській програмі, отримуєте посилання від магазину, додаєте її в контекстне оголошення.

Найбільш ефективна, тому що призводить вже теплих клієнтів. Вони знаходяться в пошуках товару/послуги, у них є гроші, і вони з більшою ймовірністю куплять.

  • Таргетована

Це рекламне оголошення, яке показується людям за певними ознаками: віком, статтю, місцем проживання, роботи, наявності дітей. Частіше використовується в соцмережах. Наприклад, рекламні оголошення про пряжу показують молодим мамам, жінкам після 40 років і тим, хто сидить у групах по рукоділлю.

Таргетолог або SMM-спеціаліст створює і налаштовує рекламні оголошення.

Недолік. Люди користуються соцмережами, щоб розслабитися і поспілкуватися. Вони не налаштовані купувати. Доведеться неабияк постаратися, щоб оголошення помітили.

Головна перевага. Показується тільки цільової аудиторії. Рекламний бюджет витрачається максимально ефективно.

  • Тізерна

Це банери з кричущим заголовком і картинкою. Наприклад, “Досвідчений технар показав, як підключити кабельне безкоштовно” і все в такому дусі. Лікування хвороб простим засобом, схуднення на 10 кг за тиждень, хвороби і скандали зірок – це все про тизер.

Плюси:

  • інтригуючі заголовки змушують людей кликати в 3 – 4 рази частіше;
  • недорого;
  • легко створювати.

Мінуси:

  • недовіра досвідчених користувачів, як до жовтої преси;
  • не підходить для дорогих товарів.

  • Email-розсилка

Листи рекламного характеру, які відправляють на електронну пошту. Щоб розсилка мала успіх, не можна весь час пропонувати купити. Потрібно ділитися і корисним контентом для завоювання довіри та певної репутації серед цільової аудиторії.

Крім продажу власних продуктів, є ще 2 способи заробити на розсилці:

  1. Збираєте в табличці електронні адреси і продаєте маркетологам, бізнесменам.
  2. Створюєте стратегію, автоворонку і складаєте листи.

Підходить для всіх видів бізнесу. Обходиться недорого.

  • Нативна

Розміщення посилань в інтернеті рекламодавця в блогах, постах соцмереж, на форумах, інформаційних сайтах.

Плюси:

  • просування в пошуку за рахунок нарощування посилальної маси. Пошуковий алгоритм вважає, що раз вас згадують, значить, у вас корисний ресурс. Розміщуйте посилання тільки на сайтах з хорошою репутацією. Інакше вас понизять у пошуковій видачі;
  • великий обхват;
  • обходиться дешевше, якщо порівнювати з цінами за клік. Ви платите за рекламну посилання один раз, а вона призводить клієнтів роками.

Посилання можна розміщувати самостійно на безкоштовних майданчиках: форумах, соцмережах. Купувати місце в блогах. Цей джерело реклами вважається найбільш ефективним, тому що ненав’язливо пропонує купити і виглядає природно.

  • Вірусна

Це безкоштовний контент, який викликає бажання поділитися. У ньому відкрито або не зовсім йдеться про товар або послугу. Аналог сарафанного радіо в мережі.

Приклад. Виробники морозива Halo Top зламали стереотипи в рекламному ролику. Там самотню, розгублену бабусю робот змушує їсти холодні ласощі. В кінці звучить слоган: “Дорогих вам людей більше немає. Є тільки морозиво”.

По цілям

  • Комерційна

Це оголошення у будь-якому форматі, яке продає речі або послуги. Вона існує в офлайні і онлайні. Її ми бачимо кожен день на автобусах, зупинках, сайтах.

  • Соціальна

Спонсорується державою або іншими установами. Основна мета-не заробити, а позитивно впливати на людей. Типовий приклад – це пропаганда проти наркотиків, знищення дерев та екології, безтурботного ставлення до дітей.

  • Політична

Рекламує вибори президента, політичної партії, дебатів та інших подій, пов’язаних з державою. Її функція в тому, щоб спонукати людей брати участь у політичних подіях, обирати владу, голосувати за конституцію і т. д.

Інше

Контрреклама – спростування брехливої реклами в ЗМІ.

Антиреклама зменшує інтерес, ображає об’єкт (бренд), про що в ній йдеться. Офіційно заборонена. Але її можна зустріти на просторах інтернету.

Прихована реклама – інформація про товар/послугу замаскована звичайним контентом. Наприклад, у фільмі головний герой п’є пиво певної марки. Таке часто зустрічається у відеоблогеров, в російських серіалах (“Вороніни”, “Хто в домі хазяїн”).

Пряма реклама – відкрито говорить про переваги продукції та необхідності її купити.

Інформативна реклама створює попит на певний продукт. Її запускають тоді, коли товар або бренд нікому не відомі. Основні завдання – зацікавити і запам’ятатися.

Характеристики:

  • знайомить з новим товаром/послугою;
  • містить пізнавальну інформацію.

Плюси і мінуси

Переваги Недоліки
Дохід зростає, тому що люди пізнають і купують Нав’язливість. Особливо дратує реклама на телебаченні і на радіо. У споживача псується настрій. Може виникати неприязнь до товару чи бренду в цілому. Але навіть така реакція краще ніякої
Інформує про новинки. Наприклад, про вихід нового iPhone ми дізнаємося через рекламу. Споживач починає будувати плани, мріяти, а бізнесмен – тверезо оцінювати конкурентів Доводиться вносити витрати на рекламу у вартість товару/послуги. Не всім сподобається подорожчання. Частина покупців може відсіятися
Соціальна реклама вчить надходити правильно У великих брендів більше рекламний бюджет, а також крутіше фахівці. Вони загороджують дрібних підприємців від покупців
Легко повестися і зробити покупку необдуману

У кого замовити

Здається, що спеціальність “маркетолог” – синонім рекламщика. Ні, між ними величезна різниця. Маркетолог досліджує ринок, споживача, розробляє стратегію, без якої рекламщик не зможе виконати свою роботу.

Замовити просування ви можете в digital або офлайн-рекламному агентстві. Якщо бюджет скутий, пошукайте інтернет-маркетологів на біржах фріланса. Новачки готові працювати мало не за відгук. Але це російська рулетка. Пощастить, якщо він просто не розкручений профі. Але ж можна нарватися і на дилетанта. Тоді постраждає ваш імідж і рекламний бюджет.

Про недобросовісність

Не так давно рекламщики вставляли 25-й кадр в ролики. Людський мозок здатний помічати 24 кадру в секунду. Наступний просто осідає в підсвідомості. Наприклад, міг йти фільм, а там непомітно вставлена картинка з бургерами. Глядач не бачив цього, а ось його підсвідомість – так. Але вчені спростували вплив 25-го кадру на свідомість людини. Можемо спати спокійно.

Ознаки недобросовісних рекламних оголошень:

  1. Ганьбить репутацію інших компаній.
  2. Інформація або продукт заборонені законом.
  3. Один товар виставляється під виглядом іншого.
  4. Містить неправдиву інформацію.
  5. Вартість, умови акцій занижені і прикрашені.
  6. Використовується державна символіка, музика, відомі особистості без узгодження.
  7. Результати досліджень, тестування неправдиві.

Приклад 1. У 2012 році на виробника Nutella подала позов молода мама з Каліфорнії. Він пропагував солодкий спред як корисний продукт для дітей. Склад горіхової пасти відрізнявся в кожній країні. Містив 20 г цукру і 11 г жиру, що вже не можна назвати здоровою їжею. Він виплатив їй 3 000 000 доларів і спростував ту рекламну інформацію.

Спред здатний викликати безпліддя, цукровий діабет і рідко рак. Це не зовсім підходящий продукт для дитячого сніданку.

Приклад 2. Федеральна торгова комісія Америки виписала штраф 2 000 000 доларів додатком-тренажеру для мозку Lumosity. Причина: обман в рекламному ролику. Компанія заявляла, що їх продукт підвищує успішність у школі, запобігає склероз і хвороба Альцгеймера. Але у цього не було наукових підтверджень.

Якщо гноблять конкуренти неправдивою рекламою, сміливо скаржтеся в антимонопольну службу.

Ось той самий ролик про програму.

Законодавство проти

У кожній країні свої заборони. В Індії, В’єтнамі не можна пропагувати сигарети і алкоголь. У нас за просування онлайн-казино фізичних осіб штрафують на 5 000 рублів, а юридичних осіб – на 100 000 – 400 000 рублів.

Межі, в яких повинна залишатися реклама, зазначені у федеральному законі “Про рекламу” №38-ФЗ від 13.03.2016.

Політична реклама контролюється законом “Про політичні партії” та “Про громадських об’єднаннях”.

Висновок

Реклама – це інформація про товар/послугу, яка сплачується виробником. Вона потрібна для того, щоб привернути більше уваги і покупців. Її розробку частіше довіряють рекламним і digital-агентств.

Вибір серед видів реклами величезний. Будь-хто зможе знайти варіант по кишені і цільової аудиторії. Сподіваюся, у вас це вийшло.

А ви пробували запускати рекламу? Що з цього вийшло? Пишіть коментарі.

Підпишіться на блозі, щоб навчитися тонкощам продажу і перейти на удаленку.

До швидкої зустрічі!

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.